2 dagen bij Inverness was het wat regenachtig. En op Skye regende het ook maar alléén op momenten dat we in de auto zaten, dus dat was primaquote:Op zondag 5 juni 2022 21:06 schreef AnneX het volgende: [..] En bleef het droog? Of voel je je nu thuis. @:Blues Terugzien ! Anouk op de boerderie bij Raven van Dorst.
Top, dat jullie het naar het zin hadden.quote:Op zondag 5 juni 2022 21:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
2 dagen bij Inverness was het wat regenachtig. En op Skye regende het ook maar alléén op momenten dat we in de auto zaten, dus dat was primaAfgelopen dagen was het zonnig en warm, dus regen bij thuiskomst viel wel even tegen
Dit was de 3e vakantie samenquote:Op zondag 5 juni 2022 21:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Top, dat jullie het naar het zin hadden.
Voor zo’n eerste vakantie saam.
Welcome backquote:Op zondag 5 juni 2022 21:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
2 dagen bij Inverness was het wat regenachtig. En op Skye regende het ook maar alléén op momenten dat we in de auto zaten, dus dat was primaAfgelopen dagen was het zonnig en warm, dus regen bij thuiskomst viel wel even tegen
Oops.quote:Op zondag 5 juni 2022 21:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit was de 3e vakantie samen
Maar thanks
Yup gaan we zo doen.quote:Op zondag 5 juni 2022 21:06 schreef AnneX het volgende:
@:Blues Terugzien ! Anouk op de boerderie bij Raven van Dorst.
haha, dat hadden wij dus ookquote:Op zondag 5 juni 2022 21:49 schreef fietsie het volgende:
Hier zijn tot nu toe alle door buienradar “rood” aangeduide buien net iets meer als een lichte miezer…
Leuk om te lezen! Volledig eens met Italië en Griekenland.quote:Op zondag 5 juni 2022 23:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
haha, dat hadden wij dus ook
Tasteatlas heeft een Top 50 van 'de beste keukens van de wereld'. Op de eerste plaats staat Italië (daar is niet iedereen hier het over eens, ik herinner me iemand die de Italiaanse keuken heel saai vond, kan ook RobinOok zijn geweest). De top 3 is sowieso wel heel Mediterraan: Italie, Griekenland en Spanje. Nederland staat niet in de top 50Overigens zou ik Italie ook echt nooit op 1 zetten, dus waar het allemaal op is gebaseerd is me een raadsel.
https://www.tasteatlas.com/best/cuisines
RobinOok en minilot. Een 'kleuterkeuken' vinden ze hetquote:Op zondag 5 juni 2022 23:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tasteatlas heeft een Top 50 van 'de beste keukens van de wereld'. Op de eerste plaats staat Italië (daar is niet iedereen hier het over eens, ik herinner me iemand die de Italiaanse keuken heel saai vond, kan ook RobinOok zijn geweest). De top 3 is sowieso wel heel Mediterraan: Italie, Griekenland en Spanje. Nederland staat niet in de top 50Overigens zou ik Italie ook echt nooit op 1 zetten, dus waar het allemaal op is gebaseerd is me een raadsel.
Eenschquote:Op maandag 6 juni 2022 08:30 schreef Candaasje het volgende:
Ik vind één keuken als beste bestempelen een beetje hetzelfde als één album van één band/ muzikant tot beste ter wereld uitroepen.
M.a.w. compleet onzinnig en debiel.
Inderdaad. Ik vind dat met al die topics hier over lekkerste koekje, frituursnack, chips, etc al. Dit is de overtreffende trap daarvan.quote:Op maandag 6 juni 2022 08:30 schreef Candaasje het volgende:
Ik vind één keuken als beste bestempelen een beetje hetzelfde als één album van één band/ muzikant tot beste ter wereld uitroepen.
Helemaal mee eens. Net als met muziek (of boeken of wat dan ook) heb je de ene dag zin in het ene en de andere dag in wat andersquote:Op maandag 6 juni 2022 08:30 schreef Candaasje het volgende:
Ik vind het zo top dat oma vandaag haar verjaardag kan vierenquote:Op maandag 6 juni 2022 09:10 schreef Lonaa het volgende:
Verjaardag gehad gisterenavond. Was gezelligWel wat regen maar afdak en niet koud dus prima.
Straks naar familie voor BBQ met oma.
Bbq met oma, wat geweldigquote:Op maandag 6 juni 2022 09:10 schreef Lonaa het volgende:
Verjaardag gehad gisterenavond. Was gezelligWel wat regen maar afdak en niet koud dus prima.
Straks naar familie voor BBQ met oma.
Ja eens! Etenquote:Op maandag 6 juni 2022 09:39 schreef Blues het volgende:
Wij hebben op alle vakanties wel toppers aan gerechten gegeten.
Het ligt echt aan de koks. En niet aan het land imo
Ja zo fijnquote:Op maandag 6 juni 2022 09:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het zo top dat oma vandaag haar verjaardag kan vieren
Bak water die aangekondigd was gister, is hier ook niet gevallen. Straten zijn ook inmiddels weer zo goed als droog.quote:Op zondag 5 juni 2022 21:49 schreef fietsie het volgende:
Hier zijn tot nu toe alle door buienradar “rood” aangeduide buien net iets meer als een lichte miezer…
Laat ik het zo zeggen. De smaak van de samensteller van de lijst is niet de mijne.quote:Op zondag 5 juni 2022 23:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit is het verjaardagscadeau he? (inclusief familiefoto, straksquote:Op maandag 6 juni 2022 09:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het zo top dat oma vandaag haar verjaardag kan vieren
Awwwquote:Op maandag 6 juni 2022 10:29 schreef Lonaa het volgende:
Ze zei zelf gekscherend dat ze nog niet dood is omdat ze steeds vindt dat ze ergens nog bij moet zijn, geen tijd om te sterven, dus we blijven gewoon shit plannen.
Mijn vaders 60e verjaardag op eind september staat al in haar agenda.quote:
Nou ik deed de afgelopen dagen aardig wat kilometers over de snelwegen in het noorden, en ik denk dat het toch ook de macht van het getal is. De bij de Oosterburen gefabriceerde lease- en bankierssalaris- en drugsgeldmobielen reden massaal "ver boven de 100" om het netjes te zeggen. Daar zitten er vast bij die zich nergens in verdiepen...quote:Op maandag 6 juni 2022 11:46 schreef derLudolf het volgende:
En weer huiswaarts. Op een uurtje voor Calais, benieuwd hoe laat ik thuis ben. Leuk weekend gehad. Deze week twee dagen werken, dan naar Italië![]()
Ben ik nou zo ontzettend slim of hun gewoon enorm dom?Het is toch algemeen bekend dat er veel controle is op de A28 als er op het TT circuit iets te doen is?
![]()
https://www.rtvdrenthe.nl(...)ssen-zwolle-en-assen
Ik moest even 2x lezen, maar het is Horbach ipv Hornbachquote:Op maandag 6 juni 2022 12:17 schreef borisz het volgende:
Goedemiddag. 17km inmiddels op de teller. Zit in Horbach te lunchen. Straks weer de A76 over en dan een stuk recht op de grens tussen NL en DE en nog de beklimming van de Schneeberg. 🙂
Eindpunt is Vaals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |