Wij deden altijd een rondje door het studentenhuis. Op donderdagen kookte Erik altijd. Altijd pasta bolognese met soepgroente en gehakt. Dan was je standaard aan de schijterij omdat Erik nog een half pak boter bij het gehakt gooide.quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Veel te vaak dit soort ellende moeten eten in mijn studententijden het dan maar wegspoelen met huismerkpils.
Alhoewel in bijna ieder land de Spaghetti Bolognese een riskante keuze is op de kaart als het geen Italiaans restaurant betreft.
Nee doe dan maar een echte Italiaanse pasta. Kan zelf er prima één in elkaar flansen maar alleen daar weten ze hoe het echt moet. Jammer dat de gemiddelde Italiaan aan een hartaanval bezwijkt voor hun zestigste door al die pasta’s maar alles beter dan zompig deeg met doorbakken groente.
Leuke anekdotequote:Op woensdag 8 juni 2022 18:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wij deden altijd een rondje door het studentenhuis. Op donderdagen kookte Erik altijd. Altijd pasta bolognese met soepgroente en gehakt. Dan was je standaard aan de schijterij omdat Erik nog een half pak boter bij het gehakt gooide.
Tegenwoordig kun je gelukkig recepten op internet opzoeken.quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:32 schreef Caland het volgende:
Ik kon ook alleen pasta maken toen ik op mezelf ging wonen. Dan stop je met sporten en kom je in een half jaar opeens 20 kilo aan (lol)
Huisgenoten in zo'n studentenhuis lijkt mij sowieso vreselijk.quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:38 schreef fetX het volgende:
Een van mijn huisgenoten ging dan pasta ballen maken. In principe gewoon pasta bolognese, maar dan het gehakt in balletjes met ei, knoflook, ui, sambal en mosterd.
En dat dan het liefst 2x per week
Eens. Vooral Spaansequote:Op woensdag 8 juni 2022 18:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Huisgenoten in zo'n studentenhuis lijkt mij sowieso vreselijk.
Voor onverschilligheid was dat wel. Als je onbewust altijd heel erg fit bent geweest en je stopt opeens met alles en gaat drie dagen per week pasta vreten en de hele week bier drinken blijk je toch opeens aanleg te hebben om dikkig te worden.quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je gelukkig recepten op internet opzoeken.
stelletje aanstellers. altijd dat gedweep met op welke manier hun oma uit een of ander kutgehucht die maaltijd al maakte en dat er sindsdien niks meer aangepast mag wordenquote:Op woensdag 8 juni 2022 18:25 schreef AFCNiels het volgende:
Dit is wel een aardig account over Italiaans eten.
https://twitter.com/ItalianComments
Ik weet nooit of ik Italianen of Fransen kutter vindquote:Op woensdag 8 juni 2022 18:47 schreef Adames het volgende:
[..]
stelletje aanstellers. altijd dat gedweep met op welke manier hun oma uit een of ander kutgehucht die maaltijd al maakte en dat er sindsdien niks meer aangepast mag worden
doorgestuurd naar @Karinaquote:Op woensdag 8 juni 2022 17:32 schreef AFCNiels het volgende:
@:KingRoland kun je dit filmpje even voor me reviewen?
[..]
https://www.mediacourant.(...)met-pikante-beelden/
Ook als je regelmatig even sleutelt?quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor onverschilligheid was dat wel. Als je onbewust altijd heel erg fit bent geweest en je stopt opeens met alles en gaat drie dagen per week pasta vreten en de hele week bier drinken blijk je toch opeens aanleg te hebben om dikkig te worden.
ik haat kamphues en die juicekanalen misschien nog meerquote:Op woensdag 8 juni 2022 18:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
doorgestuurd naar @:karina
CC: @:Yvonne
Ok Braddie.quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:32 schreef Caland het volgende:
Ik kon ook alleen pasta maken toen ik op mezelf ging wonen. Dan stop je met sporten en kom je in een half jaar opeens 20 kilo aan (lol)
@Heubachquote:Op woensdag 8 juni 2022 15:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Goeie genade.
@:de_kraam kijkt ook dingen uit principe niet
Zelfs dan jaquote:Op woensdag 8 juni 2022 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook als je regelmatig even sleutelt?
Weinig slapen, matig sporten, veel bier drinken en ongezond eten vat toch wel je studententijd samen. En dan toch je tentamens halen omdat je de nacht van te voren begint met leren, ‘nee ik overleef het prima op dit patroon’.quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor onverschilligheid was dat wel. Als je onbewust altijd heel erg fit bent geweest en je stopt opeens met alles en gaat drie dagen per week pasta vreten en de hele week bier drinken blijk je toch opeens aanleg te hebben om dikkig te worden.
Dat heb ik gewoon hier meegelezenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |