Hier is het vanmiddag al begonnen en zo te zien stopt het voorlopig nog niet.....quote:Op zondag 5 juni 2022 17:53 schreef aloa het volgende:
Nog steeds droog hier, maar dat blijft niet lang zo.
Gaat nog wel ff door idd.quote:Op zondag 5 juni 2022 17:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier is het vanmiddag al begonnen en zo te zien stopt het voorlopig nog niet.....
Wat kost zoiets?quote:Op zondag 5 juni 2022 18:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik heb tegenwoordig ook genoeg aan een opblaaspop.
en blijven drijvenquote:Op zondag 5 juni 2022 19:12 schreef DerRabbit het volgende:
Opblaas poppen zeiken wel minder dan niet opblaas modellen
Echt jaquote:Op zondag 5 juni 2022 19:12 schreef DerRabbit het volgende:
Opblaas poppen zeiken wel minder dan niet opblaas modellen
Mooizoquote:Op zondag 5 juni 2022 19:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lekker
klaar om (eindelijk) weer te werken morgen
hmmm trek in hopjesvla nuquote:Op zondag 5 juni 2022 19:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Meestal stop je een haags hopje in je mond en zuigt er op. 🤔
Devquote:Op zondag 5 juni 2022 19:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat wordt morgen geen zwaaien op het station, met die gedwongen vrije dag die we verplicht op moeten nemenquote:
Maar deze Haags hopje nietquote:Op zondag 5 juni 2022 19:58 schreef devzero het volgende:
[..]
de XL is hier gelukkig tot 23.00 open vanavond.quote:Op zondag 5 juni 2022 20:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oke ik ga nu gewoon naar de winkel
Elandstraat?quote:Op zondag 5 juni 2022 20:07 schreef Haags het volgende:
[..]
de XL is hier gelukkig tot 23.00 open vanavond.
quote:
Nee ga altijd naar die op het ´Sav´quote:
Ik ga een rondje fietsen en naar Kijkduin ofzo ergens deze twee vrije dagenquote:Op zondag 5 juni 2022 20:10 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Nee ga altijd naar die op het ´Sav´
Oh op internet staat tot 22.00. Hmm
bij @Haags stop je zijn hopje in je mond en zuig je er opquote:Op zondag 5 juni 2022 19:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet niet of het daar nu echt lekker weer voor is deze dagen. Het is ronduit kut al het hele weekend.quote:Op zondag 5 juni 2022 20:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga een rondje fietsen en naar Kijkduin ofzo ergens deze twee vrije dagen
Ik ben volgende week donderdag pas weer op het stationquote:Op zondag 5 juni 2022 20:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat wordt morgen geen zwaaien op het station, met die gedwongen vrije dag die we verplicht op moeten nemen
quote:Op zondag 5 juni 2022 20:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat wordt morgen geen zwaaien op het station, met die gedwongen vrije dag die we verplicht op moeten nemen
Ik ging vandaag even naar de stad. Kwam thuis met een JBL speaker.quote:Op zondag 5 juni 2022 20:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben volgende week donderdag pas weer op het station
dinsdag is prima weerquote:Op zondag 5 juni 2022 20:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik weet niet of het daar nu echt lekker weer voor is deze dagen. Het is ronduit kut al het hele weekend.
Alhoewel gister rond 16.00 ging de zon een keertje schijnen
Zo te zien wel ja.quote:
Zag het ookquote:Op zondag 5 juni 2022 20:19 schreef hemarookworst het volgende:
Moet lachen om dit plaatje, contrast met bushokje
[ afbeelding ]
zo'n grote?quote:Op zondag 5 juni 2022 20:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ging vandaag even naar de stad. Kwam thuis met een JBL speaker.
Dat was niet helemaal de bedoeling maar wel geinig zo´n ding.
ja komt dik geluid uitquote:Op zondag 5 juni 2022 20:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Mwah, boombox 2
Het geluid dat er uit komt verrast me
Ja daar zat ik ook eerst naar te kijken. En naar zo´n grote box maar dat vond ik weer ietwat overdreven eigenlijk.quote:Op zondag 5 juni 2022 20:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja komt dik geluid uitheb zelf een charge. Heel fijn ding. Helemaal grijs gebruikt.
quote:Op zondag 5 juni 2022 20:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook eerst naar te kijken. En naar zo´n grote box maar dat vond ik weer ietwat overdreven eigenlijk.
Boombox 2 is echt meer dan prima, ook voor feestjes.
Zag ook nog de Xtreme3 twijfelde eerst om die te kopen.quote:Op zondag 5 juni 2022 20:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die charge ook wel hoor, maar die boombox is iets meer voor feestjes idd ipv tijdens kluslawaai
had ik ook nog aan gedacht, maar dat werd me qua prijs te gortigquote:Op zondag 5 juni 2022 20:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Zag ook nog de Xtreme3 twijfelde eerst om die te kopen.
Droog hier, maar wel zo zat als een aapquote:
quote:Op zondag 5 juni 2022 21:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Droog hier, maar wel zo zat als een aap
Overleg voor de TT gehad. Woensdag weer, punthoofd genot @Neef_Wuppiequote:
Zó dronken??quote:Op zondag 5 juni 2022 21:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Overleg voor de TT gehad. Woensdag weer, punthoofd genot @:Neef_wuppie
Ik ga een kratje wel halen ja.quote:
Och jeetje, vermoeiend zo'n TT overleg. Wat heeft de Milfzoeker er over te zeggen gehad?quote:Op zondag 5 juni 2022 21:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Overleg voor de TT gehad. Woensdag weer, punthoofd genot @:Neef_wuppie
Die ken ik nietquote:Op zondag 5 juni 2022 21:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Och jeetje, vermoeiend zo'n TT overleg. Wat heeft de Milfzoeker er over te zeggen gehad?
Ach die twee weken per jaar..quote:Op zondag 5 juni 2022 21:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hopelijk wordt je voorlopig nog geen papa
Heeft gewoon zitten op te scheppen over jouw TTquote:
Ik hou niet zo van opgerekte kutjesquote:Op zondag 5 juni 2022 21:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Heeft gewoon zitten op te scheppen over jouw TT
Ga maar een kratje bier halenquote:
Bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
Dat zeg ik.....arm kindquote:Op zondag 5 juni 2022 21:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ach die twee weken per jaar..
Al zou ik een kind krijgen, ik ben de laatste week van juni sowieso gewoon dronken.
Arm kind ja, een vader die één week van het jaar zijn eigen gang mag gaan, het zou strafbaar moeten zijn.quote:
onder de vier scheurt het tot hierquote:Op zondag 5 juni 2022 21:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Je beleeft meer plezier met een kind van vier
Whahaha ja! Nee hoor, geniet er maar even van hoor!quote:Op zondag 5 juni 2022 22:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Arm kind ja, een vader die één week van het jaar zijn eigen gang mag gaan, het zou strafbaar moeten zijn.
Als ze met JA kunnen antwoorden op de vraag of ze een ijsje willen..........quote:Op zondag 5 juni 2022 22:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
onder de vier scheurt het tot hier
*wijst
De rest van het jaar mag moeder dat natuurlijkquote:Op zondag 5 juni 2022 22:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Arm kind ja, een vader die één week van het jaar zijn eigen gang mag gaan, het zou strafbaar moeten zijn.
Dank uquote:Op zondag 5 juni 2022 22:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Whahaha ja! Nee hoor, geniet er maar even van hoor!
Die krijgt ook 1 week, de rest verdelen we samenquote:Op zondag 5 juni 2022 22:01 schreef drakin het volgende:
[..]
De rest van het jaar mag moeder dat natuurlijk
maar wens je wel als daddy aangesproken te wordenquote:Op zondag 5 juni 2022 22:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dank uDe overige 51 weken ben ik een prima vader
Alleen als ik een gouden ketting draag, dus dat is maandag t/m zaterdag.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar wens je wel als daddy aangesproken te worden
Op zondag draag je als een zilveren kruis rond je nek?quote:Op zondag 5 juni 2022 22:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Alleen als ik een gouden ketting draag, dus dat is maandag t/m zaterdag.
Aleen een kruis, wel mokergrootquote:Op zondag 5 juni 2022 22:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Op zondag draag je als een zilveren kruis rond je nek?
quote:Op zondag 5 juni 2022 22:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dank uDe overige 51 weken ben ik een prima vader
Oke Donnyquote:Op zondag 5 juni 2022 21:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Je beleeft meer plezier met een kind van vier
Als ik morgen ga heb ik geen spijt van datquote:Op zondag 5 juni 2022 22:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ton gepakt, bon gepakt, maar ook een kinderpeloton...
Warm bad genotquote:Op zondag 5 juni 2022 22:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wat een gezelligheid hier weer.....
Bij haags is het meer een dopjequote:Op zondag 5 juni 2022 20:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bij @:haags stop je zijn hopje in je mond en zuig je er op
Redelijk, en met jou?quote:
Ja ik dacht dat ik hem weg klikte maar toch gepostquote:
Geen vrij vandaag dusquote:
Nee ik prijs mezelf gelukkig dat ik niet mee hoef te doen met verplichte vrije dagen.quote:
Dankuquote:Werkse dan voor zo
Opnemen als het je zelf uitkomt is ook veel fijner.quote:Op maandag 6 juni 2022 08:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee ik prijs mezelf gelukkig dat ik niet mee hoef te doen met verplichte vrije dagen.
[..]
Danku
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. Daar moeten we echt heel snel vanaf!quote:Op maandag 6 juni 2022 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Opnemen als het je zelf uitkomt is ook veel fijner.
@:Haags heeft ook zo hekel aan die verplichte vrije dagen
copainquote:Op maandag 6 juni 2022 08:40 schreef Haags het volgende:
En tevens:
VRIENDEN, en eventuele vijanden !!
Morguh Haags ☕️quote:Op maandag 6 juni 2022 08:40 schreef Haags het volgende:
En tevens:
VRIENDEN, en eventuele vijanden !!
Ja dat roep jij al langer.quote:Op maandag 6 juni 2022 08:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Klopt. Daar moeten we echt heel snel vanaf!
Al jaren. En daar blijf ik ook bij. Evenals de klassieke weekenden. Weg ermee!quote:
Je wilt nogal wat met de weekende, de meeste kijken er naar uitquote:Op maandag 6 juni 2022 08:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Al jaren. En daar blijf ik ook bij. Evenals de klassieke weekenden. Weg ermee!
quote:Op maandag 6 juni 2022 10:12 schreef Nattekat het volgende:
Dit is misschien de eerste keer ooit dat ik totaal geen behoefte heb aan een vrije dag.
Nu pas? @Wereldgozer en ik werken het liefst 24/7/365quote:Op maandag 6 juni 2022 10:12 schreef Nattekat het volgende:
Dit is misschien de eerste keer ooit dat ik totaal geen behoefte heb aan een vrije dag.
Da's ook weer overdreven.quote:Op maandag 6 juni 2022 10:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Nu pas? @:wereldgozer en ik werken het liefst 24/7/365
Ik heb wel werk voor je hier, genoeg klusjes te doenquote:Op maandag 6 juni 2022 10:12 schreef Nattekat het volgende:
En anders kun je hier ook wel terecht: beginnend met de schuur uitmesten en ouwe zooi afvoeren.quote:Op maandag 6 juni 2022 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb wel werk voor je hier, genoeg klusjes te doen
Nee, nu heb ik het al veel te laat gemaakt gisteren, waardoor ik nu gewoon te moe ben om nuttig te zijnquote:Op maandag 6 juni 2022 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb wel werk voor je hier, genoeg klusjes te doen
Dikke pech voor mij dusquote:Op maandag 6 juni 2022 11:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, nu heb ik het al veel te laat gemaakt gisteren, waardoor ik nu gewoon te moe ben om nuttig te zijn
Ik heb een dag nodig om tussen werkmodus en weekendmodus te switchen. Normaal zaterdag en maandag, maar nu ik nog vrij ben is switchen onmogelijk.
Jep. Vitamine D en hemoglobine te laag, heb nu een medicijn waar één pil gelijk staat aan 14 tabletten die ik in de winter nam. Maar dan wel wekelijks nemen. Dit is het soort boost dat je niet in de Kruidvat kan kopenquote:Op maandag 6 juni 2022 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dikke pech voor mij dus![]()
Heb je de bloeduitslagen al?
O zo vitamine D boost. Heb ik toen ook gehad, daarna over gegaan op een lagere dosis ook van de dokterquote:Op maandag 6 juni 2022 12:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. Vitamine D en hemoglobine te laag, heb nu een medicijn waar één pil gelijk staat aan 14 tabletten die ik in de winter nam. Maar dan wel wekelijks nemen. Dit is het soort boost dat je niet in de Kruidvat kan kopen
Vitamine D tekort en bloedarmoede gaan hand in hand. Dus dat is niet zo heel raar.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zo vitamine D boost. Heb ik toen ook gehad, daarna over gegaan op een lagere dosis ook van de dokter
Alleen die dingen moet je zelf b etalen wordt niet meer vergoed helaas
Maar inderdaad door een flink te kort aan vitamine D kan je flink moe en lamlendig zijn. EN dan hemoglobine te kort is dag geen Bloedarmoede?
Fijn dat het aanslaat, Ja dat je nu dus moe bent is eigenschuld dikke bultquote:Op maandag 6 juni 2022 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vitamine D tekort en bloedarmoede gaan hand in hand. Dus dat is niet zo heel raar.
Ik heb zaterdag voor de eerste keer die boost genomen, en had gisteren al meteen nergens meer last van behalve het typische luie zondag syndroom, dus als dat geen toeval is, ben ik tevreden. Moet ik natuurlijk niet veel te laat gaan slapen, want nu ben ik alsnog moe
O ik heb net een broodje kroket gemaaktquote:
ey FFquote:
Vrij vandaag Mikey?quote:
Ey Dot.quote:
Ja maandag altijdquote:
Oh, zijn jullie hier naar toe gegaan!quote:Op zondag 5 juni 2022 17:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is de officiële slowchat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk, pin me er niet op vast, dat ie een tikkie te hard heeft gereden.quote:
Hij reed zeker geen 60 vermoed ik.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk, pin me er niet op vast, dat ie een tikkie te hard heeft gereden.
HaagsGodquote:Op maandag 6 juni 2022 08:49 schreef Haags het volgende:
[..]
dan geef ik hem wel enen like namens jouquote:Op maandag 6 juni 2022 15:03 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
HaagsGod
Als ik het zou kunnen, dan zou ik je een like geven, maar dat mag ik van sommige mensen hier niet
like gegevenquote:Op maandag 6 juni 2022 15:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan geef ik hem wel enen like namens jou
Tuurlijk wel.Hoi Henk.quote:Op maandag 6 juni 2022 15:03 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
HaagsGod
Als ik het zou kunnen, dan zou ik je een like geven, maar dat mag ik van sommige mensen hier niet
2xHenkquote:Op maandag 6 juni 2022 15:03 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
HaagsGod
MrsL.quote:
Ah dan kan je lekker ontspannen of heb je wilde plannen?quote:Op maandag 6 juni 2022 15:53 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Goed hoor, beetje drukjes, volgende week lekker vakantie![]()
En met jou?
Gekkenwerk. Niet goed opgelet.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:07 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
155 op moment van impact.
Lijkt te zijn gebeurd op een rotonde die net een paar maanden oud is, daarvoor was het een kaarsrechte weg, dus de oorzaak lijkt me duidelijk.
Principessa.quote:
3 weekjes naar Noorwegenquote:Op maandag 6 juni 2022 15:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dan kan je lekker ontspannen of heb je wilde plannen?
Gaat z'n gangetje
Zo toe maar weer..Ik wens je alvast een fijne vakantiequote:
Mooi deze,mijn heit kocht ook zo`n automaat.En deze verkocht als een malle.quote:
Dat geloof ik graagquote:Op maandag 6 juni 2022 16:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooi deze,mijn heit kocht ook zo`n automaat.En deze verkocht als een malle.
Zijn nog steeds te koop, haal ze wel eens bij de actionquote:
Lekkerquote:Op maandag 6 juni 2022 16:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zijn nog steeds te koop, haal ze wel eens bij de action
Oh, Haga, ben je hier ook! Die OSM competitie is niks meer aan hé als jij elke keer kampioen wordt.quote:Op maandag 6 juni 2022 08:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik wilde het net sturen naar jequote:Op maandag 6 juni 2022 16:56 schreef Nattekat het volgende:
JAAAAAAAAA, WEG MET DE CANCELCULTURE WEG MET GL WEG MET D66
Vuurwerk
Vuurwerk hoort bij oud en nieuw, maar die knallen hoeven voor mij nietquote:Op maandag 6 juni 2022 16:56 schreef Nattekat het volgende:
JAAAAAAAAA, WEG MET DE CANCELCULTURE WEG MET GL WEG MET D66
Vuurwerk
Knalvuurwerk is in 2020 verboden.quote:Op maandag 6 juni 2022 17:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vuurwerk hoort bij oud en nieuw, maar die knallen hoeven voor mij niet
Nja je hoort het nog steeds tijden oud en nieuwquote:
Dat komt omdat die idioten dachten iets te verbieden dat de helft van Nederland aanbidt.quote:Op maandag 6 juni 2022 18:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja je hoort het nog steeds tijden oud en nieuw
Dat werkt idd niet neequote:Op maandag 6 juni 2022 18:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat komt omdat die idioten dachten iets te verbieden dat de helft van Nederland aanbidt.
Hey Stokj 😘quote:Op maandag 6 juni 2022 16:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh, Haga, ben je hier ook! Die OSM competitie is niks meer aan hé als jij elke keer kampioen wordt.
Het merendeel van DTS zit hierquote:
quote:Op maandag 6 juni 2022 21:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Die heb je toch tot je beschikking?
Laat ik hier maar niet op reagerenquote:Op maandag 6 juni 2022 21:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En gelijk blind zijn en niet meer van afwisselend eten houden>
ik ben een ouwe trouwe hond wat dat betreftquote:Op maandag 6 juni 2022 21:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Laat ik hier maar niet op reageren
Braafzoquote:Op maandag 6 juni 2022 21:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben een ouwe trouwe hond wat dat betreft
Kom niet verder dan buiten de deur kijken
dts start weer zoquote:Op maandag 6 juni 2022 22:02 schreef Koen66 het volgende:
begint het hier ook al terug te lopen qua drukte?
kan er ingezet worden hoe lang het deze keer open blijft?quote:
vraag ik me ook afquote:Op maandag 6 juni 2022 22:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan er ingezet worden hoe lang het deze keer open blijft?
De tandeloze heks gaat binnenkort werpen van kind 6 van vader 4 dus zal wel weer beschikbaar zijnquote:
Het kon beter. En met jou?quote:Op maandag 6 juni 2022 23:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha vandaar. Hoe is het verder met je? Alles fijn achter het gordijn?
Ga je slapen of ben je net wakkerquote:
Dank jequote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh, jeetje. Sterkte Dotta!
Met mij gaat het wisselvallig. Soms veel last van de hooikoorts.
Hey Haagsquote:
Dat was geen lange slaap danquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ben nu net wakker en ging toen slapen
O dat is een irritant geluidquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
¯\_(ツ)_/¯
ben geen daglicht slaper..
en iemand liet net het brandalarm afgaan
Oh dan heb je hopelijk niet al te waaierig weer!quote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:32 schreef Moonlight het volgende:
[..]
PrachtigBijna naar Texel! Hoe issie daar?
Ik had dat 2 weken terug. Had ik er zo een hoofdpijn van gekregen dat ik gewoon niet meer naar buiten wou.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je
JIj ook sterkte, is ook vervelend, kan je je goed beroerd van voelen
Heb je er geen medicatie voor?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:11 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik had dat 2 weken terug. Had ik er zo een hoofdpijn van gekregen dat ik gewoon niet meer naar buiten wou.
Vroeger wel maar dat werkt helaas niet meer voor mij. Vooral rond lunch en halverwege de middag is het het meest vervelend. Al valt het vandaag (gelukkig nog) mee.quote:
O dat is echt balen, tijd dat er iets nieuws voor komt dusquote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Vroeger wel maar dat werkt helaas niet meer voor mij. Vooral rond lunch en halverwege de middag is het het meest vervelend. Al valt het vandaag (gelukkig nog) mee.
Ja die Zyrtec (weet niet of je het kent) gebruikte ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is echt balen, tijd dat er iets nieuws voor komt dus
Ben gelukkig niet op de hoogte, nooit geen hooikoorts gehadquote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja die Zyrtec (weet niet of je het kent) gebruikte ik.
Maarja. De zon schijnt en het is mooi weer. Dus vanaf het raam kan ik wel genieten
Grijs, maar droog. Even tijd voor een middagwandeling...quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben gelukkig niet op de hoogte, nooit geen hooikoorts gehad
Hier nog geen zon te zien hoor, grijs buiten
Oh je bent in het zuidenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben gelukkig niet op de hoogte, nooit geen hooikoorts gehad
Hier nog geen zon te zien hoor, grijs buiten
Ijs kan altijd, dus gewoon doenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh je bent in het zuiden![]()
Ik wil straks denk ik een ijsje halen maar ik heb denk ik een week lang elke dag ijs gegeten
Wandelse GGquote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Grijs, maar droog. Even tijd voor een middagwandeling...
Nee noord oostenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh je bent in het zuiden![]()
Ik wil straks denk ik een ijsje halen maar ik heb denk ik een week lang elke dag ijs gegeten
Heb net de lunch opquote:
Oh, dat is de hele ander kantquote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee noord oosten![]()
O lekker toch hier zit ook een ijssalon nog geen 5 min
Bij het winkelcentrum tja verleidelijk hoor
En heb je het gehaaldquote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ijs kan altijd, dus gewoon doen
Nou wil ik ijs
O heb je een favoriet?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh, dat is de hele ander kant
Sinds kort heb ik in een straal van 1,5 km 4 ijssalons![]()
![]()
Oh bah hooikoortsquote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh dan heb je hopelijk niet al te waaierig weer!
Hier wel fijn, ondanks de hooikoorts!
Veel last er van?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 15:48 schreef FranticDJ het volgende:
ik heb het hele jaar rond last van hooikoorts..
Lekker hele dag rondjes rennenquote:
hardcore will never diesquote:
Lekker hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:27 schreef FranticDJ het volgende:
Mini quiches in elkaar gedraaid met restjes groente en restjes bladerdeeg.
quote:
Zonde om weg te gooien idd..quote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en simpel om van je restjes af te komen.
Die plakjes in een cupcake vorm douwen. Restjes groenten er in. Zo'n ei/kaas/melk (of room) prutje er over. hup de oven in. klaar.
Evt. serveren met nog salade e.d.
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:27 schreef FranticDJ het volgende:
Mini quiches in elkaar gedraaid met restjes groente en restjes bladerdeeg.
Zoiets deden wij ook altijd met groente resten in het vorige restaurant waar ik werkte, maar dan niet in cupcake vormpjes maar in iets grotere vromenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en simpel om van je restjes af te komen.
Die plakjes in een cupcake vorm douwen. Restjes groenten er in. Zo'n ei/kaas/melk (of room) prutje er over. hup de oven in. klaar.
Evt. serveren met nog salade e.d.
Ik heb een bananensmoothie gemaakt en die is ook superlekker.quote:
ja die cupcake vorm die ik heb past eigenlijk precies goed voor 1 flapje standaard bladerdeeg. En dat heb ik altijd in de diepvriesquote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoiets deden wij ook altijd met groente resten in het vorige restaurant waar ik werkte, maar dan niet in cupcake vormpjes maar in iets grotere vromen![]()
Liepen vaak wel goed als lunch special
Het is ook maar net wat je in huis hebt.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja die cupcake vorm die ik heb past eigenlijk precies goed voor 1 flapje standaard bladerdeeg. En dat heb ik altijd in de diepvries
Ik denk toch wel de ijssalon waar ze heerlijke vruchtenijs hebben en waar letterlijk vruchten in zitten verwerkt.quote:
Verschrikkelijkquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 juni 2022 15:47 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb gelukkig weinig last nu van hooikoorts..
Ook weleens gehad. Dat in oktober tijdens een vergadering mijn ogen begonnen te tranen als ik weet niet wat en helemaal rood aanliep van de jeuk.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 15:48 schreef FranticDJ het volgende:
ik heb het hele jaar rond last van hooikoorts..
preciesquote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is ook maar net wat je in huis hebt.
Smoothies zijn wel lekker ja. Maar voor mij geen banaan. Die vind ik niet lekkerquote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb een bananensmoothie gemaakt en die is ook superlekker.
Hey hooikoorts lotgenootquote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Verschrikkelijk
[..]
Inderdaad
[..]
Ook weleens gehad. Dat in oktober tijdens een vergadering mijn ogen begonnen te tranen als ik weet niet wat en helemaal rood aanliep van de jeuk.
Een collega die in de beginperiode van de Corona thuiswerkte had een buurman die was ontslagen door Corona. Deze buurman ging toen zijn hele huis verbouwen met als gevolg dat hij flink herrie maakte. "Ik heb niks te doen dus moet wat nuttigs doen en dacht het huis te gaan verbouwen" zei hij vol trots...quote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:39 schreef DerRabbit het volgende:
Buren zijn al de halve dag aan het verbouwen, althans sinds ik thuis
prima toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Een collega die in de beginperiode van de Corona thuiswerkte had een buurman die was ontslagen door Corona. Deze buurman ging toen zijn hele huis verbouwen met als gevolg dat hij flink herrie maakte. "Ik heb niks te doen dus moet wat nuttigs doen en dacht het huis te gaan verbouwen" zei hij vol trots...
Mmm. Lekker hoor. Ik hou het meeestal bij mokka of hazelnoot 😀quote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik denk toch wel de ijssalon waar ze heerlijke vruchtenijs hebben en waar letterlijk vruchten in zitten verwerkt.
Daarna de ijssalon als ik voor echte zoetigheid wil gaan. De andere twee ijssalons bezoek ik minder vaak
Als het binnen kantooruren is is het nog wel te doen. Maar daarbuiten is het hinderlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
prima toch?
In mijn vorige huis klaagden de buren ook steen en been dat ik (alleen binnen kantooruren) aan het verbouwen was. Kansloos.
Ik van pistache, en bepaalde vruchtenijs zoals limoen, citroen, bosvruchten en watermeloen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mmm. Lekker hoor. Ik hou het meeestal bij mokka of hazelnoot 😀
De grap is dat ik soms wat boodschappen haal op een markt (vlakbij waar ik vroeger in de bijbaantijd had gewerkt). Maar aan het eind van de markt (waar het rustig is) blijkt al 20 jaar een ijswinkel te zittenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:52 schreef FranticDJ het volgende:
Heb 3-4 adressen waar ik ijs haal. Allemaal ver weg van waar ik nu woon
Prima toch, zolang ze het lawaai maar een beetje beperken als een van de buren thuiswerkt.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Een collega die in de beginperiode van de Corona thuiswerkte had een buurman die was ontslagen door Corona. Deze buurman ging toen zijn hele huis verbouwen met als gevolg dat hij flink herrie maakte. "Ik heb niks te doen dus moet wat nuttigs doen en dacht het huis te gaan verbouwen" zei hij vol trots...
ook in het weekend e.d. moet het kunnen. Voor veel mensen is regulier onderhoud aan de eigen woning anders nauwelijks mogelijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Als het binnen kantooruren is is het nog wel te doen. Maar daarbuiten is het hinderlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |