Hier is het vanmiddag al begonnen en zo te zien stopt het voorlopig nog niet.....quote:Op zondag 5 juni 2022 17:53 schreef aloa het volgende:
Nog steeds droog hier, maar dat blijft niet lang zo.
Gaat nog wel ff door idd.quote:Op zondag 5 juni 2022 17:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier is het vanmiddag al begonnen en zo te zien stopt het voorlopig nog niet.....
Wat kost zoiets?quote:Op zondag 5 juni 2022 18:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik heb tegenwoordig ook genoeg aan een opblaaspop.
en blijven drijvenquote:Op zondag 5 juni 2022 19:12 schreef DerRabbit het volgende:
Opblaas poppen zeiken wel minder dan niet opblaas modellen
Echt jaquote:Op zondag 5 juni 2022 19:12 schreef DerRabbit het volgende:
Opblaas poppen zeiken wel minder dan niet opblaas modellen
Mooizoquote:Op zondag 5 juni 2022 19:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lekker
klaar om (eindelijk) weer te werken morgen
hmmm trek in hopjesvla nuquote:Op zondag 5 juni 2022 19:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Meestal stop je een haags hopje in je mond en zuigt er op. 🤔
Devquote:Op zondag 5 juni 2022 19:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat wordt morgen geen zwaaien op het station, met die gedwongen vrije dag die we verplicht op moeten nemenquote:
Maar deze Haags hopje nietquote:Op zondag 5 juni 2022 19:58 schreef devzero het volgende:
[..]
de XL is hier gelukkig tot 23.00 open vanavond.quote:Op zondag 5 juni 2022 20:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oke ik ga nu gewoon naar de winkel
Elandstraat?quote:Op zondag 5 juni 2022 20:07 schreef Haags het volgende:
[..]
de XL is hier gelukkig tot 23.00 open vanavond.
quote:
Nee ga altijd naar die op het ´Sav´quote:
Ik ga een rondje fietsen en naar Kijkduin ofzo ergens deze twee vrije dagenquote:Op zondag 5 juni 2022 20:10 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Nee ga altijd naar die op het ´Sav´
Oh op internet staat tot 22.00. Hmm
bij @Haags stop je zijn hopje in je mond en zuig je er opquote:Op zondag 5 juni 2022 19:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet niet of het daar nu echt lekker weer voor is deze dagen. Het is ronduit kut al het hele weekend.quote:Op zondag 5 juni 2022 20:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga een rondje fietsen en naar Kijkduin ofzo ergens deze twee vrije dagen
Ik ben volgende week donderdag pas weer op het stationquote:Op zondag 5 juni 2022 20:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat wordt morgen geen zwaaien op het station, met die gedwongen vrije dag die we verplicht op moeten nemen
quote:Op zondag 5 juni 2022 20:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat wordt morgen geen zwaaien op het station, met die gedwongen vrije dag die we verplicht op moeten nemen
Ik ging vandaag even naar de stad. Kwam thuis met een JBL speaker.quote:Op zondag 5 juni 2022 20:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben volgende week donderdag pas weer op het station
dinsdag is prima weerquote:Op zondag 5 juni 2022 20:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik weet niet of het daar nu echt lekker weer voor is deze dagen. Het is ronduit kut al het hele weekend.
Alhoewel gister rond 16.00 ging de zon een keertje schijnen
Zo te zien wel ja.quote:
Zag het ookquote:Op zondag 5 juni 2022 20:19 schreef hemarookworst het volgende:
Moet lachen om dit plaatje, contrast met bushokje
[ afbeelding ]
zo'n grote?quote:Op zondag 5 juni 2022 20:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ging vandaag even naar de stad. Kwam thuis met een JBL speaker.
Dat was niet helemaal de bedoeling maar wel geinig zo´n ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |