Schitterende beeldspraak. Klopt ook nog eens.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:08 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
Spreek lekker voor jezelf![]()
We zitten in NL al 9 maanden per jaar onder een semi-permanent grijs tapijt met temperaturen tussen de 5 en 15 graden. Ik kan er gewoon echt niet bij waarom zoveel mensen dit prima vinden en ook in de zomermaanden het liefste zo hebben. Ik verdenk dat soort types er altijd van dat ze elke ochtend een broodtrommeltje klaarmaken met goor AH brood met boterhamworst, elke dag in een bomvolle trein naar hun werk gaan en zo de komende 60 jaar willen leven tot ze de kist in mogen. Lekker gezapig, temperatuur tussen de 5 en 15 graden, niet te veel gedoe aan de ene kant van het spectrum (te zomers) noch aan de andere kant van het spectrum (sneeuw/ijs), want dat doorbreekt alleen maar hun gezapige patroon.. En dan in het weekend rondlopen op een troosteloze meubelboulevard ofzo.
Uitstekende post.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:08 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
Spreek lekker voor jezelf![]()
We zitten in NL al 9 maanden per jaar onder een semi-permanent grijs tapijt met temperaturen tussen de 5 en 15 graden. Ik kan er gewoon echt niet bij waarom zoveel mensen dit prima vinden en ook in de zomermaanden het liefste zo hebben. Ik verdenk dat soort types er altijd van dat ze elke ochtend een broodtrommeltje klaarmaken met goor AH brood met boterhamworst, elke dag in een bomvolle trein naar hun werk gaan en zo de komende 60 jaar willen leven tot ze de kist in mogen. Lekker gezapig, temperatuur tussen de 5 en 15 graden, niet te veel gedoe aan de ene kant van het spectrum (te zomers) noch aan de andere kant van het spectrum (sneeuw/ijs), want dat doorbreekt alleen maar hun gezapige patroon.. En dan in het weekend rondlopen op een troosteloze meubelboulevard ofzo.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:38 schreef Elan het volgende:
Pluim is ronduit walgelijk voor midden juni, waar blijven de dertigers?
Die hebben het geld ook wel om naar Spanje te gaan. Meeste zijn idd in de leeftijd 25~35.quote:
Dat hoop ik toch niet... we moeten toch minstens een paar dagen 40°C aantikken.quote:
Je wordt op je wenken bediend, komende week is het droogquote:Op woensdag 8 juni 2022 16:23 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik ben die regen echt zat. Het is precies zoale het elke keer gaat. Hier is eeuwigdurende regen, succes ermee.
Het hoeft niet of of te zijn weet je, maar jet regent hier al zo'n beetje vanaf zondag non stopquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:15 schreef Blik het volgende:
[..]
Je wordt op je wenken bediend, komende week is het droog
Ok. Heb je verder nog iets te melden?quote:Op woensdag 8 juni 2022 16:23 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik ben die regen echt zat. Het is precies zoale het elke keer gaat. Hier is eeuwigdurende regen, succes ermee.
Daar als almachtige admin daar niets aan doen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het hoeft niet of of te zijn weet je, maar jet regent hier al zo'n beetje vanaf zondag non stop
Voor mensen die een hekel hebben aan regen: je mag hier vrij naar toe.quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:35 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet... we moeten toch minstens een paar dagen 40°C aantikken.
Gewoon omdat 3 jaar geleden bewezen is dat het kan.
Btw... in Spanje wordt de 50°C alweer bijna aangetikt (virtueel dan)
Ff schaamteloos van Weerwoord gepikt:
[ afbeelding ]
hier heb je ook precies niks aanquote:Op woensdag 8 juni 2022 18:35 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet... we moeten toch minstens een paar dagen 40°C aantikken.
Gewoon omdat 3 jaar geleden bewezen is dat het kan.
Btw... in Spanje wordt de 50°C alweer bijna aangetikt (virtueel dan)
Ff schaamteloos van Weerwoord gepikt:
[ afbeelding ]
Als ik slecht weer had kunnen bannen had ik dat allang gedaan, alleen is slecht weer een beetje vergelijkbaar met een beroepstrol die duizend kloontjes heeft.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:29 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Daar als almachtige admin daar niets aan doen.
Een koele NW stroming.quote:Op donderdag 9 juni 2022 07:25 schreef INViCTuS het volgende:
Kan nog makkelijk veranderen, maar laten we niet hopen dat het weer de herfst variant voor een dag of 3/4 gaat worden. Laat dven het maar niet lezen. Zou het volstrekt normaal vinden als het in de zomer weer 16-19 graden is :p
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |