Niks mis mee idd.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 12:55 schreef INViCTuS het volgende:
Hier toch de hele dag al zon. Werken buiten in korte broek is prima te doen
Je jokt! Overal zijn wolken!quote:Op dinsdag 14 juni 2022 12:55 schreef INViCTuS het volgende:
Hier toch de hele dag al zon. Werken buiten in korte broek is prima te doen
Een enkele stapelwolk, maar veelal zonnigquote:
Ik leg jou iets op omdat een forum regels kent en niet omdat ik hier al vanaf het begin meelees, net zoals dat er bij jou thuis ook regels zijn heb je ze als gast te respecteren. Je bagatelliseert dat het maar een forum is waarmee je denkt een vrijbrief te hebben om je dagelijkse irrelevante hersenspinsels in dit topic te dumpen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 07:47 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
Leven en laten levenHet is niet zo dat, omdat jij al 15 jaar in dit topic komt, je aan anderen kunt opleggen wat ze wel of niet mogen zeggen en hoe kort of hoe lang ze dat volgens jou wel of niet mogen doen. Het is maar een forum...
Verder vind ik het gewoon een terecht punt. Het is inmiddels dinsdag en heb nog steeds geen idee wat het zaterdag nu gaat worden. Op weer.nl staat 21 graden met bewolking, terwijl in de geschreven tekst van het weerbericht vandaag staat dat zaterdag de heetste dag wordt. Ik snap dat weermensen geen toekomstvoorspeller zijn, maar op mijn eigen werk kom ik ook niet weg met ''het kan vriezen, het kan dooien''. Tussen 34 graden en 20 graden voorspellen zit wel erg veel verschil. En we hebben het over 4 daagjes vooruit, niet over 4 weken.
Het ziet er voor het zuiden het beste uit nu.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:46 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat het zaterdag zo gruwelijk hard ontploft hè. Het is alweer een tijd geleden dat ik fatsoenlijke onweersfoto's heb kunnen maken.
Dit hele geouwehoer over geouwehoer over het weer (van zowel jou als mijzelf) is offtopic dus kan wat mij betreft stoppen of verwijderd worden. Het is natuurlijk niet zo dat ik direct de forumregels schend als de inhoud van een post jou niet bevalt, maar dat weet je zelf ook welquote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik leg jou iets op omdat een forum regels kent en niet omdat ik hier al vanaf het begin meelees, net zoals dat er bij jou thuis ook regels zijn heb je ze als gast te respecteren. Je bagatelliseert dat het maar een forum is waarmee je denkt een vrijbrief te hebben om je dagelijkse irrelevante hersenspinsels in dit topic te dumpen.
Als je teruggaat naar deel 1 dan weet je dat dit topic begonnen is om buitengewone weersomstandigheden aan te kondigen. Dan is het ook de bedoeling dat je bij het onderwerp blijft. Dat je af en toe een zijsprongetje maakt is niet erg, maar in jouw geval moeten we bijna dagelijks epistellen lezen waarin je maar niet lijkt te begrijpen dat het weer tot op de laatste seconde niet te voorspellen is. Er is meerdere malen gereageerd waarom dit niet kan, maar het lijkt bij jou niet te landen. Meteorologie is nu eenmaal niet vergelijkbaar met je werk, dus verwacht ook niet dat meteorologen jouw weerbehoefte kunnen voorspellen.
Als je de behoefte hebt om dagelijks je ei kwijt te kunnen dan kun je daar en apart topic voor aanmaken in de trant van 'Het onvoorspelbare weer' zodat je daar je dagelijkse ergernissen in kwijt kan. Wie weet wordt het een succes. Dus ik vraag je hier on topic te blijven. Doe je dat niet dan laat ik weer van me horen of vraag de moderators om in te grijpen.
Als dit zo is dan blijft er nog maar 10 man posten.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik leg jou iets op omdat een forum regels kent en niet omdat ik hier al vanaf het begin meelees, net zoals dat er bij jou thuis ook regels zijn heb je ze als gast te respecteren. Je bagatelliseert dat het maar een forum is waarmee je denkt een vrijbrief te hebben om je dagelijkse irrelevante hersenspinsels in dit topic te dumpen.
Als je teruggaat naar deel 1 dan weet je dat dit topic begonnen is om buitengewone weersomstandigheden aan te kondigen. Dan is het ook de bedoeling dat je bij het onderwerp blijft. Dat je af en toe een zijsprongetje maakt is niet erg, maar in jouw geval moeten we bijna dagelijks epistellen lezen waarin je maar niet lijkt te begrijpen dat het weer tot op de laatste seconde niet te voorspellen is. Er is meerdere malen gereageerd waarom dit niet kan, maar het lijkt bij jou niet te landen. Meteorologie is nu eenmaal niet vergelijkbaar met je werk, dus verwacht ook niet dat meteorologen jouw weerbehoefte kunnen voorspellen.
Als je de behoefte hebt om dagelijks je ei kwijt te kunnen dan kun je daar en apart topic voor aanmaken in de trant van 'Het onvoorspelbare weer' zodat je daar je dagelijkse ergernissen in kwijt kan. Wie weet wordt het een succes. Dus ik vraag je hier on topic te blijven. Doe je dat niet dan laat ik weer van me horen of vraag de moderators om in te grijpen.
Misschien dat het dan weer interessant wordt i.p.v. het dagelijkse gejammer dat het grijs is en iemand het koud heeft en een ander die zich irriteert aan weersites, omdat ze het weer over 4 dagen niet volkomen nauwkeurig kunnen voorspellen (want de planning komt dan niet uit).quote:Op dinsdag 14 juni 2022 16:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als dit zo is dan blijft er nog maar 10 man posten.
OPBOKKEN MET DIE ACTSquote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Misschien dat het dan weer interessant wordt i.p.v. het dagelijkse gejammer dat het grijs is en iemand het koud heeft en een ander die zich irriteert aan weersites, omdat ze het weer over 4 dagen niet volkomen nauwkeurig kunnen voorspellen (want de planning komt dan niet uit).
Goed op heel FOK is dit getroll, act of hoe het ook wil noemen, al verspreid als een hardnekkig onkruid.
En dat zal waarschijnlijk nooit meer verdwijnen.
Dat zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:34 schreef Nattekat het volgende:
Ik stel voor dat @:Frutsel weer zo'n geniaal jaaroverzicht maakt.
Word ik hier nou gewoon gecanceld?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:15 schreef aloa het volgende:
Laten we het negeren, als in:
Don't feed the troll...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |