Ik ben het extreem domme gezwets van @Kettlebell behoorlijk beu anders. Ik zit niet te wachten op zijn dagelijkse dagboeken waarin hij aangeeft niet te begrijpen dat de toekomst niet te voorspellen is.quote:Op maandag 13 juni 2022 19:19 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat duurt nog 5 dagen, dus wat is je punt? Soms kan het best complex zijn, hoor. Niet zo moeilijk te begrijpen
quote:Op maandag 13 juni 2022 19:44 schreef DJMO het volgende:
Ligt het aan mij, of is het maar koud buiten?
Ik heb vanmiddag een paar uurtjes de boel opengegooid tijdens het thuiswerken en het waaide lekker door hier, met lekker frisse lucht. Daar knapt het huis wel van op en het werkte heerlijk. Misschien een tip als ik zo je binnentemperatuur zie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, als ik thuis was geweest wel. Maar ik was de hele dag weg.quote:Op maandag 13 juni 2022 22:31 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een paar uurtjes de boel opengegooid tijdens het thuiswerken en het waaide lekker door hier, met lekker frisse lucht. Daar knapt het huis wel van op en het werkte heerlijk. Misschien een tip als ik zo je binnentemperatuur zie?
Leven en laten levenquote:Op maandag 13 juni 2022 19:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben het extreem domme gezwets van @:Kettlebell behoorlijk beu anders. Ik zit niet te wachten op zijn dagelijkse dagboeken waarin hij aangeeft niet te begrijpen dat de toekomst niet te voorspellen is.
De zekerheid is soms 3 dagen vooruit niet nauwkeurig te voorspellen. Vooral als je, zoals zovaak in Nederland, je precies in de zone tussen kou en warmte zit.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 07:47 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
Leven en laten levenHet is niet zo dat, omdat jij al 15 jaar in dit topic komt, je aan anderen kunt opleggen wat ze wel of niet mogen zeggen en hoe kort of hoe lang ze dat volgens jou wel of niet mogen doen. Het is maar een forum...
Verder vind ik het gewoon een terecht punt. Het is inmiddels dinsdag en heb nog steeds geen idee wat het zaterdag nu gaat worden. Op weer.nl staat 21 graden met bewolking, terwijl in de geschreven tekst van het weerbericht vandaag staat dat zaterdag de heetste dag wordt. Ik snap dat weermensen geen toekomstvoorspeller zijn, maar op mijn eigen werk kom ik ook niet weg met ''het kan vriezen, het kan dooien''. Tussen 34 graden en 20 graden voorspellen zit wel erg veel verschil. En we hebben het over 4 daagjes vooruit, niet over 4 weken.
Op het journaal hadden ze voor zaterdag 28 graden en zondag 22 graden, dus zo "tyfus-"koud (volgens iemand hier) gaat het niet worden.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 07:47 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
Leven en laten levenHet is niet zo dat, omdat jij al 15 jaar in dit topic komt, je aan anderen kunt opleggen wat ze wel of niet mogen zeggen en hoe kort of hoe lang ze dat volgens jou wel of niet mogen doen. Het is maar een forum...
Verder vind ik het gewoon een terecht punt. Het is inmiddels dinsdag en heb nog steeds geen idee wat het zaterdag nu gaat worden. Op weer.nl staat 21 graden met bewolking, terwijl in de geschreven tekst van het weerbericht vandaag staat dat zaterdag de heetste dag wordt. Ik snap dat weermensen geen toekomstvoorspeller zijn, maar op mijn eigen werk kom ik ook niet weg met ''het kan vriezen, het kan dooien''. Tussen 34 graden en 20 graden voorspellen zit wel erg veel verschil. En we hebben het over 4 daagjes vooruit, niet over 4 weken.
Het is nog uiterst onzeker, er zijn ook nog modellen waar we langere tijd in de warmte blijven.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 08:53 schreef dick_laurent het volgende:
Bruuhhhh. Ja oke, smaken en opvattingen verschillen... Maar het wordt een dag of 1 a 2 wat warmer, en idd op zondag gaat de "natuurlijke" airco buiten gewoon weer aan met een graad of 18 a 19
Als er nu een hitte-offensief zoals in Frankrijk of Spanje op ons stond te wachten zou ik de angst nog wel begrijpen, maar dit stelt imo vrij weinig voor.
Ik heb nog geen zon gezien hier.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 12:04 schreef dick_laurent het volgende:
17c buiten. Ik vind het nog steeds maar fris.
Welke zonquote:Op dinsdag 14 juni 2022 12:08 schreef aloa het volgende:
Sommige mensen zijn echt nooit tevreden![]()
Het is prachtig weergewoon warm in de zon...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |