Mooi stappenaantal?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
een aantal dagen camping met elke dag wandelingen in het bos..ik sta nu op 15015 vandaag....
Over een minuut of 13 ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja toch ? Morgen geen Pinkpop, maar dat loopt toch niet synchroon
Waarmee moet het synchroon lopen?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja toch ? Morgen geen Pinkpop, maar dat loopt toch niet synchroon
daar doelde ik op ... maar het hele weekend ruikt er meestal al naar ... geen idee hoe dat smelsquote:
Zoiets?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
daar doelde ik op ... maar het hele weekend ruikt er meestal al naar ... geen idee hoe dat smels
Zet de wind uit danquote:Op zondag 5 juni 2022 00:00 schreef chufi het volgende:
Hier giert de wind weer door de open ramen ...
Heeft het RIVM ook al een windsnelheid voor het luchten gegeven?quote:
OK ... ze kunnen de opquote:Op zondag 5 juni 2022 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heeft het RIVM ook al een windsnelheid voor het luchten gegeven?
Ga je stiekem draaien ?quote:Op zondag 5 juni 2022 00:38 schreef Steven_Stil het volgende:
Ik was eergisteren nog in Landgraaf toevallig.
OK soms kan datquote:Op zondag 5 juni 2022 02:34 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Nee ik was wat ophalen daar vlakbij.
heb je gezopen?quote:Op zondag 5 juni 2022 02:23 schreef chufi het volgende:
Kud ... zie weer beelden dubbel ... af en toe ..
@DJFMOVKDER niet kennenquote:
Ik snap hem nietquote:
O jee, iedereen van slagquote:Op zondag 5 juni 2022 09:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
Grote paniek. Normaal luidt het om kwart voor negen voor de misviering van 9u.
Maar vandaag pas om 8u55.
nou dan nietquote:
These musical notes look like birdsquote:
Morguh Marcb, alles weer een beetje rustig?quote:
Middagquote:Op zondag 5 juni 2022 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Marcb, alles weer een beetje rustig?
O jee wat heeft de slager gedaanquote:Op zondag 5 juni 2022 11:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Middag
Ja, gisteren in de middag was het weer genoeg. Denk dat ie van de slager schrok.
Mij geholpen. Het was weer over toen ik daar weg liep.quote:
Ja echt, bij mij wordt het juist erger als ik dan inspanning doe.quote:Op zondag 5 juni 2022 11:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mij geholpen. Het was weer over toen ik daar weg liep.
Is wel vaak dat het bij mij in rust niet overgaat, als ik iets doe wel.
Hey Marioquote:
Blijft raar het menselijke lichaam. Wat voor de een werkt is voor de ander juist een no-go.quote:Op zondag 5 juni 2022 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt, bij mij wordt het juist erger als ik dan inspanning doe.
Had al vaker gelezen dat jij trap ging lopen en dat dat ook hielp
Het vele naar de wc lopen wat je dan moet is al een belasting voor mij dan.
Maar fijn dat het bij jou er door overgaat
Je zal toch maar thuis komen zonder je voetenquote:Op zondag 5 juni 2022 11:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
gisteren was ik niet op
fok ,ben erst om 9 ochtend
naar huis geekomen,met
mijn voeten
ALs het kan doe ik heel rustig, maar laatst had ik het toen ik om kleindochter van drie maanden moest passen en ja dan moeten de dingen gewoon doorgaan.quote:Op zondag 5 juni 2022 11:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijft raar het menselijke lichaam. Wat voor de een werkt is voor de ander juist een no-go.
Jij doet echt zo min mogelijk als je er last van hebt?
Mijn hartslag gaat natuurlijk ook fors omhoog als ik wat doe. Maar dat is wel het punt dat ie vaak terugschiet zeg maar.
In het ziekenhuis word ik ook altijd zo rustig mogelijk gehouden. Heb daar ook al gezegd dat mij irriteren soms werkt.
Was je Oostenrijkse overwinning aan het vieren ?quote:Op zondag 5 juni 2022 11:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
gisteren was ik niet op
fok ,ben erst om 9 ochtend
naar huis geekomen,met
mijn voeten
Hoezo dat? Die baby kan toch prima voor zichzelf zorgenquote:Op zondag 5 juni 2022 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs het kan doe ik heel rustig, maar laatst had ik het toen ik om kleindochter van drie maanden moest passen en ja dan moeten de dingen gewoon doorgaan.
Volgende keer ga ik je wel irriteren
Ok... mutti weer boos?quote:Op zondag 5 juni 2022 11:49 schreef mario390 het volgende:
nee niet gekijkt
freitag 18 00 heeft bleiburg gespelt
en zo 22 00 was 3 kilometer weg van me
en Tentfeestje
daar ben ik om 8 ochtend te voet naar
huis, van somige uren weet ik niks
meer ben bij en huis wakker geworden
quote:Op zondag 5 juni 2022 11:49 schreef mario390 het volgende:
nee niet gekijkt
en Tentfeestje
Had je wel je eigen jas meegenomen?quote:Op zondag 5 juni 2022 11:49 schreef mario390 het volgende:
nee niet gekijkt
en Tentfeestje
oosterijk-hongarije heeft frankrijk-engeland behoorlijk te grazen genomen, maarja dat doen ze wel vaker als het nergens om gaat.quote:Op zondag 5 juni 2022 11:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Was je Oostenrijkse overwinning aan het vieren ?
Das altijd een makkelijk excuus voor als het misgaat ...quote:Op zondag 5 juni 2022 13:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
oosterijk-hongarije heeft frankrijk-engeland behoorlijk te grazen genomen, maarja dat doen ze wel vaker als het nergens om gaat.
Moet haar nog africhtenquote:Op zondag 5 juni 2022 11:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo dat? Die baby kan toch prima voor zichzelf zorgen
Das jammer heb je een leuke avond gehad weet je het niet meerquote:Op zondag 5 juni 2022 11:49 schreef mario390 het volgende:
nee niet gekijkt
en Tentfeestje
Het zullen wel allemaal diva's zijn die er het nut niet van inzien, aan de andere kant moet men na een vol seizoen nog even binnen 12 dagen 4 wedstrijden spelen omdat er een paar oliesheiks belangrijker gevonden worden dan een zomertoernooi.quote:Op zondag 5 juni 2022 13:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Das altijd een makkelijk excuus voor als het misgaat ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |