abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204966872
Maria uit Limburg is er zeker van: haar tienjarige zoon werd in maart dit jaar belaagd en bijna ontvoerd door Donny M., de verdachte die vandaag is aangehouden in de afschuwwekkende zaak van het omgebrachte jongetje Gino (9) uit Kerkrade. “Mijn zoontje heeft vanmiddag M.’s foto op de sociale media gezien. Hij herkende hem onmiddellijk als een van de inzittenden van een grijze Tesla die hem in maart op straat probeerden te overmeesteren. Een van, want er zaten nóg twee mannen in die Tesla.”

https://www.femkefataal.n(...)hem-wilde-ontvoeren/
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_204966878
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 08:55 schreef StaceySinger het volgende:
Maria uit Limburg is er zeker van: haar tienjarige zoon werd in maart dit jaar belaagd en bijna ontvoerd door Donny M., de verdachte die vandaag is aangehouden in de afschuwwekkende zaak van het omgebrachte jongetje Gino (9) uit Kerkrade. “Mijn zoontje heeft vanmiddag M.’s foto op de sociale media gezien. Hij herkende hem onmiddellijk als een van de inzittenden van een grijze Tesla die hem in maart op straat probeerden te overmeesteren. Een van, want er zaten nóg twee mannen in die Tesla.”

Hoe kan een kerel als Donny M. een Tesla betalen?
  zondag 5 juni 2022 @ 08:58:43 #53
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204966883
quote:
De afgelopen dagen volgde Maria de gebeurtenissen rond het jongetje Gino op de voet. “Vandaag heeft mijn zoon een foto gezien van de aangehouden Donny M. Hij raakte meteen weer in paniek en zegt heel zeker te weten dat deze verdachte een van de drie mannen is die hem in maart in de auto probeerden te ontvoeren. Ik heb geen enkele reden om aan mijn kind te twijfelen.
Dat kind heeft dan wel geluk gehad, anders had hij misschien in die tuin gelegen....... :X

En het lijkt er op dat er dus nog twee van die pipo's ergens daar in Limburg rondlopen als ik het goed begrijp. Dat ga je toch niet menen? Drie mannen die jagen op kleine kinderen... Aan de andere kant kunnen dit soort 'mensen' elkaar wel gemakkelijker vinden via het internet en upteamen in iets waar ze in hun eentje misschien net te weinig durf voor hebben. Ben benieuwd wat voor sporen men dus gaat vinden op Gino. Of die uitsluitend van Donny zijn of wellicht nog van twee andere 'personen'. Nicky had ook diverse soorten van DNA op zijn onderbroek. Dat is in Limburg blijkbaar niet ongebruikelijk.

[ Bericht 5% gewijzigd door Tengano op 05-06-2022 09:06:09 ]
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_204966887
quote:

pi_204966893
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 23:40 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Zag ook zo'n foto op Insta

Ben benieuwd wat die vriendin nu voelt
Hem voorlopig niet meer
pi_204966901
quote:

Ze weet het vast net zo zeker als die dames die Gino donderdagochtend nog hebben gezien...
  zondag 5 juni 2022 @ 09:06:09 #57
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_204966904
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 08:57 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dat wil ik niet weten, eigenlijk.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_204966908
quote:

[..]
Ik neem dit verhaal met een flinke schep zout, maar er staat dus dat hij 1 van de inzittenden van de auto was, niet per se de eigenaar ervan.
pi_204966910
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 09:05 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Ze weet het vast net zo zeker als die dames die Gino donderdagochtend nog hebben gezien...
Dat is wel gek inderdaad.
Het moet wel een ander jongetje zijn geweest. Sommige kinderen lijken op het eerste gezicht erg op elkaar. Een jongen als Gino vind ik erg onopvallend om te zien.
pi_204966912
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 09:06 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Daarom zet ik een beetje vraagtekens bij het Tesla verhaal. Donny had geen werk, geen Tesla centen ook dan lijkt me.
pi_204966914
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 09:06 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Zal wel uit dezelfde categorie komen als die "dark" weet-ik-veel-wat die onlangs veroordeeld is.
pi_204966918
quote:

Hij had wel dood kunnen zijn.

quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 09:08 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Daarom zet ik een beetje vraagtekens bij het Tesla verhaal. Donny had geen werk, geen Tesla centen ook dan lijkt me.
Miljardairs betalen daar natuurlijk voor in ruil voor een minderjarig kind.
pi_204966932
quote:

Een wiet plantage toch?
pi_204966941
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 09:13 schreef Za het volgende:

[..]
Een wiet plantage toch?
Ja, dat beweerde Ddddaaf ook al. Maar heb er nog geen bron van gezien.
  zondag 5 juni 2022 @ 09:15:55 #65
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204966942
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 09:09 schreef Nober het volgende:
Als iemand een paar ton of meer voor zo'n filmpje biedt zijn er vast wel mensen die daar wel iets in zien. Met wat ik van Donny gelezen heb en het feit dat hij wist waar Gino lag durf ik niet met zekerheid te zeggen of Donny zo'n aanbod zou afslaan. Mr Dark had ook diverse leveranciers van 'mensen' die bereid waren om dergelijk materiaal te produceren. Ze bestaan blijkbaar, hoe ongeloofwaardig en onvoorstelbaar dat in principe ook klinkt.

Regel van marktwerking is nou eenmaal dat als er ergens een vraag is en de prijs is 'aantrekkelijk' dat er effort wordt gestoken om aanbod te creeeren.

Maar ik heb voor de rest geen enkele kennis of weet van de intenties en handelingen van Donny met Gino.

Ik heb geen flauw idee dus wat daar heeft plaats gevonden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tengano op 05-06-2022 09:25:24 ]
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_204966948
Vanwege zijn verleden met politie en justitie is er dna van deze Donny M. aanwezig in de databank

... en hij is voetbaltrainer geweest van plaatselijke jeugdelftallen”, zegt Dingemanse [misdaadverslaggever].

https://wnl.tv/2022/06/05(...)pullen-van-gino/amp/

Hoe heeft Donny daar ooit trainer kunnen zijn zonder VOG? Ook daar is iets flink misgegaan.
  zondag 5 juni 2022 @ 09:18:26 #67
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204966952
Oh, ineens zaten er 3 mannen in de Tesla? Dan zal het vast niet zijn Tesla zijn geweest.

Als het kleinkind al de juiste foto op social media heeft gezien en als hij al zonder sturing spontaan gezegd heeft dat het dezelfde is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_204966955
Jemig, wat een speculaties terwijl er toch nergens staat dat Donny de eigenaar is van die auto?
pi_204966965
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 09:17 schreef RapaNui het volgende:
..hij is voetbaltrainer geweest van plaatselijke jeugdelftallen”, zegt Dingemanse [misdaadverslaggever].

https://wnl.tv/2022/06/05(...)pullen-van-gino/amp/

Hoe heeft Donny daar ooit trainer kunnen zijn zonder VOG? Ook daar is iets flink misgegaan.
De enige veroordeling die tot nu toe bekend is volgens mij, is redelijk recent. Of weet jij van meer veroordelingen waardoor een VOG niet aan de orde zou zijn?
pi_204966968
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 09:09 schreef Nober het volgende:

[..]
Hij had wel dood kunnen zijn.
[..]
Zouden ze dan zo’n sukkel uitkiezen die blijkbaar makkelijk gepakt kan worden?
Daar heeft een miljardair dan weinig aan.

Donny heeft alleen gehandeld, denk ik
pi_204966982
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 09:15 schreef letmehearyouscream het volgende:

Daarom was zijn huis in de hens gegaan.
  zondag 5 juni 2022 @ 09:26:42 #72
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_204966993
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 09:24 schreef Za het volgende:

[..]
Was het wel zijn huis? Of een van de aangrenzende huizen, aan de tuin en de schutting te zien.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_204966997
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 09:15 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Er was de hele tijd in het nieuws te lezen dat er een hennep plantage was gevonden, maar vind nu zo snel niet meer terug.
pi_204966998
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 09:24 schreef Za het volgende:

[..]
Kijk anders even op pagina 1 van dit topic. Of heb jij een bron waarin staat dat hij deze/een andere plantage leidde?
pi_204967003
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 09:27 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Kijk anders even op pagina 1 van dit topic. Of heb jij een bron waarin staat dat hij deze/een andere plantage leidde?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')