Hoe kan een kerel als Donny M. een Tesla betalen?quote:Op zondag 5 juni 2022 08:55 schreef StaceySinger het volgende:
Maria uit Limburg is er zeker van: haar tienjarige zoon werd in maart dit jaar belaagd en bijna ontvoerd door Donny M., de verdachte die vandaag is aangehouden in de afschuwwekkende zaak van het omgebrachte jongetje Gino (9) uit Kerkrade. “Mijn zoontje heeft vanmiddag M.’s foto op de sociale media gezien. Hij herkende hem onmiddellijk als een van de inzittenden van een grijze Tesla die hem in maart op straat probeerden te overmeesteren. Een van, want er zaten nóg twee mannen in die Tesla.”
https://www.femkefataal.n(...)hem-wilde-ontvoeren/
Dat kind heeft dan wel geluk gehad, anders had hij misschien in die tuin gelegen.......quote:De afgelopen dagen volgde Maria de gebeurtenissen rond het jongetje Gino op de voet. “Vandaag heeft mijn zoon een foto gezien van de aangehouden Donny M. Hij raakte meteen weer in paniek en zegt heel zeker te weten dat deze verdachte een van de drie mannen is die hem in maart in de auto probeerden te ontvoeren. Ik heb geen enkele reden om aan mijn kind te twijfelen.
quote:Op zondag 5 juni 2022 08:55 schreef StaceySinger het volgende:
Maria uit Limburg is er zeker van: haar tienjarige zoon werd in maart dit jaar belaagd en bijna ontvoerd door Donny M., de verdachte die vandaag is aangehouden in de afschuwwekkende zaak van het omgebrachte jongetje Gino (9) uit Kerkrade. “Mijn zoontje heeft vanmiddag M.’s foto op de sociale media gezien. Hij herkende hem onmiddellijk als een van de inzittenden van een grijze Tesla die hem in maart op straat probeerden te overmeesteren. Een van, want er zaten nóg twee mannen in die Tesla.”
Hem voorlopig niet meerquote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zag ook zo'n foto op Insta
Ben benieuwd wat die vriendin nu voelt
Ze weet het vast net zo zeker als die dames die Gino donderdagochtend nog hebben gezien...quote:Op zondag 5 juni 2022 08:55 schreef StaceySinger het volgende:
Dat wil ik niet weten, eigenlijk.quote:Op zondag 5 juni 2022 08:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hoe kan een kerel als Donny M. een Tesla betalen?
Ik neem dit verhaal met een flinke schep zout, maar er staat dus dat hij 1 van de inzittenden van de auto was, niet per se de eigenaar ervan.quote:Op zondag 5 juni 2022 08:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat is wel gek inderdaad.quote:Op zondag 5 juni 2022 09:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ze weet het vast net zo zeker als die dames die Gino donderdagochtend nog hebben gezien...
Daarom zet ik een beetje vraagtekens bij het Tesla verhaal. Donny had geen werk, geen Tesla centen ook dan lijkt me.quote:
Zal wel uit dezelfde categorie komen als die "dark" weet-ik-veel-wat die onlangs veroordeeld is.quote:
Hij had wel dood kunnen zijn.quote:Op zondag 5 juni 2022 08:55 schreef StaceySinger het volgende:
Miljardairs betalen daar natuurlijk voor in ruil voor een minderjarig kind.quote:Op zondag 5 juni 2022 09:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Daarom zet ik een beetje vraagtekens bij het Tesla verhaal. Donny had geen werk, geen Tesla centen ook dan lijkt me.
Een wiet plantage toch?quote:Op zondag 5 juni 2022 08:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Als iemand een paar ton of meer voor zo'n filmpje biedt zijn er vast wel mensen die daar wel iets in zien. Met wat ik van Donny gelezen heb en het feit dat hij wist waar Gino lag durf ik niet met zekerheid te zeggen of Donny zo'n aanbod zou afslaan. Mr Dark had ook diverse leveranciers van 'mensen' die bereid waren om dergelijk materiaal te produceren. Ze bestaan blijkbaar, hoe ongeloofwaardig en onvoorstelbaar dat in principe ook klinkt.quote:Op zondag 5 juni 2022 09:09 schreef Nober het volgende:
Miljardairs betalen daar natuurlijk voor in ruil voor een minderjarig kind.
De enige veroordeling die tot nu toe bekend is volgens mij, is redelijk recent. Of weet jij van meer veroordelingen waardoor een VOG niet aan de orde zou zijn?quote:Op zondag 5 juni 2022 09:17 schreef RapaNui het volgende:
..hij is voetbaltrainer geweest van plaatselijke jeugdelftallen”, zegt Dingemanse [misdaadverslaggever].
https://wnl.tv/2022/06/05(...)pullen-van-gino/amp/
Hoe heeft Donny daar ooit trainer kunnen zijn zonder VOG? Ook daar is iets flink misgegaan.
Zouden ze dan zo’n sukkel uitkiezen die blijkbaar makkelijk gepakt kan worden?quote:Op zondag 5 juni 2022 09:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij had wel dood kunnen zijn.
[..]
Miljardairs betalen daar natuurlijk voor in ruil voor een minderjarig kind.
Daarom was zijn huis in de hens gegaan.quote:Op zondag 5 juni 2022 09:15 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ja, dat beweerde Ddddaaf ook al. Maar heb er nog geen bron van gezien.
Was het wel zijn huis? Of een van de aangrenzende huizen, aan de tuin en de schutting te zien.quote:
Er was de hele tijd in het nieuws te lezen dat er een hennep plantage was gevonden, maar vind nu zo snel niet meer terug.quote:Op zondag 5 juni 2022 09:15 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ja, dat beweerde Ddddaaf ook al. Maar heb er nog geen bron van gezien.
Kijk anders even op pagina 1 van dit topic. Of heb jij een bron waarin staat dat hij deze/een andere plantage leidde?quote:
quote:Op zondag 5 juni 2022 09:27 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Kijk anders even op pagina 1 van dit topic. Of heb jij een bron waarin staat dat hij deze/een andere plantage leidde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |