https://www.telegraaf.nl/(...)ber-alert-uitgegevenquote:KERKRADE (ANP) - In Kerkrade is donderdag een grote zoekactie gaande naar een sinds woensdagavond vermist 9-jarig jongetje. De politie houdt rekening met een misdrijf, maar sluit ook andere opties niet uit, zei een woordvoerster donderdag. Vlak na de middag gaf de politie een amber alert uit.
De politie sloeg groot alarm omdat er geen enkele verklaring gevonden kan worden voor het verdwijnen van de jongen.Hij is woensdagavond tussen 19.30 uur en 20.30 uur voor het laatst gezien in een speeltuin aan de Hertogenlaan en Zonstraat in Kerkrade. Via Burgernet werd een oproep geplaatst uit te zien naar Gino van der Straeten. Ook wordt er een signalement van het kind gegeven. De jongen had volgens zijn zus een zwarte step bij zich met rode handvatten. De step is inmiddels gevonden, ca 5 kilometer vanaf de speelplaats waar Gino voor het laatst is gezien. De familie meent met 100% zekerheid te stellen dat dit de step van Gino is.
De politie heeft inmiddels ook de Duitse politie in kennis gesteld. Kerkrade ligt aan de Duitse grens.
Volgens een zus woont de jongen bij zijn moeder in Maastricht. Maar die is ziek, en sinds een week logeert hij daarom bij een andere zus in Kerkrade. Die vertelde tot 05.00 uur donderdagochtend gezocht te hebben, en daarna twee uur op het politiebureau te hebben gezeten. Deze 32-jarige vrouw is zelf moeder van twee kleine kinderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
Als hij 17 mei in dat pand woonde dat afgebrand is.... https://www.1limburg.nl/veel-schade-na-brand-door-hennepplantagequote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:46 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Maar ik hoor graag waar staat dat Donny daarna ook een wietplantage bestierde.
Nee hij woonde in een appartement dat uitkijkt op de woning in de Opbraakstraat.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij 17 mei in dat pand woonde dat afgebrand is.... https://www.1limburg.nl/veel-schade-na-brand-door-hennepplantage
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Wie moet dat doen? De politie heeft daar geen capaciteit voor. Zoals hij zijn er nog zoveel, allemaal opsluiten? Zo werkt dat gewoon niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:40 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vreemd dat iemand met zo'n verleden en veroordeling niet in de gaten gehouden wordt in de periode tussen zijn veroordeling en opname.
Nee. En ik lees hier sowieso geen aanwijzing dat hij betrokken was bij die wietplantage.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij 17 mei in dat pand woonde dat afgebrand is.... https://www.1limburg.nl/veel-schade-na-brand-door-hennepplantage
quote:Het lichaam werd gevonden achter de Opbraakstraat in Geleen, in de tuin van een woning die al enkele weken onbewoonbaar is na een brand. Het is niet duidelijk hoe het daar is beland en hoe de overleden persoon om het leven is gekomen. De politie en forensisch experten zijn ter plaatse om de omstandigheden te onderzoeken. Wel zegt de politie dat zowel de plaats waar Gino gevonden is als de woning van de verdachte als plaats delict beschouwd worden, waar nog tot laat in de nacht gewerkt zal worden. Mogelijk wijst dat erop dat Gino bij de verdachte thuis om het leven kwam, maar ook daarover wil de politie geen details geven.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:54 schreef Tengano het volgende:
TrendingWat is dat voor rijmelarijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
En dat afgebrande huis was ook van hem.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:53 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nee hij woonde in een appartement dat uitkijkt op de woning in de Opbraakstraat.
Precies, ik denk dat men onderschat hoeveel mensen zulke dingen op hun geweten hebben. En dan bedoel ik de dingen die hij zijn ex heeft aangedaan, want volgens mij is dat vooralsnog de enige veroordeling die bekend is?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wie moet dat doen? De politie heeft daar geen capaciteit voor. Zoals hij zijn er nog zoveel, allemaal opsluiten? Zo werkt dat gewoon niet.
TrendingL-hill struggles welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
Ja, maar de werkgever waar hij volgens Facebook werkt geeft aan dat hij daar al enige tijd weg is.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:51 schreef deedeetee het volgende:
Veel tegenstrijdige info over de dader las ik in t vorige topic. Heeft hij nu gewerkt of niet ?
Tsja, dan gaan er in de toekomst dus gewoon nog meer Gino's en Anne Fabers vermoord worden.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wie moet dat doen? De politie heeft daar geen capaciteit voor. Zoals hij zijn er nog zoveel, allemaal opsluiten? Zo werkt dat gewoon niet.
TrendingMooi strak gezet en mooie tekst wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja als je zo gaat redeneren.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:58 schreef mijntjexx het volgende:
Hij was al buiten aan het spelen, kwam toen om 19u thuis om te vragen of ie nog even mocht voetballen. Hoe erg voor de zus ook..had ze maar nee gezegd zal ze nu altijd denken en was die vriend maar niet meegelopen naar de ah om de plek even te checken.
kloptquote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja als je zo gaat redeneren.
Iedereen gaat dood.
Best wel eigenlijk.quote:
Oh dat kan hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil ook wel een iets weten dat verder niet boeit.
We doen ons bestquote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:27 schreef Momo het volgende:
Gelukkig kunnen jullie ook allemaal de topic pointer lezen
Waarom moet daar in 'gefucked' worden? Vind zwaar ongepast.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:27 schreef Momo het volgende:
Gelukkig kunnen jullie ook allemaal de topic pointer lezen
Zag ook zo'n foto op Instaquote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:01 schreef mijntjexx het volgende:
Zijn profielfoto op fb ook kussend met zijn vriendin...
Op Twitter staat zijn naam in koeienletters. Ik mag de naam hier niet plaatsen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil ook wel een iets weten dat verder niet boeit.
Gelukkig. De bagger van Twitter gaat weer lekker tekeer ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:53 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Op Twitter staat zijn naam in koeienletters. Ik mag de naam hier niet plaatsen.
Nadat ze tientallen haatcomments kreeg heeft ze in ieder geval haar Facebook profiel verwijderd.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zag ook zo'n foto op Insta
Ben benieuwd wat die vriendin nu voelt
Blijven toch simpel, de mensen achter die haatreacties op de mensen in de omgeving van zo'n manquote:Op zondag 5 juni 2022 00:02 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Nadat ze tientallen haatcomments kreeg heeft ze in ieder geval haar Facebook profiel verwijderd.
Wildste droom van geert iddquote:Op zondag 5 juni 2022 00:09 schreef ootjekatootje het volgende:
Of daar een vluchtelingen opvang van maken?
Steeds in mijn gedachten, voor altijd in mijn hart.quote:
Misschien het verstandigste, alsof zij zich zou moeten verantwoorden voor de daden van dat monster.quote:Op zondag 5 juni 2022 00:02 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Nadat ze tientallen haatcomments kreeg heeft ze in ieder geval haar Facebook profiel verwijderd.
Dit, dat meisje denkt nu ook wtf..quote:Op zondag 5 juni 2022 01:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Misschien het verstandigste, alsof zij zich zou moeten verantwoorden voor de daden van dat monster.
Het is als mens onmogelijk om je al het leed wat gaande is, betreffende volslagen vreemden, aan te trekken. Dan zouden we er niet meer zijn, geen boterham meer wegkrijgen wetende dat er kinderen zijn die sterven van de honger of gebrek aan schoon drinkwater etc.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:33 schreef Tengano het volgende:
En dan is er geen ruimte voor mensen die dat raakt? Dan mag je niet rouwen? Dan mag je daar geen emotie bij hebben en die al helemaal niet uitspreken?
Heb jij soms een probleem dat je emoties er van jou niet mogen zijn? En is dat de reden waarom je ook andere mensen verbiedt dat ook niet te mogen. Dat het gewoon een projectie is van je iegen interne problematiek om je gevoelens en emoties niet te mogen manifesteren.
TrendingDit valt nog mee, ik heb wat tokkie vrienden die alles bij een thuis tatooeerder laten doen, want lekker goedkoop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt zal je de fotos besparen maar man man man.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
Lekker stereotype weer. Alsof iedereen van 22 een stapper isquote:Op zondag 5 juni 2022 01:44 schreef Hathor het volgende:
22 jaar....op die leeftijd hoor je uit te gaan en achter de meiden aan te zitten in een of andere club, maar dit geval zat achter kleine jochies aan. Wat een enorme kortsluiting moet er ooit in dat hoofd hebben plaatsgevonden, niet te bevatten.
Is allemaal onmacht. Beredeneren dat als de omgeving beter had opgelet dit soort zaken hadden kunnen worden voorkomen. Maakbaar maken wat onvermijdelijk is.quote:Op zondag 5 juni 2022 00:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Blijven toch simpel, de mensen achter die haatreacties op de mensen in de omgeving van zo'n man
Precies. De politie had constant Donny in de gaten moeten houden, de reclassering heeft gefaald en had onvoldoende overzicht, de Rooyse Wissel liep maar wat aan te kutten met de wachtlijsten etc.quote:Op zondag 5 juni 2022 07:29 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Is allemaal onmacht. Beredeneren dat als de omgeving beter had opgelet dit soort zaken hadden kunnen worden voorkomen. Maakbaar maken wat onvermijdelijk is.
quote:In 2021 kwamen in Nederland 582 mensen om het leven door een verkeersongeval.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)erkeersdoden-in-2021
Niet perse stappen, maar misschien druk met modeltreintjes of zoiets ?quote:Op zondag 5 juni 2022 07:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Lekker stereotype weer. Alsof iedereen van 22 een stapper is
Hoe kan een kerel als Donny M. een Tesla betalen?quote:Op zondag 5 juni 2022 08:55 schreef StaceySinger het volgende:
Maria uit Limburg is er zeker van: haar tienjarige zoon werd in maart dit jaar belaagd en bijna ontvoerd door Donny M., de verdachte die vandaag is aangehouden in de afschuwwekkende zaak van het omgebrachte jongetje Gino (9) uit Kerkrade. “Mijn zoontje heeft vanmiddag M.’s foto op de sociale media gezien. Hij herkende hem onmiddellijk als een van de inzittenden van een grijze Tesla die hem in maart op straat probeerden te overmeesteren. Een van, want er zaten nóg twee mannen in die Tesla.”
https://www.femkefataal.n(...)hem-wilde-ontvoeren/
Dat kind heeft dan wel geluk gehad, anders had hij misschien in die tuin gelegen.......quote:De afgelopen dagen volgde Maria de gebeurtenissen rond het jongetje Gino op de voet. “Vandaag heeft mijn zoon een foto gezien van de aangehouden Donny M. Hij raakte meteen weer in paniek en zegt heel zeker te weten dat deze verdachte een van de drie mannen is die hem in maart in de auto probeerden te ontvoeren. Ik heb geen enkele reden om aan mijn kind te twijfelen.
quote:Op zondag 5 juni 2022 08:55 schreef StaceySinger het volgende:
Maria uit Limburg is er zeker van: haar tienjarige zoon werd in maart dit jaar belaagd en bijna ontvoerd door Donny M., de verdachte die vandaag is aangehouden in de afschuwwekkende zaak van het omgebrachte jongetje Gino (9) uit Kerkrade. “Mijn zoontje heeft vanmiddag M.’s foto op de sociale media gezien. Hij herkende hem onmiddellijk als een van de inzittenden van een grijze Tesla die hem in maart op straat probeerden te overmeesteren. Een van, want er zaten nóg twee mannen in die Tesla.”
Hem voorlopig niet meerquote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zag ook zo'n foto op Insta
Ben benieuwd wat die vriendin nu voelt
Ze weet het vast net zo zeker als die dames die Gino donderdagochtend nog hebben gezien...quote:Op zondag 5 juni 2022 08:55 schreef StaceySinger het volgende:
Dat wil ik niet weten, eigenlijk.quote:Op zondag 5 juni 2022 08:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hoe kan een kerel als Donny M. een Tesla betalen?
Ik neem dit verhaal met een flinke schep zout, maar er staat dus dat hij 1 van de inzittenden van de auto was, niet per se de eigenaar ervan.quote:Op zondag 5 juni 2022 08:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat is wel gek inderdaad.quote:Op zondag 5 juni 2022 09:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ze weet het vast net zo zeker als die dames die Gino donderdagochtend nog hebben gezien...
Daarom zet ik een beetje vraagtekens bij het Tesla verhaal. Donny had geen werk, geen Tesla centen ook dan lijkt me.quote:
Zal wel uit dezelfde categorie komen als die "dark" weet-ik-veel-wat die onlangs veroordeeld is.quote:
Hij had wel dood kunnen zijn.quote:Op zondag 5 juni 2022 08:55 schreef StaceySinger het volgende:
Miljardairs betalen daar natuurlijk voor in ruil voor een minderjarig kind.quote:Op zondag 5 juni 2022 09:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Daarom zet ik een beetje vraagtekens bij het Tesla verhaal. Donny had geen werk, geen Tesla centen ook dan lijkt me.
Een wiet plantage toch?quote:Op zondag 5 juni 2022 08:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Als iemand een paar ton of meer voor zo'n filmpje biedt zijn er vast wel mensen die daar wel iets in zien. Met wat ik van Donny gelezen heb en het feit dat hij wist waar Gino lag durf ik niet met zekerheid te zeggen of Donny zo'n aanbod zou afslaan. Mr Dark had ook diverse leveranciers van 'mensen' die bereid waren om dergelijk materiaal te produceren. Ze bestaan blijkbaar, hoe ongeloofwaardig en onvoorstelbaar dat in principe ook klinkt.quote:Op zondag 5 juni 2022 09:09 schreef Nober het volgende:
Miljardairs betalen daar natuurlijk voor in ruil voor een minderjarig kind.
De enige veroordeling die tot nu toe bekend is volgens mij, is redelijk recent. Of weet jij van meer veroordelingen waardoor een VOG niet aan de orde zou zijn?quote:Op zondag 5 juni 2022 09:17 schreef RapaNui het volgende:
..hij is voetbaltrainer geweest van plaatselijke jeugdelftallen”, zegt Dingemanse [misdaadverslaggever].
https://wnl.tv/2022/06/05(...)pullen-van-gino/amp/
Hoe heeft Donny daar ooit trainer kunnen zijn zonder VOG? Ook daar is iets flink misgegaan.
Zouden ze dan zo’n sukkel uitkiezen die blijkbaar makkelijk gepakt kan worden?quote:Op zondag 5 juni 2022 09:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij had wel dood kunnen zijn.
[..]
Miljardairs betalen daar natuurlijk voor in ruil voor een minderjarig kind.
Daarom was zijn huis in de hens gegaan.quote:Op zondag 5 juni 2022 09:15 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ja, dat beweerde Ddddaaf ook al. Maar heb er nog geen bron van gezien.
Was het wel zijn huis? Of een van de aangrenzende huizen, aan de tuin en de schutting te zien.quote:
Er was de hele tijd in het nieuws te lezen dat er een hennep plantage was gevonden, maar vind nu zo snel niet meer terug.quote:Op zondag 5 juni 2022 09:15 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ja, dat beweerde Ddddaaf ook al. Maar heb er nog geen bron van gezien.
Kijk anders even op pagina 1 van dit topic. Of heb jij een bron waarin staat dat hij deze/een andere plantage leidde?quote:
quote:Op zondag 5 juni 2022 09:27 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Kijk anders even op pagina 1 van dit topic. Of heb jij een bron waarin staat dat hij deze/een andere plantage leidde?
https://www.1limburg.nl/veel-schade-na-brand-door-hennepplantagequote:Op zondag 5 juni 2022 09:27 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Kijk anders even op pagina 1 van dit topic. Of heb jij een bron waarin staat dat hij deze/een andere plantage leidde?
Dus dit. Er wordt hier een hoop geroeptoeterd zonder bronnen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:57 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Nee. En ik lees hier sowieso geen aanwijzing dat hij betrokken was bij die wietplantage.
Het zijn 2 verschillende woningen.
[..]
Tiel zit van oost naar west en noord tot zuid vol met wietplantages.quote:
Oké , en waar staat volgens jou dan Donny de eigenaar was van deze plantage of ook maar enigszins betrokken?quote:Op zondag 5 juni 2022 09:28 schreef Sfancta het volgende:
[..]
https://www.1limburg.nl/veel-schade-na-brand-door-hennepplantage
Heb gelezen ergens dat hij de eigenaar van het huis was, dus denk niet dat de kerstman eigenaar was van de plantage.quote:Op zondag 5 juni 2022 09:29 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Oké , en waar staat volgens jou dan Donny de eigenaar was van deze plantage?
Ben benieuwd naar je bron. In de bron die ik aanhaal, staat namelijk dat hij in een huis vlakbij dit huis waar Gino gevonden is woonde.quote:Op zondag 5 juni 2022 09:30 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Heb gelezen ergens dat hij de eigenaar van het huis was, dus denk niet dat de kerstman eigenaar was van de plantage.
Moet terugzoeken, maar daar heb ik geen idee van.quote:Op zondag 5 juni 2022 09:31 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je bron. In de bron die ik aanhaal, staat namelijk dat hij in een huis vlakbij dit huis waar Gino gevonden is woonde.
Zo heb ik het ook begrepen. Het uitgrebrandde huis bevond zich tegenover dat van Donny. Donny heeft de tuin van dit huis dus gebrukt om van Gino af te komen. Niemand zou hem daar immers zomaar vinden dacht Donny.quote:Op zondag 5 juni 2022 09:31 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ben benieuwd naar je bron. In de bron die ik aanhaal, staat namelijk dat hij in een huis vlakbij dit huis waar Gino gevonden is woonde.
Als je dat al erg vindt, zou ik niet op zijn Facebook-pagina gaan kijken naar wat mensen hem toewensen. Heb ik net gedaan.quote:Op zondag 5 juni 2022 09:28 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Dus dit. Er wordt hier een hoop geroeptoeterd zonder bronnen.
Nee dat klopt niet. Hij woonde er vlakbij, was niet de eigenaar.quote:Op zondag 5 juni 2022 09:30 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Heb gelezen ergens dat hij de eigenaar van het huis was, dus denk niet dat de kerstman eigenaar was van de plantage.
Ah, jij hebt het ergens gelezen. Dan zal het wel waar zijn.quote:Op zondag 5 juni 2022 09:30 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik neem die verhalen met een grote korrel zout.quote:Op zondag 5 juni 2022 09:36 schreef letmehearyouscream het volgende:
Dus kortom: een vrouw beweert dat hij al eerder op jongetjes aan het jagen was in een Tesla met 2 andere mannen. Daar maakt men van dat Donny een Tesla had en daar maakt men een spannend verhaal van over duistere transacties.
En Donny de 23-jarige lowlife een huizenbezitter, terwijl die gozer enige tijd geleden nog op zoek was naar woonruimte.
Ik heb ook gekeken. Het gaat me namelijk niet nog eens overkomen dat ik een verdachte (later ook de dader)van een moord persoonlijk ken. Ik ben toen zelf benaderd door van die pershyena's die wilden weten of de verdachte normaal zo'n lieverdje was of juist een psycho en meer van dat soort onzin.quote:Op zondag 5 juni 2022 09:35 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als je dat al erg vindt, zou ik niet op zijn Facebook-pagina gaan kijken naar wat mensen hem toewensen. Heb ik net gedaan.
Whoh.
Hij is officieel toch alleen nog verdachte? Of vergis ik me?
Vergeet ook niet de Rabobank!quote:Op zondag 5 juni 2022 09:40 schreef Pedroso het volgende:
Het zal wel weer de schuld van de politie / overheid / regering / Rutte / CDA / D'66 / VVD zijn volgens de internet helden.
Heb het teruggevonden, ik las het op TikTok. Mijn fout, ik dacht serieus op een nieuwssite.quote:Op zondag 5 juni 2022 09:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ah, jij hebt het ergens gelezen. Dan zal het wel waar zijn.
Ja veel mensen blijven maar al te lang aan dat narratief hangen en negeren alle informatie die niet in dat straatje past. Daar is dit lopende topic een goed voorbeeld van.quote:Op zondag 5 juni 2022 09:40 schreef Pedroso het volgende:
Het zal wel weer de schuld van de politie / overheid / regering / Rutte / CDA / D'66 / VVD zijn volgens de internet helden.
Ze hebben hem bewust niet gevolgd sinds hij een kauwgombal gestolen heeft van zijn vriendje op 3 jarige leeftijd !
Dat was het begin van alles en de moord op Gino was een logisch gevolg.
Zwakbegaafden die op die manier hun frustratie kwijt kunnen ja.quote:Op zondag 5 juni 2022 09:40 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik heb ook gekeken. Het gaat me namelijk niet nog eens overkomen dat ik een verdachte (later ook de dader)van een moord persoonlijk ken. Ik ben toen zelf benaderd door van die pershyena's die wilden weten of de verdachte normaal zo'n lieverdje was of juist een psycho en meer van dat soort onzin.
Maar het is niet best. Ik vraag me af wat het die mensen oplevert om zo los te gaan. Zijn ze dan tevreden met zichzelf, een beetje frustratie kwijt?
Heb je ook een linkje naar de bron die jij aanhaalt?quote:Op zondag 5 juni 2022 09:31 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ok, maar kinderporno bestaat gewoon. En dat betekent dat er mensen zijn die dit produceren. Dat is nou eenmaal zo. Het is dan ook niet gek dat er mensen zijn die gaan denken dat zo'n delict als dit daar mee te maken heeft. Ik vind niet dat je zo iemand dan direct als zwakbegaafd kunt bestempelen. Het is immers niet zo dat aliens oid kinderporno produceren toch? Maar nogmaals is zeg niet dat dat de intentie van Donny was; ik heb daar geen enkele notie van.quote:Op zondag 5 juni 2022 09:44 schreef MissButterflyy het volgende:
Zwakbegaafden die op die manier hun frustratie kwijt kunnen ja.
Hoe recent is recent? Heb jij een datum?quote:Op zondag 5 juni 2022 09:20 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
De enige veroordeling die tot nu toe bekend is volgens mij, is redelijk recent. Of weet jij van meer veroordelingen waardoor een VOG niet aan de orde zou zijn?
In de eerdere berichtgeving over de Tesla ging het ook over een man in een Tesla, niet over 2 of 3 mannen in een Tesla.quote:Op zondag 5 juni 2022 09:36 schreef letmehearyouscream het volgende:
Dus kortom: een vrouw beweert dat hij al eerder op jongetjes aan het jagen was in een Tesla met 2 andere mannen. Daar maakt men van dat Donny een Tesla had en daar maakt men een spannend verhaal van over duistere transacties.
En Donny de 23-jarige lowlife een huizenbezitter, terwijl die gozer enige tijd geleden nog op zoek was naar woonruimte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |