Waarom moet daar in 'gefucked' worden? Vind zwaar ongepast.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:27 schreef Momo het volgende:
Gelukkig kunnen jullie ook allemaal de topic pointer lezen
Zag ook zo'n foto op Instaquote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:01 schreef mijntjexx het volgende:
Zijn profielfoto op fb ook kussend met zijn vriendin...
Op Twitter staat zijn naam in koeienletters. Ik mag de naam hier niet plaatsen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil ook wel een iets weten dat verder niet boeit.
Gelukkig. De bagger van Twitter gaat weer lekker tekeer ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:53 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Op Twitter staat zijn naam in koeienletters. Ik mag de naam hier niet plaatsen.
Nadat ze tientallen haatcomments kreeg heeft ze in ieder geval haar Facebook profiel verwijderd.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zag ook zo'n foto op Insta
Ben benieuwd wat die vriendin nu voelt
Blijven toch simpel, de mensen achter die haatreacties op de mensen in de omgeving van zo'n manquote:Op zondag 5 juni 2022 00:02 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Nadat ze tientallen haatcomments kreeg heeft ze in ieder geval haar Facebook profiel verwijderd.
Wildste droom van geert iddquote:Op zondag 5 juni 2022 00:09 schreef ootjekatootje het volgende:
Of daar een vluchtelingen opvang van maken?
Steeds in mijn gedachten, voor altijd in mijn hart.quote:
Misschien het verstandigste, alsof zij zich zou moeten verantwoorden voor de daden van dat monster.quote:Op zondag 5 juni 2022 00:02 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Nadat ze tientallen haatcomments kreeg heeft ze in ieder geval haar Facebook profiel verwijderd.
Dit, dat meisje denkt nu ook wtf..quote:Op zondag 5 juni 2022 01:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Misschien het verstandigste, alsof zij zich zou moeten verantwoorden voor de daden van dat monster.
Het is als mens onmogelijk om je al het leed wat gaande is, betreffende volslagen vreemden, aan te trekken. Dan zouden we er niet meer zijn, geen boterham meer wegkrijgen wetende dat er kinderen zijn die sterven van de honger of gebrek aan schoon drinkwater etc.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:33 schreef Tengano het volgende:
En dan is er geen ruimte voor mensen die dat raakt? Dan mag je niet rouwen? Dan mag je daar geen emotie bij hebben en die al helemaal niet uitspreken?
Heb jij soms een probleem dat je emoties er van jou niet mogen zijn? En is dat de reden waarom je ook andere mensen verbiedt dat ook niet te mogen. Dat het gewoon een projectie is van je iegen interne problematiek om je gevoelens en emoties niet te mogen manifesteren.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:54 schreef Tengano het volgende:
TrendingDit valt nog mee, ik heb wat tokkie vrienden die alles bij een thuis tatooeerder laten doen, want lekker goedkoop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt zal je de fotos besparen maar man man man.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
Lekker stereotype weer. Alsof iedereen van 22 een stapper isquote:Op zondag 5 juni 2022 01:44 schreef Hathor het volgende:
22 jaar....op die leeftijd hoor je uit te gaan en achter de meiden aan te zitten in een of andere club, maar dit geval zat achter kleine jochies aan. Wat een enorme kortsluiting moet er ooit in dat hoofd hebben plaatsgevonden, niet te bevatten.
Is allemaal onmacht. Beredeneren dat als de omgeving beter had opgelet dit soort zaken hadden kunnen worden voorkomen. Maakbaar maken wat onvermijdelijk is.quote:Op zondag 5 juni 2022 00:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Blijven toch simpel, de mensen achter die haatreacties op de mensen in de omgeving van zo'n man
Precies. De politie had constant Donny in de gaten moeten houden, de reclassering heeft gefaald en had onvoldoende overzicht, de Rooyse Wissel liep maar wat aan te kutten met de wachtlijsten etc.quote:Op zondag 5 juni 2022 07:29 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Is allemaal onmacht. Beredeneren dat als de omgeving beter had opgelet dit soort zaken hadden kunnen worden voorkomen. Maakbaar maken wat onvermijdelijk is.
quote:In 2021 kwamen in Nederland 582 mensen om het leven door een verkeersongeval.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)erkeersdoden-in-2021
Niet perse stappen, maar misschien druk met modeltreintjes of zoiets ?quote:Op zondag 5 juni 2022 07:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Lekker stereotype weer. Alsof iedereen van 22 een stapper is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |