SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
Eurosport
De PLAYER
Sporza
Vinderbud:
***** Primoz Roglic
**** Enric Mas, Jack Haig
*** Brandon McNulty, Juan Ayuso, Jonas Vingegaard, Ben O’Connor, Wout van Aert
** Damiano Caruso, David Gaudu, Mark Padun, Jan Hirt, Michael Storer, Tobias Johannessen, George Bennett, Wilco Kelderman, Louis Meintjes, Dylan Teuns, Carlos Verona, Patrick Konrad, Steff Cras, Mattia Cattaneo, Valentin Madouas, Antonio Tiberi
* Esteban Chaves, Eddie Dunbar, Steven Kruijswijk, Tao Geoghegan Hart, Tiesj Benoot, Warren Barguil, Michal Kwiatkowski, Laurens de Plus, Kenny Elissonde, Matteo Jorgenson, Geoffrey Bouchard, Ruben Guerreiro, Aurelien Paret-Peintre, Matteo Fabbro, Victor Lafay, Simon Geschke, Rudy Molard, Chris Froome, Antwan Tolhoek, Henri Vandenabeele, Laurens Huys, Jonas Gregaard, Niklas Eg, Sean Quinn, Gregor Mühlberger, Maxim van Gils, Alexis Vuillermoz, Mark Donovan, Gorka Izagirre, Samuele Battistella, Marco Brenner, Nick Schultz, Kevin Colleoni
Die heeft nog weinig laten zien..quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:29 schreef Marcoss het volgende:
Zot Padun de benzine van vorig jaar er weer in gooien?
Kan hij het hele spel winnen? Ik denk zelfs van wel, al zal Djumbo voor De Roog kiezen vast.quote:Op zondag 5 juni 2022 10:12 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Voor vandaag lijkt hij me de topfavoriet
Vorig jaar in de Tirreno hebben we gezien dat hij ver kan komen. Er zijn een aantal redenen waarom het in deze Dauphiné waarschijnlijk niet gaat gebeuren: Ze zullen voor Roglic gaan die een goede klassementsweek kan gebruiken na de knieproblemen, de laatste dagen zijn toch nog wat meer hooggebergte dan vorig jaar in de Tirreno en de belangrijkste reden is dat ze niet zullen willen dat Van Aert uitgepierd uit de Dauphiné komt en daar de komende maand last van heeft net zoals na de Tirreno vorig jaar. Ook liggen zijn doelen anders dit jaar dus ik verwacht dat er iets meer op explosiviteit getraind is. Want daar kwam hij in het voorjaar tekort.quote:Op zondag 5 juni 2022 10:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Kan hij het hele spel winnen? Ik denk zelfs van wel, al zal Djumbo voor De Roog kiezen vast.
Dit zou in een grote ronde sowieso een vluchtersrit zijn inderdaad.quote:Op zondag 5 juni 2022 10:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Het is wel de vraag wie dit vandaag gaat controleren. Zoveel sprinters zijn niet aanwezig dit parcours aankunnen.
Behalve Jumbo heeft Ineos misschien interesse voor Ethan Hayter. Zou inderdaad ook zou maar voor de vluchters kunnen zijn vandaag.quote:Op zondag 5 juni 2022 10:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Het is wel de vraag wie dit vandaag gaat controleren. Zoveel sprinters zijn niet aanwezig die dit parcours aankunnen.
Kopgroep van drie (Rolland, Bouet en Huys) en in het peloton rijden Jumbo-Visma en BikeExchange (dat Groenewegen vast straks kansloos gelost ziet worden).quote:Op zondag 5 juni 2022 10:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Het is wel de vraag wie dit vandaag gaat controleren. Zoveel sprinters zijn niet aanwezig die dit parcours aankunnen.
Vanaf 13h05 op de Player.quote:Op zondag 5 juni 2022 11:37 schreef JohnDDD het volgende:
Live op de Eurosport player? Met Karsten en Jeroen? Zal wel niet hè?
dankquote:Op zondag 5 juni 2022 11:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vanaf 13h05 op de Player.
Sporza is er vanaf 13h30 bij. (Renaat & José)
Ze moeten nog wel eventjes, afwachten of ze doorrijden. Wout gaf al aan dat Jumbo zelf niks gaat doenquote:
Donderdag lijkt me de beste kans.quote:Op zondag 5 juni 2022 14:15 schreef Marcoss het volgende:
Groenewegen is hier gestart, terwijl hij buiten vandaag waarschijnlijk geen kans zou krijgen.. benieuwd wanneer hij afstapt
Harper heeft de vlucht al de hele dag mee gecontroleerd.quote:Op zondag 5 juni 2022 14:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze moeten nog wel eventjes, afwachten of ze doorrijden. Wout gaf al aan dat Jumbo zelf niks gaat doen
Donderdag kan ook ja, maar ook dan wel afhankelijk van het tempo op de klimmetjesquote:Op zondag 5 juni 2022 14:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Donderdag lijkt me de beste kans.
Maar dit zal ook vooral met het oog op de Tour zijn.
Initiatief te nemen om sprinters te lossen, bedoelde ik, maar dat hoeft niks te zeggen over de praktijk uiteraardquote:Op zondag 5 juni 2022 14:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Harper heeft de vlucht al de hele dag mee gecontroleerd.
Denk dat inmiddels het meeste sprintsap wel uit de benen is.quote:Op zondag 5 juni 2022 14:49 schreef Bill_Hillie het volgende:
Nou moet Groenewegen de sprint wel winnen.
Jij hebt teveel Sporza gekeken!quote:Op zondag 5 juni 2022 14:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ze moeten er wel snel bijkomen, want ook van voren zien te geraken is niet evident.
Ik denk inmiddels dat hij er niet aan toe komt.quote:Op zondag 5 juni 2022 14:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat inmiddels het meeste sprintsap wel uit de benen is.
Misschien moet hij sowieso eens zijn horizon buiten de Tour verbreden. Weg bij Jumbo omdat hij niet naar de Tour konquote:Op zondag 5 juni 2022 14:59 schreef Bill_Hillie het volgende:
Sowieso als je sprints wil winnen als Groenewegen kon je beter ZLM tour rijden, maar het is hoe dan ook een goede voorbereiding op de tour.
Was dat Laporte die hem weer terughaalde? Dat zag er ook wel sterk uit.quote:Op zondag 5 juni 2022 15:01 schreef Marcoss het volgende:
Die aanval van Cavagna leek echt nergens op
Hij gaat in ieder geval nog naar Slovenië na de Dauphiné, dan zal het daar moeten. Al weet ik niet of daar wel sprintkansen zijnquote:Op zondag 5 juni 2022 14:59 schreef Bill_Hillie het volgende:
Sowieso als je sprints wil winnen als Groenewegen kon je beter ZLM tour rijden, maar het is hoe dan ook een goede voorbereiding op de tour.
ES zei Harperquote:Op zondag 5 juni 2022 15:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Was dat Laporte die hem weer terughaalde? Dat zag er ook wel sterk uit.
Ja.quote:Op zondag 5 juni 2022 15:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Was dat Laporte die hem weer terughaalde? Dat zag er ook wel sterk uit.
Vond het niet heel soepel ogen eigenlijk, afwachten hoe het gaat tegen de "echte" sprinters en geen types als Hayter en Stuyvenquote:Op zondag 5 juni 2022 15:01 schreef Pistolero het volgende:
Woutgod heeft zijn sprintbenen er weer onder geschroefd.
ES kan er niks van.quote:Op zondag 5 juni 2022 15:03 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Was zeker Laporte. Harper was al gelost.
Kijkende naar het parcours van de Tour hoeft ie zich ook helemaal niet druk te maken om de "echte" sprinters in de strijd om groen.quote:Op zondag 5 juni 2022 15:03 schreef Marcoss het volgende:
Vond het niet heel soepel ogen eigenlijk, afwachten hoe het gaat tegen de "echte" sprinters en geen types als Hayter en Stuyven
Maar goed, hij is net terug van een stage, dat zal nog wel beter worden
Vorig jaar wel een paar in ieder gevalquote:Op zondag 5 juni 2022 15:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij gaat in ieder geval nog naar Slovenië na de Dauphiné, dan zal het daar moeten. Al weet ik niet of daar wel sprintkansen zijn
Was wel tegenwind, dus dan lijken de opkomende mannen altijd wat beter dan ze zijn. Maar de tegenstand hier was inderdaad niet echt een maatstaf.quote:Op zondag 5 juni 2022 15:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vond het niet heel soepel ogen eigenlijk, afwachten hoe het gaat tegen de "echte" sprinters en geen types als Hayter en Stuyven
Maar goed, hij is net terug van een stage, dat zal nog wel beter worden
En dan is het parcours ook nog niet echt iets voor een anti-klimmende sprinter als Groenewegen.quote:Op zondag 5 juni 2022 15:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Misschien moet hij sowieso eens zijn horizon buiten de Tour verbreden. Weg bij Jumbo omdat hij niet naar de Tour kon
Sprinters hebben ook weinig te zoeken in deze Dauphinequote:Op zondag 5 juni 2022 15:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sjon Kwin derdes, het is hier ook wel heerlijk sprinten tegen Janneke en Mieke.
Voor groen inderdaad niet, dan wordt zo'n renner enkel gevaarlijk als die alle massasprints wint en Wout daar geen podium rijdt. Anders zijn er genoeg kansen in de andere ritten. En dan is het afwachten wat Mathieu wil doen, misschien Philipsen als die ervoor wil gaan. Maar daar zullen ze dan ook een keuze moeten makenquote:Op zondag 5 juni 2022 15:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kijkende naar het parcours van de Tour hoeft ie zich ook helemaal niet druk te maken om de "echte" sprinters in de strijd om groen.
Klimmers zijn er ook al weinig, dit deelnemersveld is best treurig.quote:Op zondag 5 juni 2022 15:05 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Sprinters hebben ook weinig te zoeken in deze Dauphine
Net als in Zwitserland, maar dat is elk jaar wel zo'n beetje. De sprinters gaan dan richting ZLM en België (en nu mogelijk Slovenië)quote:Op zondag 5 juni 2022 15:05 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Sprinters hebben ook weinig te zoeken in deze Dauphine
De hoogtestage van Renaat heeft niet goed uitgepakt, Ten Dam zou ook vierde zijn geworden in een gravelkoers in Frankrijk en Grmay is een Eritreeër geworden.quote:Op zondag 5 juni 2022 15:06 schreef wimderon het volgende:
Multilul wel gewoon in het peloton, ondanks de melding van Renaat.
Al was de tegenstand hier vooral b-categorie.quote:Op zondag 5 juni 2022 15:01 schreef Pistolero het volgende:
Woutgod heeft zijn sprintbenen er weer onder geschroefd.
In Slovenië heb je dit jaar ook maar 1 kans(je).quote:Op zondag 5 juni 2022 15:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Net als in Zwitserland, maar dat is elk jaar wel zo'n beetje. De sprinters gaan dan richting ZLM en België (en nu mogelijk Slovenië)
6-2 6-1 6-2 en klaarquote:
Oh, bijzonder dat Groenewegen dan voor die koers kiest na Dauphiné, die wil blijkbaar niet sprinten...quote:Op zondag 5 juni 2022 15:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
In Slovenië heb je dit jaar ook maar 1 kans(je).
Als hij gevallen is of pech gehad heeft wel ja, geen idee of dat zo isquote:Op zondag 5 juni 2022 15:15 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Zal denk ik nog wel in dezelfde tijd als het peloton worden gezet.
Blijkbaar wel. Staat nu in dezelfde tijd als Van Aert.quote:Op zondag 5 juni 2022 15:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als hij gevallen is of pech gehad heeft wel ja, geen idee of dat zo is
Ze gebruiken bij de F1 het Italiaanse merk Ferrari (serieus) voor het spuiten van bubbels, geen eens echte champagnequote:Op zondag 5 juni 2022 20:55 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
misschien heeft van Aert champagne gedronken
https://nos.nl/artikel/24(...)at-om-3-literflessen
deze merk drinken ze ook bij F1 denk ik
Wim Kieft zou zeggen dat Jumbo er iets teveel in gaat geloven..quote:Op zondag 5 juni 2022 20:55 schreef wimderon het volgende:
https://sport.tv2.dk/cykl(...)-til-ikke-at-angribe
Jumbo runt de zaak hier en niemand anders.
[ afbeelding ]
Trek natuurlijk, want Stuyven wordt daar structureel gigantisch overschatquote:Op maandag 6 juni 2022 09:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Vandaag een vergelijkbare rit; benieuwd welke ploegen vandaag met Jumbo gaan samenwerken.
Hoe naïef ben je als je denkt dat Stuyven een sprintje tegen van Aert gaat winnen?quote:Op maandag 6 juni 2022 10:59 schreef Devolder het volgende:
[..]
Trek natuurlijk, want Stuyven wordt daar structureel gigantisch overschat
Inderdaad. Ik ben ook in de war, gisteren waren ze er rond 15u en vandaag start de uitzending maar dan.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:43 schreef Mansjester het volgende:
Godverdomme,dit is de etappe van gisteren. Die heb ik niet gezienMaar gisteren was de finish ook heel vroeg toch
Tennis.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:47 schreef Beregd het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben ook in de war, gisteren waren ze er rond 15u en vandaag start de uitzending maar dan.
Klopt, maar dat was vanwege Roland Garros. De rest van de week normaal gesproken aankomst rond 16.30.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:43 schreef Mansjester het volgende:
Godverdomme,dit is de etappe van gisteren. Die heb ik niet gezienMaar gisteren was de finish ook heel vroeg toch
Geen sport.quote:
Logisch na het succes van gisterenquote:Op maandag 6 juni 2022 14:50 schreef H.Vviv het volgende:
BikeExchange zet zich op kop van het peloton.
En met een lastiger parcours dan gisterenquote:Op maandag 6 juni 2022 14:50 schreef H.Vviv het volgende:
BikeExchange zet zich op kop van het peloton.
Groves was hier ook logischer geweest eigenlijk, denk dat die gisteren en vandaag wel had kunnen sprinten. Tenzij ze Groenewegen hebben overschat qua klimcapaciteitenquote:
Die hebben ze een contract gegeven omdat hij per toeval, ik zou het zelfs per ongeluk willen noemen, de Isard won en Lelangue het in zijn broek deed weer een renner te verliezen, triest.quote:Op maandag 6 juni 2022 15:22 schreef The_Undertone het volgende:
Die Xandres Vervloesem kan er ook helemaal niks van.
Die overwinning in de Isard is inderdaad een heel bizarre outlier in zijn enorm matige 'palmares'. Ik weet nog dat ik toen vond dat ze Vandenabeele hadden moeten nemen maar dat is voorlopig ook nog geen succes.quote:Op maandag 6 juni 2022 15:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die hebben ze een contract gegeven omdat hij per toeval, ik zou het zelfs per ongeluk willen noemen, de Isard won en Lelangue het in zijn broek deed weer een renner te verliezen, triest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Halve Belg nochtans.quote:Op maandag 6 juni 2022 15:49 schreef Columbiafan het volgende:
Ik vind Kevin Vermaerke geen mooie coureur.
In WLR ligt hier niemand wakker van.quote:Op maandag 6 juni 2022 15:51 schreef Mani89 het volgende:
Waarom zijn die tennisfinales altijd zon enorme flopshow? Ik zie voor mijn gevoel al 20 jaar Nadal of Djokovic afgetekend in 3 sets winnen. Een observatie.
Julien Bernard op kop, jawel.quote:Op maandag 6 juni 2022 10:59 schreef Devolder het volgende:
[..]
Trek natuurlijk, want Stuyven wordt daar structureel gigantisch overschat
Het enige hypothetische slechtere duo dat ik kan verzinnen zou Karrel en Bobbie zijnquote:
In tennis mag alles. Fuentes wandelt er nog rond of zo'n Servische placentadokterquote:Op maandag 6 juni 2022 15:51 schreef Mani89 het volgende:
Waarom zijn die tennisfinales altijd zon enorme flopshow? Ik zie voor mijn gevoel al 20 jaar Nadal of Djokovic afgetekend in 3 sets winnen. Een observatie.
Het grootste probleem van tennis is dat het pas een keer spannend wordt als je naar de vijfde set gaat en dat duurt 7 uur.quote:Op maandag 6 juni 2022 15:51 schreef Mani89 het volgende:
Ik kijk nog liever MSR van bij de start, dan een tenniswedstrijd.quote:Op maandag 6 juni 2022 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het grootste probleem van tennis is dat het pas een keer spannend wordt als je naar de vijfde set gaat en dat duurt 7 uur.
Match van 5 uur met een half uur beelden van Nadal die zijn broek van uit z'n reet pult of met een handdoek over z'n gezicht veegtquote:Op maandag 6 juni 2022 16:02 schreef Beregd het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever MSR van bij de start, dan een tenniswedstrijd.
Ik volg nog wel eens tennis als ik een schermpje vrij heb en ik ook wat anders kijk, in de hoop dat het dan spannend wordt.quote:Op maandag 6 juni 2022 16:02 schreef Beregd het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever MSR van bij de start, dan een tenniswedstrijd.
Het valt mij vaak op dat 90% van de tennisser hun emoties nooit onder controle kunnen houden. Toch nog steeds de verwende kindjes achtergrond waarschijnlijk.quote:Op maandag 6 juni 2022 15:51 schreef Mani89 het volgende:
Moet zeggen dat ik deze Roland Garros wel veel heb gezien,normaal kijk ik niet zoveel tennis. Prima sport,constant actie en veel briljante punten. Was genot!quote:Op maandag 6 juni 2022 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het grootste probleem van tennis is dat het pas een keer spannend wordt als je naar de vijfde set gaat en dat duurt 7 uur.
Mooie tijden inderdaad. Was ook wel leuk dat meer dan 3 verschillende tennissers toen wel eens in een Grand Slam finale stonden.quote:
Dit jaar ook al 3 verschillende spelers in 2 finales! Die alle 3 bij de volgende GS de finale normaal niet halenquote:Op maandag 6 juni 2022 16:12 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Mooie tijden inderdaad. Was ook wel leuk dat meer dan 3 verschillende tennissers toen wel eens in een Grand Slam finale stonden.
In de camper gaat de hand nu in het broekje.quote:
Moeten zij wetenquote:Op maandag 6 juni 2022 16:19 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Alleen is firstcycling vaak sneller dan PCS.
Leest Renaat hier mee?quote:Op maandag 6 juni 2022 16:20 schreef wimderon het volgende:
Renaat levert echt alleen maar broddelwerken af. Een simpele ministudie van het parcours leert al dat er nóg een extra (ongecategoriseerd) klimmetje ligt, waar ze nu aan bezig zijn.
Bij de vrouwen is het wel vaak spannend!quote:Op maandag 6 juni 2022 16:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dit jaar ook al 3 verschillende spelers in 2 finales! Die alle 3 bij de volgende GS de finale normaal niet halen
Dat was gisteren helemaal erg met die uitloper van 3 kilometer, die Renaat niet had ontdekt.quote:Op maandag 6 juni 2022 16:20 schreef wimderon het volgende:
Renaat levert echt alleen maar broddelwerken af. Een simpele ministudie van het parcours leert al dat er nóg een extra (ongecategoriseerd) klimmetje ligt, waar ze nu aan bezig zijn.
Wim is geen fan.quote:Op maandag 6 juni 2022 16:26 schreef Mani89 het volgende:
https://mycroft.fok.nl/in(...)ortby=post_date_desc
Hele subforum pietjepukked jaaaaaaaaquote:Op maandag 6 juni 2022 16:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Over drie weken en een beetje begint de Tour.
En de volgende glorietocht bij Cyclingmaster.quote:Op maandag 6 juni 2022 16:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Over 168 Dagen begint het WK voetjebal. Nog 1341 dagen tot de winterspelen.quote:Op maandag 6 juni 2022 16:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik stel voor dat we dit keer meedoen onder de naam 'Remco, oh Remco'.quote:Op maandag 6 juni 2022 16:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En de volgende glorietocht bij Cyclingmaster.
Ah jij wil zonder mij verder.quote:Op maandag 6 juni 2022 16:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we dit keer meedoen onder de naam 'Remco, oh Remco'.
Kopgroepen worden gewoon slimmerquote:Op maandag 6 juni 2022 16:33 schreef Mykonos het volgende:
Peloton laat het de laatste tijd wel erg vaak spannend worden.
Jumbo heeft wel de hele dag al gereden, die gaan vast ook niet nu volle bak achtervolgen, terwijl ze de ploeg de rest van de week ook nodig hebben voor Roglic/Vingegaardquote:Op maandag 6 juni 2022 16:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Of je rijdt het eerder dicht aangezien je weet dat laatste 40km grotendeels in dalende lijn is...
Winnaar heeft toch altijd de trui?quote:Op maandag 6 juni 2022 16:36 schreef Beregd het volgende:
Die drie secondjes van de halve Belg kunnen dus toch nog van belang zijn.
Het is een luie hond.quote:Op maandag 6 juni 2022 16:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik maak alvast een HLN venster open voor de Rolgic doet nooit wat voor Wout posts.
Op ruim 300m van de streep gaan sprinten, dat is wel ietwat overdreven.quote:Op maandag 6 juni 2022 16:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Niet zo raar toch als je jezelf niet zoveel kans geeft in een sprint?
Dit was niet sprinten, dat was gewoon een aanval, lijkt me.. de rest verrassenquote:Op maandag 6 juni 2022 16:40 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Op ruim 300m van de streep gaan sprinten, dat is wel ietwat overdreven.
Die reed inderdaad zes jaar terug ofzo een keer leuk mee!quote:Op maandag 6 juni 2022 16:40 schreef Szura het volgende:
Vuillermoz, best aardige naam nog in vergelijking met de rest
Als ik op Instagram kijk heb ik vooral het idee dat hij het met autootjes kijken in Amerika en wat aan kloten veel leuker heeft dat trainen om er nog iets uit te halen.quote:Op maandag 6 juni 2022 16:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Total Energies, waar iedereen dit jaar benen heeft. Op ene Peter Sagan na.
Dan nogquote:Op maandag 6 juni 2022 16:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dit was niet sprinten, dat was gewoon een aanval, lijkt me.. de rest verrassen
Ik vond het er altijd uit zien of hij een milde vorm van Progeria had.quote:Op maandag 6 juni 2022 16:45 schreef WAvanBuren het volgende:
Viejermoos ziet eruit als een conservatieve politicus.
Die groene trui wordt geen succes zo.quote:Op maandag 6 juni 2022 16:46 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Jumbo heeft dit volledig aan zichzelf te danken.
Ach, dan winnen ze een ritje niet deze weekquote:Op maandag 6 juni 2022 16:46 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wel benieuwd wat ze gaan doen in die heuvelritten met de aanwezigheid van Roglic. Al heeft Wout het waarschijnlijk niet eens nodig als ie in de echte massasprints regelmatig top 3 meepakt.quote:
Dat wordt ook geen succesquote:Op maandag 6 juni 2022 16:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gele trui voor Roglic is belangrijker
Tenzij hij echt vooral aan het sprinten heeft gewerkt met het oog op de Tourquote:Op maandag 6 juni 2022 16:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ach, morgen heeft Wout het geel weer terug.
Ik snap ook niet helemaal waarom iedereen er maar vanuit gaat dat Wout morgen gewoon simpel bij de klassementsrenners finisht.quote:Op maandag 6 juni 2022 16:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tenzij hij echt vooral aan het sprinten heeft gewerkt met het oog op de Tour
Winnaar hoeft wel "maar" 5 seconden te pakken op Vuillermoz om de trui over te nemen. En Wout of Hayter heeft aan enkel winst al genoegquote:Op maandag 6 juni 2022 16:57 schreef Beregd het volgende:
Vuillermoz was 10de in de Waalse Pijl dit jaar, die gaat er niet zomaar af morgen.
Jumbo heeft toch 'gewoon' de hele dag meegereden? Ze hebben er inderdaad niet meteen hun hele ploeg tegenaan gegooid, en dat Kruijswijk een waardeloze knecht is weet je ook van tevoren. Maar een Ineos heeft in de finale helemaal niets meer gedaan, totdat Ganna met een beurt kwam toen het kalf allang verdronken was. En UAE heeft zelfs helemaal geen vinger uitgestoken terwijl Molano er nog bij zat (al had die pech binnen de laatste 3).quote:Op maandag 6 juni 2022 16:46 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Gewoon Roglic (of WvA)quote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:37 schreef Columbiafan het volgende:
Erg benieuwd naar Ayuso vandaag, lijkt me wel een van de grootste kanshebbers met deze aankomst.
Van Aert zal wel 1e keus zijn als hij er nog bij zit waarbij Roglic reageert op aanvallen (en anders Vingegaard) en Roglic zelf probeert als Wout niet goed genoeg blijktquote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon Roglic (of WvA)
Leuke tactics van B&B
Supercompensatie van Wilcoquote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon Roglic (of WvA)
Leuke tactics van B&B
Zelden zo genoten.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ooit ging hier met supercompensatie ook mee met Contador en Froome.
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 15:00 schreef Columbiafan het volgende:
Dit lijkt me inderdaad ook wel een uitgelezen kans voor Kelderman om een koers te winnen.
Nog wel een redelijk serieuze slotklim toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 15:52 schreef Columbiafan het volgende:
Zou wel lachen zijn mocht de kopgroep het weer redden.
6.2km a 5.6%quote:Op dinsdag 7 juni 2022 15:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nog wel een redelijk serieuze slotklim toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |