Ik denk dat Van Aert die etappe hele andere ambities heeft.quote:Op zondag 12 juni 2022 19:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met Van Aert en Benoot heeft Jumbo wel goede mannen om ze erdoorheen te loodsen
Laporte ook wel (er vanuit gaande dat hij meegaat)quote:Op zondag 12 juni 2022 19:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met Van Aert en Benoot heeft Jumbo wel goede mannen om ze erdoorheen te loodsen
Geel staat vast boven groen bij Jumbo, dus 1e prioriteit zal vast Roglic + Vingegaard zijn. Wout zal vast een vrije rol hebben in die etappe en deels voor eigen kans mogen gaan, maar alleen als er nog ondersteuning bij de andere zit.quote:Op zondag 12 juni 2022 19:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk dat Van Aert die etappe hele andere ambities heeft.
José en Renaat denken daar anders over.quote:Op zondag 12 juni 2022 19:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Geel staat vast boven groen bij Jumbo, dus 1e prioriteit zal vast Roglic + Vingegaard zijn. Wout zal vast een vrije rol hebben in die etappe en deels voor eigen kans mogen gaan, maar alleen als er nog ondersteuning bij de andere zit.
Ik hoop vooral op volle bak regen die dag. Krijgen we weer zo'n etappe als die uit 2014 met Boom, Nibs, Volgenzang en Westraquote:Op zondag 12 juni 2022 19:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Geel staat vast boven groen bij Jumbo, dus 1e prioriteit zal vast Roglic + Vingegaard zijn. Wout zal vast een vrije rol hebben in die etappe en deels voor eigen kans mogen gaan, maar alleen als er nog ondersteuning bij de andere zit.
Maar die verwachten dat Wout echt helemaal niet gaan knechten, geloof ik..quote:Op zondag 12 juni 2022 19:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
José en Renaat denken daar anders over.
Vorige keer dat ze vlogen in de Dauphine, ging dat door in de Tour anders.. behalve de laatste zaterdag danquote:Op zondag 12 juni 2022 20:36 schreef vaarsuvius het volgende:
Dit gaat veel te goed met de Jumbo's dat betekent dat de Tour wel weer zal mislukken
Hopelijk heeft Jumbo het materiaal dan beter op orde.quote:Op zondag 12 juni 2022 19:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk dat Van Aert die etappe hele andere ambities heeft.
Jimenez. En wat een verhaal had die De Las Cuevas. Ruzies, tussentijds pensioen op ik meen Guadeloupe onder andere. Met uitendelijk net zo'n treurig einde.quote:Op maandag 13 juni 2022 09:17 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort praktijken bewaren ze zeker voor volgend jaar. Liep overigens niet heel goed af met twee van de drie op deze foto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |