Je kent de zaak dus totaal niet, want anders schreef je dit niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:27 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Behalve dat het 'gewoon' een misbruiker was en geen netwerk van miljonairs die op klaarlichte dag peuters in Portugal ontvoerden.
Misbruik bestaat in de ergste vormen, maar dat wil niet zeggen dat dit soort docu's het niveau van hitserige stemmingmakerij ontstijgen.
Ik zie in de KLB-Linkedinreeks wel weer tegemoet hoe een of andere lifestylecoach dit helemaal op zichzelf betrekt en er een of andere vergezochte levensles uit sleurt.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zelfs LinkedIn gaat die kant op. Dat zal de komende week ook wel weer vol staan met allerlei sobstories. Doodmoe word je er van.
Ik begreep in ieder geval dat ze zo ziek was dat ze niet meer voor hem kon zorgen en ik begreep daaruit dat het een aflopende zaak was. Gezag overhevelen aan je oudste dochter doe je namelijk niet zo maar. Of nou ja, in eerste instantie aan de voogd.quote:
Want niet veroordeelden moeten dood?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:29 schreef Magister_Artium het volgende:
Kan die Donny alsjeblieft een stuk touw meekrijgen in zijn voorarrest?
Terminaal?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:26 schreef Andromache het volgende:
Onvoorstelbaar leed voor deze familie. Moeder terminaal en zoontje wordt vermoord. Nota bene met andere kinderen was hij aan het voetballen, hij was niet eens alleen voor zo ver we nu weten. Wat weten die andere twee jongetjes? Ben heel benieuwd wat we straks tijdens de rechtszaak te weten krijgen.
Twitter of fecesbook.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:31 schreef Fosive het volgende:
[..]
Terminaal?
Hoe kom je daar in godsnaam bij
Kan bijvoorbeeld ook verlamd, geestesziek en/of verslaafd zijn. Door ziekte niet in staat zijn iemand op te voeden hoeft niet te betekenen dat diegene terminaal is.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:29 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik begreep in ieder geval dat ze zo ziek was dat ze niet meer voor hem kon zorgen en ik begreep daaruit dat het een aflopende zaak was. Gezag overhevelen aan je oudste dochter doe je namelijk niet zo maar. Of nou ja, in eerste instantie aan de voogd.
Twitter staat er ook al vol meequote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:35 schreef Toine51 het volgende:
Krijg nu al foto van die Donny op de app.
Als het de basisschoolleraar Donny M. is, dat is 'm niet. Die zat in 2012 al op de Pabo.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:35 schreef Toine51 het volgende:
En waarschijnlijk niet eens de goede Donnyquote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:37 schreef Fosive het volgende:
[..]
Twitter staat er ook al vol mee
Zo gaat dat helaas tegenwoordig...
Twitter heeft hem al veroordeeld.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Want niet veroordeelden moeten dood?
Niet alleen twitter vermoed ik zo.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:39 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Twitter heeft hem al veroordeeld.
Slechte kaart.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:34 schreef J.B. het volgende:
Zelden zo'n intens triest verhaal gelezen. Moeder ziek, vader buiten beeld, je 23 jaar oudere zus met zelf al 2 kinderen krijgt de voogdij over je, en vervolgens op 9-jarige leeftijd vermoord (en misbruikt?). Hoeveel pech kan in één mensenleven samenkomen...
..... ja.... ik dacht natuurlijk weer direct lichamelijk ziek.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:37 schreef J.B. het volgende:
[..]
Kan bijvoorbeeld ook verlamd, geestesziek en/of verslaafd zijn. Door ziekte niet in staat zijn iemand op te voeden hoeft niet te betekenen dat diegene terminaal is.
Hopelijk is de foto niet van een andere Donnyquote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:35 schreef Toine51 het volgende:
Och, dat geeft wel weer mooie input voor deze reeks: Topicreeks: Nepverhalen op LinkedInquote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zelfs LinkedIn gaat die kant op. Dat zal de komende week ook wel weer vol staan met allerlei sobstories. Doodmoe word je er van.
Wat ik ook veelvuldig gelezen heb: 'Mijn moederhart huilt'. Echt,....quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:36 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
De how can I make this about me cultuur.
Maar heb je de juiste gezien?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:54 schreef asco het volgende:
Foto gezien van die tuup. Je ziet er als wel vaker niks geks aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |