Okeequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankuquote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
L1, npo radio 1, nos.nl en ik denk ook wel bij rtl.
Dankjequote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik mention een hoop users wel zometeen wanneer persco live is
5 aangiftes?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:19 schreef Andromache het volgende:
Als deze man dezelfde is van de 5 aangiftes, hoop ik dat dit de push is om veel meer geld en middelen beschikbaar te krijgen zodat meer politieagenten naar de zedenrecherche en de wijkagenten kunnen zodat zij plaats kunnen maken voor nieuwe politieagenten. Die het nu niet willen of kunnen doen vanwege bijv. salaris of te weinig opleidingsplekken of weet ik veel wat.
?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:28 schreef Confetti het volgende:
Dit is gespeeld. Heb het gevoel dat mediazaken altijd slecht aflopen.
Dat was die familie uit Den Haag. Jongetje heette Donnie of Ronnie of zoiets.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
reed zo een pool een tijdje geleden een opa of oma en een kind dood? kreeg ook zo een lachwekkende straf waar er overigens ook getuige aanwezig waren tijdens het incident. Die vader gooide toen een stoel naar de rechter
Ik had het niet eens over jou, maar wie de schoen past.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:56 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Het was meer bedoelt als conclusie, niet als verwijt.
Naar zijn zus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |