Mijn hardcore vriend vindt Bad Brains de beste live band ooit.quote:
Zeeman onderbroeken zijn goedkoper.quote:
Ja dat wil ik wel geloven.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn hardcore vriend vindt Bad Brains de beste live band ooit.
quote:
Ben je niet de enige.quote:
LP ooit voor een prijzie gescoord.quote:
Een jaar of 15 terug in de Paradiso was het echt heel erg onder de maat. Zelden zo'n tegenvaller gezien.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn hardcore vriend vindt Bad Brains de beste live band ooit.
Met HR en te veel regea ?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:10 schreef RegularOrange het volgende:
[..]
Een jaar of 15 terug in de Paradiso was het echt heel erg onder de maat. Zelden zo'n tegenvaller gezien.
Yes, een zeer ongeinspireerde HR. Wat een aanfluiting was dat. Op het eind schijnt er nog een reggea sessie te zijn geweest, maar toen had ik de Paradiso al verlaten.quote:
Ja dat was echt een verschrikkelijk optreden, met HR verscholen onder een theedoek of zo.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:10 schreef RegularOrange het volgende:
[..]
Een jaar of 15 terug in de Paradiso was het echt heel erg onder de maat. Zelden zo'n tegenvaller gezien.
Favoriete band van maat van me.quote:
kwam die gister tegen op yt die hebben wel lekkere nummertjes hoorquote:
Vrienden van me zijn geweest. Circle jerks vielen tegen.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 23:09 schreef indiaantje89 het volgende:
https://www.brakrock.be/
Nog meer FOK!ers die gaan?
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 19:23 schreef RegularOrange het volgende:
Potje Jay Reatard, wordt dat nog een beetje gewaardeerd hier?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |