quote:
Je zou net als smileys, van dit soort soundbites moeten kunnen postenquote:
Ik steun deze motiequote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Je zou net als smileys, van dit soort soundbites moeten kunnen posten
Ik houd deze motie aan...quote:
ja ... ik moest even..quote:Op zaterdag 4 juni 2022 02:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, ga weg. Ben je echt weer gaan roken na langdurig gestopt te zijn?
jaha ...... helaas...maar ik stop wel weer hoor (denk ik)quote:
O dat is jammer, hoelang was je er al af?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ... ik moest even..
[..]
jaha ...... helaas...maar ik stop wel weer hoor (denk ik)
maar niet vandaag
al járen.... misschien stom, maar ja... spanningen enzo... ik stop wel weer hoor,quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is jammer, hoelang was je er al af?
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ... ik moest even..
[..]
jaha ...... helaas...maar ik stop wel weer hoor (denk ik)
maar niet vandaag
Beide, maar wel gericht boosquote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet goed geslapen ? Of ben je gewoon boos?
Jaquote:
Sterkte. Hopelijk is het snel weer over.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beide, maar wel gericht boos
[..]
Ja
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:51 schreef Koen66 het volgende:
Dit weekend wordt het hem allemaal niet, vandaag klussers op zolder bezig dus dan kan je al niet weg, zon en maandag wordt het matig weer en moet ik ook nog aan de bak qua werk op een onbestendig moment
Was een beetje te verwachten deze uitkomst, helaasquote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:00 schreef Koen66 het volgende:
Oh lichaam van Gino waarschijnlijk al gevonden
Ja het kost wat tegenwoordig dat roken en ze willen het nog veel duurder makenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:16 schreef FANN het volgende:
[..]
al járen.... misschien stom, maar ja... spanningen enzo... ik stop wel weer hoor,
alleen was het aleen omdat het peperduur is
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:00 schreef Koen66 het volgende:
Ja ik las het om te jankenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:00 schreef Koen66 het volgende:
Vreselijkquote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:00 schreef Koen66 het volgende:
Bij een trein weet je nooit precies wie er in zit ...quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:20 schreef marcb1974 het volgende:
Dat treinongeluk in Duitsland was ook wel goed raak.
Ze missen nog steeds een kleine tien mensen
Al liggen er een paar van misschien wel in het ziekenhuis maar zijn ze te zwaar gewond om al geïdentificeerd te worden
Niet helemaal nee,quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij een trein weet je nooit precies wie er in zit ...
Gaat goedquote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmorgen voor de eerste keer weer gaan boogschieten. Bam, recht in het midden.
Twijfel of het een uiting van liefde wasquote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:53 schreef chufi het volgende:
Misschien was die ijshokkier wel boos op de scheids
Dikke kn uffel Marcb Hopelijk is het er een van korte duurquote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beide, maar wel gericht boos
[..]
Ja
haat en liefde gaan vaak samenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Twijfel of het een uiting van liefde was
En daarna nog herenhockey ookquote:
Spannend hoor.. alleen verliezen zequote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En daarna nog herenhockey ook
Kan ook lekker in rust kijken zo
Niet echt dit, de dames gaan verliezen.quote:
ja zie mn editquote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet echt dit, de dames gaan verliezen.
Is ook niet heel raar dat ze nu verliezen, dus prima zoquote:
Oh waarom mogen ze nu wel verliezen ?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is ook niet heel raar dat ze nu verliezen, dus prima zo
Er hebben een 'paar' speelsters rust gekregen. Ze hebben een heel ruime 1000 interlands niet meegenomen.quote:
De oude garde zit thuis op debankquote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er hebben een 'paar' speelsters rust gekregen. Ze hebben een heel ruime 1000 interlands niet meegenomen.
Die hebben wat rust, het WK komt eraan.quote:
Dit is dus minder belangrijk voor ze ..quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die hebben wat rust, het WK komt eraan.
En de play-offs zijn net voorbij.
Vorig jaar was er nog een OS.
Ja, beetje als wat de voetballers nu doen. Het is een prijs, maar niet degene die je winnen MOET.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit is dus minder belangrijk voor ze ..
Pittige bui wel zegquote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:41 schreef chufi het volgende:
Het weer op Cuba ..
https://www.nu.nl/293398/(...)uba.html?jwsource=cl
Ja, maar volgende week wel wee regen alleen stelt t niet veel voor..quote:
Komt door al die scherpe pepers daar.quote:
Ah vandaar.. dan moeten we die hier ook maar meer etenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Komt door al die scherpe pepers daar.
Dat bedoel ik en zo'n overload is ook niet efficientquote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja, maar volgende week wel wee regen alleen stelt t niet veel voor..
Morgen gaat het al flink regenen geloof ikquote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja, maar volgende week wel wee regen alleen stelt t niet veel voor..
waar ?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Morgen gaat het al flink regenen geloof ik
Alleen fijn voor afkoeling inderdaadquote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik en zo'n overload is ook niet efficient
Hier pas maandagquote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Morgen gaat het al flink regenen geloof ik
Hmm wellicht houd ik het net droog dan morgenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Overal zo'n beetje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar doe ik dan aan meequote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Hmm wellicht houd ik het net droog dan morgen
Ze zijn beperkter in hun bewegingsvrijheden ...quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:15 schreef pullup het volgende:
Penguins zijn bijna net zo cool als panda's
Ja die rolbeweging zit er niet in maar ze maken het goed door het enthousiasmequote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zijn beperkter in hun bewegingsvrijheden ...
Daarentegen zijn pandas niet zo behendig onder waterquote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die rolbeweging zit er niet in maar ze maken het goed door het enthousiasme
zo triest weer...quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:00 schreef Koen66 het volgende:
Panda's zijn domme beestenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarentegen zijn pandas niet zo behendig onder water
Maak je geen zorgenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:41 schreef chufi het volgende:
Vlieg vooral geen KLM ... want je weet niet of je nog thuiskomt
https://www.nu.nl/economi(...)se-bestemmingen.html
Die sterven niet uit he?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
ze zijn wel net als pinguins zwart / wit
Ja dat weet ik wel. Die domme panda's zijn te lui om te neukenquote:
dat is wel zo ...quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel. die domme panda's zijn te lui om te neuken
Nou dan. !!!quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarentegen zijn pandas niet zo behendig onder water
Alleen wat minder geilquote:
Wilde ik net morgen een stukje gaan wandelenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Overal zo'n beetje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neem een plu meequote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wilde ik net morgen een stukje gaan wandelen
Dan ga jequote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wilde ik net morgen een stukje gaan wandelen
Ik zou die knuffel niet echt vertrouwen btwquote:
Geen regen vind ik wat gezelligerquote:
Maakt het gezelschap het niet gezelligquote:
Misschien gaat ze wel alleen ..quote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maakt het gezelschap het niet gezellig
Mijn ouders zijn wel gezellig jaquote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maakt het gezelschap het niet gezellig
Hele dag gewacht?quote:
Zit er iets leuks in?quote:
quote:
quote:
Ik trek dat soort shit echt slechtquote:
Kan je anders niet met DJFMOVKDER mee gaan wandelen? Beetje trainen voor de vierdaagse enzo.quote:
Met wie?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je anders niet met DJFMOVKDER mee gaan wandelen? Beetje trainen voor de vierdaagse enzo.
Oh jaquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je anders niet met DJFMOVKDER mee gaan wandelen? Beetje trainen voor de vierdaagse enzo.
Jij gaat liever fietsenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja
Ik volg die niet zo\
En vind wandelen wat te saai
Schiet wat beter opquote:
Ohhh ja die zag ik ook wel eens in ESF. Leuk, meer wandelliefhebbersquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gevindet:
TRV / DJMO's Travel Stories #1 - Trainen voor de vierdaagse
Nee gaat ook niet meer gebeurenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is je fiets al gemaakt ondertussen?
Dus je gaat al ruim 2 jaar niet meerquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohhh ja die zag ik ook wel eens in ESF. Leuk, meer wandelliefhebbers![]()
Ik ben ook in etappes bezig met het Pieterpad, maar tijdens/na corona is het sporten erin geschoten en mijn conditie is niet wat het is geweest. Nu weer langzaam bezig met opbouwen door ons crossapparaat en korte wandelingetjes, maar uiteindelijk wil ik daar ook weer mee verder
Das wel heel zuur door zoiets stoms van een anderquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee gaat ook niet meer gebeuren
Heb hem naar een goede kennis gebracht, die is wel de beste man in het repareren van alle stalen frames maar deze is dus echt kaduuk
Het gaat een muur hanger worden
Ja, vooral ook omdat ik niet even zijn adres of zo had opgeschrevenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel heel zuur door zoiets stoms van een ander
Maar niet allemaal van die specials .... vermoed ik zoquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, vooral ook omdat ik niet even zijn adres of zo had opgeschreven
Maja shit happens en weer door.
Ik heb nog een fiets of 12![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:30 schreef pullup het volgende:
Hebben onze concertgangers zich nog niet gemeld?
ach wel nee man...quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel. Die domme panda's zijn te lui om te neuken
Ah leuk, was het top?quote:
Nee, wel wat bijzondere fietsjes maar niet zo een die helemaal op maat en naar wens was gemaaktquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar niet allemaal van die specials .... vermoed ik zo
Yeahquote:
En ze neuken erg weinigquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ach wel nee man...![]()
Waarom wordt de panda bedreigd?
De reuzenpanda is al jarenlang een bedreigde diersoort.
Een groot probleem voor de panda's is dat er voor hen te weinig bossen met bamboe over zijn.
De reservaten waarin ze leven, liggen als losse eilandjes van elkaar gescheiden.
Dus er is gewoon te weinig bamboe.
Dan moeten ze leren om wat anders te eten ...quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ach wel nee man...![]()
Waarom wordt de panda bedreigd?
De reuzenpanda is al jarenlang een bedreigde diersoort.
Een groot probleem voor de panda's is dat er voor hen te weinig bossen met bamboe over zijn.
De reservaten waarin ze leven, liggen als losse eilandjes van elkaar gescheiden.
Dus er is gewoon te weinig bamboe.
2e ring zat zequote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:45 schreef Prisha het volgende:
Deisyy niet gespot maar was ook wel vrij donker.
Dat mag ik zeker ja, ik zie er ook helemaal niet sportief meer uitquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je gaat al ruim 2 jaar niet meer
Dan mag je wel weer opbouwen jaNiet te rustig hoor.
Ja weet ik maar toch lastig spotten.quote:
Jah doe ik. Voorlopig maar geen berg beklimmenquote:
Sterkte voor je rugquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:43 schreef Prisha het volgende:
Was iets teveel van het goede gisteren. Echt veel last van m’n rug![]()
Maar het was gaaf.
Minder dan zijn andere shows waar ik geweest ben. Ik snap ook al dat gedoe rond die Davina Michelle niet. Ze zong gisteren ook. Maar matige zangeresje. Ze kon wel heel goed hupsen en springen
Ja echt een fantastisch plekje gevonden. Ik was er ook echt op tijd.quote:
Ze zong vals. Vond ik. Echt zeer matig.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sterkte voor je rug![]()
Maar wel fijn dat het verder leuk is geweest![]()
Davina is vooral niet helemaal mijn 'soort' zangeres (wat teveel volume/schreeuwerig) maar ik snap wel dat ze bij dj-muziek past
4 uur van te voren?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja echt een fantastisch plekje gevonden. Ik was er ook echt op tijd.
Om 19:00 dus 2 uur van tevoren.quote:
Dat was Schiphol toch?quote:
ja maar dat is hun natuur...quote:
Ah vandaar dat ze altijd van die stomme dingen doen ... gewoon om op te vallenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:57 schreef FANN het volgende:
Daarnaast moeten de panda's elkaar leuk vinden.
jah net kerelsquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah vandaar dat ze altijd van die stomme dingen doen ... gewoon om op te vallen
Jammerquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze zong vals. Vond ik. Echt zeer matig.
Opsporing verzocht?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, vooral ook omdat ik niet even zijn adres of zo had opgeschreven
Maja shit happens en weer door.
Ik heb nog een fiets of 12![]()
Heb je zo'n stappenteller oid?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat mag ik zeker ja, ik zie er ook helemaal niet sportief meer uit![]()
En conditie naar de knoppen
Maar ik wil de boel niet forceren. Dus zorg er nu vooral voor dat ik elke dag wat beweeg en een paar keer per week iets meer
Jazeker, die heb ik!quote:
Rustig aan nu he, en pijnstillingquote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:43 schreef Prisha het volgende:
Was iets teveel van het goede gisteren. Echt veel last van m’n rug![]()
Maar het was gaaf.
Minder dan zijn andere shows waar ik geweest ben. Ik snap ook al dat gedoe rond die Davina Michelle niet. Ze zong gisteren ook. Maar matige zangeresje. Ze kon wel heel goed hupsen en springen
Ach ja het was zo'n domme toerist, die zit allang weer in Engeland ergensquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Opsporing verzocht?
oh, jij kan in ieder geval verder fietsen dus
Dan laten we putin los op engeland?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach ja het was zo'n domme toerist, die zit allang weer in Engeland ergens
Ja het handige daarvan vind ik dat je ook precies per stap ziet hoe het ervoor staat. Dat je ziet "oei, nog wat meer zou fijn zijn" en dan maar nog even een blokje om of nog even in de winkel iets halenquote:
Werkt prima jaquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja het handige daarvan vind ik dat je ook precies per stap ziet hoe het ervoor staat. Dat je ziet "oei, nog wat meer zou fijn zijn" en dan maar nog even een blokje om of nog even in de winkel iets halen
Kop onder de kraanquote:
Dat zou ook precies mijn reactie zijn geweestquote:
Geen voetbal zeker?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:17 schreef chufi het volgende:
Wat een butt geluid bij dat BBC Platinum Jubilee concert voor Buckingham Palace? Bang dat ze de Queen wakker maken >
Daar kan je van alles aan doenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:18 schreef FANN het volgende:
[..]
kan ik toch niks aan doen![]()
hoe oud ben jij
ik ben toch thuis dus.........quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zou ook precies mijn reactie zijn geweest
Ik weet niet hoe oud je precies bent maar menigeen haalt die leeftijd niet dus ben je een mazzelaarquote:
Okquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ook .. ITA-DUI maar das ook een butt wedstrijd
Ja ik probeerde vandaag enkel op paracetamol maar net toch maar een tramadol genomen.quote:
ja je kop onder de kraan steken dus.... ik heb toch een pittig kapsel dus......quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar kan je van alles aan doen
Reken maar uit
Niet eigenwijs zijn nu, zeker niet bij dit soort dingen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja ik probeerde vandaag enkel op paracetamol maar net toch maar een tramadol genomen.
Pittigquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja ik probeerde vandaag enkel op paracetamol maar net toch maar een tramadol genomen.
Jij 1874 toch?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:21 schreef FANN het volgende:
[..]
ja je kop onder de kraan steken dus.... ik heb toch een pittig kapsel dus......(niet rood)
ah.... uit 1974, ja dan ben je wel een beetje jonger dan ik
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet eigenwijs zijn nu, zeker niet bij dit soort dingen.
Zonder Tommeke vermoed ikquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:19 schreef pullup het volgende:
Morgen start de Dauphine Libere. Dat vind ik altijd een leuke koers. Perfecte oefening voor de Tour
dá's waar ...quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je precies bent maar menigeen haalt die leeftijd niet dus ben je een mazzelaar
Dat moet jij wetenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok![]()
Ik was de hele dag buiten op de BB, morgen weer dus ben wat rustig aan aan het doen
Ik ook niet.quote:
Das al best langquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:25 schreef FANN het volgende:
[..]
oh ik mag 3x per dag, ook voor mijn rug![]()
een paar jaar al eigenlijk...
Mijn moeder heeft dat een tijdje genomen. Die ging er altijd vrolijk van trippenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:25 schreef FANN het volgende:
[..]
oh ik mag 3x per dag, ook voor mijn rug![]()
een paar jaar al eigenlijk...
dus een Tramalolletjequote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft dat een tijdje genomen. Die ging er altijd vrolijk van trippen
quote:
Zorgen dat je niet meer hoeft te slikken? (als dat lukt dan)quote:
Het deed bij mij echt helemaal niets. Geen pijnstilling, geen trip etc.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft dat een tijdje genomen. Die ging er altijd vrolijk van trippen
nee kan niet.. iets scheef in mijn rug ofzoiets ........quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zorgen dat je niet meer hoeft te slikken? (als dat lukt dan)
wat heb jij dan voor pijnstillers.. en voor wat?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het deed bij mij echt helemaal niets. Geen pijnstilling, geen trip etc.
Daarna maar zwaardere shit
Recht laten zetten dan.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:29 schreef FANN het volgende:
[..]
nee kan niet.. iets scheef in mijn rug ofzoiets ........
Ik had een aantal hernia's tegelijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:29 schreef FANN het volgende:
[..]
wat heb jij dan voor pijnstillers.. en voor wat?
Heb het vermoeden dat dat al eens geprobeerd isquote:
oh....... dat wil ik ook welquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had een aantal hernia's tegelijk.
Oxynorm toen. Op een bepaald moment samen met valium
Ben gaan werken een dag dat ik het samen had gebruikt.quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben gaan werken een dag dat ik het samen had gebruikt.
Netjes een uurtje, alleen mijn werk opgeslagen en er verder niets mee gedaan.
Volgende keer dat ik er weer was toch eens goed om gelachen.
Stond bijna letterlijk '1+1=5'
Zo high als een Vlaamse papagaaiquote:
quote:
Ik las Ballonvrouwenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
CRE / Ballonvrouwen / ballonmodellen…
Was wel heel gaaf, al had ik er net iets meer van verwacht, maar misschien komt dat omdat ik er al ruim 2 jaar naar uitkeek. Davine Michelle was niet om aa te horen, maar wel een gave show.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:54 schreef Aoibhin het volgende:
@:Deisyy hopelijk heb jij het ook leuk gehad
Uh huhquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Godver Domni![]()
De originele tt namelijk niet CRE / Ballonvouwen / ballonmodelleren...
Ik ik ik ik ikquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Wie was er vandaag nog meer teleurgesteld in het weer?
2 jaar is erg lang om naar uit te kijken, dan verwacht je al gauw meer, snap ikquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was wel heel gaaf, al had ik er net iets meer van verwacht, maar misschien komt dat omdat ik er al ruim 2 jaar naar uitkeek. Davine Michelle was niet om aa te horen, maar wel een gave show.
Hier wel wat eerder, wij besloten om de 2 meren rond te fietsen want het zou heerlijk weer worden. Een goede jas was echt wel nodig en onderweg kregen we nog een flinke bui op de kop. Wat een deceptiequote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ik ik ik ik
Best bagger, pas na 4 uur klaarde het wat op
En volgende maand Coldplay in Berlijnquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
2 jaar is erg lang om naar uit te kijken, dan verwacht je al gauw meer, snap ikFijn dat je het verder wel tof hebt gevonden
Oeh, lekker berlijn inquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En volgende maand Coldplay in Berlijn![]()
Daar heb ik wel veldkaarten, is toch net wat leuker voor de beleving
Ooh ja dat is waar ook, met je dochter toch?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En volgende maand Coldplay in Berlijn![]()
Daar heb ik wel veldkaarten, is toch net wat leuker voor de beleving
Vertel meer over deze line upquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
He, ze hebben hier van het weekend een 'festival'.
Wel een rare line-up
Ik ben daar 1 x geweest toen we nog door Oost-Duitsland moesten om er te komenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ooh ja dat is waar ook, met je dochter toch?Gezellig. En hopelijk hebben jullie het in Berlijn verder nog leuk; is een interessante stad!
Daar wil ik al jaren heen, lijkt me een geweldige stad, dus we blijven er 5 dagen.quote:
Hoe was dat?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben daar 1 x geweest toen we nog door Oost-Duitsland moesten om er te komen
Vrijdag:quote:
Lijkt me helquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoe was dat?Lijkt me best bijzonder om zo op terug te kijken
Inderdaad met mijn dochter, als Coldplay on tour is gaan we er meestal heen, we zijn in Nijmegen, Den Haag, Amsterdam en Brussel geweest, een soort van groupies dusquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ooh ja dat is waar ook, met je dochter toch?Gezellig. En hopelijk hebben jullie het in Berlijn verder nog leuk; is een interessante stad!
Was te kort .... pre honeymoon, maar er was een Messe en druk ...quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoe was dat?Lijkt me best bijzonder om zo op terug te kijken
Kon je alleen via Oost-Berlijn in Berlijn komen toen de muur er og stond?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben daar 1 x geweest toen we nog door Oost-Duitsland moesten om er te komen
Toy-Box? Die zijn toch van Tarzan & Jane?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vrijdag:
MENTAL THEO
TOY-BOX
DJ PAUL ELSTAK
DIVAS OF DANCE
KLUBBHEADS & BOOZYWOOZY
DJ KICKEN
Zaterdag:
CHEF'SPECIAL
KRAANTJE PAPPIE
MISS MONTREAL
DOUWE BOB
RONDÉ
THE DIRTY DADDIES
West Berlijn lag toen in Oost Duitsland ... als een soort eilandquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kon je alleen via Oost-Berlijn in Berlijn komen toen de muur er og stond?
Schoolreisje daarheen gehadquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
West Berlijn lag toen in Oost Duitsland ... als een soort eiland
Dat zijn inderdaad aardig wat stappen, ik heb vandaag 35 km. gefietst, de route liep langs het meer waarop we meestal varen, dus nu eens vanaf de andere kant te zien en door de duinen, mooi ritje.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:12 schreef Chanel5 het volgende:
Heel lekker weer gehad vandaag, zelfs vies warm/benauwd, keikapot na ook nog eens twee behoorlijke wandelingen met de hond in de Maasduinen. Potver wat is het daar mooi en wat ben ik blij om daar een vaste plek te hebben op een camping die daar middenin ligt.
14866 stappen verder pff
Geen idee wie ze zijnquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toy-Box? Die zijn toch van Tarzan & Jane?
Chef'special
Eerste helft lijkt in ieder geval regelrecht van de Foute Party te komenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vrijdag:
MENTAL THEO
TOY-BOX
DJ PAUL ELSTAK
DIVAS OF DANCE
KLUBBHEADS & BOOZYWOOZY
DJ KICKEN
Zaterdag:
CHEF'SPECIAL
KRAANTJE PAPPIE
MISS MONTREAL
DOUWE BOB
RONDÉ
THE DIRTY DADDIES
Luisteren verplichtquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee wie ze zijn
Die divas of dance is wel met nance.
Vrijdag is 90's avondquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eerste helft lijkt in ieder geval regelrecht van de Foute Party te komen
Moet ik dan klikken?quote:
Mijn oren, wat doe jequote:
Als ik ja had gezegd had je het dan wel gedaan?quote:
Wees maar blij dat ze gisteravond al zijn geweest.quote:
Weet ik niet... Nu Duran Duran live op BBCquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik ja had gezegd had je het dan wel gedaan?
Uh neequote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wees maar blij dat ze gisteravond al zijn geweest.
Ik zou zeggen .. zet je raam open wanneer je zin hebtquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh nee
Is komend weekend
Kan nog kaartjes kopen
Daar was ik wel soort van fan van, ook van Paul Young, maar die doet het niet meer zo goed nuquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik niet... Nu Duran Duran live op BBC
Ik vermoed zomaar dat je dat niet gaat doenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh nee
Is komend weekend
Kan nog kaartjes kopen
Die kans is redelijk aanwezig jaquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vermoed zomaar dat je dat niet gaat doen
Dat zal het eventueel wordenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou zeggen .. zet je raam open wanneer je zin hebt
Nou ik vind 35 km fietsen ook heel wat maar idd nog leuker om dat wat je kent van een andere kant te zien.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad aardig wat stappen, ik heb vandaag 35 km. gefietst, de route liep langs het meer waarop we meestal varen, dus nu eens vanaf de andere kant te zien en door de duinen, mooi ritje.
Moeten zij weten .... maar ik nietquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iedereen gaat toch lekker wandelen?
Heb je een keer de kans om door code geel te wandelen doe je het nietquote:
Ik kijk wel vanaf mn balkonquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je een keer de kans om door code geel te wandelen doe je het niet
Daar gaat de wandeling en het uitproberen van nieuw pannenkoekententje op de tussenstopquote:
Neem dat niet zo serieus ....quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar gaat de wandeling en het uitproberen van nieuw pannenkoekententje op de tussenstop![]()
Maar anders doen we die gewoon volgende week
Regen prima want we hebben regenjassen, maar onweer op de polder zonder bomen wil je niet hebben
Dat zou zomaar kunnen jaquote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar weet zeker dat ze elkaar wel eens hebben gesproken
metooquote:
15015 wandelingen of bossen?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
een aantal dagen camping met elke dag wandelingen in het bos..ik sta nu op 15015 vandaag....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |