quote:
Je zou net als smileys, van dit soort soundbites moeten kunnen postenquote:
Ik steun deze motiequote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Je zou net als smileys, van dit soort soundbites moeten kunnen posten
Ik houd deze motie aan...quote:
ja ... ik moest even..quote:Op zaterdag 4 juni 2022 02:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, ga weg. Ben je echt weer gaan roken na langdurig gestopt te zijn?
jaha ...... helaas...maar ik stop wel weer hoor (denk ik)quote:
O dat is jammer, hoelang was je er al af?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ... ik moest even..
[..]
jaha ...... helaas...maar ik stop wel weer hoor (denk ik)
maar niet vandaag
al járen.... misschien stom, maar ja... spanningen enzo... ik stop wel weer hoor,quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is jammer, hoelang was je er al af?
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ... ik moest even..
[..]
jaha ...... helaas...maar ik stop wel weer hoor (denk ik)
maar niet vandaag
Beide, maar wel gericht boosquote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet goed geslapen ? Of ben je gewoon boos?
Jaquote:
Sterkte. Hopelijk is het snel weer over.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beide, maar wel gericht boos
[..]
Ja
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:51 schreef Koen66 het volgende:
Dit weekend wordt het hem allemaal niet, vandaag klussers op zolder bezig dus dan kan je al niet weg, zon en maandag wordt het matig weer en moet ik ook nog aan de bak qua werk op een onbestendig moment
Was een beetje te verwachten deze uitkomst, helaasquote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:00 schreef Koen66 het volgende:
Oh lichaam van Gino waarschijnlijk al gevonden
Ja het kost wat tegenwoordig dat roken en ze willen het nog veel duurder makenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:16 schreef FANN het volgende:
[..]
al járen.... misschien stom, maar ja... spanningen enzo... ik stop wel weer hoor,
alleen was het aleen omdat het peperduur is
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:00 schreef Koen66 het volgende:
Ja ik las het om te jankenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:00 schreef Koen66 het volgende:
Vreselijkquote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:00 schreef Koen66 het volgende:
Bij een trein weet je nooit precies wie er in zit ...quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:20 schreef marcb1974 het volgende:
Dat treinongeluk in Duitsland was ook wel goed raak.
Ze missen nog steeds een kleine tien mensen
Al liggen er een paar van misschien wel in het ziekenhuis maar zijn ze te zwaar gewond om al geïdentificeerd te worden
Niet helemaal nee,quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij een trein weet je nooit precies wie er in zit ...
Gaat goedquote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmorgen voor de eerste keer weer gaan boogschieten. Bam, recht in het midden.
Twijfel of het een uiting van liefde wasquote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:53 schreef chufi het volgende:
Misschien was die ijshokkier wel boos op de scheids
Dikke kn uffel Marcb Hopelijk is het er een van korte duurquote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beide, maar wel gericht boos
[..]
Ja
haat en liefde gaan vaak samenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Twijfel of het een uiting van liefde was
En daarna nog herenhockey ookquote:
Spannend hoor.. alleen verliezen zequote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En daarna nog herenhockey ook
Kan ook lekker in rust kijken zo
Niet echt dit, de dames gaan verliezen.quote:
ja zie mn editquote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet echt dit, de dames gaan verliezen.
Is ook niet heel raar dat ze nu verliezen, dus prima zoquote:
Oh waarom mogen ze nu wel verliezen ?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is ook niet heel raar dat ze nu verliezen, dus prima zo
Er hebben een 'paar' speelsters rust gekregen. Ze hebben een heel ruime 1000 interlands niet meegenomen.quote:
De oude garde zit thuis op debankquote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er hebben een 'paar' speelsters rust gekregen. Ze hebben een heel ruime 1000 interlands niet meegenomen.
Die hebben wat rust, het WK komt eraan.quote:
Dit is dus minder belangrijk voor ze ..quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die hebben wat rust, het WK komt eraan.
En de play-offs zijn net voorbij.
Vorig jaar was er nog een OS.
Ja, beetje als wat de voetballers nu doen. Het is een prijs, maar niet degene die je winnen MOET.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit is dus minder belangrijk voor ze ..
Pittige bui wel zegquote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:41 schreef chufi het volgende:
Het weer op Cuba ..
https://www.nu.nl/293398/(...)uba.html?jwsource=cl
Ja, maar volgende week wel wee regen alleen stelt t niet veel voor..quote:
Komt door al die scherpe pepers daar.quote:
Ah vandaar.. dan moeten we die hier ook maar meer etenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Komt door al die scherpe pepers daar.
Dat bedoel ik en zo'n overload is ook niet efficientquote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja, maar volgende week wel wee regen alleen stelt t niet veel voor..
Morgen gaat het al flink regenen geloof ikquote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja, maar volgende week wel wee regen alleen stelt t niet veel voor..
waar ?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Morgen gaat het al flink regenen geloof ik
Alleen fijn voor afkoeling inderdaadquote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik en zo'n overload is ook niet efficient
Hier pas maandagquote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Morgen gaat het al flink regenen geloof ik
Hmm wellicht houd ik het net droog dan morgenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Overal zo'n beetje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar doe ik dan aan meequote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Hmm wellicht houd ik het net droog dan morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |