Dat maak jij ervan. Ik heb 'hoogst onverantwoordelijk gedrag' nooit in mijn mond gehad en dat bedoelde ik ook niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja. En ik vind een uur ook wel lang. Maar om nou te doen alsof dat hoogst onverantwoord gedrag is vind ik toch tamelijk naïef.
Weten we überhaupt zeker dat er DNA onderzoek gedaan wordt.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen idee hoe snel zo’n lab tegenwoordig is maar die beelden kunnen ook juist bevestigen dat het die jongen is.
quote:Wit kruis op straat is geen parkeerverbod
U ziet ze vast wel eens staan, zeker als u als bewoner of bezoeker van de binnenstad op zoek bent naar een de schaars beschikbare parkeerplaatsen: zo’n vervelend wit kruis net op een plek waar u dacht uw auto neer te kunnen zetten. Teleurgesteld rijdt u dan maar verder op zoek naar een plek waar u wel legaal kunt parkeren. Van een aantal binnenstadbewoners kregen we echter de vraag wat eigenlijk de wettelijke status is van zo’n wit kruis.
Antwoord: wettelijk zegt zo’n kruis vrijwel niets; het kruis markeert één parkeerplaats, meer niet. Het is dus aan te raden om bij zo’n wit kruis even goed te kijken of er wel een bord bij staat dat u expliciet verbiedt om daar te parkeren. Bijvoorbeeld een bord met een kentekennummer dat aangeeft dat de plek gereserveerd is voor een arts of een gehandicapte. Of een bord voor een taxiparkeerplek. Als er echter alleen maar een kruis staat, zonder bord erbij, mag iedereen er parkeren.
https://www.wijkraadbinne(...)-geen-parkeerverbod/
Mensen spraken van victim blaming…quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Ik heb 'hoogst onverantwoordelijk gedrag' nooit in mijn mond gehad en dat bedoelde ik ook niet.
Bij jou werd op school de exacte verkeersregels omtrent parkeren met de auto uitgelegd, ja?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb opgelet op school en weet dus dat je daar prima mag parkeren, ongeacht het kruis.
Al besproken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:41 schreef Caland het volgende:
Ook wel geinig dat de fokrechercheurs altijd verwachten dat de politie elke nieuwe bevinding delen met de wereld
Die politie zit gewoon moedwillig het Fok! onderzoek te frustreren.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:41 schreef Caland het volgende:
Ook wel geinig dat de fokrechercheurs altijd verwachten dat de politie elke nieuwe bevinding delen met de wereld
Dit soort comments zijn ook overbodig. Iedereen mag een mening hebben toch? Anders kan je fok wel opdoeken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:41 schreef Caland het volgende:
Bij jou niet dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Bij jou werd op school de exacte verkeersregels omtrent parkeren met de auto uitgelegd, ja?
Ja geen idee idd. En je wil, stel dat het het ventje wel is, ook een route weten. Etc.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Weten we überhaupt zeker dat er DNA onderzoek gedaan wordt.
Je hebt zeker weten en zeker weten natuurlijk. Voor dit soort acties is een aanzienlijke mate van zekerheid ook prima.
Mensen doen dat nogal snel. Dat is lekker hip en trendy. En vooral bedoeld om je de mond te snoeren.quote:
Ja is aangegeven door de recherche; DNA onderzoek op de step.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:41 schreef trein2000 het volgende:
Weten we überhaupt zeker dat er DNA onderzoek gedaan wordt.
Je hebt zeker weten en zeker weten natuurlijk. Voor dit soort acties is een aanzienlijke mate van zekerheid ook prima.
HET IS EEN COMPLOT!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:43 schreef Tengano het volgende:
[..]
Die politie zit gewoon moedwillig het Fok! onderzoek te frustreren.
Ik vind de alternatieve verklaring (vijf kilometer steppen zonder door iemand gezien te worden, de step daar zelf achterlaten en verder zwerven, inmiddels al dik twee dagen en nachten) onlogischer eigenlijk.quote:
Was wel een goeie docu.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:56 schreef Mylene het volgende:
Deze is zeker al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
Kortpittige woke doos zeker... nuff said.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:56 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Gaan we buiten de fokrechercheurs nu ook twitterdetectives erbij halenquote:
Rianne mag wmb eens goed genaaid worden door een paar flink bedeelde negers. Dat vind ik van dit soort.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:56 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Pas 85 keer.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:56 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |