Nou bij het vorige Limburgse kind duurde dat toch ook een jaar of 30quote:
Het is gewoon een of andere maffe vrouw, dat is niet "de politiek".quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Leuk dat de politiek nog even wat zeteltjes probeert te scoren over de rug van dat kind.
Waarschijnlijk is het 'woke'-account ook gewoon van de PVV. Lekker polariseren is heel goed voor rechtse stemmen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Leuk dat de politiek nog even wat zeteltjes probeert te scoren over de rug van dat kind.
Mensen zoals BehoorlijkKritisch en Halcon durven dat niet want "consequent opgevoed", er zijn ook mensen die het niet zo erg vinden om daar even te parkeren.quote:
Gaapquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Mensen zoals BehoorlijkKritisch en Halcon durven dat niet want "consequent opgevoed", er zijn ook mensen die het niet zo erg vinden om daar even te parkeren.
Dat kruis staat daar om aan te geven dat het geurspoor daar ophoudt.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:24 schreef Caland het volgende:
Tokkies die een kruis hebben gezet om zo een openbare parkeerplaats te claimen
Limburged
Dan mag ik aannemen dat de politie daar al even heeft aangebeld.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:31 schreef Stupidisco het volgende:
Op Hertogenlaan 82 stopte het geurspoor (volgens Duits speurteam).
Op Hertogenlaan 78 hangt in ieder geval een camera zo lijkt het (althans in september 2021).
[ afbeelding ]
Google Maps
Vind je dat zo raar dan als je net nog met eigen ogen hebt geconstateerd dat je kind aan het voetballen is op het pleintje met wat vriendjes? Dan denk je toch gewoon “tijd vergeten”.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat ik ook wel vreemd vind, is dat de jongere zus zegt dat hij om half 8 thuis moest zijn, en pas rond half 9/9 uur is besloten om te beginnen met zoeken.
Is dat hetzelfde team dat zich bezig houdt met de Madeleine mcCann zaak?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:31 schreef Stupidisco het volgende:
Op Hertogenlaan 78 hangt in ieder geval een camera zo lijkt het (althans in september 2021).
[ afbeelding ]
Google Maps
Stupidisco to the rescuequote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:31 schreef Stupidisco het volgende:
[ afbeelding ]
Google Maps
En dan ga je 'm alsnog halen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vind je dat zo raar dan als je net nog met eigen ogen hebt geconstateerd dat je kind aan het voetballen is op het pleintje met wat vriendjes? Dan denk je toch gewoon “tijd vergeten”.
En nou naar binnen GVDquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:35 schreef Tengano het volgende:
[..]
En nou naar binnen GVD![]()
Zo ging het bij mij iig
Kan toch gewoon? De klok tikt door, je hoeft dat niet zeker te weten om dit soort acties uit te zetten.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:25 schreef Tengano het volgende:
De politie verzoekt burgers alle beelden te scannen waarop Gino mogelijk te zien is tussen het speelpleintje en de vindplaats van het stepje.
Maar ze weten nog steeds niet of het stepje wel van Gino is
[..]
Uiteindelijk wel ja. En ik vind een uur ook wel lang. Maar om nou te doen alsof dat hoogst onverantwoord gedrag is vind ik toch tamelijk naïef.quote:
Ik heb opgelet op school en weet dus dat je daar prima mag parkeren, ongeacht het kruis.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Mensen zoals BehoorlijkKritisch en Halcon durven dat niet want "consequent opgevoed", er zijn ook mensen die het niet zo erg vinden om daar even te parkeren.
Geen idee hoe snel zo’n lab tegenwoordig is maar die beelden kunnen ook juist bevestigen dat het die jongen is.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kan toch gewoon? De klok tikt door, je hoeft dat niet zeker te weten om dit soort acties uit te zetten.
Is dat tong80?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
De vermissing van Herman Poepstra heeft 'ie nooit opgelost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |