Zei die zus nou "bij huisnummer 82 liep het spoor dood, is-ie schijnbaar in een auto gestapt?"quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
De Brunsummerheide lijkt mij een stuk aannemelijker.
Ja, met dit soort cases hou je die Fok!ers wel lekker bezigquote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Toch super mooi, zo'n clubje beroepswerklozen dat over meehelpt met zoeken als er iemand kwijt is?
Beter dan met chips en bier op de bank de hele dag.
Ik ben nu wel benieuwd wat de naam is van de desbetreffende groepsappquote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Toch super mooi, zo'n clubje beroepswerklozen dat over meehelpt met zoeken als er iemand kwijt is?
Risico is alleen dat ze het vooral voor de sier doen en niet eens goed kijken in het lange gras, lopen er zo langs mocht er daadwerkelijk wat liggen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Het is wachten op de Facebook accounts van de bewoners van nummer 82 hier.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:23 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Zei die zus nou "bij huisnummer 82 liep het spoor dood, is-ie schijnbaar in een auto gestapt?"
Op het einde van dat filmpje?
Ik heb dat filmpje gelukkig niet kunnen zien. Ik heb geen Premium artikel en dat eerste filmpje ging al door merg en been. Maar je statement klopt volgens mij wel idd.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:23 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Zei die zus nou "bij huisnummer 82 liep het spoor dood, is-ie schijnbaar in een auto gestapt?"
Ja, die conclusie trok een Duits onderzoeksteam al eerder.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:23 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:23 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Even het kadaster checken brbquote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is wachten op de Facebook accounts van de bewoners van nummer 82 hier.
De Stichting Veteranen Search Team,is de naam, maar de koppenman van het AD vond dit spannender.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:27 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hadden ze dat team niet op zijn minst een andere naam kunnen geven, leuk voor die ouders
Team 'ooit zullen we er één vinden'quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:27 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hadden ze dat team niet op zijn minst een andere naam kunnen geven, leuk voor die ouders
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Team 'ooit zullen we er één vinden'
Dat is wel een professionele club toch?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De Stichting Veteranen Search Team,is de naam, maar de koppenman van het AD vond dit spannender.
Ik wist niet dat er zoveel veteranen vermist zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De Stichting Veteranen Search Team,is de naam, maar de koppenman van het AD vond dit spannender.
Hoeveel zet je in?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik gok dat we dit is in de relationele sfeer moeten gaan zoeken. Ik heb zo'n vermoeden dat er het één en het ander verzwegen wordt
De Stichting Veteranen Search Team biedt vaker ondersteuning aan de politie tijdens zoekacties naar vermiste personen. Deze week helpt de stichting ook de politie Noord-Holland bij de zoektocht naar de vermiste Sumanta Bansi.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat is wel een professionele club toch?
Ik neem aan dat die voetbalman een levenslang stadionverbod krijgt als dit waar isquote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:30 schreef Tengano het volgende:
Speculatie: Voetbalman loopt met Gino en step vanaf het voetbalpleintje naar de bewuste straat nummer 82 waar zijn auto staat en het spoor ophoudt. Gino lucht zijn hart verder en de voetbalman stelt Gino gerust. Gino hoeft zich geen zorgen te maken, want de voetbalman zal Gino wel even terugbrengen naar zijn moeder.
De voetbalman heeft zich iig nog steeds niet gemeld en dat heeft niets te maken met het feit dat hij die oproep gemist heeft.
staan op het malieveld.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er zoveel veteranen vermist zijn
De nieuwe Nicci French allen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:30 schreef Tengano het volgende:
Speculatie: Voetbalman loopt met Gino en step vanaf het voetbalpleintje naar de bewuste straat nummer 82 waar zijn auto staat en het spoor ophoudt. Gino lucht zijn hart verder en de voetbalman stelt Gino gerust. Gino hoeft zich geen zorgen te maken, want de voetbalman zal Gino wel even terugbrengen naar zijn moeder.
De voetbalman heeft zich iig nog steeds niet gemeld en dat heeft niets te maken met het feit dat hij die oproep gemist heeft.
Op basis waarvan?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik gok dat we dit is in de relationele sfeer moeten gaan zoeken. Ik heb zo'n vermoeden dat er het één en het ander verzwegen wordt
Oudste zus ziet er uit of ze aan de harddrugs zit. Wie weet wat daar over de vloer komt dan..quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |