De jongens zullen hem zeker wel gezien hebben en met Gino gevoetbald hebben. En daarmee houdt het op want hij was ineens weg met step en al.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:57 schreef Za het volgende:
[..]
Maar feit is dat 3 jongens hem gezien hebben plus een andere man zonder Ayoub.
idd dat zou heel toevallig zijn, maar niet onmogelijk natuurlijk. Daarom houdt de politie zonder hard bewijs alle scenario's open.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb niet alles gelezen, maar het komt op mij over alsof er sowieso al de nodige onrust was binnen deze familie/gezin. Een ontvoering door een totale onbekende komt op mij dan wel zeer onwaarschijnlijk over, dat zou al te toevallig zijn.
Vind ook dat dat lang duurt.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat ik ervan begreep is dat de politie die jongens in de speelt gesproken had, maar verder geen mededelingen deed hierover.
Waarom is er nog geen signalement van die “getuige” in de speeltuin?
Daar blijven de meningen ook over verdeeld.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:07 schreef JJ76 het volgende:
[..]
idd dat zou heel toevallig zijn, maar niet onmogelijk natuurlijk. Daarom houdt de politie zonder hard bewijs alle scenario's open.
Zie bijvoorbeeld Nicky Verstappen, veel voor de hand liggende verdachte personen en scenario's, maar uiteindelijk bleek het toch anders.
Ik ik ikquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:38 schreef Kim-Holland het volgende:
Dat briefje vond ik ook raar, schreef ik gisteren. Maar dat schijnt volkomen normaal te zijn en dat moest ik toch wel snappen?
Uhu, hoe de dag erna ineens alles anders kan zijn..
Mwah. Denk niet dat Jos B onschuldig vastzit.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daar blijven de meningen ook over verdeeld.
Er speelt gewoon veel meer.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:01 schreef Tengano het volgende:
Van wat die 3 jongens hebben uitgesproken richting de politie hebben we ook niks te horen gekregen. De politie weet natuurlijk wel hoe die jongens afzonderlijk met Gino uit elkaar zijn gegaan. En dat geldt ook voor die anonieme man die mee voetbalde. En ook of Gino zijn step meenam, wat wel zo moet zijn anders stond hij nog op het speelplaatsje.
Is denk ik wel een goed teken. Zolang de poltie dat signalement niet vrijgeeft hebben ze blijkbaar nog voldoende informatie om door te speuren. Ongetwijfeld hebben die drie jongens een beschrijving kunnen geven van die man en ook het DNA onderzoek van de step moet iets opgeleverd hebben van een eventuele betrokkene of dader.quote:
Klopt. IK spreek dan ook vooral vanuit mezelf en hetgeen MIJ opvalt door de dagen heen.quote:
Is dit gewoon een random Ayoub van Facebook?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:10 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/ayoub.elkhmiri.31
Nee, bij de vrienden van Naomi de zus vanquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:11 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Is dit gewoon een random Ayoub van Facebook?
Kinderen maken natuurlijk wel snel vriendjes. En misschien kwam hij er wel vaker.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:11 schreef westwoodblvd het volgende:
Dat die man zich maar niet meldt wordt wel steeds raarder. Dat moet bijna wel een buurtgenoot zijn. Waarom zou je in een vreemde stad met een paar jongetjes gaan voetballen.
Dat is waar, maar meer vanuit het logische gedrag van zo'n man geredeneerd lijkt dat me niet het soort activiteit dat je 100km van je huis ontplooit.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Kinderen maken natuurlijk wel snel vriendjes. En misschien kwam hij er wel vaker.
Hallo zeg. Respecteer privacy een beetje zeg.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:10 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/ayoub.elkhmiri.31
Hoeft nog niet dezelfde te zijn natuurlijk. Zou niet zomaar iemands Facebook in een topic gooien.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:12 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, bij de vrienden van Naomi de zus van
Natuurlijk is dat een buurtgenoot. Ik zou zelfs in mijn eigen stad niet zomaar op een trapveldje in een andere wijk met een paar onbekende jongetjes gaan voetballen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:11 schreef westwoodblvd het volgende:
Dat die man zich maar niet meldt wordt wel steeds raarder. Dat moet bijna wel een buurtgenoot zijn. Waarom zou je in een vreemde stad met een paar jongetjes gaan voetballen.
Als het een buurtgenoot is, is het toch wel erg onwaarschijnlijk dat je niets meekrijgt van de commotie in de buurt. Dan is het raar om niet naar de politie te stappen, tenzij je geen zin hebt in een gesprek om wat voor reden dan ook.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat een buurtgenoot. Ik zou zelfs in mijn eigen stad niet zomaar op een trapveldje in een andere wijk met een paar onbekende jongetjes gaan voetballen.
Ik zou sowieso niet zomaar met onbekende jongetjes gaan voetballen ergens, al was het om de hoek.
Of omdat mensen hun Facebook overal neer beginnen te pleuren als een familielid vermist raakt.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een feesboek, veel jonge mensen verwijderen het nu ook weer nu er bijna alleen maar boomers actief op zijn.
Waarom niet de vader?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:11 schreef westwoodblvd het volgende:
Dankjewel. Het voogdijschap is in overeenstemming gekomen dus, de familie was het hierover eens. Misschien wel belangrijk om te melden.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:19 schreef Kim-Holland het volgende:
Vermissing Gino (9): wat weten we tot nu toe?
Met man en macht wordt er gezocht naar de 9-jarige Gino van der Straeten. De jongen wordt sinds woensdagavond vermist.
Maar wat weten we tot nu toe over hem en zijn vermissing? En welke verhalen gaan rond? Een overzicht van de feiten en onbevestigde informatie.
https://www.1limburg.nl/v(...)toe?context=topstory
Dat hoeft toch helemaal niet? Zo raar is het niet dat je zo'n kind dan nog even lekker laat voetballen tot de afgesproken tijd. In tien minuten kun je nog prima lekker een balletje trappen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:45 schreef ootjekatootje het volgende:
Het is 10 minuten lopen naar de AH, waarom neem je Gino niet mee terug als het al bijna 19:30 is en hij om 19:30 thuis moet zijn?
Om 19:00 vertrekken Ayoub en Gino naar de AH.
19:10 gaat Gino voetballen op dat speelveldje en loopt Ayoub naar de AH.
Stel je doet 10 minuten over de boodschappen, dan neem je hem toch weer mee terug?
Ik neem aan dat de politie nagegaan is of het signalement van de voetballende man overeenkomt met de vader, de Ayoub, of een andere bekende, nietwaar?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:21 schreef Za het volgende:
[..]
Waarom niet de vader?
Misschien was hij niet zo buiten beeld als gedacht/gewenst.
Zo werkt het niet bij de FOK!detective. Aannames en conclusies op basis van die gebakken lucht aannames, en daarop verder speculeren.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat hoeft toch helemaal niet? Zo raar is het niet dat je zo'n kind dan nog even lekker laat voetballen tot de afgesproken tijd. In tien minuten kun je nog prima lekker een balletje trappen.
Ah leuk, laten we nog meer mensen zonder enige vorm van bewijs op gaan zoeken en potentieel lastigvallen, hoeraquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:10 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/*knip*
OK Nederlandse en Duitse speurhonden plus drones reeds ingezet.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:19 schreef Tengano het volgende:
OP waardig:
https://www.1limburg.nl/vermissing-gino-9-wat-weten-we-tot-nu-toe
Ja echt hequote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah leuk, laten we nog meer mensen zonder enige vorm van bewijs op gaan zoeken en potentieel lastigvallen, hoera
Hij heeft de schijn zwaar tegen maar op basis van het bewijs dat ze hadden kon hij eigenlijk niet wettelijk en overtuigelijk schuldig worden bevonden.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Mwah. Denk niet dat Jos B onschuldig vastzit.
Zijn verklaring is wel erg vaag.
Dat zeg ik toch?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat hoeft toch helemaal niet? Zo raar is het niet dat je zo'n kind dan nog even lekker laat voetballen tot de afgesproken tijd. In tien minuten kun je nog prima lekker een balletje trappen.
Natuurlijk. Wat denk je hoeveel mensen wel niet op deze zaak zitten nu.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de politie nagegaan is of het signalement van de voetballende man overeenkomt met de vader, de Ayoub, of een andere bekende, nietwaar?
Zegt degene die elke wappie met naam en toenaam dagelijks belachelijk maakt…quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:27 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja echt he![]()
Al die verdachtmakingen, speculaties, privegegevens. Wat mij betreft worden vermissingstopics gesloten.
Het is nog net niet dat mensen geld inzetten en de winnaar de jackpot krijgt
Prive gegevens? Niks in strijd met de wet hoor, je gaat toch zelf met je gegevens op Facebook staan.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:27 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja echt he![]()
Al die verdachtmakingen, speculaties, privegegevens. Wat mij betreft worden vermissingstopics gesloten.
Het is nog net niet dat mensen geld inzetten en de winnaar de jackpot krijgt
Nee, je zegt "dan neem je hem toch mee terug?". Maar als het 19.20 is en hij zou tot 19.30 mogen spelen, dan laat je 'm toch ff lekker spelen nog. Dat iets als dit niet tot op de minuut volgens protocol gaat lijkt me wel het minst bijzondere/verdachte aan deze hele situatie.quote:
En dan mag je het zomaar overal delen?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:29 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Prive gegevens? Niks in strijd met de wet hoor, je gaat toch zelf met je gegevens op Facebook staan.
Met als context de duidelijke insinuatie dat betreffend persoon iets te maken heeft met de verdwijning van een kind?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En dan mag je het zomaar overal delen?
Hij moest om 19:30 thuis zijn, en het is 10 minuten lopen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, je zegt "dan neem je hem toch mee terug?". Maar als het 19.20 is en hij zou tot 19.30 mogen spelen, dan laat je 'm toch ff lekker spelen nog. Dat iets als dit niet tot op de minuut volgens protocol gaat lijkt me wel het minst bijzondere/verdachte aan deze hele situatie.
Dat iets als dit niet tot op de minuut volgens protocol gaat lijkt me wel het minst bijzondere/verdachte aan deze hele situatie.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij moest om 19:30 thuis zijn, en het is 10 minuten lopen.
Dat kan en mag je niet zomaar doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met als context de duidelijke insinuatie dat betreffend persoon iets te maken heeft met de verdwijning van een kind?
Ja, dit zijn geen geheime gegevens, daarvoor heb je destijds toestemming gegeven in de algemene voorwaardenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En dan mag je het zomaar overal delen?
Nee, dat heb ik niet gezegd, alleen dat er een connectie is met de zus van Ginoquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met als context de duidelijke insinuatie dat betreffend persoon iets te maken heeft met de verdwijning van een kind?
Ja, precies dat dus.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat kan en mag je niet zomaar doen.
Voor je het weet staat er een woedende menigte voor de deur bij deze persoon.
Dus denk ff na voor je profielen van Facebook deelt.
Jammer, ik kan het niet zien.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:37 schreef Kim-Holland het volgende:
Video: Emotionele oproep van zus vermiste Gino (9): ‘Laat hem gaan, het is het niet waard’
Premium artikel
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20220603_94102156
Nu maar hopen dat de daders een premiumlidmaatschap op Limburger.nl hebben.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:37 schreef Kim-Holland het volgende:
Video: Emotionele oproep van zus vermiste Gino (9): ‘Laat hem gaan, het is het niet waard’
Premium artikel
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20220603_94102156
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |