Je hebt gelijk. Excuses aan iedereen die aanstoot heeft genomen aan mijn ondoordachte opmerking.quote:Op zondag 12 juni 2022 15:02 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Het is best een normaal topic hoor
Werkt sinds kort met Raemon.quote:Op zondag 12 juni 2022 15:32 schreef Marcoss het volgende:
Heeft van Rijthoven de afgelopen jaren altijd z’n broer naar toernooien gestuurd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
quote:Op zondag 12 juni 2022 15:32 schreef superniger het volgende:
Medvedev is aan het tanken.
Ps: matige grap in de spoiler.Je doet jezelf tekort. Ik vind het een beste grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op zondag 12 juni 2022 15:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Werkt sinds kort met Raemon.Sijsling zag ik op de tribune zitten, die was ik alweer vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als er iemand verstand heeft van goede grappen, ben jij het welquote:Op zondag 12 juni 2022 15:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je doet jezelf tekort. Ik vind het een beste grap.
Bijzonder inderdaad dat hij vorige week nog verloor op gras van Otto Virtanen.quote:Op zondag 12 juni 2022 15:32 schreef Marcoss het volgende:
Heeft van Rijthoven de afgelopen jaren altijd z’n broer naar toernooien gestuurd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |