quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Alle 5 de borden netjes gesorteerd.
Goed systeemquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik doe mijn schonen ondergoed in de schone was wasmand en dan leef ik daar uit :p
herkenbaarquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik doe mijn schonen ondergoed in de schone was wasmand en dan leef ik daar uit :p
Grote fantquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:18 schreef bitterbal het volgende:
wat een mooie fant![]()
https://9gag.com/gag/aggZ6Er
@:uitstraling
Ellende he, je doet het wel beter dan ik, ik had er maar 3quote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:03 schreef mschol het volgende:
[..]
was wel al iets langer wakker maar na wat pogingen om te slapen tot de conclusie gekomen dat dat hem niet ging worden, yay uur of 5 slaap
Ik heb kledingrekken op wieltjes, dus ik gooi het op een hanger.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja opvouwen in de kast doen is zonde van kostbare smurftijd
O echt, ik vouw dat altijd netjes op en doe ze in de la van de kastquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zie ik alleen maar alsnodig werkquote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, ik vouw dat altijd netjes op en doe ze in de la van de kast
Dat doe ik ook maar soms pak ik ze ook direct weer van het droogrek, zeker als dat dichter voor de greep ligt.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou niet van rommel, dan moet je weer ergens een wasmand met schoonspul zettenquote:
Dat is ook weer waar.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En het opvouwen is ook zo gebeurd, dat is het werk niet
Dat is wel altijd mijn streven.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zo hekel aan die droogrekken dus als het droog is gelijk er af en rek aan de kant.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat doe ik ook maar soms pak ik ze ook direct weer van het droogrek, zeker als dat dichter voor de greep ligt.
Idem.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb kledingrekken op wieltjes, dus ik gooi het op een hanger.
Beddengoed gaat wel opgevouwen in de kast, maar dat is zo gepiept.
Handoeken en vaatdoeken vouw ik wel netjes op..
Af en toe pluk ik wel wat van de waslijn als ik het nog niet opgevouwen heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |