abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 juni 2022 @ 08:56:50 #161
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_204948468
Note 2 myself; rustig blijven....adem in, adem uit..Herhaal dit 20 x
  roze vrijdag 3 juni 2022 @ 08:58:32 #162
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_204948482
quote:
84s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 08:46 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Er zullen wel meer kinderen zijn die deze step hebben. Dat hij er op lijkt of van hetzelfde merk is wil niet zeggen dat hij van hem is.
Gelukkig weet jij het beter dan zijn familie. Dat is fijn. _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 3 juni 2022 @ 08:59:49 #163
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_204948493
Nachtelijke zoektocht naar vermiste Gino levert niets op, onderzoek gaat verder.

De grootscheepse zoektocht naar de vermiste Gino van der Straeten gaat vrijdag in alle hevigheid verder. De leiding van het onderzoeksteam komt vrijdagochtend bijeen.
Premium https://www.limburger.nl/cnt/dmf20220603_92481128
  vrijdag 3 juni 2022 @ 09:02:10 #164
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204948511
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 08:58 schreef Ama het volgende:

[..]
Gelukkig weet jij het beter dan zijn familie. Dat is fijn. _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
In Landgraaf is donderdagavond een step gevonden die veel lijkt op die van het sinds woensdagavond vermiste 9-jarige jongetje Gino. Dat heeft een woordvoerster van de politie donderdagavond gezegd. https://dvhn.nl/binnenlan(...)e-Gino-27736037.html
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204948526
Er zitten toch stickers op de step?
Zal wel zijn step zijn hoor
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_204948603
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 01:53 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]
Kan gewoon een vader zijn van die andere jongens en een balletje meetrappen dat maakt hem geen verdachte
Het kan dat hij idd geen verdachte is, maar dan nog wil je zo iemand wel spreken natuurlijk. Een vader van één van de anderen is het niet lijkt me, want ze hebben die andere kinderen al gesproken, maar de man zoeken ze nog.

Als het een omwonende is dan lijkt het me toch sterk dat zo'n hele vermissingszaak langs je heen gaat. Zelfs als je geen krant leest of tv kijkt dan zou je toch iets mee moeten krijgen van de grootscheepse zoekacties in de buurt en het gesprek erover onder buurtbewoners.
  vrijdag 3 juni 2022 @ 09:19:44 #167
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204948658
quote:
4s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 08:31 schreef Kim-Holland het volgende:
Hier krijg ik zo het schijt van, altijd weer die vergelijkingen met Nicky Verstappen. Hou daar eens mee op! De enige overeenkomst is dat ze uit dezelfde streek komen en verder helemaal niks!
Ja en Nikki was al 11 en deze jongen is 9. En de vindplaats is bijna een kilometer verder.

Totaal niet te vergelijken :(
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  vrijdag 3 juni 2022 @ 09:21:59 #168
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204948671
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 08:38 schreef 22 het volgende:
Is het inmiddels al zeker dat het zijn step is die gevonden is?
Ik neem aan van wel omdat het volledig overeen komt met de beschrijving, maar volgens mij is dit nog niet zeker.
Hoe groot is de kans dat je een verlaten step 5 kilometer vanaf het speelpleintje vindt, die nagelnieuw is achtergelaten, en die exact van hetzelfde type is als die van Gino...
pi_204948683
quote:
84s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 08:46 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Er zullen wel meer kinderen zijn die deze step hebben. Dat hij er op lijkt of van hetzelfde merk is wil niet zeggen dat hij van hem is.
Misschien een beschadiging of een sticker o.i.d. Anders kun je dat inderdaad niet zeggen.

Verder ziet het er niet best uit. Als 'ie weggelopen was of zich zelf ergens verstopt heeft, was 'ie al opgedoken.
  vrijdag 3 juni 2022 @ 09:26:54 #170
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204948700
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 09:04 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Er zitten toch stickers op de step?
Zal wel zijn step zijn hoor
Van die step zijn ze inmiddels allang DNA monsters aan het nemen denk ik. Kijken of er een DNA match is met Gino en kijken of er andere DNA sporen op zitten en die even door de databank halen. Je kunt niet snel genoeg reageren in de huidige situatie.
  vrijdag 3 juni 2022 @ 09:27:19 #171
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_204948703
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 00:38 schreef Tengano het volgende:
En we missen ook nog een stuk informatie die wel bekend is:

Gino speelt met drie andere jongetjes en een volwassen man op het speelveldje.

Gino verdwijnt....

Die drie jongetjes kunnen met grote zekerheid vertellen:

- of Gino met die man is vertrokken
- of Gino alleen is vertrokken en de man is blijven voetballen
- of dat de man is vertrokken en Gino daarna wegging.

Die informatie heeft de politie natuurlijk ook. Maar die is ons niet medegedeeld en natuurlijk ook niet voor niets.
Kan ook dat die jochies weggegaan zijn toen Gino daar nog was, al dan niet met die man.
KuikenGuppy
  vrijdag 3 juni 2022 @ 09:28:06 #172
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204948710
Wat ik mij wel afvraag, een week geleden is van zijn moeders huis verhuisd naar het huis van zijn zus omdat de moeder niet meer voor hem kon zorgen. Maar was moeders het daar mee eens? En wat vond hij zelf daarvan?

Het lijkt bijna te toevallig dat hele verhaal niks te maken heeft met de verdwijning. Zou hij te prooi zijn gevallen aan een willekeurige engnek? Die kans is echt heel klein.
  Moderator vrijdag 3 juni 2022 @ 09:29:57 #173
382129 crew  Donna
pi_204948726
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 09:28 schreef Momo het volgende:
Wat ik mij wel afvraag, een week geleden is van zijn moeders huis verhuisd naar het huis van zijn zus omdat de moeder niet meer voor hem kon zorgen. Maar was moeders het daar mee eens? En wat vond hij zelf daarvan?

Het lijkt bijna te toevallig dat hele verhaal niks te maken heeft met de verdwijning. Zou hij te prooi zijn gevallen aan een willekeurige engnek? Die kans is echt heel klein.
Dan heeft zo'n jochie/familie ook echt wel driedubbel pech hoor als dat wel zo is.
pi_204948731
quote:

Bij moeders zullen ze toch ook wel gezocht/geïnformeerd hebben? Lijkt me in eerste instantie de meest logische plek.
  vrijdag 3 juni 2022 @ 09:31:41 #175
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204948741
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 09:27 schreef Burdie het volgende:
Kan ook dat die jochies weggegaan zijn toen Gino daar nog was, al dan niet met die man.
Dat is ook nog een optie inderdaad :o Good thinking!
pi_204948764
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 09:31 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dat is ook nog een optie inderdaad :o Good thinking!
In elk geval zouden die kinderen moeten kunnen vertellen wie die man is. Lijkt me haast wel dat al drie kleine kinderen met een volwassene in een speeltuin spelen, dat geen willekeurige voorbijganger is. Moet toch haast wel een bekende, iemand uit de buurt, een familielid, etc zijn?
  vrijdag 3 juni 2022 @ 09:35:57 #177
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204948771
Jos B heeft iig een alibi ;)
pi_204948776
Een vrouw die in de Kerkraadse buurt woont waar de vermiste Gino is verdwenen, zegt dat ze het kind donderdagmorgen nog heeft gezien. "Ik weet het heel zeker”, zegt Lenie, een oudere dame achter een rollator. "Ik heb de foto er nog bij gepakt. Hij was het, hier op de Deken Deutzlaan. En mijn thuiszorgmedewerkster heeft het ook gezien. Ze was op weg naar mij. Ze heeft hem nog aangesproken of hij niet op school moest zijn. Hij schrok zichtbaar. Daarop ging hij er op zijn step vandoor, hij droeg ook zijn petje. Ik heb de politie gebeld, meteen nadat ik Gino heb gezien. Die zijn daarna twee keer bij me geweest. Het hele plein stond kort na mijn melding ook vol met politie. Ik vertel dit niet zomaar, want ik weet dat dit betekent dat hij vandaag in ieder geval nog ongedeerd was.”De politie wil niet op de specifieke melding ingaan.

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20220602_95224825
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_204948785
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 09:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
Jos B heeft iig een alibi ;)
Olaf H (moordenaar van de 10-jarige Mirco in Grefrath) ook.
  Manager PR/Moderator vrijdag 3 juni 2022 @ 09:40:29 #180
269689 crew  Viv
pi_204948807
quote:
Gisteren hielden ze rekening met het scenario dat hij op zijn step terug naar het huis van zijn moeder zou hebben willen gaan.
  vrijdag 3 juni 2022 @ 09:41:29 #181
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_204948814
Ik blijf het raar vinden dat die persoon die bij het speeltuintje was zich niet gemeld heeft.
Er wordt hier gezegd dat hij het mogelijk nog niet gehoord heeft, maar als je daar in de buurt woont is deze vermissing het nieuws van de dag, daar kun je lijkt mij absoluut niet omheen en daar hoef je geen nieuws op tv voor te kijken.

Daarnaast wordt dit door de politie gezegd: "Als Gino bij familie was geweest, hadden we dat waarschijnlijk wel geweten."
Hoezo waarschijnlijk? Er is dus wel een kans dat hij bij familie is? Waarom weten ze dit niet zeker?
En waarom zou iemand van de familie hem meenemen en hier geen melding van maken en heel Nederland bang laten zijn voor het ergste?

Het is zo vaag allemaal ;(

[ Bericht 4% gewijzigd door Luxuria op 03-06-2022 09:52:14 ]
All she wants and needs is just a little taste..
  vrijdag 3 juni 2022 @ 09:44:34 #182
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_204948836
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 09:41 schreef Luxuria het volgende:
Hoezo waarschijnlijk? Er is dus wel een kans dat hij bij familie is? Waarom weten ze dit niet zeker?
Ik denk omdat je in dit soort zaken nooit zekerheid hebt. Denk maar aan Ichelle, die vermist was in Zeeland. Degene die haar omgebracht heeft, had toen notabene nog een oproep op socials gedeeld dat iedereen die iets wist, zich moest melden.
KuikenGuppy
  vrijdag 3 juni 2022 @ 09:47:35 #183
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_204948851
Zoektocht naar vermiste Gino gaat door in Landgraaf

Video in de link.
https://www.1limburg.nl/z(...)aaf?context=topstory
Ook de camera’s van voetbalvereniging FC Landgraaf hebben geen beelden van plek waar step #Gino werd gevonden. Camera’s hangen aan de voorkant.
pi_204948859
Het is ook niet Bruce Springsteen, want die komt pas volgend jaar.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_204948861
quote:
Ik blijf het raar vinden dat die persoon die bij het speeltuintje was zich niet gemeld heeft.
Er wordt hier gezegd dat hij het mogelijk nog niet gehoord heeft, maar als je daar in de buurt woont is deze vermissing het nieuws van de dag, daar kun je lijkt mij absoluut niet omheen en daar hoef je geen nieuws op tv voor te kijken.

Daarnaast wordt dit door de politie gezegd: "Als Gino bij familie was geweest, hadden we dat waarschijnlijk wel geweten."
En waarom zou iemand van de familie hem meenemen en hier geen melding van maken en heel Nederland bang laten zijn voor het ergste?
Ja, dat eerste dat is raar. Je zou denken dat die drie kinderen of in elk geval één van hen kan vertellen wie dat is. Lijkt me ook sterk dat iemand daar in de buurt er nog niets van heeft gehoord. Het zal daar over weinig andere dingen gaan.
  vrijdag 3 juni 2022 @ 09:49:39 #186
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204948866
quote:
Dat klopt ook inderdaad niet in dit hele verhaal en zou je imo als verdacht kunnen zien. Ik vermoed dat ze vandaag een signalement gaan uitbrengen. Of wie weet vinden ze een DNA spoor op die step.
quote:
De zussen van Gino, Kelly en Naomi, zijn “druk bezig met zoeken”, gaat Ellenkamp verder. Zij sluiten zich ook aan bij de groep vrijwilligers die mee helpen zoeken naar Gino. “Het is voor hen heel erg pittig om dat te doen. Slapen lukt ze echt niet, ze leven op adrenaline op dit moment en hopen dat zij hun broertje zo snel mogelijk in de armen kunnen sluiten.”

In Kerkrade is de verdwijning van Gino “het gesprek van de dag” weet de misdaadverslaggever. “Op straat hoor je er iedereen over spreken en de buurt zoekt volop mee naar Gino.” Ze zijn zelfs vannacht nog bezig geweest, maar toen het donker werd zijn zij ermee gestopt. “Omdat er angst is dat zij misschien wel sporen en politie in de weg lopen.”
Kan dus onmogelijk langs die man heen gaan inderdaad.
  vrijdag 3 juni 2022 @ 09:50:47 #187
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_204948872
Sorry, vergissing.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  vrijdag 3 juni 2022 @ 09:52:54 #188
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_204948889
quote:

Het is zo vaag allemaal ;(
Tenzij die man uit het speeltuintje de dader is, dan heeft hij een goede reden om zich niet te melden.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_204948914
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 09:52 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Tenzij die man uit het speeltuintje de dader is, dan heeft hij een goede reden om zich niet te melden.
Er is in elk geval alle reden om een signalement van dat figuur te verspreiden. Desnoods beelden als die er zijn. Als hij er niks mee te maken heeft, dan heeft hij gelegenheid genoeg gehad om zich te melden.
  vrijdag 3 juni 2022 @ 09:56:56 #190
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_204948923
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 09:52 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
No shit.
  vrijdag 3 juni 2022 @ 10:00:20 #191
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204948940
quote:
Nog steeds ontbreekt elk spoor van Gino van der Straeten. De 9-jarige jongen wordt sinds woensdagavond vermist.

Daarom wordt er vrijdag verder gezocht door vrijwilligers bij zwemcentrum In de Bende in Landgraaf waar donderdagavond mogelijk de step van de jongen werd gevonden.

Man wordt gezocht
Ook wordt gezocht naar de man die woensdagavond gezien is op het speelveld waar Gino was met een aantal andere kinderen. De kinderen hebben al met de politie gesproken. Naar de man wordt nog steeds gezocht.

Step
De politie is een DNA-onderzoek gestart om te kijken of de step ook daadwerkelijk van de jongen is.

Camerabeelden
In de nacht van donderdag op vrijdag heeft de politie onderzoek gedaan in de buurt. Daarbij zijn camerabeelden opgevraagd. Hoewel er bij het zwembad camera's hangen, zijn deze nog niet in werking. Ook is bij buurtbewoners aangeklopt of zij iets gezien hebben of camerabeelden kunnen leveren.
twitter
pi_204948984
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 10:00 schreef Tengano het volgende:

[..]
[ twitter ]
MJa, leuk al die camera's die overal hangen, maar als puntje bij paaltje komt staan ze verkeerd, maken ze waardeloze beelden, is het toch niet opgeslagen, staan ze weer eens uit, etc.
  vrijdag 3 juni 2022 @ 10:08:57 #193
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_204949003
Je hoort of leest ook helemaal niks uit de kant van zijn moeder, familie of de vriendjes [beter gezegd ouders] waar hij gewoond heeft. Zelfs niet uit zijn nieuwe buurt.
Het lijkt alsof niemand hem kende terwijl hij daar toch vaker kwam [volgens zijn zus] en dus bekend zou moeten zijn in de buurt.
Het zijn alleen de zussen die spreken en zoeken met de groep vrijwilligers.

Arm ventje.
  vrijdag 3 juni 2022 @ 10:12:11 #194
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204949019
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 09:30 schreef Halcon het volgende:

[..]
Bij moeders zullen ze toch ook wel gezocht/geïnformeerd hebben? Lijkt me in eerste instantie de meest logische plek.
Maar stel moeders heeft er wel mee te maken, zou ze dan zeggen dat Gino bij haar of vrienden van haar zijn?
In eerste instantie niet eventueel, al lijkt mij dat nu wel onhoudbaar met heel Limburg op zoek naar hem.
pi_204949034
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 10:12 schreef Momo het volgende:

[..]
Maar stel moeders heeft er wel mee te maken, zou ze dan zeggen dat Gino bij haar of vrienden van haar zijn?
In eerste instantie niet eventueel, al lijkt mij dat nu wel onhoudbaar met heel Limburg op zoek naar hem.
Je weet het hoe en waarom niet over waarom hij bij zijn zus logeerde. Is dat een goed overleg gegaan? Of juist niet? Etc.

Er zijn best wel redenen te bedenken dat moeder het in eerste instantie niet meldt. Maar wat je zegt, lijkt me onhoudbaar om dat vol te blijven houden.
pi_204949038
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 10:08 schreef Kim-Holland het volgende:
Je hoort of leest ook helemaal niks uit de kant van zijn moeder, familie of de vriendjes [beter gezegd ouders] waar hij gewoond heeft. Zelfs niet uit zijn nieuwe buurt.
Het lijkt alsof niemand hem kende terwijl hij daar toch vaker kwam [volgens zijn zus] en dus bekend zou moeten zijn in de buurt.
Het zijn alleen de zussen die spreken en zoeken met de groep vrijwilligers.

Arm ventje.
Tsja, wat moeten mensen gaan doen?

Vrijwilligers zijn nuttig om - onder commando van mensen die weten wat ze doen - een gebied uit te kammen. Maar verder lopen ze alleen maar in de weg denk ik?
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 juni 2022 @ 10:17:55 #197
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_204949061
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 10:08 schreef Kim-Holland het volgende:
Wat ook wel logisch kan zijn natuurlijk. Niet iedereen hoeft in de media en op Facebook te zeggen dat het zo'n lief jongetje is en dat zij hem ook wel eens hebben zien voetballen...

En familie lijkt me wel andere dingen aan hun hoofd te hebben dan Facebookcomments posten.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 3 juni 2022 @ 10:19:31 #198
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204949073
quote:
13s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 08:48 schreef Kim-Holland het volgende:
En nog blijven zuigen, ook al is allang bevestigd door zijn eigen zussen [!!!] dat het toch echt zijn step is!
quote:
De politie kon vrijdagochtend nog geen update geven over de zaak rond de vermiste 9-jarige Gino. Zo kon een politiewoordvoerder rond 08.30 uur nog niet zeggen of de gevonden step inderdaad van het jongetje is.

https://www.telegraaf.nl/(...)naar-vermiste-gino-9
Maar de kans is natuurlijk wel heel erg groot dat die step wel van Gino is.
  vrijdag 3 juni 2022 @ 10:22:36 #199
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_204949096
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 10:14 schreef Halcon het volgende:

[..]
Tsja, wat moeten mensen gaan doen?

Vrijwilligers zijn nuttig om - onder commando van mensen die weten wat ze doen - een gebied uit te kammen. Maar verder lopen ze alleen maar in de weg denk ik?
Tja, dat weet ik ook niet maar de stilte om de verdwenen persoon zelf vanuit diverse kanten valt me op. Geen vriendjes, geen andere familie, ook niet van vaders kant [ook al is hij uit beeld]. Helemaal niks.
pi_204949103
quote:
15s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 10:22 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Tja, dat weet ik ook niet maar de stilte om de verdwenen persoon zelf vanuit diverse kanten valt me op. Geen vriendjes, geen andere familie, ook niet van vaders kant [ook al is hij uit beeld]. Helemaal niks.
Niet iedereen heeft bij zoiets de behoefte om de media op te zoeken.
  vrijdag 3 juni 2022 @ 10:25:15 #201
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_204949119
Ik snap dat niet iedereen zin heeft om vanalles te roepen. Mag ik het toch nog wel apart vinden?
  vrijdag 3 juni 2022 @ 10:26:31 #202
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204949123
Dat stepje lag er volgens de bestraters al tussen 08:00 en 09:00 uur gisteren morgen.
pi_204949124
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 10:25 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik snap dat niet iedereen zin heeft om vanalles te roepen. Mag ik het toch nog wel apart vinden?
Ik vind het altijd aparter als hele vage bekenden (type "heb 'm weleens zien lopen vijf jaar geleden") hun moment of glory voor de camera menen te moeten pakken met zoiets.
pi_204949138
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 10:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Dat stepje lag er volgens de bestraters al tussen 08:00 en 09:00 uur gisteren morgen.
Als dat dan het stepje van Gino is, dan klopt dat verhaal van die (demente) bejaarde met rollator ook niet.
  vrijdag 3 juni 2022 @ 10:31:10 #205
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204949165
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 10:27 schreef Halcon het volgende:

[..]
Als dat dan het stepje van Gino is, dan klopt dat verhaal van die (demente) bejaarde met rollator ook niet.
Klopt.
pi_204949167
,,De step lag er al sinds donderdagochtend’’, vertelt Peter Suppers van Mourik Infra Le. Hij bevestigt dat hij de step donderdagochtend tussen acht en negen uur heeft opgemerkt. ,,Ik sloeg er verder geen acht op totdat er ‘s avonds een belletje ging rinkelen’’, zegt Suppers. Daarop waarschuwde hij de politie. ,,Maar die was toen ter plekke met onderzoek bezig.’’ Het bedrijf werkt op die locatie aan de inrichting van het nieuwe parkeerterrein. De step is daar in de nieuwe berm aangetroffen.

https://www.limburger.nl/cnt/dmf20220603_92481128
  vrijdag 3 juni 2022 @ 10:34:20 #207
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_204949191
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 10:26 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ik vind het altijd aparter als hele vage bekenden (type "heb 'm weleens zien lopen vijf jaar geleden") hun moment of glory voor de camera menen te moeten pakken met zoiets.
Dat is ook zo. Maar dat soort types bedoel ik niet.
pi_204949193
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 10:27 schreef Halcon het volgende:

[..]
Tuurlijk klopt dat verhaal niet, allemaal wat te mooi om waar te zijn.
pi_204949209
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 10:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Tuurlijk klopt dat verhaal niet, allemaal wat te mooi om waar te zijn.
Ja, ook zonder de vondst van die step een raar verhaal. Jongetje dat de hele nacht op een stepje door een woonwijk doolt. En dan alleen gezien door die ouwe graftak.
  vrijdag 3 juni 2022 @ 10:39:15 #210
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204949218
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 10:37 schreef Halcon het volgende:
Ja, ook zonder de vondst van die step een raar verhaal. Jongetje dat de hele nacht op een stepje door een woonwijk doolt. En dan alleen gezien door die ouwe graftak.
Wat wel apart was aan dat verhaal is dat de thuiszorgmedewerkster van Lenie Gino ook herkend had en zelfs nog aangesproken had. Hoewel ik het dan nog steeds niet geloof en het een uiterst onwaarschijnlijk verhaal vind.

SPOILER
pi_204949252
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 10:39 schreef Tengano het volgende:

[..]
Wat wel apart was aan dat verhaal is dat haar begeleidster of verzorgster Gino ook herkend had. Hoewel ik het dan nog steeds niet geloof en uiterst onwaarschijnlijk vind.
Tal van bejaardenverzorgers die maar gewoon een beetje meebabbelen met de hersenspinsels van een ietswat dummelende oudere. Tenzij de verzorgster het een op een ook bevestigd heeft zou ik aan dat soort statements geen waarde hechten.

Op de berichtgeving afgaand denk ik dat de politie dit verhaal ook niet gelooft. Als dat wel zo was zou dat in het signalement ("en is in de ochtend van donderdag nog gezien in de blablastraat", zou het dan zijn) wel geupdate zijn.
pi_204949256
quote:

[..]
Wat wel apart was aan dat verhaal is dat de thuiszorgmedewerkster van Lenie Gino ook herkend had en zelfs nog aangesproken had. Hoewel ik het dan nog steeds niet geloof en het een uiterst onwaarschijnlijk verhaal vind.

SPOILER
Mwah. Die bejaarde zegt dat de thuiszorgmedewerkster het heeft gezien. Neem aan dat ze het daar even na hebben gevraagd.
  vrijdag 3 juni 2022 @ 10:46:09 #213
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204949260
quote:

[..]

SPOILER
Als vreemde een kind aanspreken waarom die niet op school is… |:(
  vrijdag 3 juni 2022 @ 10:46:28 #214
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204949265
Toen Lenie Gino gezien zou hebben lag die step al 8 kilometer verderop. Lenie ziet het niet helemaal goed denk ik.
  vrijdag 3 juni 2022 @ 10:46:47 #215
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204949267
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 10:25 schreef Kim-Holland het volgende:
Waarom is het apart dat ze niet op de landelijke tv wil laten zien hoeveel verdriet ze heeft omdat haar zoontje vermist is?
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204949283
Trouwens, het verhaal van mevrouw zou impliceren dat Gino dus niet ontvoerd is oid, maar minimaal tot donderdagochtend en waarschijnlijk dan dus ook daarna zelf heeft rondgezworven.

Een jochie van negen, dat inmiddels meerdere dagen en nachten helemaal alleen rondwandelt/stept, zonder eten of drinken, en zonder dat iemand hem behalve deze mevrouw heeft gezien ondanks dat er in de omgeving een zoektocht op gang is gezet. Tuurlijk joh.
  vrijdag 3 juni 2022 @ 10:50:45 #217
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_204949286
quote:
84s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 10:46 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Waarom is het apart dat ze niet op de landelijke tv wil laten zien hoeveel verdriet ze heeft omdat haar zoontje vermist is?
Ik ben wel klaar met het onderwerp. Geen zin in dit gezuig. Doei. :W
  vrijdag 3 juni 2022 @ 10:52:07 #218
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204949297
quote:
84s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 10:46 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Denk dat heel veel mensen niet zo op tv willen dan.
  Moderator vrijdag 3 juni 2022 @ 10:52:16 #219
382129 crew  Donna
pi_204949298
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 10:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Als vreemde een kind aanspreken waarom die niet op school is… |:(
Ga eens met een basisschoolkind naar de supermarkt onder schooltijd. Wedden om ¤100 dat er tenminste 1 bejaarde zegt; moet jij niet op school zitten meissie/jochie?
  vrijdag 3 juni 2022 @ 10:55:51 #220
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204949324
quote:
16s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 10:50 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Ik ben wel klaar met het onderwerp. Geen zin in dit gezuig. Doei. :W
Lijkt mij verstandig met die verdachtmakingen. Het is geen fucking soap.

De zus van de familie(?) doet het woord. Daar is verder niets verdachts of geks aan.
pi_204949330
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 10:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Trouwens, het verhaal van mevrouw zou impliceren dat Gino dus niet ontvoerd is oid, maar minimaal tot donderdagochtend en waarschijnlijk dan dus ook daarna zelf heeft rondgezworven.

Een jochie van negen, dat inmiddels meerdere dagen en nachten helemaal alleen rondwandelt/stept, zonder eten of drinken, en zonder dat iemand hem behalve deze mevrouw heeft gezien ondanks dat er in de omgeving een zoektocht op gang is gezet. Tuurlijk joh.
Ja, mensen als die oude graftak houden beter hun bek in de media.
  vrijdag 3 juni 2022 @ 10:59:37 #222
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204949354
quote:
84s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 10:55 schreef Starhopper het volgende:

De zus van de familie(?) doet het woord. Daar is verder niets verdachts of geks aan.
Dat is een hele goeie inderdaad! Ik zie Jinek die moeder al doorzagen:

"Heb je dan echt helemaal geen idee wie hem meegenomen zou kunnen hebben. Iemand uit je familie of naaste omgeving oid. }:| "

"En dat weet je echt zeker? }:| "

"Waren er wel spanningen in het gezin met Gino? }:| "

Goeie keus van die familie wat mij betreft. Laat het maar over aan de politie, het is hun werk ten slotte.
  vrijdag 3 juni 2022 @ 11:01:11 #223
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204949362
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 10:52 schreef Donna het volgende:

[..]
Ga eens met een basisschoolkind naar de supermarkt onder schooltijd. Wedden om ¤100 dat er tenminste 1 bejaarde zegt; moet jij niet op school zitten meissie/jochie?
Klopt, maar dat maakt het nog wel |:(
pi_204949368
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 11:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Beetje sociale controle.
  vrijdag 3 juni 2022 @ 11:02:53 #225
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_204949370
quote:
84s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 10:55 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Beter reageer jij gewoon niet op mij. Wij liggen elkaar niet, op zn zachts gezegd. Accepteer dat en scroll verder! Daag mij niet uit. Dank u!
  vrijdag 3 juni 2022 @ 11:03:13 #226
62419 CherryLips
chocoholic
pi_204949373
Ik ga vaak overdag naar de bioscoop en dan vraag ik me af welke schoolgaande kinderen er in vredesnaam om elf uur naar de film gaan met hun ouders.
Tap tap tap
  Moderator vrijdag 3 juni 2022 @ 11:03:51 #227
382129 crew  Donna
pi_204949378
quote:

[..]
Haha ja dat wel, maar bejaarden bemoeien zich echt overal mee. :X
  vrijdag 3 juni 2022 @ 11:05:07 #228
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204949388
quote:
Hoe lang duurt het voordat ze een DNA match hebben vastgesteld van Gino en zijn step. Weet jij dat? Ze zijn gisteravond begonnen. Heb het al opgezocht...

quote:
In Landgraaf is donderdagavond een step gevonden die veel lijkt op die van het sinds woensdagavond vermiste 9-jarige jongetje Gino. Dat heeft een woordvoerster van de politie donderdagavond gezegd.
Google:

quote:
Dergelijke onderzoeken duurden tot voor kort minimaal 48 uur. Voor dna-onderzoek is een dna-profiel, een vergelijking met de dna-databank voor Strafzaken en een rapport aan politie en justitie nodig. Het hele traject kan nu binnen zes uur worden doorlopen, zegt het NFI.
  vrijdag 3 juni 2022 @ 11:06:29 #229
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204949404
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 11:02 schreef Halcon het volgende:

[..]
Beetje sociale controle.
Zoals een vreemde man die gaat voetballen met onbekende kinderen?
pi_204949418
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 11:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Zoals een vreemde man die gaat voetballen met onbekende kinderen?
Da's een raar verhaal inderdaad. Je zou denken dat in elk geval één van die kinderen die man kent.
pi_204949427
quote:
84s.gif Op donderdag 2 juni 2022 23:36 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Iemand die open en enthousiast contact maakt met kleine meisjes, dat vind ik nogal creepy.

Maar laten we weer ontopic gaan
Dat ligt toch echt aan jou en je geïndoctrineerde brein door de media dat alles tegenwoordig maar ongewenst moet zijn. Die gozer groet een kind terug. Niks meer niks minder.
  vrijdag 3 juni 2022 @ 11:11:11 #232
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204949435
Je kunt dus wel stellen dat de politie nu dus met zekerheid weet dat die step van Gino is. Ze kopen blijkbaar tijd. Misschien in verband met andere sporen die ze op die step gevonden hebben. Ze zijn naast dat ze Gino zoeken vooral ook op zoek naar de dader. Want via de dader kun je Gino ook veel makkelijker vinden.

Nou ja, ze lopen het op twee manieren aan zeg maar. Zoektocht Gino en zoektocht dader.

[ Bericht 23% gewijzigd door Tengano op 03-06-2022 11:16:56 ]
pi_204949455
.

[ Bericht 99% gewijzigd door StaceySinger op 03-06-2022 11:22:53 (oud bericht uit 2010) ]
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 juni 2022 @ 11:14:00 #234
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_204949459
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 10:44 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Tal van bejaardenverzorgers die maar gewoon een beetje meebabbelen met de hersenspinsels van een ietswat dummelende oudere. Tenzij de verzorgster het een op een ook bevestigd heeft zou ik aan dat soort statements geen waarde hechten.

Op de berichtgeving afgaand denk ik dat de politie dit verhaal ook niet gelooft. Als dat wel zo was zou dat in het signalement ("en is in de ochtend van donderdag nog gezien in de blablastraat", zou het dan zijn) wel geupdate zijn.
Precies. Goede kans dat het gewoon een babbeltje is van een wat verwarde oude vrouw, die dit op TV heeft gezien of bij de buren heeft gehoord of iets. Wellicht zag ze hem eerder in de week, en is ze daar wat mee in de war, dat zou je haar natuurlijk niet per se kwalijk kunnen nemen.

Politie is daar echt wel mee bezig (geweest).
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 3 juni 2022 @ 11:19:46 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204949503
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 11:13 schreef StaceySinger het volgende:
-knip-
Uit je link:
Geplaatst op: 24/03/2010
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 3 juni 2022 @ 11:20:26 #236
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204949507
Wis die posts svp, want dit is alleen maar verwarrend.

En deze en de post hierna ook.
pi_204949509
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 11:20 schreef Tengano het volgende:
Wis die posts svp, want dit is alleen maar verwarrend.
Waarom like je het dan :?

Stukje sensatiebelust?
pi_204949512
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 11:19 schreef Fosive het volgende:

[..]
"Geplaatst op: 24/03/2010"
oh ja zie het nu ook :Y 0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 11:19 schreef Fosive het volgende:
  vrijdag 3 juni 2022 @ 11:23:23 #239
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204949522
.

[ Bericht 99% gewijzigd door ootjekatootje op 03-06-2022 11:24:21 ]
  Forum Admin vrijdag 3 juni 2022 @ 11:24:10 #240
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_204949526
Lekker quoten jongens helpt echt
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')