Daarom juist. Je zou dus verwachten dat ze dan gaan vragen of iemand weet wie deze man is die voldoet aan een bepaald signalement. Politie had al heel terughoudend aangegeven dat ze de man graag wilden spreken als 'getuige'.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:29 schreef tesssssssss het volgende:
Maar die man had zich toch nog niet gemeld?
Misschien in paniek, ongeorganiseerd, niet over nadenken.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:28 schreef littlemindy het volgende:
Toch snap ik niet waarom je een step zou dumpen binnen een straal van 10 km van waar het kind verdwenen is, op een plek waar die zeker gevonden zal worden.
Die neem je dan toch gewoon mee en dump je ergens in het water.
Tja, als het een misdrijf is lijkt me de kans ook best groot dat het een doorgesnoven gek is, of iemand in 1 of andere debiele psychose is of iets in die trant. Ik vrees dat dat vaker voorkomt dan iemand die een uitgekiemd masterplan heeft om iemand te ontvoeren.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:33 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Mindfuck of sadisme. Verwarring scheppen en daar op geilen.
Lijkt alsof hij er dwars tegenaan is gezet en daarna tussen de twee houten palen door is gegledenquote:Op donderdag 2 juni 2022 22:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik vind dat die step daar zo raar ligt. Als je je er haastig van wilt ontdoen ga je hem toch niet tussen die stokken frommelen?
[ afbeelding ]
Er tegenaan gezet en daarna omgevallen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik vind dat die step daar zo raar ligt. Als je je er haastig van wilt ontdoen ga je hem toch niet tussen die stokken frommelen?
[ afbeelding ]
Hij is daar denk ik tegenaan gezet en door die stokken heen gevallen. Degene die hem wegzette boeide het waarschijnlijk niet dat hij was omgevallen, want die moest er gewoon van af.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje perspectief.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]
Ach ja, dat is ook wel plausibel.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er tegenaan gezet en daarna omgevallen.
Ik weet niet hoe die bordjes werken maar o.b.v. deze foto lijken er meerdere sporen gevonden te zijn.quote:
Je zag bij voorgaande vermissingen dat de dader vaak een van de mensen is die ook 'bezig was met zoeken'quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:19 schreef Tengano het volgende:
De mensen die vanavond aan het zoeken waren naar Gino zijn naar de plek gekomen waar de step is gevonden.
[ afbeelding ]
In het geval dat het een buurtbewoner is die het stepje gedumpt heeft bij het zwembad, dan kan een arrestatie niet lang uitblijven zou je denken. Ik kan mij niet voorstellen dat Rijkswaterstaat geen camera's heeft hangen bij zo'n afslag.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:40 schreef Tengano het volgende:
Ik denk dat morgen het signalement van die man wordt vrijgegeven.
Die camera's mogen niet gebruikt worden voor opsporing.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:51 schreef Jojoke het volgende:
[..]
In het geval dat het een buurtbewoner is die het stepje gedumpt heeft bij het zwembad, dan kan een arrestatie niet lang uitblijven zou je denken. Ik kan mij niet voorstellen dat Rijkswaterstaat geen camera's heeft hangen bij zo'n afslag.
Echt? Wat is dat voor een malle regel?quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die camera's mogen niet gebruikt worden voor opsporing.
Dus ik moet de buurman een paar huizen verder wantrouwen als hij weer eens op doel gaat staan op t speelveldje aan de overkant van de straat?quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:52 schreef Tengano het volgende:
Betrokkene doet net alsof hij doof is. Dat is geen goed teken. And then again, hoeveel vreemde volwassen mannen gaan voetballen met wat toevallige kinderen op een speelveldje? Als ik dat zou doen mag ik aannemen dat mensen daar toch wel hun vraagtekens bij zetten.
[ twitter ]
Die man kan ook bang zijn. Bang dat hij misschien als dader wordt gezien en nu de struisvogel speelt.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:52 schreef Tengano het volgende:
Betrokkene doet net alsof hij doof is. Dat is geen goed teken. And then again, hoeveel vreemde volwassen mannen gaan voetballen met wat toevallige kinderen op een speelveldje? Als ik dat zou doen mag ik aannemen dat mensen daar toch wel hun vraagtekens bij zetten.
[ twitter ]
Er zijn hier wel eens kinderen op het pleintje die voetballen, dan geef ik er voor de gein ook wel een schopje tegenaan. Maar dat maakt me tot een mogelijke kinderontvoerder begrijp ik.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dus ik moet de buurman een paar huizen verder wantrouwen als hij weer eens op doel gaat staan op t speelveldje aan de overkant van de straat?
Misschien heeft iemand hem langs de weg gevonden en gedacht; laat ik hem tegen de paaltjes zetten voor als iemand het stepje kwijt is en hem aan het zoeken is, dan zal hij hem sneller vinden.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:41 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hij is daar denk ik tegenaan gezet en door die stokken heen gevallen. Degene die hem wegzette boeide het waarschijnlijk niet dat hij was omgevallen, want die moest er gewoon van af.
Ja echt. Deze camera's mogen alleen gebruikt worden om de verkeersstromen in de gaten te houden. Zoiets was ook het geval bij de vermissing van die 2 broers 10 jaar terug.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:55 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Echt? Wat is dat voor een malle regel?
Of, nogmaals: gewoon het nieuws niet gevolgd hebben.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:59 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die man kan ook bang zijn. Bang dat hij misschien als dader wordt gezien en nu de struisvogel speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |