abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205264994
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205265162
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 10:58 schreef Felixa het volgende:

Ik ben dit aan het kijken en die zoon was 2 jaar oud dus het leek me een onwaarschijnlijke omschrijving.
Netflix heeft het niet helemaal goed vertaald naar het Nederlands.
Dit is de originele omschrijving: In this documentary, a woman found dying by a road leaves behind a son, a man claiming to be her husband — and a mystery that unfolds like a nightmare.
Ik hou van dit genre dus heb het er even opgezet. Vond het al zo'n gekke beschrijving.
Tx!
  donderdag 7 juli 2022 @ 14:22:14 #178
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_205266589
quote:
[message=71401056,noline]Mars18 schreef op maandag 2 mei 2022 @ 14:30[/message]:
Meer mensen gekeken naar Worst Roommate Ever, bizar wel om te zien, zeker de aflevering met die ouwe vrouw.
Gisteren de laatste 2 afleveringen gekeken, bizar einde van die roommate.
pi_205266967
Girl in the picture.
Bizar ook weer. Je kunt het niet eens bedenken hoe gek mensen eigenlijk zijn.
Go hard or go home
  donderdag 7 juli 2022 @ 16:45:44 #180
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_205268204
quote:
7s.gif Op donderdag 7 juli 2022 12:01 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Ghost Busters Afterlife, is dat een spinoff?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_205268331
quote:
19s.gif Op donderdag 7 juli 2022 16:45 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
F&S / Ghostbusters: Afterlife (2021) (Met Paul Rudd, Sigourney Weaver,...)
pi_205268788
quote:
2s.gif Op donderdag 7 juli 2022 14:57 schreef Noek het volgende:
Girl in the picture.
Bizar ook weer. Je kunt het niet eens bedenken hoe gek mensen eigenlijk zijn.
Dit is nog mild. Mensen zijn erger dan beesten
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_205268829
quote:
19s.gif Op donderdag 7 juli 2022 16:45 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Vervolg :Y Als je die wijvenversie even niet meetelt.
Tap tap tap
  donderdag 7 juli 2022 @ 18:16:32 #184
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_205268952
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 17:55 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Vervolg :Y Als je die wijvenversie even niet meetelt.
Ah okay. Tof dan, lijkt me leuke film.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_205269662
Dig Deeper : The dissapearance of Birgit Meier

Indrukwekkende docu, lijkt me vreselijk als een naaste zomaar ineens 'verdwenen' is, brr ik moet er ook niet aan denken.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_205270360
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 19:23 schreef TLC het volgende:
Dig Deeper : The dissapearance of Birgit Meier

Indrukwekkende docu, lijkt me vreselijk als een naaste zomaar ineens 'verdwenen' is, brr ik moet er ook niet aan denken.
Wat een toeval. Gisteren de eerste aflevering gekeken.
pi_205271717
Iemand de serie Grond gevolgd?
pi_205273798
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boo, Bitch - [VS] Miniserie 2022 12 - Netflix Original | Comedy, Offbeat
Twee oudere hartsvriendinnen doen een laatste poging om gezien te worden. Maar als een van hen een geest wordt, moet ze haar best mogelijke leven leiden - nu ze nog kan.

Capitani - [Luxemburg] S02 2019 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad
In een Luxemburgs dorpje waar iedereen geheimen voor elkaar heeft, onderzoekt de norse politie-inspecteur Luc Capitani de verdachte dood van een vijftienjarig meisje.

Harry Dean Stanton: Partly Fiction - [Zwitserland] 2012 12 1:16 uur | Documentaire
In dit portret van de legendarische acteur Harry Dean Stanton met filmfragmenten en intieme interviews staan zijn leven, carrière en passie voor muziek centraal.

How To Build a Sex Room - [VS] S01 2022 12 - Netflix Original | Reality
In deze pittige realityserie bedenkt ontwerpster Melanie Rose erotische renovaties voor koppels, van een geheime rock-'n-roll-kerker tot een stomend hete spa.

Incantation - [Taiwan] 2022 16 1:51 uur - Netflix Original | Horror
Zes jaar geleden werd Li Ronan vervloekt na een religieus taboe te hebben gebroken. Nu moet ze haar dochter beschermen tegen de gevolgen van haar daden.

Jewel - [Zuid-Afrika] 2022 16 1:21 uur - Netflix Original | Drama, Intellectueel
Tijdens een herdenking van een bloedbad valt een fotografe voor een lokale vrouw. Hun romance brengt pijnlijke herinneringen aan een gedeeld verleden naar boven.

Les Liaisons dangereuses | Dangerous Liaisons - [Frankrijk] 2022 16 1:49 uur - Netflix Original | Boek, Drama, Romantisch, Tienerfilm
De belezen Célène valt voor 'bad boy' Tristan op haar nieuwe school in Biarritz, maar weet niet dat hij een weddenschap heeft gesloten met socialmediakoningin Vanessa.

La noche más larga | The Longest Night - [Spanje] S01 2022 16 - Netflix Original | Actie, Misdaad, Thriller
Een gewapende bende omsingelt een tbs-kliniek met het doel een seriemoordenaar te ontvoeren. Ze stuiten echter op onvoorziene tegenstand.

Ranveer vs Wild with Bear Grylls - [India] 2022 9 1:48 uur - Netflix Original | Interactief
Klik door deze interactieve special waarin superster Ranveer Singh en avonturier Bear Grylls de Servische wildernis trotseren om een zeldzame bloem te vinden.

RIDE ON TIME - [Japan] S04 2021 12 | Documentaire
Deze onthullende docuserie van producent Johnny's duikt diep in de prachtige wereld van de beste Japanse boybands.

Steptoe and Son Ride Again - [VK] 1973 12 1:38 uur | Comedy, Offbeat
Een schroothandelaar heeft schulden na een riskante gok. Daarom probeert hij een verzekeringsmaatschappij op te lichten door de dood van zijn vader in scène te zetten.

Het zeebeest - [VS] 2022 6 1:59 uur - Netflix Original | Avontuur, Familiefilm, Feelgood
Als een jong meisje zich verstopt op het schip van een legendarische zeemonsterjager, gaan ze op een epische reis door onbekende wateren − en schrijven ze geschiedenis.
pi_205284909
La pelle dell’orso - [Italië] 2016 16 1:28 uur | Boek, Drama
Een afstandelijke vader probeert het respect van zijn zoon en omgeving te winnen door op een beer te jagen die hun dorpje in de Alpen bedreigt.

Trapped - [Ierland] 2008 16 1:33 uur | Drama
Na jaren op zee keert een man in 1972 terug naar een veranderd Ierland. Hij hoopt voor zijn land te strijden en komt op een gewelddadig pad zonder terugweg terecht.
pi_205289457
Zo dat was best stevige kost, maar interessant als je van geschiedenisdocu's houdt :

The long road to War.

Over de totstandkoming van de Eerste Wereldoorlog.

Ik heb het niet in 1 keer uitgekeken maar in delen :@
  Moderator zaterdag 9 juli 2022 @ 20:06:42 #191
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_205289492
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 21:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Iemand de serie Grond gevolgd?
:Y Toen die in België werd uitgezonden. Ik heb me er prima mee vermaakt
pi_205290221
Girl in the picture, WTF.

Maar even bijkomen met Karlek & Anarki, leuke serie !
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_205292060
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 21:10 schreef Madhouse11 het volgende:
Girl in the picture, WTF.

Maar even bijkomen met Karlek & Anarki, leuke serie !
Nou zeg dat, ik heb de Girl in the picture net uitgekeken. Wat een ontknoping :o :o

Ja die is echt leuk he *G*

Wij hebben niks meer nu om te kijken -O-
  zaterdag 9 juli 2022 @ 23:49:54 #194
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_205292976
Zojuist Ponyo gekeken, en daarmee nu alle 13 films van Hayao Miyazaki gezien. Wat zou ik die allemaal graag weer voor de eerste keer bekijken. O+
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_205303743
The invention of lying, geschreven door en met Ricky Gervais, topfilm ! :D _O-
echt een aanrader, zelfs Marty Byrd van Ozark komt er in voor :P

Daarna zo'n anderhalf uur een beetje hersendood geworden door het kijken naar 'Behind the curve'
8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
Je vraagt je toch soms af hoe de VS ooit de Tweede Wereldoorlog heeft weten te winnen :X
pi_205303838
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 22:53 schreef TLC het volgende:
Daarna zo'n anderhalf uur een beetje hersendood geworden door het kijken naar 'Behind the curve'
Heb ik halverwege stopgezet.
Weet niet meer of ze ook de seizoenen en zonsondergang in die film uitleggen.

pi_205305444
SPOILER: Trailers
Déjame Vivir - [Frankrijk/Spanje] 2014 AL 1:01 uur | Documentaire
Beleef de toppen van de Mont Blanc tot de Elbrus vanuit het adembenemende perspectief van skyrunner Kilian Jornet en zijn vrienden.

Für Jojo - [Duitsland] 2022 14 1:37 uur - Netflix Original | Drama
Wanneer haar beste vriendin Jojo verliefd wordt en hun wilde datingavonturen in Berlijn stoppen, doet Paula er alles aan om Jojo's huwelijk te saboteren.

Isolerad - [Zweden] 2009 12 1:16 uur | Drama, Thriller
Een rustige geneeskundestudent sluit vriendschap met zijn bovenbuurvrouw en ontdekt iets verontrustends in het gebouw.

Malnazidos - [Spanje] 2022 16 1:42 uur - Netflix Original | Actie, Boek
Tijdens de Spaanse Burgeroorlog moet een stel aartsvijanden samenwerken na een ontmoeting met vleesetende zombies, die zijn gecreëerd in een nazi-experiment.

Melting Point - [Spanje] 2018 12 0:52 uur | Documentaire
In deze documentaire zie je de gevolgen van de opwarming van de aarde, waaronder een ongekende hittegolf in Europa en een afbrokkelende gletsjer in Antarctica.

Undercover Egypt - [VK] 2016 9 0:52 uur | Documentaire
Een onderzoeksjournaliste gaat undercover en onderzoekt hoe het is gesteld met religie, gender, seks en politiek in het Egypte van na de revolutie.
pi_205310902
Tweede seizoen van de Luxemburgse misdaadserie Capitani staat erop.

Eerste seizoen was op zich best vermakelijk, maar de ontknoping was nogal meh. Benieuwd naar het tweede seizoen.
  dinsdag 12 juli 2022 @ 09:33:08 #199
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205314661
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 09:27 schreef Aether het volgende:

Het zeebeest - [VS] 2022 6 1:59 uur - Netflix Original | Avontuur, Familiefilm, Feelgood
Als een jong meisje zich verstopt op het schip van een legendarische zeemonsterjager, gaan ze op een epische reis door onbekende wateren − en schrijven ze geschiedenis.
Nou, dat was een behoorlike rip-off van How to train your dragon. En met 2u echt veel te lang.
Jammer, want vond die vorige netflix animations best wel leuk.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_205315017
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 09:33 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Nou, dat was een behoorlike rip-off van How to train your dragon. En met 2u echt veel te lang.
Jammer, want vond die vorige netflix animations best wel leuk.
Gemaakt door co-director van o.a. Moana, Big Hero 6 en Bolt, dus niet zo vreemd ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')