Die agent kwam me ook al bekend voor jaquote:Op zaterdag 25 juni 2022 19:42 schreef freaky40 het volgende:
Ja aflevering aantal en aflevering lengte is precies goed. Hopelijk komt er een seizoen 2 want daar is het wel voldoende sterk voor. Die gozer die politie agent speelde ken ik nog uit After Life van Ricky Gervais.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
Dat was ik ook al aan het zoeken..quote:Op donderdag 23 juni 2022 14:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
waarom is er geen Umbrella Academy topic?
Wel eens gedaan en dan 20x geskipt voordat ik zelf wat opzette. Netflix schotelt je dingen uit je eigen lijst voor of dingen die je al hebt gezien, kwam het bij mij op neer.quote:Op donderdag 23 juni 2022 14:57 schreef TLC het volgende:
Zijn er weleens mensen die op 'verras me' klikken eigenlijk ?
Misschien dan toch nog even doorkijken en er komen echt wel weer spannende stukken langs.quote:Op maandag 20 juni 2022 07:40 schreef Blues het volgende:
Wij zijn er mee gestopt. Niet verwacht want we waren best blij dat we weer naar Piekie konden gaan kijken.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blasted: Gutta vs aliens - [Noorwegen] 2022 12 1:55 uur - Netflix Original | Comedy, Sci-Fi
Wanneer een vrijgezellenfeest wordt verstoord door een buitenaardse invasie, gaan twee jeugdvrienden, ooit een geweldig lasergameduo, samen de strijd aan tegen de aliens.
The Brothers Grimm - [VS] 2005 12 1:58 uur | Actie, Offbeat
Deze film vertelt het verhaal van twee oplichters (en broers) die pretenderen magische wezens te kunnen uitroeien.
Chip en Pieper: Chips gaat op vakantie - [Canada] 2022 AL 0:24 uur - Netflix Original | Kinderserie
Wanneer vallende kokosnoten iedereen de hele nacht wakker houden op vakantie, bedenken Chip en Pieper een plan om de familie aan een goede nachtrust te helpen!
Cristela Alonzo: Middle Classy - [VS] 2022 AL 0:58 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Comedian Cristela Alonzo spills on learning English from "The Price Is Right," getting COVID on her birthday and how money really can buy happiness.
Deliver Us from Evil - [VS] 2014 16 1:58 uur | Boek, Horor
Een priester probeert een New Yorkse agent ervan te overtuigen dat een bizar incident te maken heeft met ...de duivel.
The Future Of - [VS] S01 2022 9 - Netflix Original | Documentaire
Met de hulp van experts uit verschillende sectoren onderzoekt deze innovatieve docuserie nieuwe en opkomende technologische trends met revolutionaire mogelijkheden.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Haha, ik vond dit ook erg leuk! Hij zal het zelf wel bedacht hebben allemaal.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 15:00 schreef TLC het volgende:
Man vs Bee, ook eerste 2 afleveringen gezien, en het is weer typisch op zijn Mr. Bean's allemaal
Het enige verschil is idd dat deze housesitter wat meer praat en zowaar een familie heeft.
Sommige dingen zie je van mijlenver al fout aflopen maar het is erg grappig![]()
![]()
Ik heb het ook allemaal achter elkaar gekeken. Vond het ook wel grappig maar het niveau was wel wat lager dan Mr. Bean. Maar dan ligt de lat ook wel hoog. Ik heb het wel aangeraden aan mijn zus en haar iets oudere kleinkinderen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha, ik vond dit ook erg leuk! Hij zal het zelf wel bedacht hebben allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Soury op 28-06-2022 17:07:07 ]Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
De film met de dove ridder was echt waanzinnig.quote:Op maandag 27 juni 2022 20:36 schreef Dagoduck het volgende:
Gister jongste seizoen van Love Death + Robots gezien. Topshow weer.
Seizoen 1 gekeken, maar in de cast zat er niet echt een leuk karakter.quote:Op maandag 27 juni 2022 11:55 schreef KingRadler het volgende:
Umbrella Acadamy is echt geweldig aanrader
Ja, geweldig.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:00 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
De film met de dove ridder was echt waanzinnig.
Zover zelfs dat ik me af en toe zat af te vragen over het wel animatie was.
Verder spiderhead gekeken, waardeloos.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Amber Light - [VK] 2019 14 1:33 uur | Documentaire
Deze gemoedelijke documentaire laat op verschillende plekken in Schotland zien hoe whiskey, muzikale tradities en sociaal drinken met elkaar zijn verbonden.
BEAUTY - [VS] 2022 16 1:35 uur - Netflix Original | Drama, Intellectueel
Een zangeres staat op het punt om door te breken, maar zit vast tussen een dominante familie, beroepsmatige plichten en haar liefde voor haar vriendin.
Panama - [Puerto Rico/VS] 2022 16 1:34 uur | Actie
Een voormalige marinier reist in 1989 naar Panama om te onderhandelen over een geheime wapendeal voor zijn oude commandant. Hij raakt er verzeild in een burgeroorlog.
Pirate Gold of Adak Island - [VS] S01 2022 12 - Netflix Original | Reality
Zal dit deskundige team legendarische piratenschatten opgraven? In deze documentaireserie volg je de jacht op begraven goud in de barre wildernis van Alaska.
The Upshaws - [VS] S02 2022 16 - Netflix Original | Comedy
In deze comedyserie streeft een zwarte arbeidersfamilie uit Indiana te midden van de dagelijkse beslommeringen naar een beter leven en huiselijk geluk.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Klaus en Five zijn mijn favorieten.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:03 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Seizoen 1 gekeken, maar in de cast zat er niet echt een leuk karakter.
Die viooldame was dodelijk saai, die kerel uit de ruimte irritant dom.
Enige wat nog beetje meezat was die "number 5".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |