Is redelijk popcorn vermaak ja. Zou het een 6,5 geven. Er zit wat fanservice in, altijd leuk, maar ook een rare wending.quote:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ante Sundaraniki - [India] 2022 12 2:53 uur | Comedy, Offbeat, Romantisch
Jeugdvrienden Sundar en Leela zijn verliefd, maar hebben niet hetzelfde geloof. Daarom smeden ze een plan, want hun conservatieve families accepteren dat niet.
El ciclo Dreyer - [Spanje] 2006 16 1:33 uur | Drama, Intellectueel, Romantisch
Vier jonge mensen in het Madrid van de jaren 60 volgen hun passies voor film, God en elkaar terwijl ze naar liefde, de zin van het leven en vrijheid op zoek zijn.
Film Adventerur: Karel Zeman - [Tsjechië] 2015 9 0:52 uur | Documentaire
In deze biografische documentaire worden het leven en werk van regisseur Karel Zeman in beeld gebracht via zijn prestaties op het gebied van special effects en animaties.
Hotel Mumbai - [Australië] 2019 16 2:03 uur | Drama, Thriller
Dit aangrijpende verhaal is gebaseerd op de aanslagen in Mumbai in 2008 en gaat over de mensen en gebeurtenissen in het Taj Mahal Palace Hotel tijdens vier dagen van terreur.
Live is Life - [Spanje] 2022 12 1:50 uur - Netflix Original | Boek, Drama
Vijf vrienden die bijna volwassen zijn, komen samen voor een laatste avontuur: jagen op een magische bloem die wensen laat uitkomen.
The Saturn V Story - [VK] 2013 6 0:52 uur | Documentaire
Van een gedurfde visie tot een Amerikaanse triomf: deze documentaire gaat over de historische bouw van een raket die de eerste astronauten naar de maan bracht.
StoryBots: Laugh, Learn, Sing - [VS] S02 2021 AL - Netflix Original | Kinderserie
Beep, Boop, Bing, Bang en Bo banen zich een fantastische weg door een muzikaal alfabet. Leer mee, van A helemaal tot Z!
Welcome to the Machine - [Oostenrijk] 2012 12 0:52 uur | Documentaire
Deze documentaire volgt een beginnende band die succesvol probeert te worden door zich aan de '12 geboden' van de muziekbranche te houden.
Za duży na bajki | Too Old for Fairy Tales - [Polen] 2022 6 1:46 uur - Netflix Original | Boek, Comedy, Familiefilm, Feelgood
Een verwende gamer wil meedoen aan een toernooi, maar een excentrieke tante en de ziekte van zijn moeder dwingen hem om zijn prioriteiten te herzien.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ik vond 'm eigenlijk best leuk, met mooie fan-servicequote:Op zondag 17 juli 2022 08:06 schreef Aether het volgende:
Ghostbusters: Afterlife - [VS] 2021 12 2:03 uur | Actie, Comedy, Familiefilm, Feelgood, Sci-Fi
Een jong gezin verhuist naar een klein stadje en ontdekt een geheime bovennatuurlijke familiegeschiedenis. Er ontwaken duistere paranormale krachten die op wraak zinnen.
Heb je de hele (einde) aftiteling afgekeken?quote:Op maandag 18 juli 2022 09:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond 'm eigenlijk best leuk, met mooie fan-service
quote:Op maandag 18 juli 2022 09:05 schreef Aether het volgende:
[..]
Heb je de hele (einde) aftiteling afgekeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
quote:Op maandag 18 juli 2022 20:51 schreef TLC het volgende:
Cure for Wellness
[ afbeelding ]
Wat n bizarre film, en nog best lang ookmaar ik vond em goed !
Paling? In Zwitserland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een dierenmishandeling![]()
Achterlijk, laat die meuk gewoon op Videoland en NPO Start en val anderen dr nie mee lastig. Klagen dat NPO Start niet goed genoeg is, en dan dit soort shit eisen voor de concurrentie... Iets als Prime Video kan je dat niet eens gaan eisen, want dat is maar een klein onderdeel van wat Prime biedt....quote:Op maandag 18 juli 2022 22:04 schreef TLC het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)ndse-films-en-series
![]()
Je zult maar paling zien rondzwemmen in je wc, das ook geen pretjequote:Op maandag 18 juli 2022 22:07 schreef maily het volgende:
[..]
Paling? In Zwitserland?
Wat een dierenmishandeling
Nee, arme palingquote:Op maandag 18 juli 2022 22:59 schreef TLC het volgende:
[..]
Je zult maar paling zien rondzwemmen in je wc, das ook geen pretje![]()
Ga ik zeker kijkenquote:Op donderdag 14 juli 2022 07:26 schreef TLC het volgende:
D.B. Cooper: Where Are You ?!
[ [url=https://thumbor.pijper.io/M3YwD4JDs-3S6CSEjI3h6pLycAI=/800x450/left/https://cdn.pijper.io/202(...)7856.webp]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Topdocumentaire !
Over de enige vliegtuigkaping dat nooit is opgelost![]()
![]()
Zelfs Saul Goodman komt er ff in voor
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bogdan Boner: Egzorcysta | The Exorcist Boner - [Polen] S01-S02 2020 12 - Netflix Original | Comedy
Geen demon is veilig, want hij is terug met nieuwe inventieve, obscene en dodelijke daden: Bogdan Boner, die zichzelf exorcisme heeft geleerd en kan worden ingehuurd.
Indian Predator: The Butcher of Delhi - [India] S01 2022 16 - Netflix Original | Documentaire
Een reeks verminkte lichamen en tartende briefjes bij een gevangenis in Delhi leidt tot een jacht op een doorgewinterde moordenaar die wrok koestert tegen het systeem.
Uncle from Another World - [Japan] S01 2022 6 - Netflix Original | Fantasy, Manga, Offbeat, Sci-Fi
Na 17 jaar in coma te hebben gelegen, wordt Takafumi's oom van middelbare leeftijd plotseling wakker. Hij spreekt een onbekende taal en bezit magische krachten.
Virgin River - [VS] S04 2021 12 - Netflix Original | Boek, Drama, Medisch, Romantisch
Een verpleegster uit LA wil een nieuwe start maken. Ze verhuist naar een afgelegen stadje in het noorden van Californië en is verrast door wat en wie ze daar aantreft.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ik ben al bezig!quote:Op woensdag 20 juli 2022 10:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Leuke serie, vanavond lekker kijken
Ik was er nog niet aan begonnen. Dank voor je waarschuwingquote:Op woensdag 20 juli 2022 12:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Halverwege het 2e seizoen van Capitani. Op zich wel vermakelijk, maar ook aardig wat ongeloofwaardige stukken helaas.
Dat ongeloofwaardige was ook al in het eerste seizoen vond ik. Wat ik heel fijn vond aan het eerste seizoen was de setting. Veel natuur, dorpjes,... Ik vind Luxemburg een prachtig mooi landje. Helaas zie je daar in het 2e seizoen weinig van terug. De serie speelt zich tot dusver voornamelijk af in een stad, ik gok Luxemburg.quote:Op woensdag 20 juli 2022 12:32 schreef maily het volgende:
[..]
Ik was er nog niet aan begonnen. Dank voor je waarschuwing
Het enige wat ik me van seizoen 1 nog kan herinneren was de setting en het einde. Dat laatste was nogal belabberd.quote:Op woensdag 20 juli 2022 12:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh daar heb ik S1 ook van gezien. Maar kan me er niks meer van herinneren. Mooi, dan kan ik ze allebei kijken.
quote:Bridgerton start met opnames seizoen 3
Netflix en Shondaland kondigen vandaag aan dat de opnames van Bridgerton seizoen 3 zijn begonnen. In het nieuwe seizoen volgen we Penelope Featherington (Nicola Coughlan) en Colin Bridgerton (Luke Newton) tijdens hun zoektocht naar de liefde.
Over Bridgerton seizoen 3
Penelope Featherington (Nicola Coughlan) heeft haar langgekoesterde verliefdheid op Colin Bridgerton (Luke Newton) eindelijk opgegeven na het horen van zijn kleinerende woorden over haar vorig seizoen. Ze heeft besloten dat het tijd is om een man te vinden, het liefst één die haar genoeg vrijheid geeft om haar dubbelleven als Lady Whistledown voort te zetten, ver weg van haar moeder en zussen. Maar vanwege haar gebrek aan zelfvertrouwen mislukken Penelope's pogingen op de huwelijksmarkt dramatisch.
In de tussentijd is Colin teruggekomen van zijn zomerse reis met een nieuwe look en een flinke portie zelfverzekerdheid. Maar tot zijn grote verdriet merkt hij dat Penelope, de enige persoon die hem altijd heeft gewaardeerd, hem de rug toekeert. Colin doet er alles aan om Penelope's vriendschap terug te winnen en biedt aan haar te helpen meer zelfvertrouwen te krijgen, zodat ze dit seizoen een echtgenoot kan vinden. Maar wanneer zijn lessen iets te goed blijken te werken, begint Colin zich af te vragen of zijn gevoelens voor Penelope wel echt vriendschappelijk zijn.
Een bijkomende complicatie voor Penelope is haar breuk met Eloise (Claudia Jessie), die een nieuwe vriend heeft gevonden op een onverwachte plek. Ondertussen maakt Penelope's toenemende aanwezigheid in de high society het des te moeilijker om haar Lady Whistledown alter ego geheim te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |