Als het zijn step is…quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:07 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik bedoel qua steppen. Zo'n afstand zal hij niet snel in zijn eentje ondernemen. Dan is het waarschijnlijker dat hij is 'meegenomen' zeg maar.
Maar het is dus iets van 6 kilometer.
Dat was vandaag nog gewoon open. Binnenzwembad.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geen idee. Maar heb zo'n gevoel dat ie straks in het zwembad ligt
Lijkt me vergezocht.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geen idee. Maar heb zo'n gevoel dat ie straks in het zwembad ligt
Dat is een dikke 6/7 kilometer af van zijn woonplaats.quote:
Oh, 5 km. Bijna goed.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:10 schreef Tengano het volgende:
Daar ligt ie. Zwarte step met rode handvaten. Achtergelaten...
[ twitter ]
Is volgens de familie dus 100% zeker...quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:10 schreef MissButterflyy het volgende:
Als het zijn step is…
Nee dat stept hij niet zo, en is ook opvallend als het in de nacht is ofzo. Een kind alleen.
Ik ben geen ouder dus de exacte leeftijden waarop kinderen iets wel of niet doen/kunnen liggen me niet uit ervaring voor de geest, maar een 9-jarige die hulpeloos ronddoolt en dan ergens verdrinkt oid lijkt me wat onwaarschijnlijk, die kan toch al gewoon om hulp vragen? Het is geen peuter ofzo...quote:
Je kunt via het bos en akkervelden dat stuk overbruggen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als het zijn step is…
Nee dat stept hij niet zo, en is ook opvallend als het in de nacht is ofzo. Een kind alleen.
Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat hij ongezien van die straat naar Landgraaf is gestept. Zo te zien moet je dan dwars door Kerkrade. Vreemde zaak.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:11 schreef BeriBeri het volgende:
Vanmorgen is die nog gezien:
Een vrouw die in de Kerkraadse buurt woont waar de negenjarige vermiste Gino is verdwenen, zegt dat ze het kind donderdagmorgen nog heeft gezien. „Ik weet het heel zeker”, zegt Lenie, een oudere dame achter een rollator. „Ik heb de foto er nog bij gepakt. Hij was het, hier op de Deken Deutzlaan. En mijn thuiszorgmedewerkster heeft het ook gezien. Ze was op weg naar mij. Ze heeft hem nog aangesproken of hij niet op school moest zijn. Hij schrok zichtbaar. Daarop ging hij er op zijn step vandoor, hij droeg ook zijn petje. Ik heb de politie gebeld, meteen nadat ik Gino heb gezien. Die zijn daarna twee keer bij me geweest. Het hele plein stond kort na mijn melding ook vol met politie. Ik vertel dit niet zomaar, want ik weet dat dit betekent dat hij vandaag in ieder geval nog ongedeerd was.”
100% is best veel.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:12 schreef Stupidisco het volgende:
'Journalist' RTL Nieuws:
Volgens familie ter plekke is het 100% de step van Gino.
[ twitter ]
Dit is Fok!quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:11 schreef Frutsel het volgende:
Wat een kutjeugd moet dat volk wel niet hebben gehad als ze hun eigen tekortkomingen projecteren door nu over de naam van dat jochie of de familie te vallen
Wajongquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:15 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit is Fok!
Op de minima trappen is zo'n beetje de traditie van zolderkamerautisten met een vette wajong uitkering.
Ja of dwars door het bos en dat zie ik een jongen van 9 ook niet snel doen. Vooral niet als het donker is.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:15 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat hij ongezien van die straat naar Landgraaf is gestept. Zo te zien moet je dan dwars door Kerkrade. Vreemde zaak.
Scheelt. Op de twit was iemand die zich heel druk maakte om gino maar toch meldde zich te irriteren dat blank werd gebruikt ipv wit vanwege de koloniale gedachtes. Echt he...quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:15 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit is Fok!
Op de minima trappen is zo'n beetje de traditie van zolderkamerautisten met een vette wajong uitkering.
Maastricht is de andere kant uitquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zou hij niet de intentie hebben gehad om naar zijn moeder te steppen? Step achtergelaten, te voet verder. Verdwaald in de bossen daar, zoiets.
Zou dat realistisch zijn? Ken de omgeving niet.
Een kind van 9 is zuinig op zijn step. Waarom zou je die dan zomaar achterlaten. Dat is niet aannemelijk.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:18 schreef arvensis het volgende:
Wat is 5 km nou? Dat lopen alle kleintjes nu met de avondvierdaagse. Een kind van 9 kan dat echt wel steppen of desnoods lopen. Laten we hopen dat hij er zelf heen is gestept en daar nu ergens in de buurt is.
Op deze foto inderdaad goed te zien dat de step vrij dicht aan de weg ligt.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:16 schreef Momo het volgende:
Step is ook niet perse goed verstopt in de bosjes ofzo, tenminste als hij zo gevonden is ook en niet verplaatst door iemand.
Ongeveer een dikke kilometer vanaf dat zwembad in landgraaf is Verstappen gevonden.quote:
Is niet aan de weg, dat is de nieuwe parkeerplaats naast het nieuwe zwembad op het oude terrein van het oude zwembadquote:Op donderdag 2 juni 2022 21:20 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Op deze foto inderdaad goed te zien dat de step vrij dicht aan de weg ligt.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |