Al zijn vriendjes inclusief de ouders daarvan zijn natuurlijk allang nagebeld. Die gaan echt niet zo'n kind in huis houden als er een nationaal alert is opgestart voor dat joch. Lijk mij niet aannemelijk.quote:
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt:quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:03 schreef Tengano het volgende:
[..]
Al zijn vriendjes inclusief de ouders daarvan zijn natuurlijk allang nagebeld. Die gaan echt niet zo'n kind in huis houden als er een nationaal alert is opgestart voor dat joch. Lijk mij niet aannemelijk.
Ik lees berichten dat hij is gevonden, en niet meer leeft. Maar het is van mensen op Facebook. Geen idee of het klopt.quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:08 schreef Kim-Holland het volgende:
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20220602_92373501
De recherche deed donderdagmiddag onderzoek op een plek bij het Berenbosch langs de Roderlandbaan. Het gebied werd afgezet en nauwkeurig onderzocht. Het onderzoek hield verband met de verdwijning van de 9-jarige Gino van der Straeten. Of er iets is gevonden is niet bekendgemaakt.
Het onderzoek vond plaats in het hoge gras nabij het fietspad van de Roderlandbaan. Gino’s zusje Naomi kreeg naar eigen zeggen te horen dat er iets gevonden was en de politie zou haar geantwoord hebben dat men wilde uitsluiten dat het iets met de verdwijningszaak te maken zou hebben. De politiewoordvoerder kon daar donderdagmiddag nog niet op reageren.
[ afbeelding ]
Dat zou wel ziek zijn als je zoiets puur verzint om even de boel op te naaien. Maar ze zijn er....quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:12 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik lees berichten dat hij is gevonden, en niet meer leeft. Maar het is van mensen op Facebook. Geen idee of het klopt.
Heb zelf geen FB maar 't kan natuurlijk wel kloppen..quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik lees berichten dat hij is gevonden, en niet meer leeft. Maar het is van mensen op Facebook. Geen idee of het klopt.
quote:Buurtbewoners hebben aangegeven donderdagmiddag vanaf 17:00 uur een zoektocht te houden vanaf het schoolplein van de basisschool De Steltloper aan de wat verderop gelegen Zonstraat.
quote:Om 17.00 uur vanmiddag is er een grote zoekactie in de buurt waar de jongen het laatst gezien is. Op Facebook wordt een oproep gedaan aan mensen om mee te zoeken
quote:Omdat de zoektocht tot dusver geen resultaat heeft gehad, heeft de politie het bericht over de vermissing via Facebook naar buiten gebracht in de hoop dat zo veel mogelijk mensen meezoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Tengano op 02-06-2022 16:27:34 ]Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
En dat je iemand die je totaal niet kent anoniem op een forum een tokkie noemt maakt van jou zeker een heilige ?quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:59 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer: het zijn tokkies, dus geen wonder dat het kind een tokkienaam heeft.
Waarom zou moeder dat doen?quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt:
-Kind logeert bij zus omdat het slecht met moeder gaat
-Moeder heeft een vriend
-Moeder vraagt vriend om haar kind te "ontvoeren" bij haar zus.
quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:08 schreef Kim-Holland het volgende:
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20220602_92373501
De recherche deed donderdagmiddag onderzoek op een plek bij het Berenbosch langs de Roderlandbaan. Het gebied werd afgezet en nauwkeurig onderzocht. Het onderzoek hield verband met de verdwijning van de 9-jarige Gino van der Straeten. Of er iets is gevonden is niet bekendgemaakt.
Het onderzoek vond plaats in het hoge gras nabij het fietspad van de Roderlandbaan. Gino’s zusje Naomi kreeg naar eigen zeggen te horen dat er iets gevonden was en de politie zou haar geantwoord hebben dat men wilde uitsluiten dat het iets met de verdwijningszaak te maken zou hebben. De politiewoordvoerder kon daar donderdagmiddag nog niet op reageren.
[ afbeelding ]
Wellicht omdat ze bang is dat ze het kind niet terug krijgt, het klinkt allemaal als erg instabiel.quote:
De politie heeft haar en de familie vast ook al een bezoekje gebracht.quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wellicht omdat ze bang is dat ze het kind niet terug krijgt, het klinkt allemaal als erg instabiel.
Goh.quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:24 schreef Kim-Holland het volgende:
Dan kloppen de berichten niet op FB dat hij dood gevonden
Ja erg hè. Ze deden het zelfs bij het bericht wat de zus zelf had gemaakt om de vermissing te melden.quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zo maar op feestboek slingeren dat iemand dood is. Zonder betrouwbare bron, zonder niks. Bah.
Dat snap ik écht niet. Omdat je van de buurvrouw van de slager waar de neef van je tandarts soms zijn vlees haalt hebt gehoord dat ze op locatie X aan het zoeken zijn maak je gelijk de sprong naar 'hij is dood gevonden'? Echt, wtf.quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja erg hè. Ze deden het zelfs bij het bericht wat de zus zelf had gemaakt om de vermissing te melden.
Sommige mensen hebben een ziekelijke hang naar sensatie.quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat snap ik écht niet. Omdat je van de buurvrouw van de slager waar de neef van je tandarts soms zijn vlees haalt hebt gehoord dat ze op locatie X aan het zoeken zijn maak je gelijk de sprong naar 'hij is dood gevonden'? Echt, wtf.
Ja joh. Allemaal opsluiten.quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:37 schreef LiptonLemon het volgende:
Sinds er geen corona maatregelen meer zijn lees ik steeds meer over verdwenen of vermoorden kinderen en jongeren. Ook veel geweld en drogering tijdens het uitgaan. Dus ik denk dat het weer eens tijd wordt voor een algehele lockdown. Dit keer om de jongeren te beschermen tegen zich zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |