We weten toch niet of de moeder alleen was? Of er contact tussen ze was of niet?quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:19 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ja, idd. Denk dat er veel meer aan de hand is. Bij een ernstige [ wellicht dodelijke?] ziekte laat je je moeder toch niet alleen als je een goede band hebt? Bij gekte of zware verslavingen ligt dat alweer anders natuurlijk..
Misschien had Gino wel helemaal geen zin om bij zijn zus te gaan wonen en dacht hij krijg allemaal de tyfus maar. Vader uit beeld, moeder in de problemen en ik word met mijn zus opgescheept. Komt allemaal niet over als een warm bad en zeker niet als die zus nauwelijks in de gaten had waar haar broertje dan bleef. Als voogd zou je dat toch een beetje in de gaten moeten houden wellicht.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:22 schreef MissButterflyy het volgende:
We weten toch niet of de moeder alleen was? Of er contact tussen ze was of niet?
Ze kon in ieder geval niet meer voor haar zoon zorgen.
Gino woonde sinds een week bij z’n zus, die de voogdij zou krijgen.
Klopt, we weten ook niks.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
We weten toch niet of de moeder alleen was? Of er contact tussen ze was of niet?
Ze kon in ieder geval niet meer voor haar zoon zorgen.
Gino woonde sinds een week bij z’n zus, die de voogdij zou krijgen.
Ons oude huis (huurhuis) staat al 2 maanden leeg en in diezelfde straat en die erachter, staan nog meer huizen leeg. Al langer ook.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:04 schreef Idisrom het volgende:
Even over de woningnood in Nederland. Ik hoor steeds in het nieuws dat daar de appartementen grotendeels leeg staan in het gebied waar het jongetje wordt gezocht.
Er staat een interview online van z’n zusje, en ze schetst toch een ander beeld.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:30 schreef Tengano het volgende:
[..]
Misschien had Gino wel helemaal geen zin om bij zijn zus te gaan wonen en dacht hij krijg allemaal de tyfus maar. Vader uit beeld, moeder in de problemen en ik word met mijn zus opgescheept. Komt allemaal niet over als een warm bad en zeker niet als die zus nauwelijks in de gaten had waar haar broertje dan bleef. Als voogd zou je dat toch een beetje in de gaten moeten houden wellicht.
Dit. Voor zover ik het kan lezen valt die zus niks te verwijten.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er staat een interview online van z’n zusje, en ze schetst toch een ander beeld.
Hij kwam er al heel vaak, was bekend met de omgeving.
Heerlijk om kinderen buiten te laten spelen, doet die van mij ook. Ik weet ook niet altijd precies waar hij is, hij fietst hier door de buurt naar verschillende speeltuinen.
Overal vriendjes.
Ja ik zag net dat interview.... pfff heartbreakingquote:Op donderdag 2 juni 2022 15:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er staat een interview online van z’n zusje, en ze schetst toch een ander beeld.
Hij kwam er al heel vaak, was bekend met de omgeving.
Heerlijk om kinderen buiten te laten spelen, doet die van mij ook. Ik weet ook niet altijd precies waar hij is, hij fietst hier door de buurt naar verschillende speeltuinen.
Overal vriendjes.
Er wordt alleen niet duidelijk wat dat dan voor mensen zijn. Ze zijn er blijkbaar zo bang voor dat ze het niet durven te benoemen. Kutsituatie.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:48 schreef Kim-Holland het volgende:
Buurtbewoners die het hebben over mensen die er niet horen..
https://www.1limburg.nl/g(...)2F9x28d4ARO5JeY%253D
En aan wie denk je dan.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:51 schreef raptorix het volgende:
Ik gok op een bekende, een kind tussen flats ontvoeren is niet echt aannemelijk, wellicht een vriendje van de moeder of iets dergelijks.
Denk dat ze hangjongeren en criminele activiteiten bedoelen enzoquote:Op donderdag 2 juni 2022 15:48 schreef Kim-Holland het volgende:
Buurtbewoners die het hebben over mensen die er niet horen..
https://www.1limburg.nl/g(...)2F9x28d4ARO5JeY%253D
Dat zou kunnen. Maar vermoed dat de politie ook in die richting kijkt en dan snel meer zal weten.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:51 schreef raptorix het volgende:
Ik gok op een bekende, een kind tussen flats ontvoeren is niet echt aannemelijk, wellicht een vriendje van de moeder of iets dergelijks.
Ja, denk t ook. Het is iig niet pluis.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Denk dat ze hangjongeren en criminele activiteiten bedoelen enzo
Dat zal @Harvest89 ons waarschijnlijk wel kunnen vertellen wat daar allemaal rondloopt.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:52 schreef MissButterflyy het volgende:
Denk dat ze hangjongeren en criminele activiteiten bedoelen enzo
Al zijn vriendjes inclusief de ouders daarvan zijn natuurlijk allang nagebeld. Die gaan echt niet zo'n kind in huis houden als er een nationaal alert is opgestart voor dat joch. Lijk mij niet aannemelijk.quote:
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt:quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:03 schreef Tengano het volgende:
[..]
Al zijn vriendjes inclusief de ouders daarvan zijn natuurlijk allang nagebeld. Die gaan echt niet zo'n kind in huis houden als er een nationaal alert is opgestart voor dat joch. Lijk mij niet aannemelijk.
Ik lees berichten dat hij is gevonden, en niet meer leeft. Maar het is van mensen op Facebook. Geen idee of het klopt.quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:08 schreef Kim-Holland het volgende:
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20220602_92373501
De recherche deed donderdagmiddag onderzoek op een plek bij het Berenbosch langs de Roderlandbaan. Het gebied werd afgezet en nauwkeurig onderzocht. Het onderzoek hield verband met de verdwijning van de 9-jarige Gino van der Straeten. Of er iets is gevonden is niet bekendgemaakt.
Het onderzoek vond plaats in het hoge gras nabij het fietspad van de Roderlandbaan. Gino’s zusje Naomi kreeg naar eigen zeggen te horen dat er iets gevonden was en de politie zou haar geantwoord hebben dat men wilde uitsluiten dat het iets met de verdwijningszaak te maken zou hebben. De politiewoordvoerder kon daar donderdagmiddag nog niet op reageren.
[ afbeelding ]
Dat zou wel ziek zijn als je zoiets puur verzint om even de boel op te naaien. Maar ze zijn er....quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:12 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik lees berichten dat hij is gevonden, en niet meer leeft. Maar het is van mensen op Facebook. Geen idee of het klopt.
Heb zelf geen FB maar 't kan natuurlijk wel kloppen..quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik lees berichten dat hij is gevonden, en niet meer leeft. Maar het is van mensen op Facebook. Geen idee of het klopt.
quote:Buurtbewoners hebben aangegeven donderdagmiddag vanaf 17:00 uur een zoektocht te houden vanaf het schoolplein van de basisschool De Steltloper aan de wat verderop gelegen Zonstraat.
quote:Om 17.00 uur vanmiddag is er een grote zoekactie in de buurt waar de jongen het laatst gezien is. Op Facebook wordt een oproep gedaan aan mensen om mee te zoeken
quote:Omdat de zoektocht tot dusver geen resultaat heeft gehad, heeft de politie het bericht over de vermissing via Facebook naar buiten gebracht in de hoop dat zo veel mogelijk mensen meezoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Tengano op 02-06-2022 16:27:34 ]Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
En dat je iemand die je totaal niet kent anoniem op een forum een tokkie noemt maakt van jou zeker een heilige ?quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:59 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer: het zijn tokkies, dus geen wonder dat het kind een tokkienaam heeft.
Waarom zou moeder dat doen?quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt:
-Kind logeert bij zus omdat het slecht met moeder gaat
-Moeder heeft een vriend
-Moeder vraagt vriend om haar kind te "ontvoeren" bij haar zus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |