sky!quote:
Is gewaarschuwd voor zware buien, dus kan dreigend zijnquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Rare kleur vreemde wolken. Beetje grijsblauwiggroenigoranjeroze.
Beetje dreigend wel.
quote:
ah dan zit dat er hier aan te komen misschienquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is gewaarschuwd voor zware buien, dus kan dreigend zijn
whoaquote:
Ik logde net in en zag dat je de lapo hadquote:
wehehe af en toe niet voorspelbaar zijn is wel goedquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik logde net in en zag dat je de lapo had
Verwachtte 100% zeker een groot TT
Ja, valt een beetje tegen, hè?quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik logde net in en zag dat je de lapo had
Verwachtte 100% zeker een groot TT
Dat klopt, maar is een kwestie van keuzes maken op het moment zelf. En de rest komt wel een volgende keerquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ahh fijn dat het leuk was. Best lastig denk ik om in de tijd dat je hebt in te plannen wat te doen/zien. Er is zoveel moois.
quote:
Kaarsjes zijn wel knusjes tochquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:56 schreef chufi het volgende:
23:30 zou het opgelost zijn.. doe ik net de kaarsen aan .. Springt alles weer op groen
Mag dat wel, kaarsen, zijn die niet gevaarlijk voor het milieu?quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:56 schreef chufi het volgende:
23:30 zou het opgelost zijn.. doe ik net de kaarsen aan .. Springt alles weer op groen
hey youquote:
Wel voor tv programma's.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mag dat wel, kaarsen, zijn die niet gevaarlijk voor het milieu?
Gevaarlijk voor vrouwen als er perverse voetballers in de buurt zijn bedoel je?quote:
hoe danquote:
Soms zijn er prioriteiten ...quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mag dat wel, kaarsen, zijn die niet gevaarlijk voor het milieu?
Nee dat hele verhaal is nooit gebeurd. Het programma moest wel van de buis.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gevaarlijk voor vrouwen als er perverse voetballers in de buurt zijn bedoel je?
Gaat allemaal wel, het leven is momenteel hectisch en druk.quote:
Dat is maar de vraag is het gebeurd isquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:06 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat hele verhaal is nooit gebeurd. Het programma moest wel van de buis.
Kaarsjesquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:56 schreef chufi het volgende:
Je kan hetquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:07 schreef Prisha het volgende:
Ondertussen ben ik mezelf moed aan het inspreken om uit m'n stoel op te staan. Dat is geen feest momenteel
Ik kijk het gewoon nog hoorquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:06 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat hele verhaal is nooit gebeurd. Het programma moest wel van de buis.
De verkoop van je huis en het zoeken naar nieuwe woonruimte zal ook zijn tol eisen. En dan ook nog last van je rug.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gaat allemaal wel, het leven is momenteel hectisch en druk.
En met jullie? Vlieg je al veel?
Ja dan is weekendje vrij zeker lekker. Er komen vast nog een hoop mooie vliegdagen aan. Of gaan jullie van de zomer weer varen?quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De verkoop van je huis en het zoeken naar nieuwe woonruimte zal ook zijn tol eisen. En dan ook nog last van je rug.
Hier ook erg hectisch. Strakke deadlines volgen elkaar op. Vliegen maar even on hold gezet, weekendje vrij is ook wel lekker.
Uiteindelijk gelukt. Ik durf bijna niet straks in bed te liggen. Zo dadelijk kan ik er niet uitkomen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan het
Alles rustig aan vooral.
Slik je pijnstillers?quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Uiteindelijk gelukt. Ik durf bijna niet straks in bed te liggen. Zo dadelijk kan ik er niet uitkomen.
Oh, wat voor mij werkte als uit bed komen echt moeilijk was.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Uiteindelijk gelukt. Ik durf bijna niet straks in bed te liggen. Zo dadelijk kan ik er niet uitkomen.
ja ik heb vandaag tramadol gekregen van de huisarts. Nu net mijn tweede capsule ingenomen.quote:
Als de pijn maar erg genoeg is de max dosering van je huisarts aanhouden.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja ik heb vandaag tramadol gekregen van de huisarts. Nu net mijn tweede capsule ingenomen.
Die houd ik in gedachten. Vanuit zittende positie is een drama.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, wat voor mij werkte als uit bed komen echt moeilijk was.
Op mijn buik gaan liggen, 1 been over de rand, voet op de grond en van daar af opstaan. Dus niet eerst gaan zitten.
Daarom juist, die zittende positie voorkom je hiermeequote:Op woensdag 1 juni 2022 22:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die houd ik in gedachten. Vanuit zittende positie is een drama.
Nu wij nogquote:
hoi!quote:
Oh, dan ga ik maar weerquote:
Nog steeds bijna klaar. Een asymptotische functie zeg maarquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
eyyyy hoe is het met je huis, zijn ze al bijna klaar?
Nee, nog niet.quote:
Das een stuk leukerquote:
Ik vraag het me ten zeerste af eigenlijk.quote:
Maar dit ging er niet om of er geweld is gebruikt toch? Alleen of de teksten daarover terecht waren?quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:43 schreef puzziepie het volgende:
Nee Depp is volledig in zijn gelijk gesteld en zij niet.
Ik heb niet alle weken gekeken , maar wel wat zo nu en dan.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat volg ik niet , las alleen dat het afgelopen was
Dat denk ik ook, naar wat ik had gelezen zou Amber ook 2 miljoen krijgen voor laster en reputatie schade die Depp haar aangericht had.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vraag het me ten zeerste af eigenlijk.
Er zal vast een kern van waarheid inzitten.
OKquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb niet alle weken gekeken , maar wel wat zo nu en dan.
De uitspraak was vanavond en het was een terechte uitspraak.
het was sowieso een lelijke rechtszaak , het begon met smaad over een artikel wat zij had gepost in een krant?quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar dit ging er niet om of er geweld is gebruikt toch? Alleen of de teksten daarover terecht waren?
Yep, dit had nooit zo in de rechtszaal moeten komen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
het was sowieso een lelijke rechtszaak , het begon met smaad over een artikel wat zij had gepost in een krant?
Er wordt dus gezegd dat Depp het eventuele misbruik geen hoax mag noemen. Dus het kan echt wel gebeurd zijn.quote:Jury kent Heard wel 2 miljoen dollar schadevergoeding toe in haar tegenzaak tegen ex-man Johnny Depp die ook schuldig werd bevonden aan laster. Dit omdat hij haar beschuldigingen van misbruik eerder ‘een hoax’ had genoemd.
quote:
Dat stukje bedoel ik over die advocaatquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, dit had nooit zo in de rechtszaal moeten komen.
uit een AD stuk:
[..]
Er wordt dus gezegd dat Depp het eventuele misbruik geen hoax mag noemen. Dus het kan echt wel gebeurd zijn.
Oeh, wat ga je maken?quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:49 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb het fornuis aangesloten. Dus ik kan weer koken in mijn eigen huis.
Is het wel mooi geworden allemaal, wat ze gedaan hebben? Ben je er blij mee?quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:49 schreef Domnivoor het volgende:
Yeahhquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:49 schreef Domnivoor het volgende:
Yep, veels te lelijk dit.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat stukje bedoel ik over die advocaat![]()
Bizarre zaak.
Voorlopig niks bijzonders. Ik ben nog veel te druk.quote:
Heb alleen gelezen, vond het wel genoegquote:
Ramen?quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voorlopig niks bijzonders. Ik ben nog veel te druk.
Dat gaat nog aardig, afgelopen weekend was heerlijkquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk altijd. Hopelijk heb je ook wel wat rustmomentjes tussendoor
De gasmeter terugdraaien lijkt me wat lastigequote:Op woensdag 1 juni 2022 22:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Yeahh![]()
![]()
Laat die meter lekker terugdraaien
Ik heb ook niet alles gezien , soms wat videos , maar het duurde mij allemaal te lang . 6 weken al die shit volgen ,moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb alleen gelezen, vond het wel genoeg
Oh jaquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
De gasmeter terugdraaien lijkt me wat lastige
Daar heb ik geen verstand vanquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Of ze moeten een biogas container onder zn toiletpot hebben gemonteerd
Ja, het is heel mooi gewordenquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is het wel mooi geworden allemaal, wat ze gedaan hebben? Ben je er blij mee?
Vraag je of ie druk is met de ramen in zijn huis of dat ie ramen moet gaan eten?quote:
Af en toe even naar Amber kijken, daarna was ik er wel weer klaar mee.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ook niet alles gezien , soms wat videos , maar het duurde mij allemaal te lang . 6 weken al die shit volgen ,moet er niet aan denken
Fijnquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat gaat nog aardig, afgelopen weekend was heerlijk
Ik ookquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Af en toe even naar Amber kijken, daarna was ik er wel weer klaar mee.
Is het daar niet ook zo dat mensen soms hun baan verliezen omdat ze verplicht worden jury te spelen?quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
En Amerikaanse rechtspraak is al helemaal een zooitje
Weet niet of ze hun baan verliezenquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is het daar niet ook zo dat mensen soms hun baan verliezen omdat ze verplicht worden jury te spelen?
Het verschilt wel per staat meen ik. Het is idd je burgerplicht als je opgeroepen wordt.quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is het daar niet ook zo dat mensen soms hun baan verliezen omdat ze verplicht worden jury te spelen?
Alle ramen die open kunnen hebben nu twee handgrepen i.p.v. één.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De gordijnen zijn ook een projectje. En zo zijn er meer dingen. Maar het komt allemaal goed
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Alle ramen die open kunnen hebben nu twee handgrepen i.p.v. één.
Dat ziet er zo uit:Niet die ramenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De gordijnen zijn ook een projectje. En zo zijn er meer dingen. Maar het komt allemaal goed![]()
stupidity has become as common as common sense was before
Das nou de hoeveelste keer dat je dit post vandaag?quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:33 schreef mario390 het volgende:
stell je vor de konijn liza moet in de parade b
en lange schaß laten, dat weet dann de hele
wereld
Ik lees het elders ook al.quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das nou de hoeveelste keer dat je dit post vandaag?
Het kan niet vaak genoeg herhaald wordenquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:33 schreef mario390 het volgende:
stell je vor de konijn liza moet in de parade b
en lange schaß laten, dat weet dann de hele
wereld
Waar gaat überhaupt overquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat wil je doen Koen?quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:35 schreef Koen66 het volgende:
Hey, is er helemaal geen actief meet topic meer?
Iets met een konijn, dus kunnen we jou dat niet beter vragen?quote:
Ik sla even over.quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:42 schreef marcb1974 het volgende:
Een ultramarathon iets voor iemand hier? Het is maar 72 km, de winnaar deed er, wat ik net zag, bijna 7 uur over.
Oh, klein detail, het is op een paar duizend meter hoogte, ongeveer 50% minder zuurstof beschikbaar
https://ladakhmarathon.com/
quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iets met een konijn, dus kunnen we jou dat niet beter vragen?
konijn elizabethquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hey dat rijmtquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat wil je doen Koen?![]()
We hadden het eerder deze avond nog over het parachutespringen
Hopelijk hoef je dan vandaag echt niet meer op te staanquote:
Ik schrijf eigenlijk alleen verhalen, maar wellicht heb ik dan toch mijn roeping als dichteres misgelopenquote:
Ik ben zo stom geweest om net 3 koppen thee te drinken. Domdomdom.quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hopelijk hoef je dan vandaag echt niet meer op te staan
Hopelijk slaap je ook nog straksquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben zo stom geweest om net 3 koppen thee te drinken. Domdomdom.
Maar goed. Kussens in de knieholtes…dit oudwief ligt yihaaaa
quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop het ookquote:
Eyyyyyy nee. Ik kan niet eens zittenquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:52 schreef tonja het volgende:
Haai!! Prisha!!
Hoe gaat het met je? Kan je alweer drummen?
╲⎝⧹༼◕ ͜ﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞ.◕ ༽⧸⎠╱
Oh tering!! *knuff Prisha. Beterschapquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Eyyyyyy nee. Ik kan niet eens zitten![]()
Ben door m’n rug gegaan. Echt niet fijn.
Er is altijd watquote:
Beterschap Prisha.quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Eyyyyyy nee. Ik kan niet eens zitten![]()
Ben door m’n rug gegaan. Echt niet fijn.
Tnxquote:
HIer gaat ie eigenlijk wel weer lekker. Veel last van migraine gehad de afgelopen weken, nu al een week geen aanval gehad. Keeping fingers crossed.quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Er is altijd wat![]()
Hoe is t met jou dan? Hangen de vellen weer van je vingers?
Je mag morgenochtend niets eten.quote:Op woensdag 1 juni 2022 23:58 schreef Domnivoor het volgende:
Help me eraan herinneren dat ik morgenochtend niks mag eten.
Je mag niets eten morgenochtendquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:58 schreef Domnivoor het volgende:
Hee tonjaquote:Op donderdag 2 juni 2022 00:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Je mag morgenochtend niets eten.
Haai!!
Kussens in de knieholtesquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben zo stom geweest om net 3 koppen thee te drinken. Domdomdom.
Maar goed. Kussens in de knieholtes…dit oudwief ligt yihaaaa
Ik gok dat deze letterlijk isquote:Op donderdag 2 juni 2022 00:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kussens in de knieholtesWat leuk uitgedrukt
Je mag niks eten morgenochtendquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:58 schreef Domnivoor het volgende:
Wat zou het kunnen betekenen als het niet letterlijk was?quote:
Van alles welquote:Op donderdag 2 juni 2022 00:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat zou het kunnen betekenen als het niet letterlijk was?
Dan zeker niet.Dus de hele nacht door eten mag wel.Tadaa.quote:
Alleen is morgenochtend pas over een uur of 30quote:Op donderdag 2 juni 2022 00:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan zeker niet.Dus de hele nacht door eten mag wel.Tadaa.
Heel skerp.quote:Op donderdag 2 juni 2022 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen is morgenochtend pas over een uur of 30
Correct.quote:
Was dat vandaag? Of eigenlijk gisterenquote:Op donderdag 2 juni 2022 00:23 schreef FreshFruit het volgende:
Zie nu de TT pas,deze al gezien?
[ afbeelding ]
Bij Terschelling.quote:Op donderdag 2 juni 2022 02:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was dat vandaag? Of eigenlijk gisteren
Dat was een boefjequote:Op donderdag 2 juni 2022 02:58 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb weleens een kleine windhoos live gezien. Die nam wat tuinstoelen mee.
Wel mooi om te zien.quote:
Wow echtquote:
nee, vreselijk inderdaad. Heb ook geen echte hobbies ofzo, dan zit ik de hele dag te Fokkenquote:Op donderdag 2 juni 2022 06:19 schreef pullup het volgende:
Ik moet er zelf nog niet aan denken helemaal niet meer te werken, maar af en toe is even thuis blijven wel aantrekkelijk
Moggels Dotquote:
Hey Koen. Rij voorzichtigquote:Op donderdag 2 juni 2022 06:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Moggels Dot
En op naar Almere........................
Als dat over 10 jaar nog bestaatquote:Op donderdag 2 juni 2022 06:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, vreselijk inderdaad. Heb ook geen echte hobbies ofzo, dan zit ik de hele dag te Fokken
Ik was even wakker geworden en duurde even voor ik weer kon slapen.quote:
Jups. Voor de vakantie weer een boot gehuurd.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja dan is weekendje vrij zeker lekker. Er komen vast nog een hoop mooie vliegdagen aan. Of gaan jullie van de zomer weer varen?
Lekkerquote:Op donderdag 2 juni 2022 07:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jups. Voor de vakantie weer een boot gehuurd.
quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik was even wakker geworden en duurde even voor ik weer kon slapen.
Nicequote:Op donderdag 2 juni 2022 07:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jups. Voor de vakantie weer een boot gehuurd.
Dat weet ik nog van vroegerquote:Op donderdag 2 juni 2022 07:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Echt wel. Kan het iedereen aanraden. En Friesland is prachtig als je op een boot zit.
Moet je dan toch echt een keertje doen Koen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:27 schreef Koen66 het volgende:
Friesland is voor mij toch wel een redelijk onbekende provincie, dat hele merengebied ben ik echt nog nooit geweest
Hey Sode, lees net dat er stimilators op stations worden neergezet om mensen te werven bij de NSquote:Op donderdag 2 juni 2022 07:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Echt wel. Kan het iedereen aanraden. En Friesland is prachtig als je op een boot zit.
Ik ook niet ben overal geweest behalve daarquote:Op donderdag 2 juni 2022 07:27 schreef Koen66 het volgende:
Friesland is voor mij toch wel een redelijk onbekende provincie, dat hele merengebied ben ik echt nog nooit geweest
Jij bent ook welkom.quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet ben overal geweest behalve daar
Moet ik mij melden bij de stadspoorten bij jouquote:
Niet bij mij ,maar bij mijn stadswachten.quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet ik mij melden bij de stadspoorten bij jou
Oke, zal het onthouden.quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet bij mij ,maar bij mijn stadswachten.
quote:
MOrguh Domni, hoe is het met je huis?quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:49 schreef Domnivoor het volgende:
Vorige week nog een dag in Friesland geweest![]()
En goedemorgen
Ik vind die mensen daar zo raar pratenquote:Op donderdag 2 juni 2022 07:49 schreef Domnivoor het volgende:
Vorige week nog een dag in Friesland geweest![]()
En goedemorgen
DIt was een van mijn favorieten nummers ooitquote:
Bijna klaarquote:Op donderdag 2 juni 2022 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MOrguh Domni, hoe is het met je huis?
Heerlijk of nietquote:
Ik ben nog even bezig voor het weer bewoonbaar is. Daarna is het heerlijkquote:
Hey Dot. Nee, daar sta ik niet bij.quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Sode, lees net dat er stimilators op stations worden neergezet om mensen te werven bij de NS
Sta jij daar ook bij?
Maar het is wel leuk het weer bewoonbaar maken toch.quote:Op donderdag 2 juni 2022 07:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben nog even bezig voor het weer bewoonbaar is. Daarna is het heerlijk![]()
*wacht op uitnodiging house warmingquote:Op donderdag 2 juni 2022 07:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben nog even bezig voor het weer bewoonbaar is. Daarna is het heerlijk![]()
Dacht gelijk aan jou toen ik het lasquote:Op donderdag 2 juni 2022 08:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hey Dot. Nee, daar sta ik niet bij.
Er zitten leuke kanten aan. Het is vooral veel werk.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar het is wel leuk het weer bewoonbaar maken toch.
Bij dezequote:
Ja dat zeker, maar je doet het voorjezelf en dat is dan wel weer fijn.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er zitten leuke kanten aan. Het is vooral veel werk.
Bijna alweer de langste dag gaat zeker snelquote:Op donderdag 2 juni 2022 08:06 schreef Koen66 het volgende:
sowieso, het is al juni, als we voor de vakantieperiode nog een 40+ meet oid willen moeten we opschietenDe tijd vliegt
21ste pas,jij gaat wel heel snel.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bijna alweer de langste dag gaat zeker snel
ff knipperen met je ogen en het is zo ver, de tijd vliegt die 19 dagen zijn zo voorbijquote:Op donderdag 2 juni 2022 08:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
21ste pas,jij gaat wel heel snel.
Nou enquote:Op donderdag 2 juni 2022 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ff knipperen met je ogen en het is zo ver, de tijd vliegt die 19 dagen zijn zo voorbij
Het is geen ban.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ff knipperen met je ogen en het is zo ver, de tijd vliegt die 19 dagen zijn zo voorbij
Helemaal niks nou enquote:
Dat moet jezelf wetenquote:Op donderdag 2 juni 2022 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helemaal niks nou en
Nou en voor jou nou en
Nee de langste dag ( raar gezegde eigenlijk want alle dagen duren 24 uur )quote:
quote:
Geen idee, wat voor gesprek?quote:
Ik heb wel met hem te doen hoor.quote:
Ze willen hem aan het werk hebben en dat loopt nogal soort van stroef.quote:
Je hebt niet gegeten toch?quote:
Neequote:
Volgens mij wil hij dat niet echt of wel?quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze willen hem aan het werk hebben en dat loopt nogal soort van stroef.
Ik wil het er niet te veel over hebben want hij is er niet,maar het gaat er om wie je tegenover je hebt.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij dat niet echt of wel?
Dat andere heeft hij niet lang volgehouden.
Netjes, hoeft ook niet.quote:Op donderdag 2 juni 2022 08:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil het er niet te veel over hebben want hij is er niet,maar het gaat er om wie je tegenover je hebt.
Die heb ik nu ☕️quote:
Was het routinematig prikken voor controle, neem ik aanquote:Op donderdag 2 juni 2022 09:59 schreef Domnivoor het volgende:
Dat hebben we weer overleefd
[..]
Die heb ik nu ☕️
Nee, (vooralsnog) eenmalig. De huisarts heeft het aangevraagd.quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Was het routinematig prikken voor controle, neem ik aan
Mag ik de reden vragen Domni?quote:Op donderdag 2 juni 2022 10:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, (vooralsnog) eenmalig. De huisarts heeft het aangevraagd.
Wat voor werk zoekt hij?quote:Op donderdag 2 juni 2022 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Netjes, hoeft ook niet.
Het is een heel proces, hoop dat hij snel iets vindt wat hij leuk vindt en zich er op zijn gemak voelt
ÒK .. hoop dat alles goed isquote:Op donderdag 2 juni 2022 10:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, (vooralsnog) eenmalig. De huisarts heeft het aangevraagd.
Vraag het Mario zelf maar even.quote:
IK heb echt geen idee Sound, weet niet wat voor werk hij altijd gedaan heeftquote:
Ik weet ook niet wat ik altijd gedaan hebquote:Op donderdag 2 juni 2022 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb echt geen idee Sound, weet niet wat voor werk hij altijd gedaan heeft
Ik hoop het ookquote:Op donderdag 2 juni 2022 12:12 schreef puzziepie het volgende:
Net ff een melding gedaan over de bomen , ik hoop dat er naar wordt gekeken
Bomen zijn engquote:Op donderdag 2 juni 2022 12:12 schreef puzziepie het volgende:
Net ff een melding gedaan over de bomen , ik hoop dat er naar wordt gekeken
Ik ook, heb een foto toegevoegd , hopelijk is het niet te laat.quote:
Ik zie m niet 🌴quote:Op donderdag 2 juni 2022 12:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook, heb een foto toegevoegd , hopelijk is het niet te laat.
Ik mag daar niet roeien dusquote:
Tuurlijk wel.Weet je waar het is?quote:
Je mag maar 6 kmquote:Op donderdag 2 juni 2022 12:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.Weet je waar het is?
Coastal roeien waarschijnlijkquote:
Jij kan bijna alles.quote:
Hier ergens in de buurtquote:Op donderdag 2 juni 2022 12:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.Weet je waar het is?
Jij bent zeker de bootsman die met een luidspreker iedereen in zijn oren loopt te krijsenquote:
Wie niet?quote:
Dat is alleen bij de woonboot.,daarna vol speed.quote:
https://goo.gl/maps/2WdTKuS5BsuBRu1p9quote:Op donderdag 2 juni 2022 12:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is alleen bij de woonboot.,daarna vol speed.
quote:
Ik heb er eenquote:
Beter danquote:Op donderdag 2 juni 2022 12:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is alleen bij de woonboot.,daarna vol speed.
Mooi plekje toch.?quote:
De watertoren was mijn baken.quote:
quote:
Wat is daar verder te doen?quote:
Eliquote:
met de riemen die je hebt zekersquote:
Dansen ook ?quote:Op donderdag 2 juni 2022 12:49 schreef engine het volgende:
[..]
Eli![]()
Ik ga zaterdag naar Harmony... Echt zin in weer
Zeker wetenquote:
Mijn ouders hadden daar een manege,waar we ook houseparty`s dedenquote:
Die is wel duur.quote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 2 juni 2022 12:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden daar een manege,waar we ook houseparty`s deden
Was altijd wel heel mooi.als de muziek stopte kreeg iedereen een kopje thee of koffie.quote:
Ik ken de eigenaar een beetje,het mocht heel niet wat hij wilde.quote:Op donderdag 2 juni 2022 12:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh niet gecheckt.. was ook niet van plan om daar heen te gaan
Zal wel aan bepaalde regels zijn gebonden...quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ken de eigenaar een beetje,het mocht heel niet wat hij wilde.
Maar die manege is niet meer toch? of herbouwdquote:Op donderdag 2 juni 2022 13:02 schreef FreshFruit het volgende:
Als ik de toren zag was ik bijna thuis.
Staat er nog wel ,maar niet meer van ons.quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar die manege is niet meer toch? of herbouwd
Al gevonden volgens mijquote:Op donderdag 2 juni 2022 13:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staat er nog wel ,maar niet meer van ons.
Deze BDS.quote:
Het einde van deze film is zo mooi.quote:
Ik ken hem eigenlijk nietquote:Op donderdag 2 juni 2022 13:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het einde van deze film is zo mooi.
Kan jij een beetje vechten BDS?quote:
Maar je vecht nooitquote:Op donderdag 2 juni 2022 13:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja ik kan mezlef goed verdegigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |