sky!quote:
Is gewaarschuwd voor zware buien, dus kan dreigend zijnquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Rare kleur vreemde wolken. Beetje grijsblauwiggroenigoranjeroze.
Beetje dreigend wel.
quote:
ah dan zit dat er hier aan te komen misschienquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is gewaarschuwd voor zware buien, dus kan dreigend zijn
whoaquote:
Ik logde net in en zag dat je de lapo hadquote:
wehehe af en toe niet voorspelbaar zijn is wel goedquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik logde net in en zag dat je de lapo had
Verwachtte 100% zeker een groot TT
Ja, valt een beetje tegen, hč?quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik logde net in en zag dat je de lapo had
Verwachtte 100% zeker een groot TT
Dat klopt, maar is een kwestie van keuzes maken op het moment zelf. En de rest komt wel een volgende keerquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ahh fijn dat het leuk was. Best lastig denk ik om in de tijd dat je hebt in te plannen wat te doen/zien. Er is zoveel moois.
quote:
Kaarsjes zijn wel knusjes tochquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:56 schreef chufi het volgende:
23:30 zou het opgelost zijn.. doe ik net de kaarsen aan .. Springt alles weer op groen
Mag dat wel, kaarsen, zijn die niet gevaarlijk voor het milieu?quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:56 schreef chufi het volgende:
23:30 zou het opgelost zijn.. doe ik net de kaarsen aan .. Springt alles weer op groen
hey youquote:
Wel voor tv programma's.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mag dat wel, kaarsen, zijn die niet gevaarlijk voor het milieu?
Gevaarlijk voor vrouwen als er perverse voetballers in de buurt zijn bedoel je?quote:
hoe danquote:
Soms zijn er prioriteiten ...quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mag dat wel, kaarsen, zijn die niet gevaarlijk voor het milieu?
Nee dat hele verhaal is nooit gebeurd. Het programma moest wel van de buis.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gevaarlijk voor vrouwen als er perverse voetballers in de buurt zijn bedoel je?
Gaat allemaal wel, het leven is momenteel hectisch en druk.quote:
Dat is maar de vraag is het gebeurd isquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:06 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat hele verhaal is nooit gebeurd. Het programma moest wel van de buis.
Kaarsjesquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:56 schreef chufi het volgende:
Je kan hetquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:07 schreef Prisha het volgende:
Ondertussen ben ik mezelf moed aan het inspreken om uit m'n stoel op te staan. Dat is geen feest momenteel
Ik kijk het gewoon nog hoorquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:06 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat hele verhaal is nooit gebeurd. Het programma moest wel van de buis.
De verkoop van je huis en het zoeken naar nieuwe woonruimte zal ook zijn tol eisen. En dan ook nog last van je rug.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gaat allemaal wel, het leven is momenteel hectisch en druk.
En met jullie? Vlieg je al veel?
Ja dan is weekendje vrij zeker lekker. Er komen vast nog een hoop mooie vliegdagen aan. Of gaan jullie van de zomer weer varen?quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De verkoop van je huis en het zoeken naar nieuwe woonruimte zal ook zijn tol eisen. En dan ook nog last van je rug.
Hier ook erg hectisch. Strakke deadlines volgen elkaar op. Vliegen maar even on hold gezet, weekendje vrij is ook wel lekker.
Uiteindelijk gelukt. Ik durf bijna niet straks in bed te liggen. Zo dadelijk kan ik er niet uitkomen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan het
Alles rustig aan vooral.
Slik je pijnstillers?quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Uiteindelijk gelukt. Ik durf bijna niet straks in bed te liggen. Zo dadelijk kan ik er niet uitkomen.
Oh, wat voor mij werkte als uit bed komen echt moeilijk was.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Uiteindelijk gelukt. Ik durf bijna niet straks in bed te liggen. Zo dadelijk kan ik er niet uitkomen.
ja ik heb vandaag tramadol gekregen van de huisarts. Nu net mijn tweede capsule ingenomen.quote:
Als de pijn maar erg genoeg is de max dosering van je huisarts aanhouden.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja ik heb vandaag tramadol gekregen van de huisarts. Nu net mijn tweede capsule ingenomen.
Die houd ik in gedachten. Vanuit zittende positie is een drama.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, wat voor mij werkte als uit bed komen echt moeilijk was.
Op mijn buik gaan liggen, 1 been over de rand, voet op de grond en van daar af opstaan. Dus niet eerst gaan zitten.
Daarom juist, die zittende positie voorkom je hiermeequote:Op woensdag 1 juni 2022 22:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die houd ik in gedachten. Vanuit zittende positie is een drama.
Nu wij nogquote:
hoi!quote:
Oh, dan ga ik maar weerquote:
Nog steeds bijna klaar. Een asymptotische functie zeg maarquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
eyyyy hoe is het met je huis, zijn ze al bijna klaar?
Nee, nog niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |