quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:35 schreef ikbent het volgende:
[..]
De rechter heeft de punitive damages gecapped op de max van 350K.
Als ik het goed gevolgd heb krijgt hij dus 10 miljoen+350K
En zij 350K (alhoewel ik niet 100% zeker ben of die 2 miljoen van haar voor punitive damages was, zo niet dan krijgt zij 2 miljoen.
Op zijn minst 8.350.000 in haar nadeel.
Jij krijgt 2 miljoen?quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:35 schreef ikbent het volgende:
[..]
De rechter heeft de punitive damages gecapped op de max van 350K.
Als ik het goed gevolgd heb krijgt ik dus 10 miljoen+350K
En zij 350K (alhoewel ik niet 100% zeker ben of die 2 miljoen van haar voor punitive damages was, zo niet dan krijgt ik 2 miljoen.
Op zijn minst 8.350.000 in haar nadeel.
Neuh z'n agentquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:31 schreef laforest het volgende:
2 miljoen voor Amber
Depp ook schuldig bevonden.
Dat ging volgens mij over de uitspraak van de advocaat van Depp dat de beschuldigingen van Heard t.a.v. huiselijk geweld een 'hoax' waren?quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
The disappointment I feel today is beyond words. I'm heartbroken that the mountain of evidence still was not enough to stand up to the disproportionate power, influence, and sway of my ex-husband.
Johnny heeft gewonnenquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wow, ik probeerde dit topic te volgen, maar damn wat gaan jullie snel......is er al iets definitiefs en heeft iemand een soort van samenvatting?
Welke kreeg zij danquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:30 schreef nils7 het volgende:
Johnny gewoon, krijgt 15 miljoen maar toch 2 miljoen aan Amber betalen omdat zij ook enkele items toegewezen kreeg.
Of het niks isquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Johnny heeft gewonnen
Amber moet 13 miljoen betalen
Onlyfans genotquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:38 schreef laforest het volgende:
Ze moet zich gewoon bankrupt laten verklaren.
Z’n manager iets had gezegdquote:
Er veranderd weinig voor andere vrouwen. Als je liegt val je door de mand en dan krijg je straf.quote:
Dat het defemation was dat zijn spokesperson destijds claimde dat zij en haar vrienden het penthouse hadden getrashed om de politie te misleiden.quote:
Nah, 8 miljoen nog wat. Die 5 miljoen mag niet in die staat en werd door rechtbank tot 350.000 naar beneden gehaald.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Johnny heeft gewonnen
Amber moet 13 miljoen betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |