neuhquote:
Johnny was 100% score idd, Heard nog niet eens gelijk gekregen op 50% van haar aanklachten.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:32 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Johnny heeft overal z'n gelijk gehaald. Amber alleen bij 1 van de aanklachten. Het zijn 2 rechtszaken in 1.
Wat zegt ze?quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Haha, briljant statement van Heard.
#teamamberquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:33 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
neuh
1 uitspraak van zijn manager. Woepiedoe
Alle uitspraken van Amber
Die van 5 miljoen blijkbaar (volgens Twitter.)quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:32 schreef superniger het volgende:
Die 10 miljoen gaan ze cappen op 350.000 dollar?
En die bedragen? Als de Jury het zegt, dan staat het vast? Of komt de rechter er nog aan te pasquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:32 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Johnny heeft overal z'n gelijk gehaald. Amber alleen bij 1 van de aanklachten. Het zijn 2 rechtszaken in 1.
De rechter heeft de punitive damages gecapped op de max van 350K.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij is de 2mil voor de advocaatkosten.
En bij Depp 5mil advocaatkosten + 10 mil aan schadevergoeding?
The disappointment I feel today is beyond words. I'm heartbroken that the mountain of evidence still was not enough to stand up to the disproportionate power, influence, and sway of my ex-husband.quote:
Nou ja, close enough.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:35 schreef ikbent het volgende:
[..]
De rechter heeft de punitive damages gecapped op de max van 350K.
Als ik het goed gevolgd heb krijgt hij dus 10 miljoen+350K
En zij 350K (alhoewel ik niet 100% zeker ben of die 2 miljoen van haar voor punitive damages was, zo niet dan krijgt zij 2 miljoen.
Op zijn minst 8.350.000 in haar nadeel.
Jij krijgt 2 miljoen?quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:35 schreef ikbent het volgende:
[..]
De rechter heeft de punitive damages gecapped op de max van 350K.
Als ik het goed gevolgd heb krijgt ik dus 10 miljoen+350K
En zij 350K (alhoewel ik niet 100% zeker ben of die 2 miljoen van haar voor punitive damages was, zo niet dan krijgt ik 2 miljoen.
Op zijn minst 8.350.000 in haar nadeel.
Neuh z'n agentquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:31 schreef laforest het volgende:
2 miljoen voor Amber
Depp ook schuldig bevonden.
Dat ging volgens mij over de uitspraak van de advocaat van Depp dat de beschuldigingen van Heard t.a.v. huiselijk geweld een 'hoax' waren?quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
The disappointment I feel today is beyond words. I'm heartbroken that the mountain of evidence still was not enough to stand up to the disproportionate power, influence, and sway of my ex-husband.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |