insgelijksquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, bedankt. Ben blij dat je er ook bij was.
Laten we hopen dat hij dat doet, zou toch mooi zijn als hij gederfde inkomsten a 100 miljoen kan claimenquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:32 schreef Evenstar het volgende:
Ik zou nu gewoon Disney en alles aanklagen als ik Depp was ..... Het moet echt ophouden dat alles maar gecancelled wordt door een paar woorden van een knotsgekke persoon.
Volgende die in bankje mag is sunny Bergmanquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:32 schreef Harmankardon het volgende:
Soooow Amber heeft goede zaken gedaan voor de metoo beweging zeg.
neuhquote:
Johnny was 100% score idd, Heard nog niet eens gelijk gekregen op 50% van haar aanklachten.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:32 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Johnny heeft overal z'n gelijk gehaald. Amber alleen bij 1 van de aanklachten. Het zijn 2 rechtszaken in 1.
Wat zegt ze?quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Haha, briljant statement van Heard.
#teamamberquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:33 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
neuh
1 uitspraak van zijn manager. Woepiedoe
Alle uitspraken van Amber
Die van 5 miljoen blijkbaar (volgens Twitter.)quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:32 schreef superniger het volgende:
Die 10 miljoen gaan ze cappen op 350.000 dollar?
En die bedragen? Als de Jury het zegt, dan staat het vast? Of komt de rechter er nog aan te pasquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:32 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Johnny heeft overal z'n gelijk gehaald. Amber alleen bij 1 van de aanklachten. Het zijn 2 rechtszaken in 1.
De rechter heeft de punitive damages gecapped op de max van 350K.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij is de 2mil voor de advocaatkosten.
En bij Depp 5mil advocaatkosten + 10 mil aan schadevergoeding?
The disappointment I feel today is beyond words. I'm heartbroken that the mountain of evidence still was not enough to stand up to the disproportionate power, influence, and sway of my ex-husband.quote:
Nou ja, close enough.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |