Dat klopt maar als ze toen wel meteen melding had gemaakt dan was het een ander verhaal.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:44 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zo werkt het helaas niet. Zo daar heb Ik geen mening over. Maar zeggen dat je neus was gebroken en die fles stuk ging in je vagina, en je bent niet naar een dokter gegaan, dat maakt je niet geloofwaardig.
Cavia's. Lul.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zou jij je hamsters er nog vanaf trappen?
Speel met vuur en get burned. Ik heb geen medelijden met iemand die zo opzettelijk de boel verdraaide als zij.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Daar heb ik het nu dus even niet over, zoals mijn spoiler aangeeft. Dat neemt namelijk niet weg dat ze het vast heel zwaar heeft nu. Ja, Depp heeft dat jaren ook gehad etc. Maar nogmaals: daar heb ik het nu even niet over.
Het is natuurlijk ook deels omdat zij ook in die verrotte relatie heeft gezeten en daarin, ongetwijfeld, ook heeft geleden. Dan lijkt het me wel heftig dat iedereen doet alsof het complete bliss was en jij de kwaadheid zelf bent en de tegenpartij een engeltje. Desalniettemin is abuse verzinnen absoluut not done. Maar, nogmaals, daar heb ik het even niet over.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Goede uitspraak, denk ik. Stiekem vond ik het wel wat sneu om haar oprecht zo verdrietig te zien zitten (ipv 'nep'),. Het idee dat je daar volledig vernederd wordt voor het oog van de camera's, publiek etc. Juist datgene zorgt natuurlijk voor dat vernederende gevoel. Het lijkt me echt wel heel zwaar om te weten dat iedereen je haat en je nu echt uitlacht. Dan heb ik het nog niet eens over de rest van Hollywood.
Uiteindelijk kiest ze er zelf voor natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ook weer met die tweet. Hoe durft ze te spreken voor de echte slachtoffers.
Mwah, altijd hoog inzetten, maximum ga je vrijwel nooit krijgenquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Wel gek toch? Dat ze 'maar' 15 miljoen toewijzen ipv 50 mille?
quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft gekregen wat ze Depp probeerde aan te doen. Dat noemen ze karma
Geen strafzaak hèquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:44 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ze is serieus ziek in haar hoofd. Omwille van haar kind had de rechter haar therapie moeten opleggen. Maar goed, zo werkt het niet.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:47 schreef Rianne84 het volgende:
Statement Depp op Instagram, krijg m niet gekopieerd.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:48 schreef Scorpie het volgende:
Ik denk trouwens dat Heard een zelfmoordpoging gaat faken voor het hoger beroep.
Smaad is altijd strafbaar geweest, in Nederland ook gewoon. Je mag nog steeds alles zeggen, er is alleen een kans dat je daar een prijs voor moet betalen in de vorm van een rectificatie of een boete als je leugens verteld om iemand te beschadigen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:45 schreef Sumppi het volgende:
En de vrijheid van meningsuiting is ingeperkt. Smaad wordt veroordeeld.
Objection, speculation.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:48 schreef Scorpie het volgende:
Ik denk trouwens dat Heard een zelfmoordpoging gaat faken voor het hoger beroep.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:48 schreef Scorpie het volgende:
Ze heeft de make-up kit om een rood/blauwe nek te fakenquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:48 schreef Scorpie het volgende:
ja dit dus...quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:48 schreef Kim-Holland het volgende:
En zo zie je maar weer dat vrouwen per definitie niet altijd het zielige slachtoffer zijn ook al doen ze nog zo hun best om iedereen en zijn ouwe moer in hun smerige leugens te laten geloven.
Hopelijk is deze trend [om dit soort ziekelijke geesten per direct als slachtoffer te bestempelen en degene die daaraan twijfelt weg te zetten als victim blamer en daarbij een hoop stront over zich heenkrijgt] hiermee ook verleden tijd en gaat men beseffen dat dit soort wijven net zo goed monsters en abusers kunnen zijn als waar ze mannen zo gemakkelijk van betichten zonder ook maar één greintje bewijs!
Beide toxische figuren.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:50 schreef luxerobots het volgende:
Depp lijkt me trouwens een behoorlijk giftig mannetje in relaties. Ik geloof zeker niet dat alles wat Heard gezegd heeft onwaar is.
Maar het argument was dat hij 2 grote filmrollen kwijt is geraakt. Dat was meer geld dan de 15 miljoen toch?quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:47 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Mwah, altijd hoog inzetten, maximum ga je vrijwel nooit krijgen
En op die manier is het dus ingeperkt. Terecht. Ik reageerde op wat Amber Heard schreef.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:49 schreef PirE het volgende:
[..]
Smaad is altijd strafbaar geweest, in Nederland ook gewoon. Je mag nog steeds alles zeggen, er is alleen een kans dat je daar een prijs voor moet betalen in de vorm van een rectificatie of een boete als je leugens verteld om iemand te beschadigen.
Dit dus. Tenenkrommend.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nu ook weer met die tweet. Hoe durft ze te spreken voor de echte slachtoffers.
wat een droplul is dat jaquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:50 schreef PirE het volgende:
Beau ook in shambles met zijn ik geloof de vrouw. Kunnen we die niet cancellen?
Met zon zuur wijf zou ik ook giftig wordenquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:50 schreef luxerobots het volgende:
Depp lijkt me trouwens een behoorlijk giftig mannetje in relaties. Ik geloof zeker niet dat alles wat Heard gezegd heeft onwaar is.
depp wil je meer als voorbeeld voor piraten jaquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dit dus. Tenenkrommend.
Maar dat was heel deze shitzooi natuurlijk.
Heb zelf huiselijk geweld meegemaakt en die Amber is echt iemand die je niet als voorbeeld wil nemen![]()
Depp trouwens ook niet voor mannen die met huiselijk geweld te maken hebben/hadden.
De waarheid mag gewoon gezegd worden ook al is dat schadelijk.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:51 schreef Sumppi het volgende:
[..]
En op die manier is het dus ingeperkt.
Die gast moeten ze echt eruit trappen, wat een mongool is dat zeg.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:50 schreef PirE het volgende:
Beau ook in shambles met zijn ik geloof de vrouw. Kunnen we die niet cancellen?
In ieder geval samen in die relatie. Sommige mensen halen gewoon het slechtste in elkaar naar boven.quote:
Klopt alleen hij hield zijn mond, zij ging de slachtoffer uithangen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:50 schreef luxerobots het volgende:
ja ook op FOK! adhv verzonnen TR's!quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Ook al is Depp z'n naam gezuiverd, de schade is al gemaakt.
Hopelijk stopt de waanzin om mensen op vermoedens en uitspraken aan te pakken.
Dat is wat ik zeg. Terecht dat er grenzen zijn. Waar Heard aan voorbij gaat.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:52 schreef nils7 het volgende:
[..]
De waarheid mag gewoon gezegd worden ook al is dat schadelijk.
Leugens mogen niet.
Ja de cancel cultuur stopt hier hopelijkquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Lijkt me een alcoholist en drugs verslaafde maar mepper? Denk het niet.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:50 schreef luxerobots het volgende:
Precies. Men moet echt ophouden om zelf voor rechtertje te spelen. Alles maar cancellen op een paar woorden van persoon A of B is echt waanzin.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Het is natuurlijk wel heel makkelijk om 'hoe moeilijk het ook is' erbij te zeggen. Dat is gewoon niet hoe het werkt. En zeker niet als je wel degelijk door een celeb bent mishandeld of verkracht of anderzijds misbruikt*. Nu hebben we deze zaak natuurlijk live kunnen volgen maar op het moment dat ze haar mond opendeed werd ze wel al gevild door Depp-fans. Het is echt te makkelijk om er simpelweg bij te zeggen 'hoe moeilijk het ook is'.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:41 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik vind, hoe moeilijk het ook is, als er jou onrecht is aangedaan. Dan moet je dat meteen melden.
Dus in haar geval van geweld en/of verkrachting meteen naar de instanties gaan wanneer het gebeurt is.
Dat doet ze pas na enkele jaren en in dat geval had ze het in scène gezet.
Hier is het nog erger, geen juryrechtspraak maar een paar niet democratisch verkozen fa en a'squote:Op woensdag 1 juni 2022 21:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja ook op FOK! adhv verzonnen TR's!
quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:50 schreef nils7 het volgende:
Volgens m’n vrouw lijk ik op die gast in het roze en grijze korte broek nu in beeld :-(
ja misschien ga ik ook eens met depp zijn juridische team babbelenquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hier is het nog erger, geen juryrechtspraak maar een paar niet democratisch verkozen fa en a's
Zij moet gewoon hulp zoeken en d'r klep een tijdje dichthouden.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dit dus. Tenenkrommend.
Maar dat was heel deze shitzooi natuurlijk.
Heb zelf huiselijk geweld meegemaakt en die Amber is echt iemand die je niet als voorbeeld wil nemen![]()
Depp trouwens ook niet voor mannen die met huiselijk geweld te maken hebben/hadden.
Hoop dat je portemonnee het aankanquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:56 schreef PirE het volgende:
Camille![]()
Ik heb haar nummer maar even genoteerd zodat ik een advocaat kan bellen als ik ooit in de problemen kom tijdens een vakantie in de VS
heb je een dikke portemonnee?quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:56 schreef PirE het volgende:
Camille![]()
Ik heb haar nummer maar even genoteerd zodat ik een advocaat kan bellen als ik ooit in de problemen kom tijdens een vakantie in de VS
Ja, dat is niet handig. Schuld ligt ook deels bij haar advocaten. Die hebben echt rare fouten gemaakt.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:32 schreef Harmankardon het volgende:
Soooow Amber heeft goede zaken gedaan voor de metoo beweging zeg.
Ja ze gaat nu natuurlijk niet toegeven dat ze een pathologische leugenaar isquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zij moet gewoon hulp zoeken en d'r klep een tijdje dichthouden.
Maar dit soort teksten laten gewoon zien dat ze dat niet gaat doen en de trend van "slachtoffer" door gaat zetten.
Mijn advocaten nemen binnenkort contact met je op.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik heb op het bed van Straatcommando. gescheten
Ik zou er niet eens van opkijken als ze doorzet met een vervolg zaak.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:58 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ja ze gaat nu natuurlijk niet toegeven dat ze een pathologische leugenaar iswie weet komt er nog een meineed zaak
Het kan ook als waarschuwing werken als je iemand niet-valselijk wil beschuldigen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:59 schreef theunderdog het volgende:
Heerlijk! Johny Depp heeft gewonnen. Leuke schadevergoeding. Hopelijk werkt het ook als een waarschuwing voor een ieder die iemand valselijk van van alles wil beschuldigen.
ja wtf daar gaat mijn volgende Disney rolquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Mijn advocaten nemen binnenkort contact met je op.
het zou al schelen als het alleen al helpt tegen het cancellen van acteurs etc voor er ook maar 1 feit bewezen isquote:Op woensdag 1 juni 2022 21:59 schreef theunderdog het volgende:
Heerlijk! Johny Depp heeft gewonnen. Leuke schadevergoeding. Hopelijk werkt het ook als een waarschuwing voor een ieder die iemand valselijk van van alles wil beschuldigen.
Dikgedrukte inderdaad. Je zou maar middernacht met een klapstoel bij een rechtszaal gaan zitten,quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:58 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ja, dat is niet handig. Schuld ligt ook deels bij haar advocaten. Die hebben echt rare fouten gemaakt.
Zit overigens op een (buitenlands) forum waar ze helemaal op de hand zijn van Heard (alleen omdat ze een vrouw is). Bij kritiek krijg je gelijk allemaal mensen op je dak dat je vrouwen haat etc.
Zowel de Depp stans (stan zijn van een bijna 60-jarige man ook) en de mensen die blind voor Heard zijn (ik heb het niet echt gevolgd, behalve bepaalde lieftallige dames, maar die komt toch echt niet helemaal 100% over
) zijn nogal aparte wezens. Dan druk ik me voorzichtig uit.
Omdat ik dat een epische actie vond van haar. Ze heeft humor.quote:
Klopt. Eigenlijk moet je gewoon iedereen die van zulke zaken wordt beschuldigd ophangen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:01 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het kan ook als waarschuwing werken als je iemand niet-valselijk wil beschuldigen.
Jij spoort niet helemaalquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:02 schreef laforest het volgende:
[..]
Omdat ik dat een epische actie vond van haar. Ze heeft humor.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:02 schreef laforest het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:02 schreef laforest het volgende:
[..]
Sterk antwoord hoor. Alsof iemand het hier over ophangen heeft.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Klopt. Eigenlijk moet je gewoon iedereen die van zulke zaken wordt beschuldigd ophangen.
#geloofdeslachtoffers.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
@:fok-it vs @:laforest
volgende rechtszaak
Daar ben ik het dan weer mee oneens. Vergelijk het met een bedrijf. Als je werknemer van zoiets wordt beschuldigd dan heb je niet echt een andere keuze dan hem/haar op non-actief te zetten. Want als hij/zij onschuldig is, kun je hem/haar daarna weer aan het werk zetten. Maar andersom heeft nogal consequenties (iemand gewoon door laten werken, terwijl hij/zij daadwerkelijk schuldig was).quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
het zou al schelen als het alleen al helpt tegen het cancellen van acteurs etc voor er ook maar 1 feit bewezen is
Zo'n jurysysteem is natuurlijk wel vette bagger. De beeldvorming overruled de feiten.quote:Op woensdag 1 juni 2022 21:58 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Ja, dat is niet handig. Schuld ligt ook deels bij haar advocaten. Die hebben echt rare fouten gemaakt.
ja moet je maar niet in zijn bed kakker vuile sloerie!quote:
Soms moet je iets doortrekken, om te laten zien hoe bizar de basis is waaruit je beredeneerd. Depp heeft de smaadsmaak gewonnen. Het recht heeft gesproken. Wat wil je nou nog meer?quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Sterk antwoord hoor. Alsof iemand het hier over ophangen heeft.
Uh Amber kakt, niet ik.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja moet je maar niet in zijn bed kakker vuile sloerie!
Ah, iemand die populair is bij de vrouwen, slaat geen vrouwen?quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:05 schreef nils7 het volgende:
Ik vond het altijd al vreemd waarom hij een wifebeater zou zijn.
Hij kan elke vrouw krijgen en dan zou die zich verlagen om er eentje te slaan.
Just doesn’t add up
Helemaal niksquote:
Een rechtssysteem zonder lekenjury.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Soms moet je iets doortrekken, om te laten zien hoe bizar de basis is waaruit je beredeneerd. Depp heeft de smaadsmaak gewonnen. Het recht heeft gesproken. Wat wil je nou nog meer?
jaja dat verhaal kan je voor de jury bewaren maatquote:
dat alle moderators psychopaten zijn.quote:
Dat zegt niks.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:05 schreef nils7 het volgende:
Just doesn’t add up
Dat is een geheel andere discussie.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een rechtssysteem zonder lekenjury.
Precies,quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:05 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ah, iemand die populair is bij de vrouwen, slaat geen vrouwen?
Wat is dat nu weer voor logica.
Inderdaad! Dan had hij ook een ondeRdanig bdsm sletje kunnen kiezen om te slaan.quote:Op woensdag 1 juni 2022 22:05 schreef nils7 het volgende:
Just doesn’t add up
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |