Ik ga voor MEGAquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:16 schreef El_Thijs het volgende:
Gaan we een mega of ultra weekend krijgen?
Ik reageer graag ULTRA ludiekquote:
Gewoon. Omdat het kan.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:23 schreef Twieki het volgende:
Wat is dit nou weer? Ruim een week voor de GP al een topic? Wat was er mis met een voorbeschouwing op de donderdag van kwaliteitsuser @:3rr0r ?
Leuk man. Gaan we tijdens de kwalificatie van de GP van Azerbeidzjan komende zaterdag ook alvast een voorbeschouwing maken voor de GP van Canada wat een week later plaatsvindt? Gewoon. Omdat het kan?quote:
Daar was ook niks mis mee.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:23 schreef Twieki het volgende:
Wat is dit nou weer? Ruim een week voor de GP al een topic? Wat was er mis met een voorbeschouwing op de donderdag van kwaliteitsuser @:3rr0r ?
Er was een wens vanuit een aantal users om een sneller over te gaan naar een volgende GP, dit is nu dus gaande en we gaan kijken hoe dit loopt.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:29 schreef Twieki het volgende:
[..]
Leuk man. Gaan we tijdens de kwalificatie van de GP van Azerbeidzjan komende zaterdag ook alvast een voorbeschouwing maken voor de GP van Canada wat een week later plaatsvindt? Gewoon. Omdat het kan?
En gaan we nu ook eerst 5 topics vol lullen met nutteloze dingen uit het verleden voor 't F1-weekend eindelijk begint komende donderdag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Tsja, mij best, ik zie 't nut er niet van in. Vind 't een beetje postopkrikkend.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Er was een wens vanuit een aantal users om een sneller over te gaan naar een volgende GP, dit is nu dus gaande en we gaan kijken hoe dit loopt.
Dat is je eigen keuze, tot donderdag!quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:49 schreef Twieki het volgende:
[..]
Tsja, mij best, ik zie 't nut er niet van in. Vind 't een beetje postopkrikkend.
Waar zou je over kunnen discussiëren als 't gaat om de GP van Azerbeidzjan? Ik kan zelf niks bedenken, hooguit wat kleine dingetjes die in 't algemene F1-topic kunnen. Dus ik voorzie nu een paar topics vol gelul over vorig jaar.
Maar goed, in ontvolg deze reeks wel en check donderdag wel weer in.
Ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:16 schreef El_Thijs het volgende:
Mwah dit lijkt me dit seizoen Ferrari-terrein.quote:
Want? MEGA lang recht stuk, waar Red Bull oppermachtig is.quote:Op zondag 5 juni 2022 14:03 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Mwah dit lijkt me dit seizoen Ferrari-terrein.
Leclerc en Sainz hebben 'm nog nooit gewonnen, toch? En verder... Russell? Norris? Tja, alles kan natuurlijk. Maar ik denk dat in principe Red Bull en dus Max Verstappen hier wel een goede kans maken.quote:Op zondag 5 juni 2022 14:06 schreef Blik het volgende:
Kans is groot dat er een nieuwe winnaar in het lijstje komt, en dan bedoel ik eentje die de GP nog niet eerder gewonnen heeft
Ultra met al die rechte stukken en Mickey Mouse-bochten….quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:16 schreef El_Thijs het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |