Niks klaagpostquote:Op donderdag 28 juli 2022 08:33 schreef Tink89 het volgende:
Wagenziek kan idd ook nog. Mijn nu-peuter kotste als baby en dreumes regelmatig alles onder in de auto. Zo sneu...
Mijn dreumes heeft weer een flinke dubbele oorontsteking. Het loopt er al 1,5 week met stromen uit, hij gilt de hele dag ondanks paracetamol en nurofen en oordruppels en slaapt niet. Gewoon, niet. Man en ik hebben vannacht afgewisseld en hebben allebei drie uurtjes gepakt en ik weet meteen weer hoe ik me de eerste 11 maanden na de geboorte voelde: zo intens moe.
KNO zegt: blijven druppelen, het gaat wel weer over, de buisjes doen hun werk. Ik ben kapot en alle potentiėle hulptroepen die ik heb ingeschakeld, zijn op vakantie, druk met hun eigen kinderen of hebben covid. Kutzooi.
[/klaagpost]
Geen kale plek maar Colin's haarlijn begint zo'n beetje halverwege zijn schedel. Dus de achterste helft zit goed in de haren maar de haargrens ligt echt heel ver naar achteren. Hij heeft bijvoorbeeld geen bakkebaarden.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 11:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
A. heeft een kaal plekje op zijn hoofd. Als ik wat haar er overheen leg zie je het niet zo goed, maar toch wel apart. Hebben meer dreumesen hier dit?
[ afbeelding ]
Je bedoelt met zijn vingers? Hij zit naar mijn weten niet aan zijn haren te trekken oid. Overdag zie ik dat niet, en ik zie ook geen haren in zijn bedje.quote:
quote:Op zondag 31 juli 2022 07:27 schreef Bienelientjee het volgende:
ZzzZzzzZzzz.... J is een beetje ziek. Vannacht van 23.00 tot 02.00 lopen spoken. Klaar wakker, praten en constant bewegen. Calpol gegeven, geslapen tot 5.00 en nu elk half uur huilen met verstopte neus. Nu ligt ie tussen ons in, half op mij en dan kan ik niet slapen natuurlijk en weer constant bewegen elke paar minuten! Gaaaaaaap!
Oh jeequote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:08 schreef Gogo83 het volgende:
Gefeliciteerd Hilmo!
Ik had vandaag de grootste faal uit mijn moederschap tot nu toe. Ik had vanochtend met een heel duf hoofd J aangekleed. Tien minuten later, ik was nog op de badkamer, kwam man haar boven brengen: ik moest een schone luier om doen, want ze had gepoept en het zat ook op de bank. Ik haar uitkleden en haar romper was onderaan helemaal vies ipv alleen bij de randjes. Wat bleek? Ik was vergeten haar een luier aan te trekken, ze had rechtstreeks in haar romper gepoept.
Ik moet echt meer slapen.
Oh my God, ik zie het helemaal voor mequote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:08 schreef Gogo83 het volgende:
Gefeliciteerd Hilmo!
Ik had vandaag de grootste faal uit mijn moederschap tot nu toe. Ik had vanochtend met een heel duf hoofd J aangekleed. Tien minuten later, ik was nog op de badkamer, kwam man haar boven brengen: ik moest een schone luier om doen, want ze had gepoept en het zat ook op de bank. Ik haar uitkleden en haar romper was onderaan helemaal vies ipv alleen bij de randjes. Wat bleek? Ik was vergeten haar een luier aan te trekken, ze had rechtstreeks in haar romper gepoept.
Hahahahahaquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:08 schreef Gogo83 het volgende:
Gefeliciteerd Hilmo!
Ha, snap ik. Op een gegeven moment is het gewoon niet meer te doen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 20:42 schreef Nanuke het volgende:
Ik heb laatst in de regen de kinderen weggebracht op de fiets omdat ik geen idee had waar ik mijn autosleutels had gelaten. Gelukkig was ik vrij, want ik was anders never nooit niet op mijn werk gekomen.
PS. Ik wil graag een interventie voor Hannah. Ik weet dat ik gezegd heb dat het fijn is dat deze niet zoveel haast heeft met upsates, en dat ze pas niet meer baby is als ze loopt. Wil niet zeggen dat ze die update niet hoeft te gaan draaien. Ze wordt echt zwaar, en buiten is kruipen eng. We hebben vandaag een middag op de kinderboerderij gespeeld en mijn ene arm is gewoon lam van het tillen.
Wat grappig dat beide kinderen uitkomen op "kuunta" voor speeltuin, dat valt toch totaal niet te herleiden?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:16 schreef PKM het volgende:
Leuk om te lezen hoe het met Aapie gaat @:MaJo![]()
Poffertje doet elke dag een paar plasjes op het potje.![]()
Ze leert nu heel snel woorden en gebaren bij. Vandaag zei ze iets wat op aardbei leek. Veel woorden zijn wel variaties op klanken die ze al kent. Wel heel grappig, speeltuin is "kuunta" en dat was precies zo voor kleuter.
In de supermarkt zingt ze "vlavlavlavla jajajaja".![]()
Vanochtend gebaarde ik voor de grap iets naar kleuter (begrijpen) en zij gebaarde gelijk een bijbehorend gebaar (weten) terug.
Ze puzzelt nog steeds een paar keer per dag. Sommige kan ze zelf. Houdt haar vaak wel vijf minuten bezig.Als ik wat langer met haar wil zitten dan lukt 50 stukjes soms. Zij krijgt dan makkelijke stukjes. Maar even vaak trekt ze het halverwege uit elkaar.
In het zwembad vindt ze fantastisch mooi. Op de krokodil, stukje op mijn armen heen en weer, zelf lopen (kan net), bal eruit gooien en weer halen. Met heel veel gegil, wijzen en sowieso gewoon wild.![]()
Maar ze is ook wel heel ongeduldig, slaapt niet zoveel en vindt het soms leuk om van alles te gooien.
Wat is ze veranderdquote:Op donderdag 4 augustus 2022 22:25 schreef NicolasJoy het volgende:
Bijna dreumes af! Laatste maandje hier, we zien het al in de verte!![]()
[ afbeelding ]
Deze wil ik jullie niet onthouden; haar taart gezicht.![]()
[ afbeelding ]
Met dit weer laat ik Aapie ook wel eens zonder romper spelen, vooralsnog geen poepincidenten! Zelfs plas houdt hij redelijk goed op. Ik heb ook al een potje aangeschaft voor de zekerheid maar daar heeft hij nog nul interesse in.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 16:53 schreef SQ het volgende:
[..]
Hahahahaha
Mij overkomt dit overigens ook wel eens, maar dan wel in een andere context: als het heel heet is laat ik 'm wel eens in alleen een romper spelen, zonder luier. Prompt dat ie dan gaat kakken he. En ik blijf er in tuinen.
Dit zou mij ook zo kunnen overkomenquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 17:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Of tot de conclusie komen dat het rugzakje nog op straat staat voor deur als je al bij de opvang bent![]()
Ik bracht A naar de opvang. Hoppa, rugzakje mee en afleveren. Maar waar is de rugzak... Niet op de achterbank waar ik 'm altijd zet... Nee, hij stond nog thuis op straat waar ik 'm had neergezet wanneer ik A in de autostoel plantte. Gewoon weggereden daarna
Tijd om een potje aan te schaffen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 21:46 schreef Seven. het volgende:
Nog gefeliciteerd @:Hilmo
Mooie plaatjes weer @:NicolasJoy . Wat een bos haar ineens.
Colin ontdoet zich steeds van zijn luier, laatst hadden we een drol ij de woonkamer. Gelukkig is hij gek op wasa crackers, daar krijgt hij compacte keutels van![]()
En we zijn laatst voor het eerst wezen zwemmen. Rillen van de kou, maar hij vertikte het om uit het water te komen:
[ afbeelding ]
Ik voel je pijn (letterlijk), ik heb ook een tenniselleboog overgehouden aan het vele sjouwen van Aapie. Gelukkig loopt hij nu veel maar nog steeds wil hij ook wel stukken getild worden (of ik doe het omdat meneer steevast de andere kant op wil rennenquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 20:42 schreef Nanuke het volgende:
Ik heb laatst in de regen de kinderen weggebracht op de fiets omdat ik geen idee had waar ik mijn autosleutels had gelaten. Gelukkig was ik vrij, want ik was anders never nooit niet op mijn werk gekomen.
PS. Ik wil graag een interventie voor Hannah. Ik weet dat ik gezegd heb dat het fijn is dat deze niet zoveel haast heeft met upsates, en dat ze pas niet meer baby is als ze loopt. Wil niet zeggen dat ze die update niet hoeft te gaan draaien. Ze wordt echt zwaar, en buiten is kruipen eng. We hebben vandaag een middag op de kinderboerderij gespeeld en mijn ene arm is gewoon lam van het tillen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |