Ik zal je wat vertellen. Dat beslissen programma's ook zelf. Je bent het alleen niet eens met hun beslissingen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:24 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Laat programma makers zelf beslissen en bepalen wat ze maken. En laat mensen zelf kiezen om er wel of niet naar te kijken. Als er minder / te weinig mensen inschakelen is het wellicht de moeite voor de makers niet meer. Maar ga niet oproepen tot een boycot ofzo in een poging indirecte druk uit te oefenen bij de makers.
Klaar.
Verkrachting is verkrachting. Iemand een tik op de billen is niet gelijk aanranding.quote:Op woensdag 1 juni 2022 15:54 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tot 1991 was verkrachting binnen een huwelijk wettelijk gezien niet mogelijk. Toen werden de grenzen verschoven en was het ineens wel mogelijk. Zou je je daar dan ook tegen verzetten? Of is het dan ineens wel terecht dat de grenzen worden verschoven? En als het in dat geval terecht is, zou het dan wellicht in meer gevallen terecht kunnen zijn?
Nee, programma makers worden steeds vaker indirect onder druk gezet..quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik zal je wat vertellen. Dat beslissen programma's ook zelf. Je bent het alleen niet eens met hun beslissingen.
SpaceOddity die klaagt dat anderen zaken in het extreme trekken. Prachtig, zoveel ironie kom je niet snel tegen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 14:44 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Kijk dit is een mooi voorbeeld.
Ik verdedig seksueel grensoverschrijdend gedrag niet. Wel verzet ik mij tegen het verschuiven van de grens van seksueel grensoverschrijdend gedrag. Toch word ik daar nu van beschuldigd, dat ik dat verdedig.
Hierboven werd mij gevraagd of ik het belachelijk vind dat je als man zijnde niet meer ongevraagd een klapje op de kont mag geven. Ik zei "ja". Vroeger met stappen zelf op m'n kont getikt door dames die ik niet kende en zelf ook dames op hun getikt. Soms leuk contact daarna, soms werd ik raar aangekeken en dat was het dan. Maar goed, je leest het; blijkbaar is zo iets nu not done ofzo. Wat treurig. Gelukkig maar dan ik die tijd met stappen, toen het nog lekker leuk was, mee heb mogen maken.
Wie weet, voordat je het weet gaat men zoiets doms bedenken dat het wettelijk word vastgelegd dat men uitdrukkelijk toestemming moet vragen voor seks... Man, ik probeer het me voor te stellen, maar zover zal het toch wel niet komen toch...?![]()
En je probeert het nu ook zo te draaien alsof ik beweer dat dat hele me to gebeuren overdreven gedoe is. Klopt ook al niet.
Alles gelijk maar weer in het extreme trekken, om het zo te draaien dat er niets extreem is aan de woke cultuur.. Hou op met me...
Misschien moet je dan gaan klagen over het gebrek aan ruggegraat van die programmamakers in plaats van over mensen die niets onwettigs lijken te doen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:35 schreef SpaceOddity het volgende:
Nee, programma makers worden steeds vaker indirect onder druk gezet..
Oh dat was die post waar je iedereen en zijn moeder bij elkaar gooide om te omschrijven wat *woke* was zodat het een nog grotere mistwolk is. Ja daar kun je niet zoveel mee.quote:Verder heb ik gisteren de moeite genomen om uitgebreid en inhoudelijk op een vraag van jou te reageren, waar je niet meer op terug bent gekomen.
Typerend van jou, zo onderhand.
Uh nee, in 1989 was het nog zeker geen verkrachting. En in 1970 al helemaal niet. Het werd verkrachting doordat de grenzen werden verschoven. Iets wat volgens jou niet zou moeten gebeuren.quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:35 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Verkrachting is verkrachting. Iemand een tik op de billen is niet gelijk aanranding.
Hartelijk gelachen Donaldquote:Op woensdag 1 juni 2022 15:25 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Maar ik ga me niet zo zitten aanstellen.
Voor jou dan, heel expliciet: woke is cultureel Marxisme, waarbij praten geen optie meer is, maar waar cancel culture, mensen het zwijgen opleggen en berufsverboten centraal staan.quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:41 schreef Hexagon het volgende:
*woke* is gewoon een stopwoordje om een ander het zwijgen op te kunnen leggen door te gaan janken.
Onzin , dit is koude oorlogdemonisering. Ongewenste stromingen ter linkerzijde verketteren tot communistischquote:Op woensdag 1 juni 2022 17:12 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Voor jou dan, heel expliciet: [b]woke is cultureel Marxisme,
.quote:waarbij praten geen optie meer is, maar waar cancel culture, mensen het zwijgen opleggen en berufsverboten centraal staan
Dus eigenlijk is niemand woke?quote:Op woensdag 1 juni 2022 17:12 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Voor jou dan, heel expliciet: woke is cultureel Marxisme, waarbij praten geen optie meer is, maar waar cancel culture, mensen het zwijgen opleggen en berufsverboten centraal staan.
Tip: Als mensen in de toekomst woke schrijven, blader dan nog eens terug naar deze post om je geheugen op te frissen.
De enigen die hier een ander het zwijgen op lijkt te willen leggen zijn Ayaan en haar volgers. Want kennelijk is het gevaarlijker dan moslimradicalisme dus dan weten we onderhand wel wat het doel gaat zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2022 17:12 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Voor jou dan, heel expliciet: woke is cultureel Marxisme, waarbij praten geen optie meer is, maar waar cancel culture, mensen het zwijgen opleggen en berufsverboten centraal staan.
Tip: Als mensen in de toekomst woke schrijven, blader dan nog eens terug naar deze post om je geheugen op te frissen.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 17:12 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Het jeugdjournaal = cultureel marxisme, cancel culture en berufsverbot.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 08:22 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Het Jeugdjournaal was al woke toen ik nog maar een klein ventje was.
VVD = cultureel marxisme, cancel culture en berufsverbot.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:04 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Vanuit mijn perspectief gezien is de VVD ondertussen woke
'Beste reizigers' in de trein = cultureel marxisme, cancel culture en berufsverbot.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 03:21 schreef Lyrebird het volgende:
Waar komt al die woke nonsense vandaan? Denk je echt dat de gewone man zit te wachten op te worden aangesproken met 'beste reizigers' in de trein in plaats van 'dames en heren'?
Jij = Cultureel marxisme, cancel culture en berufsverbot (@probeer dit gaat over jou).quote:Op donderdag 28 april 2022 10:21 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Laat ik er ook een jij-bak tegenaan gooien. Jij bent woke.
Ik noteer; je weet geen inhoudelijke reactie te geven.quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:35 schreef Poem_ het volgende:
[..]
SpaceOddity die klaagt dat anderen zaken in het extreme trekken. Prachtig, zoveel ironie kom je niet snel tegen.
Ik klaag niet op ruggengraten, wel over hypocrisie. Van bijvoorbeeld hypocriete wokies die indirect programma makers onder druk proberen te zetten. Over de hypocrieten van Mojo. Over de hypocriete (voornamelijk) D66ers die het hele mainstream media landschap woke proberen te maken, zoals je toen met die aflevering van M kon zien toen Akwasi een podium kreeg en eens "stevig ondervraagd" werd. Ahum.quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Misschien moet je dan gaan klagen over het gebrek aan ruggegraat van die programmamakers in plaats van over mensen die niets onwettigs lijken te doen.
AKA; "monddiarree" voor jou.quote:Oh dat was die post waar je iedereen en zijn moeder bij elkaar gooide om te omschrijven wat *woke* was zodat het een nog grotere mistwolk is. Ja daar kun je niet zoveel mee.
*woke* is gewoon een stopwoordje om een ander het zwijgen op te kunnen leggen door te gaan janken. Een beetje als een voetballer die een schwalbe maakt en zo hoopt dat de scheidsrechter hem wel helpt.
Zo is dat ook bij types als Ayaan en degenen die haar bejubelen. *woke* als gevaarlijke misdadigers framen in de hoop dat ze dan met repressie de mond gesnoerd kan worden.
Verkrachting is gewoon verkrachting.quote:Op woensdag 1 juni 2022 17:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Uh nee, in 1989 was het nog zeker geen verkrachting. En in 1970 al helemaal niet. Het werd verkrachting doordat de grenzen werden verschoven. Iets wat volgens jou niet zou moeten gebeuren.
Moslimradicalen niet. De IS-propagandakanalen werden zoveel mogelijk op zwart gegooid.quote:Op woensdag 1 juni 2022 17:26 schreef Lyrebird het volgende:
Want moslims mogen hun mening niet geven?
Lijkt er eerder op dat de media kennelijk alleen maar moet doen zoals jij het wilt. Wie probeert er dan een ander zijn mening door de strot te duwen?quote:Op woensdag 1 juni 2022 17:29 schreef SpaceOddity het volgende:
Ik klaag niet op ruggengraten, wel over hypocrisie. Van bijvoorbeeld hypocriete wokies die indirect programma makers onder druk proberen te zetten. Over de hypocrieten van Mojo. Over de hypocriete (voornamelijk) D66ers die het hele mainstream media landschap woke proberen te maken, zoals je toen met die aflevering van M kon zien toen Akwasi een podium kreeg en eens "stevig ondervraagd" werd. Ahum.
Alleen is het nog alijd volkomen mistig wat het dan isquote:AKA; "monddiarree" voor jou.
Woke is veel meer dan een stopwoordje overigens, maar goed.
Is dit een onderdeel van je act?quote:Op woensdag 1 juni 2022 17:27 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
[..]
Het jeugdjournaal = cultureel marxisme, cancel culture en berufsverbot.
[..]
VVD = cultureel marxisme, cancel culture en berufsverbot.
[..]
'Beste reizigers' in de trein = cultureel marxisme, cancel culture en berufsverbot.
[..]
Jij = Cultureel marxisme, cancel culture en berufsverbot (@:probeer dit gaat over jou).
Overigens weer een mooi voorbeeld van hoe de POLICY niet geldt als je je afzet tegen het spookbegrip WOKE. Persoonlijke aanvallen mogen best zolang je mensen maar beschuldigd van WOKE-zijn.
Boeken als maus verbieden(cancellen) omdat er aanstootgevende dingen over een oorlog in staan is dat dan ook woke gedrag?quote:Op woensdag 1 juni 2022 17:12 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
.
Ik heb wat stukjes op die site gelezen, maar ik kom niet zulke hele rare dingen tegen, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
Lees deze site en je weet precies wat woke is:
https://www.oneworld.nl/
De radicale religieuzen zorgen er wel voor dat hun geluid door veel monden van veel moslims door gegeven wordt.quote:Op woensdag 1 juni 2022 17:26 schreef Lyrebird het volgende:
Want moslims mogen hun mening niet geven?
Eentje??quote:Op woensdag 1 juni 2022 18:32 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik heb wat stukjes op die site gelezen, maar ik kom niet zulke hele rare dingen tegen, eerlijk gezegd.
Dit stuk bijvoorbeeld https://www.oneworld.nl/l(...)-buffalo-tot-baudet/
lijkt mij een tamelijk redelijke beschrijving van een en ander rond de omvolkingstheorie.
Misschien zou je een of twee artikeltjes kunnen aanwijzen die naar jouw idee het gevaar van het woke denken goed illustreren? Ik zie ze niet.
Ah, je hebt het eeuwenoude 'mijn bron is het Internet' gefactcheckt. Dat is niet de bedoeling!quote:Op woensdag 1 juni 2022 18:32 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik heb wat stukjes op die site gelezen, maar ik kom niet zulke hele rare dingen tegen, eerlijk gezegd.
Dit stuk bijvoorbeeld https://www.oneworld.nl/l(...)-buffalo-tot-baudet/
lijkt mij een tamelijk redelijke beschrijving van een en ander rond de omvolkingstheorie.
Misschien zou je een of twee artikeltjes kunnen aanwijzen die naar jouw idee het gevaar van het woke denken goed illustreren? Ik zie ze niet.
Ik nodig je uit bovenstaande artikelen door te nemen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 19:25 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ah, je hebt het eeuwenoude 'mijn bron is het Internet' gefactcheckt. Dat is niet de bedoeling!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |