abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204933021
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 13:15 schreef probeer het volgende:

[..]
Mjah, er werden in al die metoo zaken heus louter mensen aangeraakt. Gebeurde verder helemaal niets.

:')

Je zal seksueel grensoverschrijdend gedrag maar verdedigen zeg.
Kijk dit is een mooi voorbeeld.

Ik verdedig seksueel grensoverschrijdend gedrag niet. Wel verzet ik mij tegen het verschuiven van de grens van seksueel grensoverschrijdend gedrag. Toch word ik daar nu van beschuldigd, dat ik dat verdedig.

Hierboven werd mij gevraagd of ik het belachelijk vind dat je als man zijnde niet meer ongevraagd een klapje op de kont mag geven. Ik zei "ja". Vroeger met stappen zelf op m'n kont getikt door dames die ik niet kende en zelf ook dames op hun getikt. Soms leuk contact daarna, soms werd ik raar aangekeken en dat was het dan. Maar goed, je leest het; blijkbaar is zo iets nu not done ofzo. Wat treurig. Gelukkig maar dan ik die tijd met stappen, toen het nog lekker leuk was, mee heb mogen maken.

Wie weet, voordat je het weet gaat men zoiets doms bedenken dat het wettelijk word vastgelegd dat men uitdrukkelijk toestemming moet vragen voor seks... Man, ik probeer het me voor te stellen, maar zover zal het toch wel niet komen toch...? _O-

En je probeert het nu ook zo te draaien alsof ik beweer dat dat hele me to gebeuren overdreven gedoe is. Klopt ook al niet.

Alles gelijk maar weer in het extreme trekken, om het zo te draaien dat er niets extreem is aan de woke cultuur.. Hou op met me... _O-
  woensdag 1 juni 2022 @ 14:50:11 #102
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204933062
quote:
4s.gif Op woensdag 1 juni 2022 14:44 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ik verdedig seksueel grensoverschrijdend gedrag niet. Wel verzet ik mij tegen het verschuiven van de grens van seksueel grensoverschrijdend gedrag. Toch word ik daar nu van beschuldigd, dat ik dat verdedig.

Hierboven werd mij gevraagd of ik het belachelijk vind dat je als man zijnde niet meer ongevraagd een klapje op de kont mag geven. Ik zei "ja". Vroeger met stappen zelf op m'n kont getikt door dames die ik niet kende en zelf ook dames op hun getikt. Soms leuk contact daarna, soms werd ik raar aangekeken en dat was het dan. Maar goed, je leest het; blijkbaar is zo iets nu not done ofzo. Wat treurig. Gelukkig maar dan ik die tijd met stappen, toen het nog lekker leuk was, mee heb mogen maken.

Wie weet, voordat je het weet gaat men zoiets doms bedenken dat het wettelijk word vastgelegd dat men uitdrukkelijk toestemming moet vragen voor seks... Man, ik probeer het me voor te stellen, maar zover zal het toch wel niet komen toch...? _O-

En je probeert het nu ook zo te draaien alsof ik beweer dat dat hele me to gebeuren overdreven gedoe is. Klopt ook al niet.

Alles gelijk maar weer in het extreme trekken, om het zo te draaien dat er niets extreem is aan de woke cultuur.. Hou op met me... _O-
Als je tegenwoordig aan de kont van vrouw zit, dan ben je een viespeuk. En terecht. Je gaat niet zomaar iemand aanraken.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204933086
quote:
84s.gif Op woensdag 1 juni 2022 14:50 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Als je tegenwoordig aan de kont van vrouw zit, dan ben je een viespeuk. En terecht. Je gaat niet zomaar iemand aanraken.
Vroeger ook hoor.
"Pools are perfect for holding water"
pi_204933095
quote:
6s.gif Op woensdag 1 juni 2022 13:27 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Ik heb geen idee waar je het allemaal over hebt Donald
Ow we gaan nu zo beginnen. Nu word het pas echt grappig met het niveau.
quote:
Of een mening nu wel of niet extreem is, er zullen altijd mensen zijn die er niet op zitten te wachten en je vervolgens niet meer uitnodigen voor hun show / podcast / programma whatever. Ja daar kun je heel hard om gaan janken of je kan gewoon accepteren dat de wereld al duizenden jaren zo werkt.
Je mis het punt. Wokies proberen af te dwingen dat anderen bepaalde gasten niet meer uitnodigen of om programma's onmogelijk/artistieke uitingen te maken omdat ze A; de mening van die persoon niet okee vinden, of B; persoon word beticht van zogenaamd -in hun ogen dan- grensoverschrijdend gedrag. Het maakt niet eens uit of het wel of niet waar is. Daarover heb ik al voorbeelden genoeg gegeven. Het komt blijkbaar niet in hun op dat ze de keus en vrijheid hebben om niet te kijken. Nee, iedereen dient te buigen voor hun grote hypocriete gelijk.
quote:
Over Akwasi gesproken, die hoor ik ook niet janken dat hij niet bij Ongehoord Nederland mag komen opdraven. Die man accepteert tenminste dat ze daar niet op zijn mening zitten te wachten. Wat overigens het volste recht is van Ongehoord Nederland.
Over Akwasi gesproken; die hoefde niet te janken dat ie niet bij ON hoeft op te komen draven, immers na de opruiende uitspraken kreeg meneer doodleuk een podium om prime time mainstream tv om zn ding te doen. Bovendien heeft meneer omroep zwart (hoe racistisch wil je het hebben?).
quote:
Cancellen is een fabeltje dat verzonnen is door domrechtse wappies die overal maar over moeten janken. Zelfs de grootste volidioten in de VS hebben gewoon een platform.
Ja het is een fabeltje. :D
pi_204933097
quote:

[..]
_O- _O- _O-
pi_204933101
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 14:54 schreef probeer het volgende:

[..]
Vroeger ook hoor.
Ja tuurlijk. :+
  woensdag 1 juni 2022 @ 14:59:07 #107
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204933111
quote:
4s.gif Op woensdag 1 juni 2022 14:56 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Ow we gaan nu zo beginnen. Nu word het pas echt grappig met het niveau.
[..]
Je mis het punt. Wokies proberen af te dwingen dat anderen bepaalde gasten niet meer uitnodigen of om programma's onmogelijk/artistieke uitingen te maken omdat ze A; de mening van die persoon niet okee vinden, of B; persoon word beticht van zogenaamd -in hun ogen dan- grensoverschrijdend gedrag. Het maakt niet eens uit of het wel of niet waar is. Daarover heb ik al voorbeelden genoeg gegeven. Het komt blijkbaar niet in hun op dat ze de keus en vrijheid hebben om niet te kijken. Nee, iedereen dient te buigen voor hun grote hypocriete gelijk.
[..]
Over Akwasi gesproken; die hoefde niet te janken dat ie niet bij ON hoeft op te komen draven, immers na de opruiende uitspraken kreeg meneer doodleuk een podium om prime time mainstream tv om zn ding te doen. Bovendien heeft meneer omroep zwart (hoe racistisch wil je het hebben?).
[..]
Ja het is een fabeltje. :D
En terecht ook dat ze bepaalde mensen willen weren bij TV programma's. Of vond jij het geslaagd dat die kerel die een 12-jarig jochie vroeg zijn piemel te laten zien zijn daad zat goed te praten in een talkshow. Hoe denk jij dat dit voor een slachtoffer is?
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 1 juni 2022 @ 15:08:13 #108
117098 Hathor
Effe niet
pi_204933160
quote:

[..]
Eng he, een schouderklopje krijgen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 1 juni 2022 @ 15:09:12 #109
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204933167
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 15:08 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik vind het niet eng. Ik vind het gewoon niet fijn als mensen mij aanraken.
  woensdag 1 juni 2022 @ 15:09:29 #110
117098 Hathor
Effe niet
pi_204933169
quote:
84s.gif Op woensdag 1 juni 2022 15:09 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ok Sheldon.
  woensdag 1 juni 2022 @ 15:10:11 #111
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204933174
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 15:09 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ok Sheldon.
Wat?
Blijf gewoon van mij af en vraag of ik een schouderklopje wil. Zo gek is dat toch niet?
  woensdag 1 juni 2022 @ 15:14:22 #112
117098 Hathor
Effe niet
pi_204933192
quote:
84s.gif Op woensdag 1 juni 2022 15:10 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Wat?
Blijf gewoon van mij af en vraag of ik een schouderklopje wil. Zo gek is dat toch niet?
Ik vond het ook zo vervelend toen ik nog op voetbal zat en eens een keer scoorde dat al mijn ploeggenoten om mijn nek gingen hangen en me aanraakten, bah wat smerig allemaal, je kan maar beter thuis zitten met de deur op slot, lekker veilig en weg van mensen.
pi_204933194
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 15:08 schreef Hathor het volgende:

[..]
Een schouderklopje vergelijken met een tikje op een gesexualiseerd lichaamsdeel is natuurlijk een vreemde vergelijking. Mag ieder mens bij jou langslopen en even aan je klokkenspel zitten of mogen alleen lekker vrouwen dat en wordt je boos op nichterige mannen die dat bij jou doen. _O-
  woensdag 1 juni 2022 @ 15:16:24 #114
117098 Hathor
Effe niet
pi_204933206
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 15:14 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Een schouderklopje vergelijken met een tikje op een gesexualiseerd lichaamsdeel is natuurlijk een vreemde vergelijking. Mag ieder mens bij jou langslopen en even aan je klokkenspel zitten of mogen alleen lekker vrouwen dat en wordt je boos op nichterige mannen die dat bij jou doen. _O-
Als jij even aan mijn kont wil friemelen moet je het vooral niet nalaten. Ik denk niet dat ik er een trauma aan zal overhouden.
  woensdag 1 juni 2022 @ 15:19:52 #115
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204933236
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 15:16 schreef Hathor het volgende:

[..]
Als jij even aan mijn kont wil friemelen moet je het vooral niet nalaten. Ik denk niet dat ik er een trauma aan zal overhouden.
Dat jij daar geen problemen mee hebt wil niet zeggen dat de andere 99,99999999% van de wereld daar ook zo over denkt
pi_204933264
quote:
84s.gif Op woensdag 1 juni 2022 14:59 schreef Starhopper het volgende:

[..]
En terecht ook dat ze bepaalde mensen willen weren bij TV programma's. Of vond jij het geslaagd dat die kerel die een 12-jarig jochie vroeg zijn piemel te laten zien zijn daad zat goed te praten in een talkshow. Hoe denk jij dat dit voor een slachtoffer is?
Laat programma makers zelf beslissen en bepalen wat ze maken. En laat mensen zelf kiezen om er wel of niet naar te kijken. Als er minder / te weinig mensen inschakelen is het wellicht de moeite voor de makers niet meer. Maar ga niet oproepen tot een boycot ofzo in een poging indirecte druk uit te oefenen bij de makers.

Klaar.
pi_204933273
quote:
84s.gif Op woensdag 1 juni 2022 15:09 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat heb ik ook. Maar ik ga me niet zo zitten aanstellen.
pi_204933291
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 15:16 schreef Hathor het volgende:

[..]
Als ik dit topic zo volg krijg ik sterk het idee dat anderen voortdurend en overal zomaar betast worden.

Mocht dat dan wel zo het geval zijn, dan zou ik er ook wel een beetje klaar mee zijn, dat dan weer wel.
  woensdag 1 juni 2022 @ 15:39:33 #119
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204933366
quote:
4s.gif Op woensdag 1 juni 2022 12:59 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
En dat vind jij extreme meningen?

Jeetje zeg. _O-

Zie hier woke in full effect.
Niets extreems aan, doch; voor mening één en enkele individuen wel.

Veelzeggend ook dat je niet hebt over Akwasi, die een menigte opzweepte om fysiek geweld te gebruiken. Over extreem gesproken. Werd hij gecanceld? Werden samenwerkingen opgezegd, zoals bij Derksen (omdat Derksen een grapje over Akwasi maakte). Nope.

Grappig wel. En diep treurig.
quote:
4s.gif Op woensdag 1 juni 2022 13:02 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Ook mooi. Dankzij ''woke'' is een ander aanraken al meteen aanranding of gewoon verkrachting.
quote:

[..]

Eerst een aaneenschakeling van hysterische overdrijvingen, generalisaties, ZIE HIER WOKE IN FULL EFFECT!!!, 'diep treurig', enzovoorts.

En dan dit:

quote:
4s.gif Op woensdag 1 juni 2022 15:25 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Maar ik ga me niet zo zitten aanstellen.
_O- _O- Gaat goed hoor ^O^
  woensdag 1 juni 2022 @ 15:41:32 #120
117098 Hathor
Effe niet
pi_204933385
quote:
4s.gif Op woensdag 1 juni 2022 15:28 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Als ik dit topic zo volg krijg ik sterk het idee dat anderen voortdurend en overal zomaar betast worden.

Mocht dat dan wel zo het geval zijn, dan zou ik er ook wel een beetje klaar mee zijn, dat dan weer wel.
Geen idee, ik kan me niet herinneren te pas en te onpas betast te zijn geworden, ik de kroeg wel eens in mijn reet geknepen, en als je dan omkijkt wie het deed staan er een stuk of 5 mensen de vermoorde onschuld te spelen....tsja, wat moet je daar nou mee? Ik ga er in ieder geval geen drama om lopen maken. Het enige wat me wel stoorde was toen ik klein was, dan was er altijd wel een oom of een tante die je even een aai over je bolletje gaf, zodat je haar alle kanten op stond. :')
  woensdag 1 juni 2022 @ 15:42:37 #121
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204933399
quote:
4s.gif Op woensdag 1 juni 2022 12:59 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Veelzeggend ook dat je niet hebt over Akwasi, die een menigte opzweepte om fysiek geweld te gebruiken.
quote:
4s.gif Op woensdag 1 juni 2022 13:02 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Ook mooi. Dankzij ''woke'' is een ander aanraken al meteen aanranding of gewoon verkrachting.
quote:

Alles gelijk maar weer in het extreme trekken
Lol. _O- _O- _O-
Waarom toch altijd die overacting.
pi_204933459
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 15:14 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik vond het ook zo vervelend toen ik nog op voetbal zat en eens een keer scoorde dat al mijn ploeggenoten om mijn nek gingen hangen en me aanraakten, bah wat smerig allemaal, je kan maar beter thuis zitten met de deur op slot, lekker veilig en weg van mensen.
gay
  woensdag 1 juni 2022 @ 15:54:07 #123
117098 Hathor
Effe niet
pi_204933472
quote:
6s.gif Op woensdag 1 juni 2022 15:52 schreef Nielsch het volgende:

[..]
gay
Werkt je sarcasmemeter niet vandaag?
pi_204933477
quote:

[..]

Ik verdedig seksueel grensoverschrijdend gedrag niet. Wel verzet ik mij tegen het verschuiven van de grens van seksueel grensoverschrijdend gedrag.

Tot 1991 was verkrachting binnen een huwelijk wettelijk gezien niet mogelijk. Toen werden de grenzen verschoven en was het ineens wel mogelijk. Zou je je daar dan ook tegen verzetten? Of is het dan ineens wel terecht dat de grenzen worden verschoven? En als het in dat geval terecht is, zou het dan wellicht in meer gevallen terecht kunnen zijn?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2022 15:55:49 ]
pi_204933482
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 15:54 schreef Hathor het volgende:

[..]
Werkt je sarcasmemeter niet vandaag?
nee ik vond het gewoon gay
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')