Tuurlijk!quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Was je ook even wezen gluren![]()
Mooi gezin hoor,
O had hij bij jou ook gegluurd, ik wel bij je man maar niet bij jou.quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Als iemand bij mij gluurt, gluur ik ook terug
You have my attention 🤔quote:
Oooh, niet heel bijzonder, hoor.quote:
Je hebt wel foto's in je fotoboek staan van jezelf toch?quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Oooh, niet heel bijzonder, hoor.
Ik zit niet te wachten op stomme users die in je fotoboek komen schelden en vertellen hoe lelijk/dik/stom/oud/whatever je bent. Ben ik allemaal niet, natuurlijkmaar dan nog.
En ik hoef niet herkend te worden als ik ergens ben, Ik hou wel van wat anonimiteit. En sta stom op foto's.
Jawel, maar die zijn oud en ik sta er ook weer niet zo heel duidelijk op.quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt wel foto's in je fotoboek staan van jezelf toch?
Je hebt ook gepostquote:Op woensdag 1 juni 2022 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:
Terecht.quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Als iemand bij mij gluurt, gluur ik ook terug
Ik heb 8000 reacties in mijn fobo ofzo, vol met complimenten, adoratie, geklooi en haters.quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Oooh, niet heel bijzonder, hoor.
Ik zit niet te wachten op stomme users die in je fotoboek komen schelden en vertellen hoe lelijk/dik/stom/oud/whatever je bent. Ben ik allemaal niet, natuurlijkmaar dan nog.
En ik hoef niet herkend te worden als ik ergens ben, Ik hou wel van wat anonimiteit. En sta stom op foto's.
Valt mij wel tegen dat ik niet als favoriete user bij je staat hoorquote:
Die van jou is dicht én geen foto's. 😖quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je verdienen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt mij wel tegen dat ik niet als favoriete user bij je staat hoor![]()
Ik ga slecht op hatersquote:Op woensdag 1 juni 2022 11:45 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb 8000 reacties in mijn fobo ofzo, vol met complimenten, adoratie, geklooi en haters.
Ik zag toch foto's bij jou? 🤔quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ga slecht op haters![]()
Ze mogen me ook complimenteren en adoreren omdat ik zo'n geweldige, lieve, leuke, grappige user ben![]()
zonder foto.
4, denk ikquote:Op woensdag 1 juni 2022 12:58 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik zag toch foto's bij jou? 🤔
Oh daar heb ik pagina's vol van.
Op allemaal wel toch? Leuke foto's.quote:Op woensdag 1 juni 2022 13:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
4, denk ikEn ik denk dat ik maar op 1 echt goed te zien ben. De foto met de blauwe poncho.
Dankquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ga slecht op haters![]()
Ze mogen me ook complimenteren en adoreren omdat ik zo'n geweldige, lieve, leuke, grappige user ben![]()
zonder foto.
Nee hoor. Je mag gezellig meedoen 😉quote:
Nee, absoluut niet. Dit is voor alle users.quote:
Echt alleen maarquote:Op woensdag 1 juni 2022 15:42 schreef hoatzin het volgende:
[..]
oh ik voelde wat schroom maar ok danku! Ik zie dat hier louter toffe lui rondlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |