ik moest 'm openen zodat paul hem niet zou kapenquote:
Maakt mij ook niet uit.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik moest 'm openen zodat paul hem niet zou kapen
Hoop dat je je snel weer de oude voelt!quote:
Spuit 11.quote:
Ja zag jouw lapo te laat, boeienquote:
OMG,dat waren van die boekjes vroeger.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:32 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Weet wel van jacula, erotische horror. Die e zal ik effe googelen![]()
![]()
Oud ben ik al en voelen doe ik ook zo nu en danquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hoop dat je je snel weer de oude voelt!![]()
Jaaaaa en oltratombie hessa jacula markies de sade lucifera etcetera.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
OMG,dat waren van die boekjes vroeger.
Jaaaa. Alles gelezen lucifera was die andere en oltratomba was het en ook terror. Elke week halen ik bij de sigarenboer. Heerlijk spannend altijd als 14 jarigequote:
Denk dat toen jij 14 was ik nog niet eens was geborenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:41 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Jaaaa. Alles gelezen lucifera was die andere en oltratomba was het en ook terror. Elke week halen ik bij de sigarenboer. Heerlijk spannend altijd als 14 jarigeen vele ouderen lazen ze. Nu goud waard op marktplaats
Toen was ik 12 ofzo toen ik dit voor het eerst zag.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:35 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Jaaaaa en oltratombie hessa jacula markies de sade lucifera etcetera.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |