quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit probeer ik nu weer te maken:
https://lego.brickinstruc(...)/497/Galaxy_Explorer
Supersite, je kan er als het goed is bijna alle 'boekjes' vinden.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:23 schreef Domnivoor het volgende:
Leuke site trouwens, https://lego.brickinstructions.com/ . Ik heb mijn lego nog maar ben de meeste boekjes kwijt.
quote:
Duplo?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:55 schreef Aoibhin het volgende:
Net een uurtje met gekleurde blokken gebouwd, geen legoOnderdeel van mijn therapie
In het Deens?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:11 schreef marcb1974 het volgende:
Oh ja, die oude instructies zijn zo nu en dan kut te lezen, dat was het
Haha nee, Yucel heet het, zijn gekleurde houten blokkenquote:
Die was te verwachten.quote:
Fotoquote:
Eet smakelijK!quote:
Oke, zal eens kijkenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:41 schreef D. het volgende:
[..]
Mits goed gemaakt (dus niet uit en pakje of blik) is dat een heerlijk soepje
Is best lekker, maar weinig vulling meestal.. watersoepie.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:41 schreef D. het volgende:
[..]
Mits goed gemaakt (dus niet uit en pakje of blik) is dat een heerlijk soepje
Kost de verbouwing zoveel?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:13 schreef Domnivoor het volgende:
De eerste de beste maaltijdsalade met een 35%-sticker
Grote kaas/ui crouton in het midden en het vult gelijk al meerquote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is best lekker, maar weinig vulling meestal.. watersoepie.Niet zo geschikt als maaltijdsoep vind ik..
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is best lekker, maar weinig vulling meestal.. watersoepie.Niet zo geschikt als maaltijdsoep vind ik..
quote:
Héé gozer het zit wat diep blijkbaar. Laat mij met rust je kan ook een berg narigheid krijgen als ik daar zin in heb.quote:
Hier was het biefstuk bij Loetje.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:26 schreef Aoibhin het volgende:
Hier is het noedels met groene groenten, kruiden en feta
Jammer is dan wel dat die honden de sjaak zijn en niet de eigenaarquote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Die lijkt me niet zo moeilijk op te sporen .....
Ja dan ga je echt proberen alles op te maken. Zonde als je ook allemaal etenswaren moet verhuizenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Al met al kost het me best veel ja.
Ik probeer de etenswaren op te maken in dit huis. Ik weet niet wanneer ik eruit moet maar in elk geval snel.
quote:
In elk geval schoner dan hoe ik hem aantrofquote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dan ga je echt proberen alles op te maken. Zonde als je ook allemaal etenswaren moet verhuizenEn je wil de koelkast ook schoon achterlaten lijkt me
Van mij sporten? Die bestaan nietquote:
Inderdaad. In zulk soort gevallen wordt de hond vaak ingeslapen. Erg oneerlijk, want zo'n hond kan er ook niks aan doen dat het baasje nalatig geweest in de africhting. Zo'n hond is dan ook een slachtoffer.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Jammer is dan wel dat die honden de sjaak zijn en niet de eigenaar
Oh jee, had je dat ook alquote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In elk geval schoner dan hoe ik hem aantrof
Oh ik dacht dat je je Lego-bouwwerk af hadquote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van mij sporten? Die bestaan niet
Recente dan
Mja dat dus. Net zoals die trut van de week die haar hond tegen me op liet springen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Inderdaad. In zulk soort gevallen wordt de hond vaak ingeslapen. Erg oneerlijk, want zo'n hond kan er ook niks aan doen dat het baasje nalatig geweest in de africhting. Zo'n hond is dan ook een slachtoffer.
Heb ik ookquote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je je Lego-bouwwerk af had
Afmaken en opnieuw opvoeden.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Mja dat dus. Net zoals die trut van de week die haar hond tegen me op liet springen.
Die trut?quote:
Je mag kiezen, afmaken of opnieuw opvoeden.quote:
Opnieuw opvoedenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je mag kiezen, afmaken of opnieuw opvoeden.
Diezelfde professional cleaners zijn hier geweestquote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jee, had je dat ook al![]()
Mijn flat in Canterbury werd ook opgeleverd vol met schimmel en spinnenwebben en dat werd dan 'professionally cleaned' genoemd
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Hier een foto van een lieve hond
Ondanks haar grote oren luistert ze niet zo goed want dit is deel zoveel van: je mag niet in mij bed!!@!
[ link | afbeelding ]
Die doen ook de vakantieparkenparken van Peter Gilles.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Diezelfde professional cleaners zijn hier geweest
imgur.... maar die doet de laatste tijd wel wat lastigquote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
Welke site gebruiken jullie om foto's hier op het forum te tonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |