quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit probeer ik nu weer te maken:
https://lego.brickinstruc(...)/497/Galaxy_Explorer
Supersite, je kan er als het goed is bijna alle 'boekjes' vinden.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:23 schreef Domnivoor het volgende:
Leuke site trouwens, https://lego.brickinstructions.com/ . Ik heb mijn lego nog maar ben de meeste boekjes kwijt.
quote:
Duplo?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:55 schreef Aoibhin het volgende:
Net een uurtje met gekleurde blokken gebouwd, geen legoOnderdeel van mijn therapie
In het Deens?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:11 schreef marcb1974 het volgende:
Oh ja, die oude instructies zijn zo nu en dan kut te lezen, dat was het
Haha nee, Yucel heet het, zijn gekleurde houten blokkenquote:
Die was te verwachten.quote:
Fotoquote:
Eet smakelijK!quote:
Oke, zal eens kijkenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:41 schreef D. het volgende:
[..]
Mits goed gemaakt (dus niet uit en pakje of blik) is dat een heerlijk soepje
Is best lekker, maar weinig vulling meestal.. watersoepie.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:41 schreef D. het volgende:
[..]
Mits goed gemaakt (dus niet uit en pakje of blik) is dat een heerlijk soepje
Kost de verbouwing zoveel?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:13 schreef Domnivoor het volgende:
De eerste de beste maaltijdsalade met een 35%-sticker
Grote kaas/ui crouton in het midden en het vult gelijk al meerquote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is best lekker, maar weinig vulling meestal.. watersoepie.Niet zo geschikt als maaltijdsoep vind ik..
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is best lekker, maar weinig vulling meestal.. watersoepie.Niet zo geschikt als maaltijdsoep vind ik..
quote:
Héé gozer het zit wat diep blijkbaar. Laat mij met rust je kan ook een berg narigheid krijgen als ik daar zin in heb.quote:
Hier was het biefstuk bij Loetje.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:26 schreef Aoibhin het volgende:
Hier is het noedels met groene groenten, kruiden en feta
Jammer is dan wel dat die honden de sjaak zijn en niet de eigenaarquote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Die lijkt me niet zo moeilijk op te sporen .....
Ja dan ga je echt proberen alles op te maken. Zonde als je ook allemaal etenswaren moet verhuizenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Al met al kost het me best veel ja.
Ik probeer de etenswaren op te maken in dit huis. Ik weet niet wanneer ik eruit moet maar in elk geval snel.
quote:
In elk geval schoner dan hoe ik hem aantrofquote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dan ga je echt proberen alles op te maken. Zonde als je ook allemaal etenswaren moet verhuizenEn je wil de koelkast ook schoon achterlaten lijkt me
Van mij sporten? Die bestaan nietquote:
Inderdaad. In zulk soort gevallen wordt de hond vaak ingeslapen. Erg oneerlijk, want zo'n hond kan er ook niks aan doen dat het baasje nalatig geweest in de africhting. Zo'n hond is dan ook een slachtoffer.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Jammer is dan wel dat die honden de sjaak zijn en niet de eigenaar
Oh jee, had je dat ook alquote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In elk geval schoner dan hoe ik hem aantrof
Oh ik dacht dat je je Lego-bouwwerk af hadquote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van mij sporten? Die bestaan niet
Recente dan
Mja dat dus. Net zoals die trut van de week die haar hond tegen me op liet springen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Inderdaad. In zulk soort gevallen wordt de hond vaak ingeslapen. Erg oneerlijk, want zo'n hond kan er ook niks aan doen dat het baasje nalatig geweest in de africhting. Zo'n hond is dan ook een slachtoffer.
Heb ik ookquote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je je Lego-bouwwerk af had
Afmaken en opnieuw opvoeden.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Mja dat dus. Net zoals die trut van de week die haar hond tegen me op liet springen.
Die trut?quote:
Je mag kiezen, afmaken of opnieuw opvoeden.quote:
Opnieuw opvoedenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je mag kiezen, afmaken of opnieuw opvoeden.
Diezelfde professional cleaners zijn hier geweestquote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jee, had je dat ook al![]()
Mijn flat in Canterbury werd ook opgeleverd vol met schimmel en spinnenwebben en dat werd dan 'professionally cleaned' genoemd
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Hier een foto van een lieve hond
Ondanks haar grote oren luistert ze niet zo goed want dit is deel zoveel van: je mag niet in mij bed!!@!
[ link | afbeelding ]
Die doen ook de vakantieparkenparken van Peter Gilles.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Diezelfde professional cleaners zijn hier geweest
imgur.... maar die doet de laatste tijd wel wat lastigquote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
Welke site gebruiken jullie om foto's hier op het forum te tonen?
Die vraagt om mijn telefoonnummer, gaat ie niet krijgenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
imgur.... maar die doet de laatste tijd wel wat lastig
Oh .. mijn telefoonnummer hebben ze niet ...quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die vraagt om mijn telefoonnummer, gaat ie niet krijgen
Postimg. Supermakkelijkquote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
Die drugsnaalden hadden ze wel goed verstopt?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:52 schreef Domnivoor het volgende:
Het eerste wat ik deed toen ik in dit huis kwam was alles schoonmaken.
De deurmat en de vloerbedekking zaten vol met lange haren![]()
In het vriesvak lagen rot fruit en bakjes met etensresten![]()
Verder slingerde er van alles rond: een gebruikt scheermesje, een nagelschaartje, sokken, een panty, en een plakstrip van maandverband
Zo'n wisselwoning wordt dus niet tussendoor schoongemaakt ... mooi is datquote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:52 schreef Domnivoor het volgende:
Het eerste wat ik deed toen ik in dit huis kwam was alles schoonmaken.
De deurmat en de vloerbedekking zaten vol met lange haren![]()
In het vriesvak lagen rot fruit en bakjes met etensresten![]()
Verder slingerde er van alles rond: een gebruikt scheermesje, een nagelschaartje, sokken, een panty, en een plakstrip van maandverband
"Hij doet niks hoor!" hoor je dan vaakquote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Mja dat dus. Net zoals die trut van de week die haar hond tegen me op liet springen.
Het is een beginquote:Op dinsdag 31 mei 2022 19:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Grote kaas/ui crouton in het midden en het vult gelijk al meer
Sorry, geen Johannesquote:
Ja met een licht verwijtende ondertoon. Zo van ja maar een hond is toch leuk?! Het achterlijke was dat ze stil bleef staan, al bellend en de hele breedte van de stoep besloeg met haar aangelijnde hond. Ik kon er niet omheen lopen. En ik ben vies van honden, sorry. Ik vind ze stinken en het laatste waar ik op zit te wachten is een hond die tegen me op springt in een poging mijn gezicht te likken.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
"Hij doet niks hoor!" hoor je dan vaak
Gaaf!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn 1 grote doos en 3 kleintjes.
In de praktijk niet nee.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo'n wisselwoning wordt dus niet tussendoor schoongemaakt ... mooi is dat
wadan?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
imgur.... maar die doet de laatste tijd wel wat lastig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werkt prima
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Mooi geworden?quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Hier een foto van een lieve hond
Ondanks haar grote oren luistert ze niet zo goed want dit is deel zoveel van: je mag niet in mij bed!!@!
[ link | afbeelding ]
Leukquote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat ie makkelijk winnen!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:06 schreef Domnivoor het volgende:
Het Nederlands Eental speelt vrijdag tegen België![]()
[ afbeelding ]
Ja en ?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:06 schreef Domnivoor het volgende:
Het Nederlands Eental speelt vrijdag tegen België![]()
[ afbeelding ]
He jammer, ik had de groeten door kunnen gevenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Diezelfde professional cleaners zijn hier geweest
Kutgeintjes zijn datquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
He jammer, ik had de groeten door kunnen geven![]()
Maar stom hoe ze dat soms doen. Ik moest ook 60 pond bijbetalen om het appartement aan het eind schoon te laten maken omdat het zogenaamd niet schoon door mij was opgeleverd, terwijl ik echt alle hoekjes had gecheckt en de boel brandschoon.
Toen ik het kreeg was het een schimmelzwijnenstal
Oh lekker dan.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
He jammer, ik had de groeten door kunnen geven![]()
Maar stom hoe ze dat soms doen. Ik moest ook 60 pond bijbetalen om het appartement aan het eind schoon te laten maken omdat het zogenaamd niet schoon door mij was opgeleverd, terwijl ik echt alle hoekjes had gecheckt en de boel brandschoon.
Toen ik het kreeg was het een schimmelzwijnenstal
Gyazoquote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
Ruimte Lego.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je ziek dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:27 schreef mario390 het volgende:
ben dom moet naar en vrouw doc
zij werd me anbellen
Over die hele verhuurperiode kan ik zo boekenvol schrijven qua rare wanpraktijkenquote:
Dit had je kunnen zien aankomen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:27 schreef mario390 het volgende:
ben dom moet naar en vrouw doc
zij werd me anbellen
ow damn, nu is het wel klaar met je hequote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:34 schreef mario390 het volgende:
de ene idiot doc weet niet
wat ik heb dat ik niet werken ga
nu moet ik naar en vrouw
Dat kan ook goed uitvallen,gewoon rustig blijven.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:34 schreef mario390 het volgende:
de ene idiot doc weet niet
wat ik heb dat ik niet werken ga
nu moet ik naar en vrouw
Dan geef je aan dat je dat niet wil/kan en en een ander wil.quote:
Er zijn genoeg andere psycholiegenquote:
Dat dus.En het gaat om Mario.quote:
Dan ga je, die wedstrijd kan je morgen in herhaling zien.quote:Op woensdag 1 juni 2022 00:13 schreef chufi het volgende:
Wil ik vroeg naar bed.. doen ze weer eens zo'n tennismatch die nog wel ff door kan gaan
zo werkt dat nietquote:Op woensdag 1 juni 2022 00:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ga je, die wedstrijd kan je morgen in herhaling zien.
Zo werkt dat echt welquote:
Tennisquote:Op woensdag 1 juni 2022 00:13 schreef chufi het volgende:
Wil ik vroeg naar bed.. doen ze weer eens zo'n tennismatch die nog wel ff door kan gaan
quote:
quote:
zekers !quote:
jaquote:
mehquote:
quote:
Hoiquote:
Celtics forevahquote:Op woensdag 1 juni 2022 00:42 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi![]()
Alles oke? Celtics well done!@
Bepaalde psycho honden en hun baasjesmogen van mij langzaam uitgeroeid worden.. Niet allemaal.. Maar het is wel godvergeten triest dat heel veel lui een hond hebben. Er veel enge honden loslopen met mega enge eigenaars. Er te vaak honden loslopen waar het niet mag. Er te veel tokkies zijn met vechthonden.
Zelfde geldt overigens ook voor veel ouders die eigenlijk helemaal geen kinderen zouden mogen hebben..
Anyhow, drie keer door honden gebeten eerste keer als jochie van 4. Een keer met hardlopen en een keer 'gezellig' op een verjaardag door een enge herder.
Bepaalde gebieden liep ik niet meer hard want altijd aso's met loslopende honden![]()
Ik chargeer wel wat, maar het is wel echt een probleem. Was laatst in Den Helder (ik raad het af er te komen:) en daar liepen enorm veel schofterige lui met voornamelijk van die vechthonden. Ik wilde nog een brief schrijven aan de burgemeester van dat gat om in het gemeentewapen van Den Helder een Pitbull te plaatsen
ohhh die Kiss cams zijn zo cringequote:
dat welquote:
Donderdag- op vrijdagnacht begint het circusquote:Op woensdag 1 juni 2022 00:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Celtics forevah![]()
Ik snap wat je bedoelt. Ik heb zelf ook de littekens van een hondenbeet. Hysterische kut Jack russell die mijn hondje wilde grijpen.
Maar er zijn, uiteraard, ook goede baasjes die goed voor hun beestjes zorgen. Zoals ik
quote:Op woensdag 1 juni 2022 00:53 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Donderdag- op vrijdagnacht begint het circus![]()
![]()
Jaja, da's waar. er zijn ook normale mensen en lieve hondjes. Maar een groot deel v bezitters trekt bijvoorbeeld keihard aan de riem en is sowieso niet geschikt om een hond te hebben omdat ze ziek zijn.. En enge rassen mee stoppen/nekschot vanaf morgen als het aan moi zou liggen![]()
Opzouten met die kutbeesten
gek baasjequote:Op woensdag 1 juni 2022 00:53 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben een keer gebeten door een hont terwijl ik op mijn vouwfietsje naar huis fietste.Het baasje zei dat ik te hard fietste.
Mijn vader had een witte herder. Dat was een superbeest.quote:Op woensdag 1 juni 2022 00:53 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Donderdag- op vrijdagnacht begint het circus![]()
![]()
Jaja, da's waar. er zijn ook normale mensen en lieve hondjes. Maar een groot deel v bezitters trekt bijvoorbeeld keihard aan de riem en is sowieso niet geschikt om een hond te hebben omdat ze ziek zijn.. En enge rassen mee stoppen/nekschot vanaf morgen als het aan moi zou liggen![]()
Opzouten met die kutbeesten
Lekker slipe baas.quote:
droom fijnquote:
Albino?quote:Op woensdag 1 juni 2022 00:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn vader had een witte herder. Dat was een superbeest.
Was een stukje tokkiebuurt waar ze Mechelse hadden.quote:Op woensdag 1 juni 2022 00:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
gek baasje
![]()
dan geeft wel een creepy gevoel zo van '' ik ben nu echt fucked ''(of zei die dat erna?)
Ja, maar jij lijkt me wel een lief baasje, dus zal jouw hond ook wel braaf geweest zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2022 00:48 schreef Prisha het volgende:
hoewel ze vorig jaar overleden is en dat was het dan, geen honden meer ooit voor mij.
oeiquote:Op woensdag 1 juni 2022 00:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was een stukje tokkiebuurt waar ze Mechelse hadden.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
zo zo zo zo zo zo moe
ik ga zo ook wel slapen maar zou wel een week kunnen slapen achter elkaar
een week is wel heul langquote:Op woensdag 1 juni 2022 01:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
zo zo zo zo zo zo moe
ik ga zo ook wel slapen maar zou wel een week kunnen slapen achter elkaar
Ja? Vervelend voor je ook al.. rusten helpt al wel als je dat kan. Maar slapen is beter.quote:
Hey Prishaquote:
Ik heb het afgelopen week gehad.Dat ik alleen maar wilde slipen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja? Vervelend voor je ook al.. rusten helpt al wel als je dat kan. Maar slapen is beter.
eyyy long time en zulksquote:Op woensdag 1 juni 2022 01:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hey Prisha.
Ja mentaal en fysiek moe zeg maar.
Ohhhhhh shit man. Beterschap iig klein beetje bewegen maar ook rusten. Dat duurt meestal wel een tijdje.quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:03 schreef Prisha het volgende:
Ik ben door mijn rug gegaan gisteren. Ik ben moe maar kan niet slapen, liggen doet pijn.
Zitten ook wel maar net iets minder. Zucht. Gedoe!
Soms helpt het je benen hoger te leggenquote:Op woensdag 1 juni 2022 01:03 schreef Prisha het volgende:
Ik ben door mijn rug gegaan gisteren. Ik ben moe maar kan niet slapen, liggen doet pijn.
Dat is helemaal k*t ,sterkte.quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:03 schreef Prisha het volgende:
Ja iddquote:
Komt wel goed. Uiteindelijkquote:Op woensdag 1 juni 2022 01:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ohhhhhh shit man. Beterschap iig klein beetje bewegen maar ook rusten. Dat duurt meestal wel een tijdje.
Nu gaat het weer wat beter met je? Qua dat gevoel? En slaap ingehaald?quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen week gehad.Dat ik alleen maar wilde slipen.
Want je bent geen stilzitter ook.quote:
Uiteindelijk zeker ja, en elke dag weer een stukje beter.quote:
Ja dat deed ik idd maar dat hielp niet. Ik heb nu een stoel, zo'n barkalounger a la Friends een beetje. Die zit nog het meest comfortabel. Hete kussending in m'n rug gelegd. Misschien slaap ik wel gewoon in mn stoel.quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Soms helpt het je benen hoger te leggen
of in bed je knieën ver op te trekken
tnx!quote:
kloptquote:
Gaat nu wel beter.En slaap genoeg gehad.quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nu gaat het weer wat beter met je? Qua dat gevoel? En slaap ingehaald?
Ahh beter voel je ook weer beter (naja beter ja toch wel maar zo van ook zelf heeft dat natuurlijk zijn weerslag op je lichaam)quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaat nu wel beter.En slaap genoeg gehad.
Ik heb ook veel van Freek de Jonge geluisterd.
Toen ik echt heel veel last had kon ik alleen op een 2 persoonsbank slapen. Mij benen over de leuning en zo dus de druk van mijn rugquote:Op woensdag 1 juni 2022 01:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja dat deed ik idd maar dat hielp niet. Ik heb nu een stoel, zo'n barkalounger a la Friends een beetje. Die zit nog het meest comfortabel. Hete kussending in m'n rug gelegd. Misschien slaap ik wel gewoon in mn stoel.
dat is een ideequote:Op woensdag 1 juni 2022 01:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toen ik echt heel veel last had kon ik alleen op een 2 persoonsbank slapen. Mij benen over de leuning en zo dus de druk van mijn rug
Ik had eerder nog niet zoveel van hem gezien ,maar in retrospectief is hij echt geniaal.quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ahh beter voel je ook weer beter (naja beter ja toch wel maar zo van ook zelf heeft dat natuurlijk zijn weerslag op je lichaam)
Doe je dat normaal nooit Freek de Jonge luisteren of had het een speciale werking?
Ik had ook van die pijnscheuten aanvallen en vooral als ik een onverwachtse beweging maakte schoot het er weer in. Echt naar gevoel. Had er zeker een paar weken last van.quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toen ik echt heel veel last had kon ik alleen op een 2 persoonsbank slapen. Mij benen over de leuning en zo dus de druk van mijn rug
paar weken??? nee hequote:Op woensdag 1 juni 2022 01:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik had ook van die pijnscheuten aanvallen en vooral als ik een onverwachtse beweging maakte schoot het er weer in. Echt naar gevoel. Had er zeker een paar weken last van.
Misschien is het bij jou andersquote:
Ben heel veel langer bezig geweest, hernia na herniaquote:Op woensdag 1 juni 2022 01:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik had ook van die pijnscheuten aanvallen en vooral als ik een onverwachtse beweging maakte schoot het er weer in. Echt naar gevoel. Had er zeker een paar weken last van.
Mag ik vragen hoe je aan die hernia kwam?quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben heel veel langer bezig geweest, hernia na hernia
Fysio hielp op den duur en nu is het redelijk goed
O gelukkig dat fysio geholpen heeft, vervelend voor je iig en dat ook zo langdurend.quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben heel veel langer bezig geweest, hernia na hernia
Fysio hielp op den duur en nu is het redelijk goed
adem in adem uit...zennnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op woensdag 1 juni 2022 01:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Misschien is het bij jou anderssorry wil je niet bang maken
JA POSITIEF BLIJVEN.quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
adem in adem uit...zennnnnnnnnnnnnnnnnn
Waarschijnlijk heeft er altijd al 1 gezeten.quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe je aan die hernia kwam?
hell yeahquote:Op woensdag 1 juni 2022 01:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
JA POSITIEF BLIJVEN.
Het komt goed... het komt goed...
Je begrijpt hem nu? Of meerquote:Op woensdag 1 juni 2022 01:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had eerder nog niet zoveel van hem gezien ,maar in retrospectief is hij echt geniaal.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
JA POSITIEF BLIJVEN.
Het komt goed... het komt goed...
Bij steen zal ik niet snel denken positiviteitquote:
Ik heb een behoorlijk brede muzieksmaakquote:Op woensdag 1 juni 2022 01:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
dat kan beter.
oooooooooo ik weet het perfecte nr. misschien niet prish haar style maar wel goed nr
En toch ook wel,op een rare manier.quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Bij steen zal ik niet snel denken positiviteit![]()
haha
Ja je weet het nooit totdat je het hoort tochquote:Op woensdag 1 juni 2022 01:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb een behoorlijk brede muzieksmaak
Hmm daar ga ik even over nadenken. Op zijn manier?quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En toch ook wel,op een rare manier.
Die man kijkt heul boosquote:Op woensdag 1 juni 2022 01:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja je weet het nooit totdat je het hoort toch![]()
Laten we er een braziliaans toontje bij gooien danquote:Op woensdag 1 juni 2022 01:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb een behoorlijk brede muzieksmaak
Die van Borrelnootje is nog niet afgelopen. Die boos kijkende meneer moet nog even uitrazenquote:Op woensdag 1 juni 2022 01:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laten we er een braziliaans toontje bij gooien dan
hahahahaquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die van Borrelnootje is nog niet afgelopen. Die boos kijkende meneer moet nog even uitrazen
soort van blijquote:Op woensdag 1 juni 2022 01:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]![]()
ze hebben leukere nummers waarin hij soort van blij is
of wil je een sad one zien die is best wel mooi die gaat over 2pac
Ik dacht echt net eerder, wie gaat je verzorgen? Iemand moet je lekkers brengen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:25 schreef Prisha het volgende:
Ik wil thee maar ik weet niet of ik overeind kan komen.
Waar is de butler als je hem nodig hebt
Ik snap zijn soort van gedachtengang wel wel wat hij uit.quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hmm daar ga ik even over nadenken. Op zijn manier?
Hij heeft grote handenquote:Op woensdag 1 juni 2022 01:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
je hoeft niet te kijken maar iig of later mag ook
deze is over 2pac
Aah zo ja.quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik snap zijn soort van gedachtengang wel wel wat hij uit.
quote:
lekkersquote:Op woensdag 1 juni 2022 01:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik dacht echt net eerder, wie gaat je verzorgen? Iemand moet je lekkers brengen.
Hij staat ermee te wijzen en zwaaien, echt mega dingen die kun je ech nie over t hoofd zienquote:Op woensdag 1 juni 2022 01:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]![]()
dat is wat je opvalt? Wel grappig ben je nu
Zeg maar wat je wil,quote:
Ja dat verdien je nu wel. Misschien dat zomaar een bekende je appt heeeeeeeeeeeeyquote:
thee! of nee. Kaas! of kip? Kip is lekkerquote:
Is mij nog nooit opgevallen serieusquote:Op woensdag 1 juni 2022 01:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij staat ermee te wijzen en zwaaien, echt mega dingen die kun je ech nie over t hoofd zien
En dan ben ik een half uur bezig naar de deur te kruipen en dan gaan ze weer weg want dan denken ze dat ik toch in slaap ben gevallen of zo.quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja dat verdien je nu wel. Misschien dat zomaar een bekende je appt heeeeeeeeeeeey
ik komt langs. Dan miss zijn ze lief voor je en komen ze je eten brengen. Zoiets perfecte scenario.
Alsof ik het wist ,ik heb drumsticks in de airfryer.quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
thee! of nee. Kaas! of kip? Kip is lekker
oh god maak me gekquote:Op woensdag 1 juni 2022 01:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alsof ik het wist ,ik heb drumsticks in de airfryer.
quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
En dan ben ik een half uur bezig naar de deur te kruipen en dan gaan ze weer weg want dan denken ze dat ik toch in slaap ben gevallen of zo.
Lig ik daar halverwege de gang.![]()
Come back!! Come back. Jack.
Wat aan de kleine kant toch voor een man. Kleine vent met mega handen. Hoe danquote:
Jack, Johnnie en Jimquote:Op woensdag 1 juni 2022 01:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
En dan ben ik een half uur bezig naar de deur te kruipen en dan gaan ze weer weg want dan denken ze dat ik toch in slaap ben gevallen of zo.
Lig ik daar halverwege de gang.![]()
Come back!! Come back. Jack.
Come back. jack.quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]nou je weet jezelf wel te motiveren
hahaha
jackrose STOP
Hier is dat misschien tegen de kleine kant, ik geloof dat mannen in Amerika kleiner zijn landelijk gezien.quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wat aan de kleine kant toch voor een man. Kleine vent met mega handen. Hoe dan
MY HEART WILL GO ONNNNNNNNNNNNNquote:Op woensdag 1 juni 2022 01:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Come back. jack.
I'll never let goooooooooooooooooooooooooooooooooo
Dat klopt. En vrouwen ook. Grrrr. Ik ben in het verkeerde land geborenquote:Op woensdag 1 juni 2022 01:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hier is dat misschien tegen de kleine kant, ik geloof dat mannen in Amerika kleiner zijn landelijk gezien.
Nee onder de 1.70 is kleinerquote:
Ja dat is het leven he.quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat klopt. En vrouwen ook. Grrrr. Ik ben in het verkeerde land geboren
Ik breng gewoon een serenade liggend in de gang.quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
MY HEART WILL GO ONNNNNNNNNNNNN
Ik vind het niet klein. Mannen zelf merk ik soms dat het een probleem vinden.quote:
U is wel wel van de muziek,ken je de The Scipt.?quote:
Ja zekerquote:Op woensdag 1 juni 2022 01:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
U is wel wel van de muziek,ken je de The Scipt.?
Je kan wel bewegen maar langzaam. Slakmode.quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:38 schreef Prisha het volgende:
Oh fok en dan kan ik niet bij de deurknop natuurlijk.
Wehhhhhhhh COME BACK!!!!!![]()
![]()
Soul is wel iets kleiner,maar mijn jeugd liefde was echt wel langer dan ik.En nooit een probleem.quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik vind het niet klein. Mannen zelf merk ik soms dat het een probleem vinden.
OF OMG ik weet het. THUISBEZORGEN kan altijd (van de winkel). Zou een optie kunnen zijn. Plan Bquote:Op woensdag 1 juni 2022 01:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik breng gewoon een serenade liggend in de gang.
NEAR FAR WHERE EVER YOUUUUU ARRRRRRRRRRRRRRRE
Kom naar mn fucking deur met dat lekkers![]()
![]()
![]()
Soul gaat 10 Juni naar de Ziggo.Dat kost me een kapitaal.quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja zeker
ik ken ze. Vertel meer.
Slo-moquote:Op woensdag 1 juni 2022 01:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Je kan wel bewegen maar langzaam. Slakmode.
Het gaat goedkomen danquote:Op woensdag 1 juni 2022 01:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
OF OMG ik weet het. THUISBEZORGEN kan altijd (van de winkel). Zou een optie kunnen zijn. Plan B
Ik ga vrijdagquote:Op woensdag 1 juni 2022 01:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul gaat 10 Juni naar de Ziggo.Dat kost me een kapitaal.
quote:
Ohhh niceee. Maar het kost misschien wat maar het is zo leuk om naar een concert te gaan. En vooral van muziek waarvan je houdt. BEST DAY EVER GEVOELquote:Op woensdag 1 juni 2022 01:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul gaat 10 Juni naar de Ziggo.Dat kost me een kapitaal.
Bert Vissher,Wave lekker mee.quote:
Waar ga je heen?quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:45 schreef Prisha het volgende:
Ik hoop dat ik vrijdag kan gaan met die stomme rug. Arghhhhhhhhhhhhh
Arminquote:
Van de Titanic - Jack was Leonardo Dicaprio ze citeerde een filmquotequote:
al moet ik kruipenquote:Op woensdag 1 juni 2022 01:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ohhhhhh nice. Hopelijk kan je gaan.
thanksquote:Op woensdag 1 juni 2022 01:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Heel veeeeeeel plezier alvast toegewenst.
hangryquote:Op woensdag 1 juni 2022 01:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
niet hangry worden
its happening
Dus je gaat een fictief figuur vergelijken met drank?quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Van de Titanic - Jack was Leonardo Dicaprio ze citeerde een filmquote
kip!quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je gaat een fictief figuur vergelijken met drank?
oehquote:
quote:
Kan gewoon.quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je gaat een fictief figuur vergelijken met drank?
ballistic pandaquote:
en die zijn meestal heel zenquote:
zoals ik dusquote:Op woensdag 1 juni 2022 01:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
en die zijn meestal heel zen
totdat ze hangry worden
Wat het beste voor jou voelt. Als je uitgedroogd bent probeer drinken te halen. Rustig aan doen. Voelt het niet goed blijf je liggen. Beterschap iig..quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:54 schreef Prisha het volgende:
Ik ga een poging doen overeind te komen en thee te zetten.
Of zal ik proberen te slapen.
Keuzes keuzes
tnx! Ik ga misschien een poging doen om te slapen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 01:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wat het beste voor jou voelt. Als je uitgedroogd bent probeer drinken te halen. Rustig aan doen. Voelt het niet goed blijf je liggen. Beterschap iig..
Komt ie nu meequote:
Slaap lekker straksquote:Op woensdag 1 juni 2022 01:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
tnx! Ik ga misschien een poging doen om te slapen.
jij ook. Je ging een week slapen he? Slaap zequote:
Hij heeft er ook echt zin in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |