Hoe is het, Kirby?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had een doosje koekjes gekocht. Lekker, heb ik wat bij de koffie de komende dagen.
Ze zijn al op
Ik shine vandaag ook niet ergquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Okey, I'll rise, but I won't shine ...![]()
![]()
Ik vind het vandaag ook heel lang duren, maar ik ben wel lekker thuisquote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Op een of andere manier duren die dagen op kantoor heel lang.
quote:
quote:
quote:
Ja, maar juist dan..quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had me nog zo voorgenomen: geen tussendoortjes deze week.
Ik ken ook dikke mensen die heel ongezellig zijn.quote:
Hoiquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken ook dikke mensen die heel ongezellig zijn.
Nou, inderdaadquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
Niet slaan, maar jullie kon ik mooi quotenquote:
Ja sorry, ik heb ook gewoon mijn plekje nodig hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja jezus weet je hoe ver het reizen is om je een mep te geven?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Niet slaan, maar jullie kon ik mooi quoten
Oke leuk voor je.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik werk straks 1 week, dan 1 week vrij, 1 week werken, 4 weken vrij
Ongeveer een halve dag - reisquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja jezus weet je hoe ver het reizen is om je een mep te geven?
Wist niet dat het een wedstrijd was, maar oke.quote:
Altijd toch.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wist niet dat het een wedstrijd was, maar oke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |