Met de stad niets. Met de mensen waarmee ik toen was, wel.quote:
te duur? Ik vond het daar juist spotgoedkoopquote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Met de stad niets. Met de mensen waarmee ik toen was, wel.
Alles was te duur en niet goed. Gezeik.
Men vond dat de restaurants waar we naartoe wilde, te toeristisch waren en dus te duur.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
te duur? Ik vond het daar juist spotgoedkoop
Waarom ga je dan op vakantie.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Men vond dat de restaurants waar we naartoe wilde, te toeristisch waren en dus te duur.
We moesten opzoek naar waar de locals aten. Maar dat konden we niet vinden.
Of helemaal naar het kasteel van Sisi reizen, daar erachter komen dat je uiteraard moet betalen om er naar binnen te mogen. En dan maar weer omdraaien.![]()
waar is dat kasteel? zet ik die voor de volgende keer op de lijst.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Men vond dat de restaurants waar we naartoe wilde, te toeristisch waren en dus te duur.
We moesten opzoek naar waar de locals aten. Maar dat konden we niet vinden.
Of helemaal naar het kasteel van Sisi reizen, daar erachter komen dat je uiteraard moet betalen om er naar binnen te mogen. En dan maar weer omdraaien.![]()
Geen idee.quote:
Ook niets, denk ik. Ik was met de studievereniging mee. Dat was gewoon een slechte keuze. Niet mijn volk ook.quote:
Buiten Boedapest iig. Zie hier.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waar is dat kasteel? zet ik die voor de volgende keer op de lijst.
Studievereniging? Dat was nog in de vorige eeuw.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:17 schreef TaMieke het volgende:
Ook niets, denk ik. Ik was met de studievereniging mee. Dat was gewoon een slechte keuze. Niet mijn volk ook.
Ik had gewoon niet mee moeten gaan.
Ja hoelang denk je dat ik al van school af ben?!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Studievereniging? Dat was nog in de vorige eeuw.Als dat je ergste vakantie-ervaring is geweest...
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja hoelang denk je dat ik al van school af ben?!
Het waren ook allemaal van die balletjes
Ik weet nogsteeds niet waarom ik mee ben gegaan.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 11:41 schreef TaMieke het volgende:
Weet ik veel wat voor vereniging het was. Studie/studenten.....same shit.
Mensen die op school al in het pak lopen en menen dat ze heel wat zijn. Kraagje omhoog en van die puntschoenen. Balletjes.
Idem. Prima naar mijn zin gehad daar. Studentenvereniging moet ik dan weer niet aan denken.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik was vrij actief bij de studievereniging.
Vreselijk, zo'n outfit...quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:28 schreef Barbusse het volgende:
De welbekende 'my daddy is a douchebag lawyer and so will I'-outfit
Dat dit KAN in Nederland!!1!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vreselijk, zo'n outfit...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |