Onthul jij hier nu het geheim van de kermiskoers?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:15 schreef The_Undertone het volgende:
Gullegem Koerse is echt een drol van een koers, ook altijd op voorhand bepaald wie wint. Op zich zouden ze nog een lollig parcours kunnen maken, maar het is gewoon de bedoeling om zoveel mogelijk pinten in het centrum te verpatsen.
Ja, ik weet het wel, maar is gewoon saai dat ze daarvoor heel mijn gemeente afzettenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Onthul jij hier nu het geheim van de kermiskoers?
Vergeet je er nog bij te vermelden dat het een lul op wielen is.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:25 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[ twitter ]
Remco heeft een nog lelijker en saaier hoofd dan je doorsnee bloemkolenhoofd. Jammer, dat je dan een groot talent bent maar totaal geen charisma hebt.
Dat maakt het juist nog enigszins geestig.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vergeet je er nog bij te vermelden dat het een lul op wielen is.
De Tour of Jutta zou wel weer zijn dit jaar maar is toch weer gecanceldquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:01 schreef Slobeend het volgende:
Nu mis ik de Tour of Californië ook weer.
Z'n eerste goede rit in drie jaar.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:06 schreef Koffieplanter het volgende:
We kijken hier naar de definitieve doorbraak van C. Froome.
LEN-NY LEN-NYquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Lenny is waanzinnig. Een fenomeen, zou ik zelfs bijna zeggen.
Zou het wat uitmaken?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat puntjes voor Israel Retirement Home
Kan best. Je kunt beter goed uithalen in kleinere koersen dan beetje falen in de Giro. Qua punten dan.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:32 schreef Marcoss het volgende:
Israel pakt in 1 koers meer punten dan in 3 weken Giro?
Ligt teveel uit de route als je naar de Pyreneeën wilquote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeetje, Israel gaat wegens de puntendruk ineens full retard.
Mooie omgeving trouwens. Behoorlijk zonde dat we dit deel van de Alpen eigenlijk nooit zien in de Tour. De Couillole heeft bijvoorbeeld slechts één keer in de Tour gezeten, in 1975. Col de la Cayolle en Col des Champs, hier om de hoek, dat is ongeveer net zo lang geleden. Bonette niet meer gezien sinds 2008, etc. Valberg zat volgens mij zelfs nog nooit in de Tour, dat kan toch niet Johan.
Ik zou de Agnello wel weer eens willen zienquote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ligt teveel uit de route als je naar de Pyreneeën wil
Dat valt wel mee, meer een geldkwestie heb ik me wel eens laten vertellen. Niet de grootste wintersportgebieden (en dus geld, eventueel bedden) in dit deel van de Alpen. Maar alsnog, het is bijna een schot voor open doel om eens vanuit Barcelonnette via Allos en Champs naar Valberg te gaan, bijvoorbeeld. Of vanuit Jausiers over de Bonette naar Isola 2000. Dat we dit deel van Frankrijk niet ieder jaar zien, akkoord, maar bepaalde beklimmingen al sinds de jaren '70 niet meer of überhaupt nog nooit? Jeetje, jongens toch.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ligt teveel uit de route als je naar de Pyreneeën wil
Isola - Col de la Lombarde - Colle del Vallonetto - Colle di Sampeyre - Agnello - Risoulquote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou de Agnello wel weer eens willen zien
Slecht idee, beter doen ze de Galibier-Croix-alpe een keer. Liefst met 70km dal vooraf!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Isola - Col de la Lombarde - Colle del Vallonetto - Colle di Sampeyre - Agnello - Risoul
219 km en 7292 hoogtemeters
Een combinatie Fauniera - Sampeyre - Agnello in de Giro zeg ik ook geen nee tegen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Isola - Col de la Lombarde - Colle del Vallonetto - Colle di Sampeyre - Agnello - Risoul
219 km en 7292 hoogtemeters
Froome 11e. Zijn beste resultaat in jaren.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat puntjes voor Israel Retirement Home
Mooi, ik krijg wel een halfje van dat zaagtandprofiel wat ik net gecreëerd hebquote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een combinatie Fauniera - Sampeyre - Agnello in de Giro zeg ik ook geen nee tegen.
Al heeft zelfs Zomegnan zich daar niet aan gewaagd. Sampeyre schijnt een vrij gevaarlijke weg te zijn. Fauniera komt dit jaar voorbij in de Baby Giro, wellicht de opmaat naar een passage in de echte Giro.
Het jaar dat VDB Parijs-Nice won, haalde hij dacht ik uit op de Croix de Valberg. Ze komen daar veel te weinig, ook Col de Vars en Col d'Allos nog in de buurt.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeetje, Israel gaat wegens de puntendruk ineens full retard.
Mooie omgeving trouwens. Behoorlijk zonde dat we dit deel van de Alpen eigenlijk nooit zien in de Tour. De Couillole heeft bijvoorbeeld slechts één keer in de Tour gezeten, in 1975. Col de la Cayolle en Col des Champs, hier om de hoek, dat is ongeveer net zo lang geleden. Bonette niet meer gezien sinds 2008, etc. Valberg zat volgens mij zelfs nog nooit in de Tour, dat kan toch niet Johan.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een combinatie Fauniera - Sampeyre - Agnello in de Giro zeg ik ook geen nee tegen.
Al heeft zelfs Zomegnan zich daar niet aan gewaagd. Sampeyre schijnt een vrij gevaarlijke weg te zijn. Fauniera komt dit jaar voorbij in de Baby Giro, wellicht de opmaat naar een passage in de echte Giro.
Tijd voor nieuw laagjequote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:37 schreef Mykonos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fauniera ligt er ook niet echt lekker bij. Piganzoli op verkenning een paar dagen terug.
Juni 2019 was z'n laatste redelijke uitslag.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Israel 1 en 2 en dan Froome ook nog eens 11e. Hebben ze daar besloten om alles maar uit de kast te halen om het seizoen nog een beetje redden? Al is het voor Froome sowieso wel bijzonder, dat is zo'n beetje de eerste uitslag in twee jaar tijd die niet door de doorsnee-prof gehaald kan worden.
Niet de 22e plaats in de 4e rit van de UAE Tour 2021 hoog inschattenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Juni 2019 was z'n laatste redelijke uitslag.
Ik vind hetgeen Slobeend zojuist uitkraamde echter niet van mijn gewoonlijke, hoge niveau. Sowieso valt mijn niveau nauwelijks nog te benaderen voor gewone stervelingen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hiermee benader je het niveau van JohnDDD.
Die gaan een hoop "flut"koersen rijden ja om punten te halen. De WT redden doe je vooral door veel buiten de WT te scoren.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Israel 1 en 2 en dan Froome ook nog eens 11e. Hebben ze daar besloten om alles maar uit de kast te halen om het seizoen nog een beetje redden? Al is het voor Froome sowieso wel bijzonder, dat is zo'n beetje de eerste uitslag in twee jaar tijd die niet door de doorsnee-prof gehaald kan worden.
Een beetje zoals Nederland dat extra Champions League plekken binnenhaalt door goed te scoren in de Conference Leaguequote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die gaan een hoop "flut"koersen rijden ja om punten te halen. De WT redden doe je vooral door veel buiten de WT te scoren.
Dat is juist een koers met een beter veld dan normaal, waarschijnlijk omdat ploegen punten willen halen. Voor dat soort koersen pakt het wel goed uit, al zal het vast niet de bedoeling van de UCI zijn geweestquote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:00 schreef Halcon het volgende:
Sibiu Cycling Tour zal Israel ook wel puntjes gaan rapen.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:20 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Het jaar dat VDB Parijs-Nice won, haalde hij dacht ik uit op de Croix de Valberg. Ze komen daar veel te weinig, ook Col de Vars en Col d'Allos nog in de buurt.
Euskaltel dat opeens allerlei obscure buitenlanders ging halen voor de punten, leuke rubriek was datquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een beetje zoals Nederland dat extra Champions League plekken binnenhaalt door goed te scoren in de Conference League
Als het systeem zo misbruikt wordt zal de UCI de puntentelling wel gaan veranderen
Ja, dat wel. Vorig jaar stonden er twee WT-ploegen aan de start, nu zes. En aantal daarvan zullen ook wel met renners komen die daar voor de punten gaan. Dit soort koersen krijgen betere renners aan de start.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is juist een koers met een beter veld dan normaal, waarschijnlijk omdat ploegen punten willen halen. Voor dat soort koersen pakt het wel goed uit, al zal het vast niet de bedoeling van de UCI zijn geweest
Dat was helemaal geen leuke rubriek.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Euskaltel dat opeens allerlei obscure buitenlanders ging halen voor de punten, leuke rubriek was dat
Heel Rabo had dat voorjaar een brommer ingeslikt, geloof ik, om in de Tour volledig achteruit te fietsenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heerlijke beelden, ze staan niet op de foto.
Geert Verheyen de rasklimmer. Boogerd lijkt wel een bodybuilder.
Dat verklaart op zich wel waarom de Giro er al jaren niet meer is geweest.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:37 schreef Mykonos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fauniera ligt er ook niet echt lekker bij. Piganzoli op verkenning een paar dagen terug.
Even op streetview gekeken, dat is wel een prachtige omgevingquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat verklaart op zich wel waarom de Giro er al jaren niet meer is geweest.
Maar met een nieuw laagje asfalt moet het prima te doen zijn.
Die selectie in de Giro was ook wel echt om te jankenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
En een loodzware klim. Niet voor niets smeken de Italianen er al jaren om.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Even op streetview gekeken, dat is wel een prachtige omgeving
Dan hadden ze dat toch allang gedaan? Arkea, Wanty, Lotto en Cofidis doen het hele jaar al niets anders.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 18:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een beetje zoals Nederland dat extra Champions League plekken binnenhaalt door goed te scoren in de Conference League
Als het systeem zo misbruikt wordt zal de UCI de puntentelling wel gaan veranderen
Misschien een goede jonge Zwitser aantrekken? Iemand als Marc Hirschi, dat lijkt me wel wat!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Volgend seizoen Team DSM-Firmenich of moet de sekte op zoek naar een andere geldschieter?
Je kan dat toch niet midden in een seizoen doen?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan hadden ze dat toch allang gedaan? Arkea, Wanty, Lotto en Cofidis doen het hele jaar al niets anders.
BEX dat opeens de Tour of Estonia gaat rijden doet ook een vermoeden van rijzen.
Oh zeker niet, dacht dat je alludeerde op Israël specifiek (al lijkt het er voorlopig op dat Fuglsang en Woods vooral grote koersen blijven rijden).quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kan dat toch niet midden in een seizoen doen?
Dan hebben ze erg liggen slapen bij Israël. Of ze probeerden het wel maar ze zijn zo slecht dat het niemand is opgevallenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Oh zeker niet, dacht dat je alludeerde op Israël specifiek (al lijkt het er voorlopig op dat Fuglsang en Woods vooral grote koersen blijven rijden).
Nou ja, het heeft ze ook echt wel tegen gezeten. Nizzolo breekt z'n pols in MSR, Fuglsang die een keer of 5 ziek, zwak en misselijk is geweest, Woods maar net iets minder vaak, Hermans die überhaupt nog steeds niet kan koersen na corona. Dat zijn dan je vier grootste puntenpakkers. En Vanmarcke dan nog die een heel voorjaar aan punten mist.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan hebben ze erg liggen slapen bij Israël. Of ze probeerden het wel maar ze zijn zo slecht dat het niemand is opgevallen
Vanmarcke kan je als ploeg zijnde wel incalculeren, dat is geen pech meer.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou ja, het heeft ze ook echt wel tegen gezeten. Nizzolo breekt z'n pols in MSR, Fuglsang die een keer of 5 ziek, zwak en misselijk is geweest, Woods maar net iets minder vaak, Hermans die überhaupt nog steeds niet kan koersen na corona. Dat zijn dan je vier grootste puntenpakkers. En Vanmarcke dan nog die een heel voorjaar aan punten mist.
Vorig jaar toch ruim 500 punten gescoord in het voorjaar.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 21:06 schreef Devolder het volgende:
[..]
Vanmarcke kan je als ploeg zijnde wel incalculeren, dat is geen pech meer.
Leek ook wel leuk voor Kangert.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 20:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan hadden ze dat toch allang gedaan? Arkea, Wanty, Lotto en Cofidis doen het hele jaar al niets anders.
BEX dat opeens de Tour of Estonia gaat rijden doet ook een vermoeden van rijzen.
Waarom?quote:Op woensdag 1 juni 2022 17:38 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[ twitter ]
Guus van Schipstal. Onthou die naam, dames en heren.
Geen idee. Ik zeg ook maar wat.quote:Op woensdag 1 juni 2022 18:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom?
Aan z'n uitslagen te zien niets bijzonders, beste resultaat hiervoor 21e in 2019.
Stond een paar jaar geleden met veel ambitie aan de start in de Ronde van Oploo (https://www.gelderlander.(...)te-koersen~ab591830/).quote:Op woensdag 1 juni 2022 18:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom?
Aan z'n uitslagen te zien niets bijzonders, beste resultaat hiervoor 21e in 2019.
Blijft bizar ja. En dan heeft Wilco ook nog ca. 5 jaar om hem aan te scherpen.quote:
Het bizarre is ook dat hij helemaal niet zo traag is in aankomsten. De reden is vooral dat hij meestal ofwel knecht, ofwel kopman probeert te zijn, maar zelden vrijbuiter.quote:Op donderdag 2 juni 2022 12:31 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Blijft bizar ja. En dan heeft Wilco ook nog ca. 5 jaar om hem aan te scherpen.
Toch zou het mooi als hij gewoon één keer, geen idee hoe, de trend weet om te buigen door een glorieuze zege te behalen. Dat zou wat geven in wielerland.
G. Martin gaat ook nog wel hoog komen met al die kansloze alibi-ereplaatsen vanuit kansloze positie.quote:Op donderdag 2 juni 2022 13:18 schreef Beregd het volgende:
[..]
Het bizarre is ook dat hij helemaal niet zo traag is in aankomsten. De reden is vooral dat hij meestal ofwel knecht, ofwel kopman probeert te zijn, maar zelden vrijbuiter.
Het rare met Martin is dat het niet uitmaakt of hij een bergrit in het peloton rijdt of in een vlucht, het wordt altijd een mooie ereplaats, hoe slecht de kopgroep is.. blijkbaar kost het dan teveel energie om überhaupt in de vlucht te komenquote:Op donderdag 2 juni 2022 13:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
G. Martin gaat ook nog wel hoog komen met al die kansloze alibi-ereplaatsen vanuit kansloze positie.
Niet iedereen herstelt daar natuurlijk hetzelfde van tijdens een koers.quote:Op donderdag 2 juni 2022 14:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het rare met Martin is dat het niet uitmaakt of hij een bergrit in het peloton rijdt of in een vlucht, het wordt altijd een mooie ereplaats, hoe slecht de kopgroep is.. blijkbaar kost het dan teveel energie om überhaupt in de vlucht te komen
Natnael is gewoon een wieltjeszuiger. Nul initiatief.quote:Op donderdag 2 juni 2022 15:50 schreef Columbiafan het volgende:
Meintjes op weg naar... Wel erg knullig aangepakt van Arkea en Tesfatsion (alweer).
Verre is een groot talent.quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:53 schreef Columbiafan het volgende:
Meintjes verslaat hier Janneke en Mieke in 1.1 koers en het hele forum staat weer op z'n kop...
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2022 14:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk is Natnael vandaag niet zo lafjes
quote:Op donderdag 21 april 2022 14:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Doe eens niet zo laf Natnael
Rijden hup
quote:
quote:
quote:Op zondag 15 mei 2022 15:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Natnael kan wellicht beter doorfietsen. Zijn ploeggenoot is leeg..
quote:Op zondag 15 mei 2022 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sepulveda is wel klaar. Daar ga je peloton niet mee voorblijven. Als je wil winnen zal Natnael wat meer moeten rijden
quote:
quote:
Kritiek prima, maar ik ga aangifte tegen u doen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Natnael is gewoon een wieltjeszuiger. Nul initiatief.
quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kritiek prima, maar ik ga aangifte tegen u doen.
Voor de bolletjestrui gaan voor de aandacht maar verder niks bereiken. Zo begon het.quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:43 schreef Marcoss het volgende:
Die Eritreeërs moeten gewoon meefietsen in plaats dat laffe afwachten! Terechte klachten derhalve
De Eritreeërs moeten lekker doen waar ze zin in hebben en zeker niet luisteren naar een stel neokoloniale FOK!kers.quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:43 schreef Marcoss het volgende:
Die Eritreeërs moeten gewoon meefietsen in plaats dat laffe afwachten! Terechte klachten derhalve
Moeten ze inderdaad lekker zelf weten. Heel slim is het niet voor je imago, hij kan beter in een 1.1 koersje meerijden en als het echt om de knikkers gaat linkeballen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Eritreeërs moeten lekker doen waar ze zin in hebben en zeker niet luisteren naar een stel neokoloniale FOK!kers.
Heb je gekeken? Het was vandaag toch vooral Arkea dat heel veel steken liet vallen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Moeten ze inderdaad lekker zelf weten. Heel slim is het niet voor je imago, hij kan beter in een 1.1 koersje meerijden en als het echt om de knikkers gaat linkeballen.
quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Eritreeërs moeten lekker doen waar ze zin in hebben en zeker niet luisteren naar een stel neokoloniale FOK!kers.
Zelfs als een renner er erg veel succes mee heeft wordt ie belachelijk gemaaktquote:Op donderdag 2 juni 2022 18:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar als iedere andere renner hier belachelijk wordt gemaakt omdat zijn tactiek nergens op slaat, mag dat toch ook bij Natnael (of bij Bini in de Giro-rit) wel benoemd worden? Geen idee over vandaag, daar heb ik niks van gezien.
Toch had ik Rojas hier ook ergens verwacht. Al zijn de tijden dat ie kansloos 9e of 10e werd in een spurt ook wel aardig voorbijquote:
Dan moet de tactiek ook wel echt nergens op slaan, vandaag was er niets aan de hand. Arkea zat met twee, die hadden inderdaad wel de verantwoordelijkheid om de aanvallen van Wanty te counteren. En eigenlijk waren ze nog slimmer geweest door door te blijven rijden toen Zimmermann nog niet aangesloten was, dat had voorkomen dat ze überhaupt op aanvallen hadden hoeven te reageren.quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar als iedere andere renner hier belachelijk wordt gemaakt omdat zijn tactiek nergens op slaat, mag dat toch ook bij Natnael (of bij Bini in de Giro-rit) wel benoemd worden? Geen idee over vandaag, daar heb ik niks van gezien.
Rojas heeft koersen gewonnen op WT-niveau, dan kom je niet in dit lijstjequote:Op donderdag 2 juni 2022 18:39 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Toch had ik Rojas hier ook ergens verwacht. Al zijn de tijden dat ie kansloos 9e of 10e werd in een spurt ook wel aardig voorbij
Eenmalige comeback kan altijd nog! Kans is aanwezig dat hij dan nog altijd de beste Nederlandse tijdrijder isquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer, had gehoopt dat hij nog in 2024 voor de ITT in Parijs zou gaan. Zonde dat hij baalt van dat het bergop niet meer gaat dat dat ook onder druk komt te staan
Wellicht kan hij ergens aan de slag als mental coach.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hopelijk kan hij iets vinden dat hem meer voldoening geeft.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:41 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wellicht kan hij ergens aan de slag als mental coach.
Wat ongelofelijk kutquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:09 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Het houdt niet op, niet vanzelf.
VAM-berged.
Tom is onze Andy Schleck.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Erg jammer een renner met zo veel talent, en ook gemis in grote ronden waar zijn type het een stuk spannender kan maken.
Uiteindelijk een Kiki Bertens-achtige carrière. Mentaal te zwak voor topsport.
Zit het EK dan op de plek van het WK (eind september), aangezien het WK volgend seizoen al in augustus is?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:09 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Het houdt niet op, niet vanzelf.
VAM-berged.
Maar wel als een van de slechts drie Nederlanders ooit een grote ronde gewonnen. Hoe je het ook wendt of keert, dan heb je gewoon een mooie carrière, ook als er meer in had gezeten.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Erg jammer een renner met zo veel talent, en ook gemis in grote ronden waar zijn type het een stuk spannender kan maken.
Uiteindelijk een Kiki Bertens-achtige carrière. Mentaal te zwak voor topsport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |