Onthul jij hier nu het geheim van de kermiskoers?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:15 schreef The_Undertone het volgende:
Gullegem Koerse is echt een drol van een koers, ook altijd op voorhand bepaald wie wint. Op zich zouden ze nog een lollig parcours kunnen maken, maar het is gewoon de bedoeling om zoveel mogelijk pinten in het centrum te verpatsen.
Ja, ik weet het wel, maar is gewoon saai dat ze daarvoor heel mijn gemeente afzettenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Onthul jij hier nu het geheim van de kermiskoers?
Vergeet je er nog bij te vermelden dat het een lul op wielen is.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:25 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[ twitter ]
Remco heeft een nog lelijker en saaier hoofd dan je doorsnee bloemkolenhoofd. Jammer, dat je dan een groot talent bent maar totaal geen charisma hebt.
Dat maakt het juist nog enigszins geestig.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vergeet je er nog bij te vermelden dat het een lul op wielen is.
De Tour of Jutta zou wel weer zijn dit jaar maar is toch weer gecanceldquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:01 schreef Slobeend het volgende:
Nu mis ik de Tour of Californië ook weer.
Z'n eerste goede rit in drie jaar.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:06 schreef Koffieplanter het volgende:
We kijken hier naar de definitieve doorbraak van C. Froome.
LEN-NY LEN-NYquote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Lenny is waanzinnig. Een fenomeen, zou ik zelfs bijna zeggen.
Zou het wat uitmaken?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat puntjes voor Israel Retirement Home
Kan best. Je kunt beter goed uithalen in kleinere koersen dan beetje falen in de Giro. Qua punten dan.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:32 schreef Marcoss het volgende:
Israel pakt in 1 koers meer punten dan in 3 weken Giro?
Ligt teveel uit de route als je naar de Pyreneeën wilquote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeetje, Israel gaat wegens de puntendruk ineens full retard.
Mooie omgeving trouwens. Behoorlijk zonde dat we dit deel van de Alpen eigenlijk nooit zien in de Tour. De Couillole heeft bijvoorbeeld slechts één keer in de Tour gezeten, in 1975. Col de la Cayolle en Col des Champs, hier om de hoek, dat is ongeveer net zo lang geleden. Bonette niet meer gezien sinds 2008, etc. Valberg zat volgens mij zelfs nog nooit in de Tour, dat kan toch niet Johan.
Ik zou de Agnello wel weer eens willen zienquote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ligt teveel uit de route als je naar de Pyreneeën wil
Dat valt wel mee, meer een geldkwestie heb ik me wel eens laten vertellen. Niet de grootste wintersportgebieden (en dus geld, eventueel bedden) in dit deel van de Alpen. Maar alsnog, het is bijna een schot voor open doel om eens vanuit Barcelonnette via Allos en Champs naar Valberg te gaan, bijvoorbeeld. Of vanuit Jausiers over de Bonette naar Isola 2000. Dat we dit deel van Frankrijk niet ieder jaar zien, akkoord, maar bepaalde beklimmingen al sinds de jaren '70 niet meer of überhaupt nog nooit? Jeetje, jongens toch.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ligt teveel uit de route als je naar de Pyreneeën wil
Isola - Col de la Lombarde - Colle del Vallonetto - Colle di Sampeyre - Agnello - Risoulquote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou de Agnello wel weer eens willen zien
Slecht idee, beter doen ze de Galibier-Croix-alpe een keer. Liefst met 70km dal vooraf!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Isola - Col de la Lombarde - Colle del Vallonetto - Colle di Sampeyre - Agnello - Risoul
219 km en 7292 hoogtemeters
Een combinatie Fauniera - Sampeyre - Agnello in de Giro zeg ik ook geen nee tegen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Isola - Col de la Lombarde - Colle del Vallonetto - Colle di Sampeyre - Agnello - Risoul
219 km en 7292 hoogtemeters
Froome 11e. Zijn beste resultaat in jaren.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat puntjes voor Israel Retirement Home
Mooi, ik krijg wel een halfje van dat zaagtandprofiel wat ik net gecreëerd hebquote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een combinatie Fauniera - Sampeyre - Agnello in de Giro zeg ik ook geen nee tegen.
Al heeft zelfs Zomegnan zich daar niet aan gewaagd. Sampeyre schijnt een vrij gevaarlijke weg te zijn. Fauniera komt dit jaar voorbij in de Baby Giro, wellicht de opmaat naar een passage in de echte Giro.
Het jaar dat VDB Parijs-Nice won, haalde hij dacht ik uit op de Croix de Valberg. Ze komen daar veel te weinig, ook Col de Vars en Col d'Allos nog in de buurt.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeetje, Israel gaat wegens de puntendruk ineens full retard.
Mooie omgeving trouwens. Behoorlijk zonde dat we dit deel van de Alpen eigenlijk nooit zien in de Tour. De Couillole heeft bijvoorbeeld slechts één keer in de Tour gezeten, in 1975. Col de la Cayolle en Col des Champs, hier om de hoek, dat is ongeveer net zo lang geleden. Bonette niet meer gezien sinds 2008, etc. Valberg zat volgens mij zelfs nog nooit in de Tour, dat kan toch niet Johan.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een combinatie Fauniera - Sampeyre - Agnello in de Giro zeg ik ook geen nee tegen.
Al heeft zelfs Zomegnan zich daar niet aan gewaagd. Sampeyre schijnt een vrij gevaarlijke weg te zijn. Fauniera komt dit jaar voorbij in de Baby Giro, wellicht de opmaat naar een passage in de echte Giro.
Tijd voor nieuw laagjequote:Op dinsdag 31 mei 2022 17:37 schreef Mykonos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fauniera ligt er ook niet echt lekker bij. Piganzoli op verkenning een paar dagen terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |